Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

chriss: eu ma ziceam alte masini cand am zis ca nu au reglare pe inaltime nici in 2008..nu de bmw :)

Eu am 1.90 inaltime si il tin la minim jos si 2/3-3/4 in spate...daca stau in stanga spate cu scaunul din fata lasat asa, am loc sa stau comod.

 

O chestie interesanta: exista audi A4 B6 care sa aiba a/c manual? eu nu prea am observat; e46-uri sunt o gramada.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

PS: Testele NCAP..... sunt in cap! De exemplu....Suzuki Swift are mai multe puncte ca un Seria 3.... Sa fim seriosi! :)

 

Mi-am amintit de o faza misto: Veneam de la mare, pe autostrada. La un moment s-au format coloane, era un accident. Am trecut noi usurel pe langa el (50-60km/h). Era un suzuki swift (ii sarise o roata la cativa metrii, avea toate airbagurile sarite, etc). Dupa ce am depasit locul am inceput cu totii sa cceleram. Am trecut iar de 100km/h si am observat ca toata lumea se muta pe banda a 2-a. M-am uitat curios si am vazut un suzuki tot swift care mergea pe prima banda cu vreo 70-80km/h. Si avea saracu` sofer o figura de om speriat.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ca sa elucidez problema cu inaltimea si atinsul - evident exista o explicatie;

 

Eu tin spatarul scaunului la aproape 90 grade. Asa m-a invatat pe mine un prieten care concureaza in VTM (pe langa multe altele). Daca las scaunul pe spate (asa cum il tine marea majoritate) nu mai ating nici eu. Vin la intilniri si va exemplific. Si il astept pe cel care a afirmat ca atinge la golf sa-mi arate si mie daca cu scaunul reglat la fel atinge. Eu imi ofer disponibilitatea de a veni si cu golful la intilniri.

 

@9iuli - becurile pentru marsalier merg on - off (doar trebuie adaugate in spatiile libere sau a fost nevoie de tras niste fire pe acolo)?

 

Asta cu testele Ncap recunosc ca e subiectiva. Nu uitati ca si in america se fac si rezultatele sunt asemanatoare (deci o samanta de adevar este acolo).

Dar de aici si pana la afirmatia ca nu sunt bune ca nu iese BMW-ul bine la ele e cale lunga. Ce e asa greu de acceptat ca suzuki swift e mai bun din acest punct de vedere (chiar daca in lipsa accidentelor le sar rotile in mers).

 

Nu mai ii tot dati aici cu calitatile BMW-ului pentru ca topicul este: "Probleme proiectare". Multe din calitatile la care faceti referire le-am spus de cand am luat masina (intrati in semnatura daca nu me credeti). Nu le neg, nu le ignor - doar ca nu postez pe acest topic despre ele.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

poi cum sa iti zic...referitor la usi....e o masina barbateasca.....trebuie...sa ai forta.....sa o inchizi....sa o stapanesti...eeee.....masinaa...

Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

 

Poi...e ok sa se discute problemele de proiectare ale BMW-ului dar, sincer, nu prea reusesc sa le asociez cu probleme...mai mult cu gusturi sau presupuneri:

1. Perfect adevarat, merg continu = consum de curent (se poate face un calcul matematic referitor la CP utilizati de alternator pentru consumul suplimentar al oglinzilor) dar, cred ca acest consum suplimentar este infim (de ordinul a cativa W in cel mai rau caz...) in timp ce functia de dezghetare non-stop are plusurile ei...

2. Pozitia butoanelor nu-mi pare deloc incomoda, ba chiar usor de gasit si greu de confundat...

3. no comment... :)...sau ma rog one comment: chiar am incercat sa apas destul de tare sa vad cat de usor se deformeaza...eu cred ca e destul de greu de rupt/spart (eventual daca vrei neaparat sa vezi cine cedeaza: piciorul sau footrest-ul)

4. Adevarat...ma deranjeaza uneori ca trebuie sa imping/trag mai tare usa decat la multe alte masini, dar si mie imi da un sentiment de siguranta; pe de alta parte ma indoiesc ca o firma de talia BMW (la cat sunt ei de bavarezi :)) a facut o eroare de proiectare sau economie de materiale...cred ca undeva e un raport bun siguranta/manevrabilitate...

5. Cu siguranta ca stropitorul evantai e mai trendy, si, poate chiar mai eficient...dar de spalat spala bine si cel in v...pana la urma...nu de asta e vorba?

 

Chiar nu vreau sa par carcotas la observatiile tale, dar cred ca de imputat BMW-ului E46 ar fi altele, de ex. sistemul audio...nu prost...dar nici pe departe la nivelul la care m-as fi asteptat... de fapt e cam singurul care ma deranjeaza avand in vedere clasa (cu siguranta nu pretul :))

Link to comment
Share on other sites

Nu va contrazic;

 

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); nu ma bag la benzinare ca nu am mers (sper ca macar acolo sa se ridice la rangul de masina sport)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Despre calitatea sunetului subscriu. La 525d am fost foarte dezamagit de harman kardon. Apoi la E46 vad ca e aceeasi chestie...oare timp de 4(2001...2005) ani nimeni de la bmw nu si-a dat seama de asta? Asta e cam cel mai grav lucur pe care i-l pot reprosa producatorului!
Link to comment
Share on other sites

Nu va contrazic;

 

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); nu ma bag la benzinare ca nu am mers (sper ca macar acolo sa se ridice la rangul de masina sport)

 

2: WTF?? e super cum sunt pozitionate butoanele. La foarte multi nu le place ca la E90 sunt puse pe usi.

 

3: ... dupa 200 de mii si nu e rupt/uzat sau altceva. Oricum, cu un footrest de metal pus pe deasupra e rez problema. Ce am eu de adaugat e ca nu e pus usor indreptat spre sofer.

 

4: subscriu la faza penibila. E si normal sa se inchida mai greu, doar are niste opritoare care iti tin usa, nu o lasa sa mearga cum o bate vantul. "Inclusiv persoanele care au logan ti-au atras atentia" looooooool

 

5: Modelele de la sfarsitul lui 2001 incolo au pulverizator(perdea) Si nu numai daciile vechi aveau asa ci aproape toate masinile pana recent ...

 

Mie imi place sonorizarea, chiar e calitativa. Intr-adevar lipseste bassul, dar asta din cauza ca este un material izolant in dreptul gaurilor de sub difuzoarele spate. Odata inlaturat cat e dimensiunea gaurii, portbagajul actioneaza ca o incinta si ai un bass acceptabil.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Mie imi place sonorizarea, chiar e calitativa. Intr-adevar lipseste bassul, dar asta din cauza ca este un material izolant in dreptul gaurilor de sub difuzoarele spate. Odata inlaturat cat e dimensiunea gaurii, portbagajul actioneaza ca o incinta si ai un bass acceptabil.

 

Am scos si eu castroanele alea de carton, si nu am observat nicio diferenta. Si, crede-ma, am verificat cu atentie!

Link to comment
Share on other sites

Nu va contrazic;

 

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); nu ma bag la benzinare ca nu am mers (sper ca macar acolo sa se ridice la rangul de masina sport)

Deschide putin un geam si atunci vezi cum se inchid....

Link to comment
Share on other sites

Am scos si eu castroanele alea de carton, si nu am observat nicio diferenta. Si, crede-ma, am verificat cu atentie!

 

 

Ce cartoane? Eu am avut material gros acolo.

 

E fonoabsorbant..e adevarat ca micsoreaza din camera de rezonanta (care nu prea e :)) dar reduce vibratile nedorite, cred ca problema mare la audio la e46 e in primul rand lipsa camerei (incinta acustica), e adevarat ca nici difuzoarele nu sunt cine stie ce...mai e si sursa (radiocass reverse - groaznic :) )...ce sa zic...o fi fost clasa cea mai mica la vremea ei dar...cu radiocd business e mai ok, si mai bine (banuiesc) la modelele hifi si HK.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat radiocass-ul cu un player alpine si s-a imbunatatit substantial sunetul! Pot spune ca sunt foarte multumit. Initial am vrut sa schimb si difuzoarele, dar dupa ce m-am jucat un pic la reglajele playerului mi-am dat seama ca nu mai e nevoie. Oricum nu dau muzica la maxim mereu. Cand am chef, insa, pot sa o dau destul de tare incat sa nu te intelegi om cu om in masina, si inca sa am calitate. Deci sunt multumit. Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Oricum nu poate fii nici o masina pe placu` tuturor sau sa multumesca pe toti.Ideea e ca sa fii tu multumit de ea , daca nu cauta alta , de la alt producator.De asta exista diferite modele si diferiti producatori.Oricum nimic nu e perfect , asa cum nici E46 nu e de ex.Dar pe mine ma multumeste.Eu consider ca asta conteaza :)
Link to comment
Share on other sites

Eu consider ca e46 e o masina invechita tehnologic si cu o uzura morala foarte ridicata si care creste zi de zi datorita numarului enorm de pe strazi!

 

Uzura morala poate, desi cei care au cumparat-o pentru ca apreciaza intradevar masina nici nu cred ca se gandesc la asta. Cat despre invechirea tehnologica e ceva de spus. Eu nu o consider invechita tehnologic la fel cum nu consoderam invechit tehnologic nici vechiul meu E39(2001). Asta pentru ca mare parte din tehnologia pusa astazi pe masina este total inutila(si printre cei care se uita la TopGear imi vor da dreptate...Jeremy are momentele lui de adevar pur). In momentul in care pui pe masina un dispozitiv menit doar sa-ti ia ochii eu nu-l consider avans tehnologic. Sa detaliez cu un exemplu: Maine daca se lanseaza Seria 7 cu prajitor de paine in bord, argaz si cabina de dus(desigur toate asistate cvadruplu electronic prin satelite si chestii) o sa-l condieri avans tehnologic? Da eu un exemplu cam tras de par dar incerc sa evidentiez cam cat de stupide sunt unele chestii puse pe masina. Sistemele de stablitate s-au mai perfectionat putin insa la baza sunt aceleasi. Inca nu s-au inventat "manutzele" care sa se agatze de stalpi in momentul in care ai pierdut controlul pe gheata...de ai avea chiar si DSC asistat de zeul zapezilor. Intelegi? Asta e unul din motivele pentru care fanii Rolls Royce au scos demult din vocabular invechirea tehnologica. De acord sunt progrese...as fi absurd sa spun ca lumea sta pe loc. Faptul ca BMW a introdus pe seria 6 nu stiu cate setari pentru cutia de viteze e un lucru impresionant. Dar faptul ca poti fixa pana si timpul in care luminile se inchid dupa ce ai parasit masina, pe mine sincer nu ma impresioneaza. Si ca un ultim exemplu, vechiul Mustang('67) se apropie foarte mult de performantele din pct de vedere al manevrabilitatii de noul Mustang care are multe tehnologii incluse pentru a ajuta stabilitatea. Mie mi se pare ca inginerii de astazi se bazeaza prea mult pe asistarea electronica negandindu-se ca atunci cand aceasta cedeaza, mecanica pura trebuie sa lucreze pana la limite.

Link to comment
Share on other sites

Sunt si eu adeptul mecanicii nu al electronicii in exces. In anii '60-'80 erau modele de masini care tineau 10 ani sau 200.000 km fara probleme. Masinile de azi sunt tot mai mult - produse de consum. Am mers azi cu un tuareg cu ~150.000 km si se luase negrul de pe butoane (faruri, radio, AC); sub vopseaua respectiva cauciucata era un plastic alb. Arata oribil. Indiferent cata electronica e bagata in masina evident aceasta are limitele ei.
Link to comment
Share on other sites

Adevaru` este ca atunci cand o masina este dotata cu tehnologie de varf (vezi seria 7, care este o vitrina tehnologica) apare problema asta: se tocesc butoanele.

 

Hai frate! Care-i legatura dintre un plastic (in general un material de proasta calitate) si electronica?

Link to comment
Share on other sites

Sunt si eu adeptul mecanicii nu al electronicii in exces. In anii '60-'80 erau modele de masini care tineau 10 ani sau 200.000 km fara probleme. Masinile de azi sunt tot mai mult - produse de consum. Am mers azi cu un tuareg cu ~150.000 km si se luase negrul de pe butoane (faruri, radio, AC); sub vopseaua respectiva cauciucata era un plastic alb. Arata oribil. Indiferent cata electronica e bagata in masina evident aceasta are limitele ei.

 

De unde ºtii exact câÞi km avea acea maºinã?

Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in seama cu o nelamurire vizavi de E46 facelift 2004 .....nu este posibil ca dotarile din fabrica la un E46 coupe facelift din luna 9 / 2004 sa vina din fabrica cu CASETOFON ....CASETA ...toata lumea sper ca intelege ce vreau sa spun ....si in portbagaj sa aiba magazie de 6 cd si mai grav 1 DVD . :) .... prin urmare s-a inventat DVD_ul , BLUETOOTH_ul, NAVIGATIA si BMW promoveaza CASETOFONUL IN BORD .... :) :) :)

 

de ce pt ca toate optiunile la bmw costa ????

 

CAM EXECRABILA SITUATIA ...........

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in seama cu o nelamurire vizavi de E46 facelift 2004 .....nu este posibil ca dotarile din fabrica la un E46 coupe facelift din luna 9 / 2004 sa vina din fabrica cu CASETOFON ....CASETA ...toata lumea sper ca intelege ce vreau sa spun ....si in portbagaj sa aiba magazie de 6 cd si mai grav 1 DVD . :) .... prin urmare s-a inventat DVD_ul , BLUETOOTH_ul, NAVIGATIA si BMW promoveaza CASETOFONUL IN BORD .... :) :) :)

 

de ce pt ca toate optiunile la bmw costa ????

 

CAM EXECRABILA SITUATIA ...........

Bmw nu promoveaza casetofonul in bord, dar daca tu atat iti permiti, atat iti da! Daca vroiai DVD iti puneau DVD..... (nu vb de tine, in general )

Cat despre optiuni.... zi-mi o marca la care optiunile nu costa! Da... la unele ai niste chestii in plus: climatronic in standard...., sau chiar kkturi de genu "a treia lampa stop"...pai daca stam sa le numaram, normal ca-s mai multe, ca-s numa vrajeli din astea de 2 bani! Si in plus, ce ai la BMW din standard este un motor pe care nu-l gasesti printre optiunile niciunuia dintre alti producatori, uite ca eu mi-am luat BMW in special pt aceasta optiune!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.