Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

+1

 

Mie chiar ĂŽmi place cĂŁ uÂşile se ĂŽnchid mai greu, acea senzaĂžie de masivitate este foarte miÂşto.

 

Ai vĂŁzut cum se ĂŽnchid uÂşile la un Mercedes W126?

 

Sau la un Volvo?

 

Aproape nimeni nu se plânge de aºa ceva.

 

:) Pai frate.... se inchid greu usile, da se inchid, stropitoarele stropesc cum stropesc, footrestu e cum e..... daca astea sunt lucrurile esentiale la care te uiti cand iti iei o masina, ma tem ca nu sunt in asentiment cu tine :) .... ia-ti logan ca se inchid usor usile.... ca te ploua inauntru pe la usi nu mai conteaza, sau ca jumate din apa aruncata de stropitoarele alea "evantai" merge peste parbriz, pana pe parbrizu lu ala din spate....., footrestu'... no comment....daca circuli incaltat in clapari, normal ca se rupe.... dar iti iei Aro daca vrei fier sub talpi! Asculta si tu sunetul usilor la BMW cand se inchid, e o placere sa dai cu ele, suna a plin....a etans! Hai sa dam cu o usa de E46 si cu una de Passat ambele de prin 2000... la passat zici ca acu ii pica tapiseria.... si "imbunatatiri" de genu "mi-am pus stergator de fabia sau stropitori de nustiuce" mi se par kitsch-uri de genul Dacie cu volan de Mercedes.... Hai sa mergem in reprezentanta la BMW...."vreau si eu o masina la care sa se inchida usile usor, sa aiba stropitoare de parbriz tip evantai, si sa nu se rupa footrestu..."

 

Recunosc ca nu ma pricep la BMW din start.

Recunosc ca defapt nu sunt probleme ci doar chestiuni de nuanta / gust / obisnuinta.

Ref. la problema cu footrestul mai cunosc proprietari care au patit acelasi lucru. (sa se sparga plasticul).

 

Asteptarile mele au fost mari. Am trecut de la o masina non-premium la una premium. Si ma asteptam la cativa pasi inainte.

Asteptarile mele au fost indeplinite la multe capitole.

La unele capitole am remarcat cativa pasi inapoi. (si am simtit nevoia sa le expun public aici)

 

O skoda Fabia are standard stropitor in evantai (si cea mai ieftina costa 10.000 euro) Un BMW 320D costa 25.000-30.000 euro

Deci consider normale asteptarile mele sa fi gasit ceva mai bun (de exemplu stropitor ca la mertz - cam aici ar fi echivalentul de pret si asteptari)

 

 

Nu exista masina perfecta, asa cum nici oamenii nu au aceleasi gusturi si perceptii, de exemplu pe mine nu ma deranjeaza deloc ceea ce te nemultumeste pe tine. Masinile BMW cauta sa satisfaca alte pretentii, mi se pare o aberatie sa te legi de stopitoarea parbrizului sau de modul cum se inchid usile, mi se pare ca se inchid perfect, parca as inchide usa unui seif. Iti iei BMW pentru modul cum sta in curbe, pentru directia incredibil de precisa, pentru franele exceptionale si pentru motoarele desavarsite. Cand le ai pe toate astea pe o masina nu te mai uiti la stropitoarea parbrizului.

 

ba te uiti la stropitoare man,....is detalii si conteaza......in fiecare zi mergi cu masina si cand dai sa stergi parbrizu si unu bate peste masina si celalalt bate jos de tot injuri bine pe fiecare inginer neamt si mergi si iei acul de gamalie si le muti s\fie mai sus fie mai jos pana se deregleaza iarasi.....

 

fi sigur ca daca unu iti bate peste masina si unu iti bate pe trotuar, nu e vina inginerului neamt... stergatoarele mele impreuna cu diuzele functioneaza foarte foarte bine, cine urca in masina si asista la "fenomenu foarte important al stergerii parbrizului, raman impresionati" ajuta si sa ai solutie de spalat parbrizu nu apa... eu deocamdata folosesc cea mai ieftina... si merge perfect...

 

Daca esti curios de inginerii nemti, uita-te pe site-u de la bmw.. dar nu din ro.. bmw.com sau bmw.de si vezi ce inseamna diuzele de spalat faruri... vezi evolutia de la e39 la e60.. e cercetare si acolo...

 

 

EREZIEEEEEE, cum sa compari Fabia cu 320?????? cum sa compari VW cu BMW??? cum sa poti vorbi despre cum e footrestu la BMW cand la Fabia nici macar covorase nu primesti standard...... daca footrestul la BMW e naspa, nu e mai naspa decat intreaga caroserie (vorbind de material) de la Fabia.... :)

Link to comment
Share on other sites

Nu e versus aici. Vad ca totul e inteles pe dos... :)

O fi BMW-ul 320 D masina perfecta si nu mi-am dat eu seama. :)

 

Eu foloseam comparatia cu logan tocmai pt. ca e o masina din gama de pret cu cele mai mici pretentii. Cu toate asta usile se inchid mai usor.

 

Daca voi vreti sa faceti din tantar armasar sunt multe pagini de umplut... Nu ajungem nicaieri.

Nu am timp - dar sunt convins ca usile astea "seif" stau mai prost la crash test decat usile altor masini. Imi place sa fac afirmatii obiective si sustinute dar din lipsa de timp intru in hora voastra.

De la senzatie la performanta in sine sunt niste pasi de parcurs.

Plasticul ala de la footrest e un plastic de 2 lei. (eu am facut aceasta afirmatie dupa ce am dat plasticul ala jos). Si in seatul leon am condus cu clapari si nu s-a spart; in bmw nu am prins iarna si nu am mers nici cu cisme (doar pantofi si adidasi). Diferenta e plastic de 2 mm maxim versul plastic de calitate aplicat pe o structura rigida.

 

Senzatia globala e de ieftin in BMW (ca materiale folosite)

Dau 2 exemple

octavia 2 ambiente (costa cam 15-17.000) euro bordul are trimuri de aluminiu

octavia 2 elegance (un pic mai scumpa) are trimuri carbon-look; sau chiar carbon (habar nu am)

 

Ce e asa greu de acceptat acest lucru? Am recunoscut ca BMW-ul are alte calitati (asta e alta discutie)

 

La BMW-ul meu trimurile sunt de plastic colorat cu picouri albe :)

 

" si "imbunatatiri" de genu "mi-am pus stergator de fabia sau stropitori de nustiuce" mi se par kitsch-uri de genul Dacie cu volan de Mercedes.... "

Daca te obisnuiesti sa se deschida lumina cu un senzor de miscare nu iti mai place sa deschizi lumina din intrerupator. Poate tu ai orizonturile limitate la masina pe care o conduci. Eu am condus de la Kart de 6cp pana la masina de concurs de VTM in 15 ani de cand am carnet.

 

Si daca masina perfecta nu exista ii mai aduc unele imbunatatiri; tu ai fi vrut sa vand masina ca am casetofon pe ea?

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

 

1. Refuz sa cred asa ceva!

 

2,3,4,5 sunt mofturi :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost proprietar de masina din 1967. Care avea tot 4 stropitoare.

 

Concurenta s-a miscat in astia 41 de ani (vezi solutia mercedes - concurent de clasa si Audi) Daca voi sunteti multumiti sa "purtati" pe masina o solutie proiectata in 67 asta e...

 

Exagerez un pic dar nu sunt departe de adevar. Cei care au mers si cu alte masini au prins ideea din prima :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost proprietar de masina din 1967. Care avea tot 4 stropitoare.

 

Concurenta s-a miscat in astia 41 de ani (vezi solutia mercedes - concurent de clasa si Audi) Daca voi sunteti multumiti sa "purtati" pe masina o solutie proiectata in 67 asta e...

 

Exagerez un pic dar nu sunt departe de adevar. Cei care au mers si cu alte masini au prins ideea din prima :)

 

 

rezultatul final, cel care se urmareste a fi atins de fapt, atat in cazul stropitorilor "evantai" cat si a astora "simple si rudimentare cu jet" este acelasi: parbriz curat. ar fi absurd acum sa se spuna ca stropitorile cu jet nu curata bine geamul. parerea mea e ca stergatorul are o importanta mult mai mare in calitatea curatirii parbrizului decat stropitorile in sine (evantai sau simple).

 

ca eficienta, mi se par la fel...ca imagine in timpul functionarii, dupa unii, par mai elegante cele evantai.

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu Motanul...daca e o marca premium, sa fie pana la capat.

Cu toate astea, dupa ce tragi linie, rezultatul net ca sa zic asa e tot in favoarea BMW....eu, cel putin, ma simt ca in fotoliu in masina mea, pe cand in altele din grupul VAG, Ford, Opel, Dacia, Fiat ma simt ca pe un scaun...si la fel si soferii celorlalte masini care merg cu mine (ma refer per ansamblu, nu doar la scaunele efective).

La fel cum are unele minusuri, BMW are si plusuri. Exemplu: mi se pare o aberatie sa nu poti sa reglezi cel putin scaunul soferului pe inaltime...totusi, foarte putine marci ofera asta in dotarea standard la masinile noi..acum in 2008...ca si cum am avea toti aceeasi inalime, greutate, etc...si nici macar nu costa mult sa "implementeze" toata treaba...niste arcuri, niste parghii...

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost proprietar de masina din 1967. Care avea tot 4 stropitoare.

 

Concurenta s-a miscat in astia 41 de ani (vezi solutia mercedes - concurent de clasa si Audi) Daca voi sunteti multumiti sa "purtati" pe masina o solutie proiectata in 67 asta e...

 

Exagerez un pic dar nu sunt departe de adevar. Cei care au mers si cu alte masini au prins ideea din prima :)

 

Legat de faza cu inchisul greu al usilor...nu vad de ce am compara-o cu Logan...sincer. Am vazut Mercedes-uri diesel-uri din clasa E mai zgomotoase decat un Mondeo sau Fiesta...sincer. Personal ma resping Mercedes-urile datorita zgomotului facut de motorul diesel(mentionez ca sunt fan diesel). Asadar nu cred ca putem concluziona ca Ford a bagat mai multi bani in proiectarea unor motoare pentru masini mid si low-range decat a bagat Mercedes pentru o limuzina cu pretentii. Deci comparatia cu Logan nu merita! Faptul ca usile se inchid mai greu e un lucru cunoscut la BMW. Ai mei au avut un 524td si se inchideau usile mai greu decat la un Mercedes 190D pe care l-au avut inainte. Anul trecut m-am despartit de primul meu BMW, un 525d E39, ale carui usi se inchideau mai greu decat la E46-le pe care-l detin acuma. Da, e o chestie de finete dar si mie imi inspira ceva mai multa robustete acest sistem. Legat de plasticul de pe suportul pentru picior iarasi nu vad problema...am condus acuma 2 saptamani incaltat cu cizmele de moto... mergeam catre garajul unde o tin...Mi-a franat cineva brusc in fata si m-a prins momentul cu stangul ridicat(imi defaceam una din prinderile de la cizma ca sa pot apasa ambreiajul mai usor). Am infundat pedala de frana si piciorul stang mi s-a proiectat direct in suport...si nu a crapat. Nici macar nu s-a zgariat. Recunosc BMW aleg uneori niste solutii cam ieftine la interior insa deh...fiecare marca are punctele sale slabe. Cat despre stropitoare...nu sunt cele mai avansate. Dar am mers cu un C 220 si nu mi s-au parut mai eficiente. Cel mai misto sistem pana in prezent l-am intalnit la Toyota RAV 4. Are taicamiu unu din 2007 iar jetul e sub forma de evantai foarte foarte subtire. Nu te incomodeaza absolut deloc la condus. Don't get me wrong...nu vreau sa para ca iti sar in cap insa comparatia cu Logan e absolut inutila.

 

Respect!

Link to comment
Share on other sites

La fel cum are unele minusuri, BMW are si plusuri. Exemplu: mi se pare o aberatie sa nu poti sa reglezi cel putin scaunul soferului pe inaltime...totusi, foarte putine marci ofera asta in dotarea standard la masinile noi..acum in 2008...ca si cum am avea toti aceeasi inalime, greutate, etc...si nici macar nu costa mult sa "implementeze" toata treaba...niste arcuri, niste parghii...

 

BMW nu are reglare pe inaltime a scaunului? Al meu are. Poate nu ai descoperit tu cum se face. Sau te refereai sa aiba standard? Nu are? Este optiune?

 

Majoritatea celor care se urca la mine in masina nu inchid bine usa. Imediat vad in bord ca nu e inchisa bine si le atrag atentia (bucuros) sa o inchida bine. Nu mi-e rusine, din contra. Le atrag atentia gen "bai tu esti obisnuit cu aia a ta, aici la mine e buncar, cand e inchis, pai simti ca s-a inchis si ca te tine in siguranta" :) (mai in gluma, mai in serios)

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

"Majoritatea celor care se urca la mine in masina nu inchid bine usa".

Restul de 99% au probleme din punctul tau de vedere. Afurisitele de usi se inchid usor. Mai mult - scot mai multe puncte la crash-teste.

Tu ramai cu senzatia de seif si cu trantitul usilor.

(BMW-ul nu a excelat la acest capitol, in sensul ca nu a fost printre cele mai sigure masini). Primul producator cu 5 stele la toate clasele a fost renault din cate stiu eu.

 

Faza cu reglatul pe inaltime al scaunului soferului este alta problema (bine ca mi-ai amintit). La mine se regleaza pe inaltime - dar dat la minim tot ating cu capul de stalp. (am ~1,90).

BMW face masini pt. chinezi daca ma intrebati pe mine. Doar in clasa mica mai patesc asa ceva. In golf-leon spatiul este generos cu scaunul maxim jos.

Ma uit cu invidie pe strada la soferi la care nu le trece capul de tetiera :) Majoritatea sunt fete.

Poate o fi masina de fete bmw-ul :)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu le trece capul de tetiera? :)) Pai din cate stiu eu, cand cobori scaunul coboara si tetiera de la sine :). Deci, probabil, cei pe care ii vezi tu asa, si tu, aveti problema cu conformatia! Eu am 1.83 si il tin la minim si mai raman vreo 10-12cm pana la tavan. Dar stai ca acum am citit ca tu ai spus ca il lasi la minim si inca atingi cu capul de stalp. Pai.. stalpul e o chestie care uneste podeaua cu plafonul. Mai.. mie nu mi-e foarte clar cum stai tu la volan.. In mod normal tre sa pui fundul pe scaun, picioarele inspre fata masinii, capul pe umeri (foarte important!) si mainile pe volan.

 

Chestia cu testele, unde renault are 5 stele.. la majoritatea modelelor!! :) Ia-ti tu renault, eu nu ma iau dupa testul ala si prefer bmw-ul.

 

Ceea ce ma deranjeaza la usile care se inchid usor este si sunetul. Aproape la fel ca la vw (de ex) se auzea si la dacia mea din 95 :)

 

Ce pot spune ca nu prea-mi place la bmw este ca atunci cand vreau sa cobor scaunul (reglarea pe inaltime) tre sa ma apas f tare pe el cand trag de maneta. Mai simpla era varianta cu maneta din aia de care tragi de multe ori, dar cel putin nu tre sa te impingi tu ca nebunu` in scaun.

Link to comment
Share on other sites

Nu le trece capul de tetiera? :)) Pai din cate stiu eu, cand cobori scaunul coboara si tetiera de la sine :). Deci, probabil, cei pe care ii vezi tu asa, si tu, aveti problema cu conformatia! Eu am 1.83 si il tin la minim si mai raman vreo 10-12cm pana la tavan. Dar stai ca acum am citit ca tu ai spus ca il lasi la minim si inca atingi cu capul de stalp. Pai.. stalpul e o chestie care uneste podeaua cu plafonul. Mai.. mie nu mi-e foarte clar cum stai tu la volan.. In mod normal tre sa pui fundul pe scaun, picioarele inspre fata masinii, capul pe umeri (foarte important!) si mainile pe volan.

 

Chestia cu testele, unde renault are 5 stele.. la majoritatea modelelor!! :) Ia-ti tu renault, eu nu ma iau dupa testul ala si prefer bmw-ul.

 

Ceea ce ma deranjeaza la usile care se inchid usor este si sunetul. Aproape la fel ca la vw (de ex) se auzea si la dacia mea din 95 :)

 

Ce pot spune ca nu prea-mi place la bmw este ca atunci cand vreau sa cobor scaunul (reglarea pe inaltime) tre sa ma apas f tare pe el cand trag de maneta. Mai simpla era varianta cu maneta din aia de care tragi de multe ori, dar cel putin nu tre sa te impingi tu ca nebunu` in scaun.

 

Hai ca te-ai prins tu la ce stalp ma refer;

Vad ca iti plac doar lucrurile la gramada. Nu am facut afirmatia ca renault e super-masina; Doar ca in teste facute de multe organizme independente iese f. bine de obicei spre deosebire de logan.

 

Daca ziceam de maneta sareati ca sunt chitibusar. Eu ating cu capul in zona in care sunt de obicei airbagurile cortina pt. sofer. Poate tu ai folosit la masuratoarea ta aparatul de la armata (unde eu am iesit de 1.95). Lasat asa de pe vremea cand barbatii sub 1,50 nu erau obligati sa faca armata.

E asa usor sa-ti demonstrez ca nu merita timpul pierdut cu scrisul. Plafonul e suficient de sus dar scaunul este impins spre usa.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Deci chiar nu te-am luat la misto. Acum ca mi-ai explicat am inteles cam unde atingi tu cu capul. Dar chiar n-am mai auzit pe nimeni sa pateasca asta si din cauza asta nu mi-am dat seama de la inceput la ce te referi. Eu ma simt foarte bine la mine in masina. Fiecare cu ale lui. De exemplu eu ating, cum spui tu, de stalp, in spate la octavia (fie ea 1 sau 2). Mi se pare foarte ingusta acolo. Dar in bmw n-am avut problema asta nici in fata nici in spate.

 

PS: nu mai pune quote daca postezi chiar sub post-ul meu.

Link to comment
Share on other sites

ce aprinsa e discutia. ca sa va placa cum se inchid portierele la E46 testati va rog un peugeot 307 suna de zici ca ai scapat tigaia de clatite pe jos.

footrest-ul e si la mine crapat de la fostul proprietar, s-o fi urcat in clapari:) cine stie. ca sa fiu sincer fiecare are propria lui perspectiva asa ca n-as fi asa categoric cu cei care doresc diuze evantai, etc. si spre norocul lor au de unde alege. Cei care aleg BMW apreciaza altceva , descris de colegii de forum mai sus.

Link to comment
Share on other sites

ca sa va placa cum se inchid portierele la E46 testati va rog un peugeot 307 suna de zici ca ai scapat tigaia de clatite pe jos.

 

Bine zis! Eu m-am speriat prima data, am crezut ca am dat eu prea tare. Ti-e frica ca sare geamu` afara :) Si vorba aia, 307-le despre care vorbesc este din 2007 (si are vreo 17000km)

Link to comment
Share on other sites

"Majoritatea celor care se urca la mine in masina nu inchid bine usa".

Restul de 99% au probleme din punctul tau de vedere. Afurisitele de usi se inchid usor. Mai mult - scot mai multe puncte la crash-teste.

Tu ramai cu senzatia de seif si cu trantitul usilor.

(BMW-ul nu a excelat la acest capitol, in sensul ca nu a fost printre cele mai sigure masini). Primul producator cu 5 stele la toate clasele a fost renault din cate stiu eu.

 

Faza cu reglatul pe inaltime al scaunului soferului este alta problema (bine ca mi-ai amintit). La mine se regleaza pe inaltime - dar dat la minim tot ating cu capul de stalp. (am ~1,90).

BMW face masini pt. chinezi daca ma intrebati pe mine. Doar in clasa mica mai patesc asa ceva. In golf-leon spatiul este generos cu scaunul maxim jos.

Ma uit cu invidie pe strada la soferi la care nu le trece capul de tetiera :) Majoritatea sunt fete.

Poate o fi masina de fete bmw-ul :)

 

:) Mai tu esti spion Seat venit printre fani BMW ca sa denigrezi treaba...glumesc desigur.

 

DECI...faza cu masina de chinezi chiar nu stiu cum a-i scos-o. Esti prima persoana care spune ca BMW nu e spatioasa. Eu am 1.85 si absolut nicio problema cu scaunul dat la maxim jos. Heck...si daca-l pun mai sus tot e bine la capitoulul spatiu pentru cap sau orice alta parte a corpului. Cat despre testele cu 5 stele...m-am convins de muuuuuuult ca-s niste gogomanii. Daca e sa te iei dupa testele EuroNCAP Renault este pe departe cea mai buna la capitolul siguranta. Ori nu cred eu ca Mercedes si BMW, care in mod constant primesc rating-uri slabe la capitolul siguranta, nu investesc bani in acest domeniu. Mie mi se pare putred de tot testul asta...mai ales ca primele masini dupa standardele lor sunt cele franceze...nu pot sa nu ma abtin dar 'da' ma leeeshi'. Era mare valva cu testele astea inainte...insa acuma mai toata lumea s-a convins. Respect!

Link to comment
Share on other sites

"Majoritatea celor care se urca la mine in masina nu inchid bine usa".

Restul de 99% au probleme din punctul tau de vedere. Afurisitele de usi se inchid usor. Mai mult - scot mai multe puncte la crash-teste.

Tu ramai cu senzatia de seif si cu trantitul usilor.

(BMW-ul nu a excelat la acest capitol, in sensul ca nu a fost printre cele mai sigure masini). Primul producator cu 5 stele la toate clasele a fost renault din cate stiu eu.

 

Faza cu reglatul pe inaltime al scaunului soferului este alta problema (bine ca mi-ai amintit). La mine se regleaza pe inaltime - dar dat la minim tot ating cu capul de stalp. (am ~1,90).

BMW face masini pt. chinezi daca ma intrebati pe mine. Doar in clasa mica mai patesc asa ceva. In golf-leon spatiul este generos cu scaunul maxim jos.

Ma uit cu invidie pe strada la soferi la care nu le trece capul de tetiera :) Majoritatea sunt fete.

Poate o fi masina de fete bmw-ul :)

 

:) Mai tu esti spion Seat venit printre fani BMW ca sa denigrezi treaba...glumesc desigur.

 

DECI...faza cu masina de chinezi chiar nu stiu cum a-i scos-o. Esti prima persoana care spune ca BMW nu e spatioasa. Eu am 1.85 si absolut nicio problema cu scaunul dat la maxim jos. Heck...si daca-l pun mai sus tot e bine la capitoulul spatiu pentru cap sau orice alta parte a corpului. Cat despre testele cu 5 stele...m-am convins de muuuuuuult ca-s niste gogomanii. Daca e sa te iei dupa testele EuroNCAP Renault este pe departe cea mai buna la capitolul siguranta. Ori nu cred eu ca Mercedes si BMW, care in mod constant primesc rating-uri slabe la capitolul siguranta, nu investesc bani in acest domeniu. Mie mi se pare putred de tot testul asta...mai ales ca primele masini dupa standardele lor sunt cele franceze...nu pot sa nu ma abtin dar 'da' ma leeeshi'. Era mare valva cu testele astea inainte...insa acuma mai toata lumea s-a convins. Respect!

Am observat si eu chestia asta , sunt mai presus si decat volvo , iar cine spune ca volvo nu e o masina sigura il rog sa argumenteze ca eu nu cred !!!

http://www.euroncap.com/large_family_car.aspx :)

Link to comment
Share on other sites

la testele ncap sunt mai multe criterii de acordare a testelor. daca te-ai referi strict la siguranta pasagerilor din masina sunt masini care stau mult mai bine decat renault. renault sunt foarte buni insa si la celelalte criterii cum sunt protectia pietonilor in caz de impact si altele
Link to comment
Share on other sites

"Majoritatea celor care se urca la mine in masina nu inchid bine usa".

Restul de 99% au probleme din punctul tau de vedere. Afurisitele de usi se inchid usor. Mai mult - scot mai multe puncte la crash-teste.

Tu ramai cu senzatia de seif si cu trantitul usilor.

(BMW-ul nu a excelat la acest capitol, in sensul ca nu a fost printre cele mai sigure masini). Primul producator cu 5 stele la toate clasele a fost renault din cate stiu eu.

 

Faza cu reglatul pe inaltime al scaunului soferului este alta problema (bine ca mi-ai amintit). La mine se regleaza pe inaltime - dar dat la minim tot ating cu capul de stalp. (am ~1,90).

BMW face masini pt. chinezi daca ma intrebati pe mine. Doar in clasa mica mai patesc asa ceva. In golf-leon spatiul este generos cu scaunul maxim jos.

Ma uit cu invidie pe strada la soferi la care nu le trece capul de tetiera :) Majoritatea sunt fete.

Poate o fi masina de fete bmw-ul :)

Eh.... eu am 1,82 si 110 Kg !!! (probabil de aia nu am intalnit inca tigani impertinenti la semafor) Si iti fac cunoscute unele aspecte:

-usile trebuiesc trantite mai tare la BMW pt ca se inchid mult mai etans decat la majoritatea masinilor si desi le trantesti mai tare, sunetul e mult mai "curat" (nu cred ca e o problema faptul ca trebuie sa incorzi 3 fibre in plus la biceps)

-scaunul se regleaza pe inaltime dar e facut si el cu cap: are un arc, care in momentul cand tragi de maneta, coboara scaunul sau nu, in functie de greutatea ta! E logic ca daca ai 40 de kile, n-o sa-l vrei coborat la maxim ca nu cred sa ai o inaltime care sa o ceara(desi vad ciumeti in Golf4 care se uita prin volan)! In schimb eu, am 110 Kg aproape, cand trag de maneta scaunul merge cu mine pana jos, ca sunt greu si normal, la greutatea mea ar trebui sa am si o inaltime care sa ceara coborarea scaunului!

-in legatura cu leonul, exista alte aspecte la el care pericliteaza siguranta si reduc confortul.... de exemplu in Leonul nou, vizibilitatea este sub orice critica... poti sa ai 2 metri ca tot n-o sa ii vezi botul in veci, iar geamurile laterale au forme frumoase intradevar dar incredibil de incomode!

 

PS: Testele NCAP..... sunt in cap! De exemplu....Suzuki Swift are mai multe puncte ca un Seria 3.... Sa fim seriosi! :)

Link to comment
Share on other sites

Cand am cumparat masina primul lucru pe care l-am observat si eu a fost inchiderea usilor greu,si eu ca desteptul sar repede in sus si ii zic vanzatorului din showroom:Dom'le ce e cu masina asta? uite cum se inchid usile :)

El foarte zambitor a coborat 5cm un geam(oarecare)de la portiere, apoi inchideti si vedeti Marea Diferenta.

Concluzia este ca sunt foarte etanse,si de aceea se inchid greu.

Este un banc: "Ceva de genu care masina este mai etansa, si baga astia o pisica in VW si in 10 min moare matza,baga astia alta pisica in BMW si dupa 5 min moare matza :) , acum baga astia o pisica intr-o dacie,..... asteapta asteapta.....asteapta, dupa 2 luni cauta astia matza...si surpriza, nu mai era in masina :) ".

Iar acum la IVECO DAILY modelul nou cand deschizi portiera ca sa cobori din masina, geamurile de la portiere se coboara singure 5cm si apoi dupa ce ai inchis portiera se ridica automat :)

Link to comment
Share on other sites

PS: Testele NCAP..... sunt in cap! De exemplu....Suzuki Swift are mai multe puncte ca un Seria 3.... Sa fim seriosi! :)

 

Nu ĂŽntotdeauna.

 

Unele mĂŁrci mi se par supraevaluate, de exemplu Renault.

Asta nu Însemnã cã Suzuki Swift n-ar putea fi mai sigur decât un seria 3.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.