Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty - asa si? nu te-ai gandit sa schimbi tampoanele de la cutie....

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta - daca e "premium" nu e pt coclauri...ia-ti MCV

10. E46 nu a pus macar AC in configuratia de baza - dar pentru 2700 de euro ai Klimaautomatic! De banii tai depinde! Daca ii punea din standard si ii facea pretul cu 2700 mai mult erai multumit?

 

8. Pai am citit un topic in care un forumist a schimbat kitul de ambreaiaj, volanta, tampoanele si tot ii facea. Si toti care au masini diesel confirma ca se batzaie. (la benzina s-a ajuns la concluzia ca se batzaie doar daca e stricat ceva).

Vino si tu la intilniri cu BMW-ul asta diesel la care nu se batzaie schimbatorul de loc. Sunt curios sa il vad.

9. Nu ma refer la garda la sol (cum gresit ai interpretat) H liber este h de la scaun (partea pe care stai) la plafon. Daca ai >1,90 ai o problema. In golf sau in leon nu am (adica am mai mult spatiu) Si sunt masini mult mai mici.

10. Masini din clasa mica au AC manual standard de prin 2003. (ma refer la masini nemtesti gen polo, fabia etc) Si costa 9.000 euro de noi nu 32.000 euro (cat e un serie 3).

 

 

...uite abandoneaza-ti BMW-ul cateva saptamani. Mergi daca poti cu un Focus sau 307 sau o Octavia(modele din acelasi an). Apoi la intoarcerea in masina ta iti garantez ca vei sesiza diferentele...poate multe dintre ele intradevar nu-si merita diferenta mare de bani, dar sunt acolo. Eu am facut-o dupa ce mi-am vandut 525d-ul si drept concluzie a testului mi-am luat tot BMW(recunosc insa ca am facut alegerea la mustata in dauna unei Alfe 156).

 

Pai ai comparat masini din clase diferite si cu preturi diferite. De ce nu ai mers cu A4 sau Skoda Superb din acelasi an?

 

Pe skoda superb o trage mult numele inaqpoi. Am mers cu ea si am fost f. multumit. Ma abtin la comparatii.

Concluzia: e normal sa compari masini din aceeasi clasa + aceeasi gama de pret.

 

Superb-ul este cea mai mare masina de la Skoda si am impresia ca e la nivel cu un 5ar si nu 3ar....asa cred. Am mers si eu cu una acuma 4-5 ani si intradevar era placuta. Skodele mi se par niste masini fara caracter insa Superb mi-a placut. Diferenta de bani de care spui se simte insa sa stii. M-am urcat intr-un Mondeo nou(modelul vechi...asta era acuma 4 ani) iar la cadrane puteai sa observi clar cateva linii care indicau cum a fost turnat plasticul, precum si la multe elemente din consola centrala. Scaunele erau fix ca niste scaune din casa...confortabile dar parca statea la masa si nu in masina. Apoi Capacul de la motor nu era prins in suruburi ci in cleme...Scaunele dupa 4 luni au inceput sa se cojeasca pe la margini. Sunt chestii mici dar care le simti...cel putin eu le-am simtit. Bordul ala, chiar chel si fara AC asa cum e el, a fost facut din niste plastice calumea la E46. La VW Passat(iarasi modelul anterior) se cojea materialul de prin masina. Vorbesc de acel material caucuicat care il avem si la E46. Diferenta e ca BMW la pus pe 2-3 elemente ce pot fi ieftin inlocuite(vorbesc din proprie experienta, cu 200 de euro inlocuiesti toata zona de la schimbator in spate in materie de plasticaraie) in timp ce VW au pus acel material si pe manerele portierei si pe volan. DA este CLAR ca BMW si Merc si chiar Audi(pe care multi vad ca-i trateaza ca sfinti desi au si ei bubele lor mari) cer PREA mult pentru micile detalii legate de calitate. Aici merita batut obrazul...insa detaliile sunt acolo si merita niste bani in plus...aici insista multi producatorii non premium sa-i spun asa. "Uite noi iti dam AC standard, display-uri mari si colorate si frumoase, beculete aici si beculete acolo...." Si in felul asta iti iau ochii de la micile detalii legate de calitate. Uita-te la prinderile unui spoiler la BMW si apoi la un Ford. La 30-40 la ora un prieten a fost lovit in trafic din spate de 2 ori. Odata era in E46(masina sotiei) si odata in Mondeo(masina lui de care vorbeam anterior). La BMW paguba a fost o zgarietura in timp ce la Ford s-au rupt prinderile....si a fost lovit de masini similare....un Megane si un Clio. Pentru mine unul aceste mici detalii conteaza si merita banul in plus(poate nu cel cerut de ei dar merita ceva...motiv pentru care aleg second si nu noua). De asemenea mai intra in discutie aici directia, sasiul, distributia si masele. Cercetarea si implementarea acestora COSTA. De aceea pe un Golf dai 3/4 din pretul unui Seria 1. De asemena a spune ca un Golf de baza costa jumatate cat un Seria 1 de baza este putin absurd. Golf-ul porneste cu motoare de 1.4 in timp ce BMW iti da cel putin un 2.0(1995cmc).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pai si tu de ce compari 3er cu golf si leon?? 3er e clasa medie de lux, golf si leon clasa compacta, asta e clasificarea oficiala si corecta. dar per total, esti multumit de bmw-ul tau sau nu? sunt curios.

 

Pai am vrut sa scot in evidenta ca spatiul e mai mic decat la o masina din clasa compacta. De masinile din aceeasi clasa nici nu mai vorbesc. (o avea alte calitati dar la capitolul asta au dat-o in bara rau). Mai ales ca in germania media de inaltime e mai mare ca in romania. Cei sub 1,80 probabil nici nu remarca.

Per total da.

 

La 30-40 la ora un prieten a fost lovit in trafic din spate de 2 ori. Odata era in E46(masina sotiei) si odata in Mondeo(masina lui de care vorbeam anterior). La BMW paguba a fost o zgarietura in timp ce la Ford s-au rupt prinderile....si a fost lovit de masini similare....un Megane si un Clio. Pentru mine unul aceste mici detalii conteaza si merita banul in plus(poate nu cel cerut de ei dar merita ceva...motiv pentru care aleg second si nu noua). De asemenea mai intra in discutie aici directia, sasiul, distributia si masele. Cercetarea si implementarea acestora COSTA. De aceea pe un Golf dai 3/4 din pretul unui Seria 1. De asemena a spune ca un Golf de baza costa jumatate cat un Seria 1 de baza este putin absurd. Golf-ul porneste cu motoare de 1.4 in timp ce BMW iti da cel putin un 2.0(1995cmc).

 

1. Ref la "rezistenta" la impact. Pai din acest motiv un BMW are atat de putine stele la euroncap. Pt. ca masina in loc sa fie deformabila se deformeaza soferul; Soferul mort si masina arata bine. BMW sta f. prost in aceste teste - eu nu o iau ca o calitate; chiar a fost un factor care a atarnat greu sa nu-mi iau BMW. Siguranta nu imi este indiferenta. (stiu ca in Romania siguranta este la coada prioritatilor cand se cumpara o masina)

2. Ref la comparatie serie1 / Golf este corecta observatia ta. Trebuia sa compar modelu cu motorizari similare si nu am facut-o.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

BMW. Siguranta nu imi este indiferenta. (stiu ca in Romania siguranta este la coada prioritatilor cand se cumpara o masina)

2. Ref la comparatie serie1 / Golf este corecta observatia ta. Trebuia sa compar modelu cu motorizari similare si nu am facut-o.

 

Pai nu iti este indiferenta dar ai cumparat un E46. <_<

Link to comment
Share on other sites

Pai nici o masina nu e perfecta. Toate au plusuri si minusuri. Am ales una cu multe airbaguri pentru a compensa lipsa de siguranta pasiva. Nu stiu in ce masura masurile de siguranta active compenseaza, dar asta a fost logica.
Link to comment
Share on other sites

Pai nici o masina nu e perfecta. Toate au plusuri si minusuri. Am ales una cu multe airbaguri pentru a compensa lipsa de siguranta pasiva. Nu stiu in ce masura masurile de siguranta active compenseaza, dar asta a fost logica.

 

Da, dar ai probleme si cu usile, cu motorul, cu duzele de la spalator, cu oglinzile incalzite,...nu inteleg de ce nu o vinzi sa scapi de ea.

Link to comment
Share on other sites

pai si tu de ce compari 3er cu golf si leon?? 3er e clasa medie de lux, golf si leon clasa compacta, asta e clasificarea oficiala si corecta. dar per total, esti multumit de bmw-ul tau sau nu? sunt curios.

 

Pai am vrut sa scot in evidenta ca spatiul e mai mic decat la o masina din clasa compacta. De masinile din aceeasi clasa nici nu mai vorbesc. (o avea alte calitati dar la capitolul asta au dat-o in bara rau). Mai ales ca in germania media de inaltime e mai mare ca in romania. Cei sub 1,80 probabil nici nu remarca.

Per total da.

 

La 30-40 la ora un prieten a fost lovit in trafic din spate de 2 ori. Odata era in E46(masina sotiei) si odata in Mondeo(masina lui de care vorbeam anterior). La BMW paguba a fost o zgarietura in timp ce la Ford s-au rupt prinderile....si a fost lovit de masini similare....un Megane si un Clio. Pentru mine unul aceste mici detalii conteaza si merita banul in plus(poate nu cel cerut de ei dar merita ceva...motiv pentru care aleg second si nu noua). De asemenea mai intra in discutie aici directia, sasiul, distributia si masele. Cercetarea si implementarea acestora COSTA. De aceea pe un Golf dai 3/4 din pretul unui Seria 1. De asemena a spune ca un Golf de baza costa jumatate cat un Seria 1 de baza este putin absurd. Golf-ul porneste cu motoare de 1.4 in timp ce BMW iti da cel putin un 2.0(1995cmc).

 

1. Ref la "rezistenta" la impact. Pai din acest motiv un BMW are atat de putine stele la euroncap. Pt. ca masina in loc sa fie deformabila se deformeaza soferul; Soferul mort si masina arata bine. BMW sta f. prost in aceste teste - eu nu o iau ca o calitate; chiar a fost un factor care a atarnat greu sa nu-mi iau BMW. Siguranta nu imi este indiferenta. (stiu ca in Romania siguranta este la coada prioritatilor cand se cumpara o masina)

2. Ref la comparatie serie1 / Golf este corecta observatia ta. Trebuia sa compar modelu cu motorizari similare si nu am facut-o.

 

Asa si Volvo a avut niste "surprize" legate de siguranta si vorba aia suedezii is regi aici....cica. Ce spui tu legat de securitate este adevarat(insa nu in totalitate......conform NCAP) insa aici era vorba strict de calitate. Daca tie iti cade bara spate la un impact de 30 la ora te simti mai sigur?! Siguranta tine de deformarea materialelor din sasiu si in general a partilor metalice...de absorbtie a acestor materiale dure si nu a plasticaraiei. Faptul ca s-a spart bara nu inseamna ca e mai sigura ci e ca mai prost fabricata. Depinde si la ce teste te referi...daca e vroba de Euro NCAP atunci nu mai spun nimic...mie mi se par niste teste cu rezultate dubioase insa acuma fiecare este indreptatit sa creada ce vrea...culmea e ca fratuzele ies primele. La fel cum si la testele Sharp(efectuate in marea britanie si se refera la securitatea castilor moto) o marca britanica ce face casti de 60-70-80 de euro a primit 5 stele in timp ce un Shoei si Arai si Suomy(lideri de piata si casti din clasa premium) de 300-400 au primit 3. Oricum chiar si conform NCAP-isilor, BMW sta foarte bine....look....BMW-urile noi primesc in mare parte 5 stele in timp ce E46 are 4 stele. A4 primeste tot 4 stele, Passat 4 stele, C Klasse 4 stele, Mondeo 4 stele, Leon 4 stele. In afara de Leon care e 2005 m-am referit numai la modele ce si-au pornit productia in 2001. Deci eu spun ca E46 e la egalitate cu concurenta...nu e cu nimic mai prejos la securitate. E46 din 1998 sau E36 erau intradevar masini robuste si solide in asa fel incat socul iti cauza leziuni interne insa pe acea vreme nici concurenta nu era deasupra. Acuma na....cand vine vorba de accident, Doamne fereste. Si uite...postez si niste statistici de pe JDPowers(nu sunt adeptul statisticilor dar au pe undeva samburele lor de adevar) cand vine vorba de Customer satisfaction:

 

BMW E46

VW Passat

Mercedes C Klasse

Audi A4

 

Aici vad ca BMW E 46 sta cel mai bine...la toate modelele bagate am pus an 2004 ca sa fie comparabile tehnologiile.

 

Iata si Survey-ul Top Gear legat de Customer satisfaction din 2005(2004 nu am gasit). BMW(10) este peste Audi(13), Merc(32), VW(21), Seat(16)....iar in UK BMW este vazuta ca masina de cook(cocalar mai pe romaneste) deci nu a avut parte de simpatie.

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

vezi ca airbagurile tocmai siguranta pasiva iti ofera, masina iti ofer siguranta activa. iar aici sa nu aud pe cineva ca e mai bun meganul, golful, passatul, merc-ul sau audi. la probe de schimbare rapida a benzii si testul elanului bmw-urile fac legea de ani de zile. personal, eu prefer o masina de 4 stele dar cu frane bune si agilitate in viraje decat o barcuta frantuzeasca de x stele care la prima curba iese in decor. oricum am vazut live cateva bmw-uri e46 daune totale si habitaclul rezistase bine, suferind deformari minime. adica volanul si bordul erau la locul lor, desi masinile erau varza in fata: lonjeroane strambe etc.
Link to comment
Share on other sites

domnul motan dar are ceva bun bmw-ul e46?

cat este de prost ne-ai demonstrat cu tot felul de comparatii, dar sunt curios daca ai gasit ceva bun la ea.daca nu, de ce ai mai cumparat unul?

Hai sa nu fim nici noi rai....pe postul dedicat masinii lui, a spus clar ce-i place si ce e bun din perspectiva lui.

Link to comment
Share on other sites

Da, dar ai probleme si cu usile, cu motorul, cu duzele de la spalator, cu oglinzile incalzite,...nu inteleg de ce nu o vinzi sa scapi de ea.

 

 

Asa cum am repetat in multe randuri nu scap de masina pentru ca per total sunt multumit. Dar nu pot sa nu remarc ca BMW a rezolvat anumite aspecte sub majoritatea concurentilor directi - sau sub nivelul unor masini non-premium.

(detalii care imi placeau si cu care ma obisnuisem - si nivelul meu de expectanta era mare trecand la o masina premium).

 

Nu e o tragedie - voi supravietui.

PS: Sunt curios: tu ai lucrat/lucrezi la service?

 

 

vezi ca airbagurile tocmai siguranta pasiva iti ofera, masina iti ofer siguranta activa.

 

Daca le-am incurcat scuze. La limita prefer sa se strambe lonjeronul decat un pasager.

 

http://www.euroncap.com/tests/bmw/3_series.aspx

 

serie 3 2001 a realizat un salt mare la capitolul siguranta fata de seria 3 1997.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Da, dar ai probleme si cu usile, cu motorul, cu duzele de la spalator, cu oglinzile incalzite,...nu inteleg de ce nu o vinzi sa scapi de ea.

 

 

Asa cum am repetat in multe randuri nu scap de masina pentru ca per total sunt multumit. Dar nu pot sa nu remarc ca BMW a rezolvat anumite aspecte sub majoritatea concurentilor directi - sau sub nivelul unor masini non-premium.

(detalii care imi placeau si cu care ma obisnuisem - si nivelul meu de expectanta era mare trecand la o masina premium).

 

Nu e o tragedie - voi supravietui.

PS: Sunt curios: tu ai lucrat/lucrezi la service?

 

 

vezi ca airbagurile tocmai siguranta pasiva iti ofera, masina iti ofer siguranta activa.

 

Daca le-am incurcat scuze. La limita prefer sa se strambe lonjeronul decat un pasager.

 

http://www.euroncap.com/tests/bmw/3_series.aspx

 

serie 3 2001 a realizat un salt mare la capitolul siguranta fata de seria 3 1997.

 

Pai da...si ai vazut ca si la calitate este destul de apreciat in acele statistici, postate de mine mai sus, din america si marea britanie(tzari care nu au niciun motiv sa prezinte mila fata de masinile nemtesti cand le critica). Asta mie imi spune ca in mare parte concurenta are cel putin cam aceleasi defecte legate de fabricatie! Adica la Audi(si VW) am vazut ca desi materialele sunt mai placute(unele), nu rezista bine in timp. Mercedes folosesc si ei plastice destul de slabutze. Acum nu stiu ce sa spun insa imi pastrez opinia legata de faptul ca toti producatorii premium is de acuzat pentru materialele slabe ce nu isi au locul intr-o asa masina.

Link to comment
Share on other sites

toti producatorii premium is de acuzat pentru materialele slabe ce nu isi au locul intr-o asa masina.

 

 

doar unul din exemple, volanul de dacie rezista 20 de ani fara retusuri, volanu de bmw e46 rezista maxim 4 ani....si se decojeste pe unde obisnuiesti sa ti mana.. <_<

 

doar o diferenta premium -nonpremium,referitor la materiale...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Asta se intampla la volanele Daciilor de acum 20 -30 de ani. Nici Dacia (Renault) nu isi mai permite acum sa vina cu aceiasi calitate. In plus, volanul de Dacia nu este din piele. Revenind la BMW, cred ca volanul de plastic are si el viata la fel de lunga ca cel al Loganului/Sandero.

 

Discutand strict despre calitatea finisarilor si a materialelor folosite, iti dai seama cat ar costa o finisare cu materiale "premium"?

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

toti producatorii premium is de acuzat pentru materialele slabe ce nu isi au locul intr-o asa masina.

 

 

doar unul din exemple, volanul de dacie rezista 20 de ani fara retusuri, volanu de bmw e46 rezista maxim 4 ani....si se decojeste pe unde obisnuiesti sa ti mana.. <_<

 

doar o diferenta premium -nonpremium,referitor la materiale...

Aici te inseli...un volan de solenza rezista 2-3 ani....si nici nu e din material fin. Volanul de dacii 1300 era din pastic iar la 1310 s-a bagat cauciuc care se rodea. La E39-le pe care l-am avut inainte volanul nu prezenta nicio urma si era imbracat in piele. Iar masina era din 2001...deci pana in prezent 8 ani si niciun defect. Nici la E46 nu am nicio urma si are 4-5 ani. Vreau sa-ti spun ca si materialul de pe ceasurile Doxa Diving Series(ceasuri "premium" de cel putin 2000-3000 de dolari) se zgarie din cauza faptului ca sunt polisate la perfectie si orice atingere cu material dur va lasa urma. Daca ai grija pe unde pui mana insa nu vei avea probleme. La fel si la masina. Materiale premium inseamna materiale fine care necesita ingrijire. Stii ca pielea de pe volan(unde tii mana si lasi urme de transpiratie si deci multa multa sare si substante acide din transpuratie) trebuie tratata odata la cateva luni cu o substanta?...Dureaza 5 min si costa 10 euro o sticluta dinaia de substanta insa la noi cine se deranjeaza sa faca asa ceva?! Materiale premium nu inseamna ca-s facute sa reziste neglijentei! Asa comanda-ti de la BMW un volan din plastic dur care iti garantez ca va rezista cu zecile de ani...daca tu insa consideri asta premium...O masina scumpa nu te scuteste de cheltuieli ba dimpotriva iti baga mana in buzunar mai tare. Daca esti dispus sa platesti pretul extra-comfortului atunci totul bine si frumos!

Link to comment
Share on other sites

Daca esti dispus sa platesti pretul extra-comfortului atunci totul bine si frumos!

 

Sunt de acord sa platesc mai mult. Atat doar ca diferenta e mai mica decat ma asteptam. Trimurile de exemplu - sunt o mare dezamagire. Plasticul ala vopsit cu picouri arata dezolant pentru gusturile mele.

Link to comment
Share on other sites

volanu meu de e46 cumparat in 01.2005 si-a dat duhul, jumate este cu striati pe el si jumate neted si aspru la pipait... <_<

 

Daca e asa - volanul e exceptia; La VAG tine mai mult. Acum depinde si cati km faci.

Eu nu am dat cu nicio solutie si arata ca nou.(2006 / 50.000 km)

La BMW arata suspect de bine (banuiesc ca a fost schimbat cu unul nou; sau o fi folosit solutia minune).

Link to comment
Share on other sites

volanu meu de e46 cumparat in 01.2005 si-a dat duhul, jumate este cu striati pe el si jumate neted si aspru la pipait... <_<

Hmmm...ma mir. Te cred, acuma ce sa fac, insa mi se pare straniu ca pielea s-a ros(cel putin asta inteleg prin neted si aspru). La mine nu are absolut nicio urma pe el. Adevarul e ca il si curatz si dau cu diverse solutii de intretinere a pielii(similar cu cele care se dau pe scaunele de piele). La mine un alt lucru ma deranjeaza, si anume mansonul de la schimbator. In bataia soarelui cand am trapa deschisa se vede o urma foarte mica...de parca ar fi putin ros.

 

@ MOTANUL, Intradevar trimurile sunt cam slabutze(nici la Audi nu m-as lauda cu trimurile lor, Mercedes fiind singurii cu care nu mi-ar fi rusine) insa partea importanta si misto e ca le poti schimba ieftin. La fel si cu plasticaraia ce porneste de la schimbator in spate. La Rover 75 de exemplu toata partea dintre scaune e foarte solida, robusta si denota o buna fabricatie. Cand incepe sa se roada insa apar problemele intrucat sa o schimbi ar insemna sa scoti din buzunar foarte mult. Oricum la masinile premium platesti destul de mult si tehnologia si cercetarea ce intra in masina...iar astea nu-s vizibile ochiului.

 

All in all eu is multumit de masina mea avand in vedere pretul pe care l-am platit. Daca ar fi fost noua poate as mai fi strambat din nas la anumite inconveniente. Momentan singurele marci care m-ar tenta sa renunt la BMW ar fi Alfa Romeo si Saab, insa nu pentru tehnologia sau calitatea lor ci mai mult pentru imaginea marcilor in cauza!

Link to comment
Share on other sites

...de parca ar fi putin ros.

 

 

are 130mii masina.

 

mansonu de la schimbator l-am schimbat pe la 80 de mii ,ca era de vinilin si se rupsese in mai multe locuri...acum am de piele,tot original, cumparat direct de la fabrica din Germania (cand am vizitat-o) si a costat 2mil, in bani romanesti. <_<

 

ce sa mai ,calitate premium... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Daca te incalzeste cu ceva si la Golf sau Seat tot vinilin vine din fabrica. La golf am pus unul din piele (made in italia) care arata excelent. La BMW am pus tot din piele Made in Romania. Un pic a inceput sa se toceasca (calitatea pielii folosite lasa un pic de dorit). Oricum arata mult mai bine decat vinilinul si cred ca se va strica mai greu. Vorbim peste alti 150.000 km. Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

...de parca ar fi putin ros.

 

 

are 130mii masina.

 

mansonu de la schimbator l-am schimbat pe la 80 de mii ,ca era de vinilin si se rupsese in mai multe locuri...acum am de piele,tot original, cumparat direct de la fabrica din Germania (cand am vizitat-o) si a costat 2mil, in bani romanesti. :)

 

ce sa mai ,calitate premium... :bashwall:

Am eu impresia sau esti dezamagit rau de BMW ca marca si ca masina? <_< Serios acum...ai schimba marca pe o alta premium?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.