Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

Nu cred ca are legatura inchisul greu al usilor cu greutatea lor. O octavia Combi 4x4vare tot 1500 kg; Iar BMW-ul 1580 kg. Nu am cantarit usile sa fiu obiectiv, dar cred ca diferenta e facuta de balamale. Modulul de airbag care este la BMW in usa (E46) nu cred ca atarna atat de greu.

Side impact protection system au toate acum ca sa iasa bine la testul de impact lateral.

iti spun eu ca o usa fata e46 cantareste peste 30kg...din pacate am avut o masina lovita in usa si a trebuit sa o dau jos...grea frate grea..

1.ma deranjeaza stropitoarele de parbriz,dar nu asa de tare incat sa schimb duzele

2.footrestul il am crapat ,dar asa am cumparat masina(eu la cea dinainte tote46 nu am reusit performanta de al strica)

3.usile se inchid asa cum ar trebui

4.nu inteleg ce te deranjeaza ca oglinzile sunt incalzite de cand bagi cheia in contact...daca era o problema o remediau ei si nu lasau un consumator aiurea,deci banuiesc ca e gandita treaba

5.incantatoare sunt butoanele de actionare a geamurilor si nici ca nu exista loc mai perfect de atat

6.eu nu am suierat prin masina nici la 220km/h si nici nu trosneste masina pe drumuri mai proaste(cred ca ar trebui sa ai mai multe grija de ea)

 

lucrurile care ma deranjeaza la e 46 sunt :

1. faptul ca nu are suport de pahar undeva in bord(ideea vag e geniala-suportul de pahar culisant) ,cel dintre scaune dintre cotiere e naspa rau si inutilizabil din punctul meu de vedere

2. spatii de depozitare insuficiente sau prost gandite(ma gandesc ca au facut tot posibilul sa aiba un bord superb si au neglijat aspectul asta)

3.macaralele de la geamurile electrice predispuse la a se strica

4. ma mai enerveaza cheia ca nu e tip briceag ,in rest e geniala ideea cu inchisul usilor din sigla(asta nu e chiar asa deranjant)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Subscriu la faza cu suportii. Dar daca stai sa te gandesti, nu este loc unde sa se integreze suportul de pahare. Au incercat la e90 si arata ca nuca in perete. La e46 chiar nu este loc unde sa puna suportii de pahare.

 

Ce ma deranjeaza pe mine e ca la masinile cu bateria in spate, ramane locul gol in fata si e urat. Macar daca avea un capac pus peste :)

Link to comment
Share on other sites

Subscriu la faza cu suportii. Dar daca stai sa te gandesti, nu este loc unde sa se integreze suportul de pahare. Au incercat la e90 si arata ca nuca in perete. La e46 chiar nu este loc unde sa puna suportii de pahare.

 

Ce ma deranjeaza pe mine e ca la masinile cu bateria in spate, ramane locul gol in fata si e urat. Macar daca avea un capac pus peste :)

 

Problema cu baterie cred ca tine de distributia greutatii. Stii cum is cei de la BMW cand vine vorba de distributia greutatii pe axe(cat mai aproape de 50-50). Cat despre suportii de pahare...nu are insa se poate achizitiona bucata aia din consola centrala care sa aiba incluse suporti pentru orice...pahare, cd-uri si altele.

Link to comment
Share on other sites

Ai...mama ce urate is...te zgarie pe retina! Eu ma refeream la acea bucata dreptughiulara din spatele schimbatorului de viteze. In general ai acolo 2 suporturi dreptunghiulare, unul mai mic decat celalalt. Ei poti scoate toata bucata aia...apoi o inlocuiesti cu una ORIGINALA de la AB. Deci nu o sa arate ca "adaugata". Si la 120Ron nu mi se pare a fi cine stie ce investitie. Am primit si eu pontul acuma 2 zile de la cineva de pe forum.
Link to comment
Share on other sites

am dat o caruta de bani pentru suportii aia de pahare :) am vazut pe E46fanatics niste suporti care vin la buzunarul de la usa dar nu stiu cat de practici sunt si au fost doar pentru modelele US part numberul este 82110027

 

http://www.argyrides.eu/bmw/accessories/cup_holders/cups.htm poze :)

parca ar fii ceva materie prima pt a construi un suport nu chiar el insine :))

Link to comment
Share on other sites

Daca tot se vorbeste de probleme ale lui e46, am aflat si eu azi ceva de o valva, CDV ii zice. Nu prea m-am lamurit ce face ea. Ori face schimbarile de trepte mai line, ori pe dos. Daca se poate sa ma lamureasca si pe mine cineva. Si sa vedem de ce a fost montata pe masina, cand toata lumea vrea sa o dea jos. Care este scopul ei? Este un punct slab?
Link to comment
Share on other sites

Sa-mi dau si eu cu parerea :)

Am vazut ca s-a comparat E46 cu octavia 2. Recent am avut una pe mana timp de o saptamana. Usile nu se pot compara, bordul ( ala nu e aluminiu e plastic, de carbon nici nu se pune problema ). Partea de jos a bordului e din plastic ordinar iar legatura dintre sofer si masina e aproape inexistenta ( directie - frane - cutie ) sa nu mai spun de zgomotul la viteze mari si comportament.

E46

Stropitoarele nu m-au deranjat si nici nu ma deranjeaza, am observat ca sunt incalzite la a mea.

Sistemul audio lasa de dorit pe fregventele joase ( inaltele suna foarte bine, mai bine ca multe difuzoare aftermarket care se vor hi-fi - ma refer la voce - chitara etc)

Foot-rest-ul nu l-am spart si nici nu cred ca o sa-l sparg vreodata. Pare subtire cand il sterg, cui nu-i convine poate sa-si puna cel de pachet M :). Mi-ar fi placut sa fie putin orientat inspre stanga, parca sta prea drept piciorul.

Oglinzile nu ma deranjeaza ca stau tot timpul fierbinti.

Usile nu ma deranjeaza ca se inchid greu.

Lag-ul il simt dar turbo functioneaza foaarte rafinat.

---

"probleme" observate de mine:

Stropitoarele la farurile cu xenon, iasa sub presiunea jetului iar mie mi-a zburat unul pe autobanda. Poate mergeam prea tare dar din instinct dai sa cureti mustele de pe parbiz .

Am volanul sport si am observat ca partea de deasupra, unde se imbina cu plasticul nu e etansa si daca te joci cu mana pe acolo si apesi scoate zgomot de frecare :)

Cureaua de clima nu are rola de intins.

Butoanele de geamuri sunt ok langa schimbator dar cine are ornamente de lemn ( mai ales pe negru ) apar mici zgarieturi pentru ca nu le nimeresti din prima.

Parbizul e foarte subtire si se ciobeste foarte repede, daca mai ai si dunga verde sus ( optionala ) , senzori si alte alea, costa o avere.

In rest numai de bine.

Edited by Infamous
Link to comment
Share on other sites

Daca tot se vorbeste de probleme ale lui e46, am aflat si eu azi ceva de o valva, CDV ii zice. Nu prea m-am lamurit ce face ea. Ori face schimbarile de trepte mai line, ori pe dos. Daca se poate sa ma lamureasca si pe mine cineva. Si sa vedem de ce a fost montata pe masina, cand toata lumea vrea sa o dea jos. Care este scopul ei? Este un punct slab?

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=42656

Link to comment
Share on other sites

Parbizul e foarte subtire si se ciobeste foarte repede, daca mai ai si dunga verde sus ( optionala ) , senzori si alte alea, costa o avere.

In rest numai de bine.

parbrizul costa vreo 400 ron cu tot cu montaj...daca te duci la reprezentanta probabil 400 ron e doar montajul :)

Link to comment
Share on other sites

BMW ..,,si nu ma refer numai la E46 ar trebui sa imbunatateasca sistemul galeriei de admisie ...ca sa nu mai trosneasca la oameni clapetele in motor ....Sau ..ar trebui sa spuna in service ca de fapt galeria de admisie la diesel bmw ... este un CONSUMABIL infect ...care trebuie schimbat OBLIGATORIU la max 100 k km ...Cu asta eu am incheiat subiectul diesel ..!...Asa ca cei care aveti modele diesel ...usurel o luati spre service si schimbati galeriile de admisie >>>..URGENT ....pt ca in orice clipa va poate trosni o clapeta in motor ....Sunt sigur ca fff multi pe aici au patit lucru asta ...dar din motive lesne de inteles au pastrat tacerea ..,,Asa ca ..repet fuga la service ...Bafta la toti ..de undeva departe si cu mare dor de casa :)
Link to comment
Share on other sites

BMW ..,,si nu ma refer numai la E46 ar trebui sa imbunatateasca sistemul galeriei de admisie ...ca sa nu mai trosneasca la oameni clapetele in motor ....Sau ..ar trebui sa spuna in service ca de fapt galeria de admisie la diesel bmw ... este un CONSUMABIL infect ...care trebuie schimbat OBLIGATORIU la max 100 k km ...Cu asta eu am incheiat subiectul diesel ..!...Asa ca cei care aveti modele diesel ...usurel o luati spre service si schimbati galeriile de admisie >>>..URGENT ....pt ca in orice clipa va poate trosni o clapeta in motor ....Sunt sigur ca fff multi pe aici au patit lucru asta ...dar din motive lesne de inteles au pastrat tacerea ..,,Asa ca ..repet fuga la service ...Bafta la toti ..de undeva departe si cu mare dor de casa :)

am vorbit cu cativa mecanici buni si galeria admisie nu trebuie schimbata..doar curatata la un numar de km...tu chiar ai avut ghinion pt ce ti sa intamplat...

Link to comment
Share on other sites

BMW ..,,si nu ma refer numai la E46 ar trebui sa imbunatateasca sistemul galeriei de admisie ...ca sa nu mai trosneasca la oameni clapetele in motor ....Sau ..ar trebui sa spuna in service ca de fapt galeria de admisie la diesel bmw ... este un CONSUMABIL infect ...care trebuie schimbat OBLIGATORIU la max 100 k km ...Cu asta eu am incheiat subiectul diesel ..!...Asa ca cei care aveti modele diesel ...usurel o luati spre service si schimbati galeriile de admisie >>>..URGENT ....pt ca in orice clipa va poate trosni o clapeta in motor ....Sunt sigur ca fff multi pe aici au patit lucru asta ...dar din motive lesne de inteles au pastrat tacerea ..,,Asa ca ..repet fuga la service ...Bafta la toti ..de undeva departe si cu mare dor de casa :)

am vorbit cu cativa mecanici buni si galeria admisie nu trebuie schimbata..doar curatata la un numar de km...tu chiar ai avut ghinion pt ce ti sa intamplat...

 

 

nu are nici o legatura curatatul cu faptul ca acele clapete se slabesc in timp ...desfa o galerie si ai sa vezi despre ce vb .....dar ma rog sunt multi "mecanici " care stiu mai bine decat cei care o patesc ! galeria e garantata 80 k km ..dupa aia se merge pe barba clientului ...

 

 

nu ai ce sa cureti in afara de mizeria specifica din galerie ...e vb de clapetele metalice care sunt controlate de vacuum ..de la uzura cedeaza efectiv ...

 

de curiozitate despre ce mecanici buni vorbesti care pot garanta pe banutii lor ca-ti curata galeria si nu se rup clapetele ...poate faci o recomandare sa se duca lumea la mecanicii astia buni :)

 

cere pareri de la Filaret sa vezi cum 1 diesel din 20 vine cu problema asta !.E mult mai bine sa schimbi galeria care costa 400 E .

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

de curiozitate despre ce mecanici buni vorbesti care pot garanta pe banutii lor ca-ti curata galeria si nu se rup clapetele ...poate faci o recomandare sa se duca lumea la mecanicii astia buni :)

 

Probabil cã acei mecanici fac astfel de recomandãri pentru cã pot lua mai mulÞi bani pe manoperã pentru curãÞarea galeriei decât pentru schimbarea ei.

Sau sunt ignoranĂži...

Link to comment
Share on other sites

Ce simtome are masina inainte sa pice o clapeta? Sau nu e nimic prevestitor?

A mea are 155.000 km si nu are gleria schimbata. :)

 

La 80.000 km se schimba obligatoriu? Adica e scris in service plan? Apropo - are cineva un service plan in romana? Pt. E 46 2004 touring?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.