Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aia sunt mici-pitici la capitolul improvizatii <_< :)

 

Eu mi-am "ranforsat" foot restul si a devenit ferm. Tot efortul a fost degeaba deoarece piesa e asezata pe mocheta (e o imbunatatire notabila dar tot nu sunt multumit).

Si din asezarea pe mocheta tot se mai "batzaie" 1-2 mm.

 

Mie imi da o senzatie de disconfort. (obisnuit sa merg mult si cu alte masini, la care footrestul e ferm - adica asa cum consider eu ca ar fi normal sa fie)

post-9166-1240816025_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aia sunt mici-pitici la capitolul improvizatii :) :bashwall:

 

Eu mi-am "ranforsat" foot restul si a devenit ferm. Tot efortul a fost degeaba deoarece piesa e asezata pe mocheta (e o imbunatatire notabila dar tot nu sunt multumit).

Si din asezarea pe mocheta tot se mai "batzaie" 1-2 mm.

 

Mie imi da o senzatie de disconfort. (obisnuit sa merg mult si cu alte masini, la care footrestul e ferm - adica asa cum consider eu ca ar fi normal sa fie)

<_< Inca nu ti-a trecut de ''grava greseala'' de proiectare a BMW-ului in ceea ce priveste footrest-ul?! Eu zic ca ar trebui sa-l blindezi...poate asa scapi de problema! :unsure:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum vezi ma urmareste...

Tu nu ai prins ideea ca o masina care costa dublu fata de un seat sau un golf ar trebui sa fie mai buna? Mai exact de 2 ori mai buna?

Din pacate sunt capitole la care este mai proasta.

 

Cand te dai jos dintr-un golf sau un passat si te urci intr-un A4 simti o diferenta. Esti intr-o masina premium.

 

Dar am uitat ca in toate testele audi (top gear; etc etc) finisajele si interiorul la Audi sunt peste Mercedes si BMW. Probabil de aici si deceptia mea.

 

http://www.topgear.ro/masini/verdict/audi-a4

 

imi permit sa citez:

Quality

As with all Audi product recently the quality is high and the finish superlative.

 

Daca te dai jos dintr-un audi si urci intr-un bmw seria 3 ai o deceptie. Probabil daca te dai jos dintr-o super nova si te urci intr-un bmw seria 3 te simti bine; Cam asta ar fi ideea <_<

 

Seria 3 E46 are multe alte calitati - dar la acest capitol pentru mine e o deceptie; Noua serie 3 pare sa demnteze acest handicap.

La capitolul quality BMW seria 3 are 13/20 puncte si Audi A4 16/20

http://www.topgear.com/uk/bmw/3-series

 

Quality

When it comes to making a car feel expensive and well built, Audi has a solid grasp on the concept. The A5 feels like it'll last until the universe implodes.

 

Exemplele pot continua... Depinde cu ce faci comparatia pana la urma.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum vezi ma urmareste...

Tu nu ai prins ideea ca o masina care costa dublu fata de un seat sau un golf ar trebui sa fie mai buna? Mai exact de 2 ori mai buna?

Din pacate sunt capitole la care este mai proasta.

 

Cand te dai jos dintr-un golf sau un passat si te urci intr-un A4 simti o diferenta. Esti intr-o masina premium.

 

Dar am uitat ca in toate testele audi (top gear; etc etc) finisajele si interiorul la Audi sunt peste Mercedes si BMW. Probabil de aici si deceptia mea.

 

http://www.topgear.ro/masini/verdict/audi-a4

 

imi permit sa citez:

Quality

As with all Audi product recently the quality is high and the finish superlative.

 

Daca te dai jos dintr-un audi si urci intr-un bmw seria 3 ai o deceptie. Probabil daca te dai jos dintr-o super nova si te urci intr-un bmw seria 3 te simti bine; Cam asta ar fi ideea <_<

 

Seria 3 E46 are multe alte calitati - dar la acest capitol pentru mine e o deceptie; Noua serie 3 pare sa demnteze acest handicap.

La capitolul quality BMW seria 3 are 13/20 puncte si Audi A4 16/20

http://www.topgear.com/uk/bmw/3-series

 

Quality

When it comes to making a car feel expensive and well built, Audi has a solid grasp on the concept. The A5 feels like it'll last until the universe implodes.

 

Exemplele pot continua... Depinde cu ce faci comparatia pana la urma.

Faci niste comparatii foarte vagi. Audi cu BMW si cu Nova....nu inteleg de unde dorinta asta a oamenilor de a face o comparatie eeeeeextrem de trasa de par in momentul in care vor sa arate ca ceva nu le place. Nu-ti convine acest footrest si compari BMW-ul cu Nova? Apoi bagi in directa comparatie A5-ul din acel citat in egleza! Ce cauta el in comparatie cu 3ar-ul? De ce nu-l compari cu un 6 sau 3 coupe...ceva cu care intra in concurenta directa...nu cu 3ar-ul de zi cu zi cu dotari medii. Apoi tu ai un 3ar touring(daca nu ma insel cu aceleasi specificatii ca si al meu) si deja evaluezi pe deplin calitate generala BMW? Ca e mai proasta decat aia si mai buna decat aia? Nu esti putin cam subiectiv? Unde e acest 3-ar(pesupun ca l-ai luat second) de 2 ori mai scump decat un golf? Nu ma refer la preturi la masini noi ci la second. Eu am dat pe al meu 9000 in germania...sa inteleg ca un golf intr-o stare similara cu masina mea e 4500? Nu cred...! Eu am avut E39 inainte, si crede-ma nu e cu nimic peste BMW A6-le(Volanul la A6 e ca din fier de tare...la 5ar e moale...asta ca exemplu). A4 recunosc este peste 3ar la finisaje atunci cand vine de masini dotata mediu si slab. Deja cand intram la masini cu dotari de top nu prea cred ca mai are rost comparatia. Si nu in ultimul rand nu uita de motorul BMW care a primit atatea si atatea premii si care merita multe laude si care atarna la pretz. Domnu', respectele mele pentru acest topic care este foarte bun, respectele mele pentru ideile tale postate aici care sunt foarte constructive, dar cand vine vorba de acest footrest mi se pare ca exagerezi amar. Nu ma intelege gresit, nu-ti sar in cap...pur si simplu vreau sa iti demonstrez ca ai luat faza cu acest footrest mult prea in serios si prea personal! Respectele mele inca odata si scuze daca te-am jignit cu ceva!

 

Later Edit: Notele date pe acest side top gear mi se par putin aiurea...adica BMW 5ar primeste 13 si textul este "Calitatea ireprosabila in toata gama reprezinta unul din motivele pentru care BMW-urile au o valoare de revanzare atat de buna. Un pipait rapid al tuturor comutatoarelor, manerelor si scaunelor iti spune tot ce vrei sa stii. Treaba solida." iar A6 primeste 16 cu textul "In general buna, dar lemnul din unele echipari are anumite urme de plastic si daca te uiti poti sa observi anumite detalii care te supara." Daca sunt de pe site-ul englez copiate atunci sunt d acord...daca-s date de cei de la noi arunci imi continui ideea ca is putin aiurea.

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Super - nova din cate tin minte nu are footrest. Am bagat-o la nimereala nu e o rautate ascunsa in spate - putea la fel de bine sa fie ford sau fiat.

M-am uitat la mai multe modele (din acest motiv apare si A5-ul).

 

Pai daca eu sunt subiectiv si voi obiectivi de ce sunt si altii de aceeasi parere cu mine (am luat topgear ca reper pt. ca sunt impartiali)

 

Ma refer la pretul de nou nu SH. Nu am afirmat nicaieri ca BMW-ul seria 3 e prost totalitate - ma refeream punctual la footrest; si la alte chestii particulare.

 

Nu am sustinut ca A4 nu are defecte - nu are rost sa intram in polemici.

 

Inca un comparativ si voi inchide lista ca am pierdut suficient timp;

 

http://www.promotor.ro/teste-auto-teste-co...type-2354681/p9

 

Fiecare dintre cele Âşapte automobile ne-a impresionat ĂŽn mod diferit, ĂŽnsĂŁ pe final s-a dovedit a fi destul de simplu sĂŁ le diferenĂžiem aÂşa cum Âştim noi mai bine. Totul a ĂŽnceput cu apariĂžia noului A4, dar pe parcurs ne-am dat seama cĂŁ, ĂŽn ciuda laudelor primite cu ocazia lansĂŁrii sale, Audi-ul nu poate fi totuÂşi ĂŽncoronat ca lider absolut al acestui segment.

 

Conduce ĂŽntr-adevĂŁr din punctul de vedere al finisajelor de la interior, a fost Âşi una dintre cele mai frumoase maÂşini de la test Âşi de asemenea era cea mai confortabilĂŁ. CĂŽt despre poziĂžiile cu LED-uri... Dumnezeule, cineva la Audi probabil cĂŁ a primit o primĂŁ astronomicĂŁ atunci cĂŽnd s-a apucat sĂŁ le punĂŁ ĂŽn practicĂŁ.

 

Nu ma intereseaza ca a iesit in acest test pe locul 1; Dar cand 8 din 10 spun ca finisajele sunt mai bune la audi decat la bmw ce sariti ca eu sunt subiectiv si voi nu?

Repet - discutia se poarta pe finisaje.

 

Nu mai ventiti cu argumente offtopic (ca bmw e mai manevrabil, ca are volan mai bun etc)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

"Calitatea ireprosabila in toata gama reprezinta unul din motivele pentru care BMW-urile au o valoare de revanzare atat de buna. Un pipait rapid al tuturor comutatoarelor, manerelor si scaunelor iti spune tot ce vrei sa stii. Treaba solida." iar A6 primeste 16 cu textul "In general buna, dar lemnul din unele echipari are anumite urme de plastic si daca te uiti poti sa observi anumite detalii care te supara." Daca sunt de pe site-ul englez copiate atunci sunt d acord...daca-s date de cei de la noi arunci imi continui ideea ca is putin aiurea.

 

Daca te incalzeste cu ceva - la audi materialele arata mai bine la inceput (cand e masina noua) dar nu rezista bine in timp (asta e un punct de vedere personal)

Din ce am observat eu pe topgear.ro sunt doar traduse textele din uk (pe subiectul particular bmw serie 5 si A4 ca nu am citit in rest)

Link to comment
Share on other sites

Super - nova din cate tin minte nu are footrest. Am bagat-o la nimereala nu e o rautate ascunsa in spate - putea la fel de bine sa fie ford sau fiat.

M-am uitat la mai multe modele (din acest motiv apare si A5-ul).

 

Pai daca eu sunt subiectiv si voi obiectiv de ce sunt si altii de aceeasi parere cu mine (am luat topgear ca reper pt. ca sunt impartiali)

 

Ma refer la pretul de nou nu SH. Nu am afirmat nicaieri ca BMW-ul seria 3 e prost totalitate - ma refeream punctual la footrest; si la alte chestii particulare.

 

Nu am sustinut ca A4 nu are defecte - nu are rost sa intram in polemici.

De acord nu are rost sa intram in polemici jignitoare insa de la un footrest prost fabricat(desi pe mine nu ma deranjeaza) s-a ajuns la BMW=dezmagire totala la capitolul interior. Cat despre impartialitatea jurnalistilor auto-moto...iti recomand o carte scrisa de Jeremy Clarckson(ca tot veni vorba de Top Gear), numita "Born to be Riled". Spune printre multe altele cum odata cu varsta si experienta iar uneori in functie de stare isi cam schimba parerile. De asemenea vorbeste si despre faptul ca niciodata nu auzi despre un jurnalist ca a facut accident fapt care-i face sa para mai buni decat Schumi...foarte interesante spusele si confesiunile lui!

 

Dar cand 8 din 10 spun ca finisajele sunt mai bune la audi decat la bmw ce sariti ca eu sunt subiectiv si voi nu?

Iar cand tu faci comparatia intre un BMW second mediu dotat si ceva ce scrie pe net despre un A4 nou cum se numeste...imi pare rau ca ti-am irosit pretiosul tau timp cu tampitele mele de subiectivisme...eu inchei aici pentru ca ma privesti deja de sus si o dam in prostii!

Link to comment
Share on other sites

Exemplele pot continua... Depinde cu ce faci comparatia pana la urma.

Exact. Si fi atent, ca ti-ai dat singur peste nas. Faci comparatie intre e46 si a5, dar tot tu spui ca succesorul lui e46 (adica e90) a corectat "chichitele" pe care tu le-ai descoperit la e46 (si care te deranjeaza atat de tare incat ma mir ca nu-ti vinzi masina).

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat la mai multe modele (din acest motiv apare si A5-ul).

 

Voi citit inainte sa postati?

 

M-am uitat la mai multe modele Audi versus BMW. Se numeste generalizare. Adica nu doar in cazul particular serie 3 versus Audi A4; si la serie 5 versus A6 etc.

Am postat doar A5-ul (poate neinspirat recunosc) pentru ca deja dezvoltasem prea mult.

 

Si fi atent, ca ti-ai dat singur peste nas. Faci comparatie intre e46 si a5, dar tot tu spui ca succesorul lui e46 (adica e90)

 

Poate ai inteles tu gresit sau poate am postat eu neclar. NU am comparat E46 cu A5. A5 l-am conparat nu eu (ci topgear) cu modelul similar de la BMW; vorbim acum de masini noi pentru ca din pacate nu am gasit pe net si comparativ pt. masinile vechi (E46 seria veche A4). Asta nu inseamna ca nu imi amintesc parerea generala a jurnalistilor.

Daca gasesti tu sunt deschis la a accepta si alte pareri.

 

Nu imi vand masina pentru ca pe langa punctele slabe (minusuri) are si puncte forte (comentate tot de mine in alt topic decat cel de probleme)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Atat subiectivism ca la tine nu am mai vazut pana acum... <_< Compari Nova cu E46?! :) Daca tot ai gasit masina ideala (la finisaje, ma rog, cum sustii tu)ca fiind Audi-ul, atunci de ce :unsure: nu ti-ai luat Audi?! Acel foot-rest pe care tu l-ai vrea facut din titan eventual si inca niste asa-zise probleme de proiectare (grave dupa mintea ta) total aberante te fac pe tine sa lansezi asa...mai voalat, ideea ca BMW nu ar fi o marca premium. Daca si materialele si finisajele de la BMW sunt de proasta calitate inseamna ca... Nu este nevoie de experti de la nu stiu ce reviste si emisiuni auto interne si internationale sa iti dai seama daca materialele si finisajele sunt sau nu de calitate...Ce, tu esti orb,nu vezi sau macar nu simti materialul pe care pui mana daca e placut la atingere sau nu?! Daca iti ofera un grad sporit de confort sau nu?! Ridici atat Audi-ul in slavi (care pe langa faptul ca ergonomia interiorului lasa fff.mult de dorit)... ce marca cica premium care se respecta isi modifica modelele aproape de la an la an?! Banuiesc ca din cauza succesului la clientela,nu? :bashwall:
Link to comment
Share on other sites

Motane eu te inteleg ce ai vrut sa zici, unele lucruri tin de gusturi iar faptul ca unii se agita pt. ca nu-i place unuia sau altuia o chestie la un BMW e o prostie pana la urma. Pe forum fiecare zice cum poate si ce vrea despre masina lui pana la urma toate masinile sunt "fier".

 

Cu stropitorile de parbriz - ale tale nu sunt in evantai? la masina mea sunt ca cele de la VW Passat, cel putin felul cum se comporta stergatoarele si stropitorile de parbriz e foarte ok! Mult mai silentios ca la alte masini.

 

Portierele au fost un necaz si la mine intre timp m-am obisnuit si e fain sentimentul parca sunt ceva mai "sigure" deja imi place sa trantesc portiera cand sunt in parcare <_<

 

Eu sunt mai mic de statura asa ca nu sprijin piciorul cu aceeasi forta cu care o face unul la 1,80-1,90 si nu ma supara footrestul foarte tare, poate e un pic cam ingust.

 

De mentionat ar fi ca atat timp cat iti iei masina la mana a doua nu vei multumit de nici o marca oricat de premium ar fi ea pentru ca a fost "configurata" de altcineva iar sansele ca gusturile sa fie identice sunt mici.

 

De exemplu eu mi-am dorit o tapiserie partial piele nu am gasit-o nicaieri cand am luat masina la cateva saptamani vad pe strada la mine un BMW cu aceasta tapiserie si inca cateva chestii pe care le-asi fi vrut. Multumit ai fi probabil doar daca ai avea modelul "full" si nuantele de culoare dorite de tine atunci ai putea sa compari cu alt model mai "full" decat al tau, de exemplu dublu climatronic care la E46 lipseste cu desavarsire.

Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

 

O sa reimprospatez un pic topicul asta readucand in discutie puntele initiale, care au tot fost dezbatute pana acum, dar fiinf un topic de subiectivism, fierbe sangele in mine si simt nevoia sa iau parte la aceasta discutie.

In primul rand, fie ca e VAG, BMW sau Mercedes...etc, masinile astea sunt masini de SERIE, adica sunt "bucati de metal" dupa care noi ne modelam, ne schimbam stilul de condus si pozitia la volan. Tot in functie de masina pe care o alegem ne multumim cu, sau ne bucuram de detaliile fiecareia. Nu exista masina perfecta penrtu fiecare dintre noi atat timp cat este de serie.

Ceea ce tu enumeri mai sus ca fiind dezavantaje la BMW, fata de alti producatori, eu le consider avantaje. Toate masinile au plusuri si minusuri fata de alte masini (asta fara sa intram in detalii legate de istoria fiecarui producator si spiritul in care a fost construita fiecare masina ca sa intelegem de ce anumite lucruri au fost facute in acel fel)

 

NU compara BMW cu VAG, mai ales daca sustii ca ai avut 3 modele din VAG. Sper ca ai inteles ca VAG este o masina extraordinar de buna, care a fost conceputa inca de la inceput, sa satisfaca orice tip de persoana/caracter, femeie/barbat, mecanic auto/cofetar si orice tip de buzunar.

 

BMW, Mercedes...etc sunt alta categorie de masini, trebuie sa-ti placa sa le cumperi, trebuie sa te regasesti ca si persoana in modelul X ca sa-l ai (asta excluzand taranetii de la noi care-si cumpara masina X ca sa aiba emblema de pus pe masa la cafenea, sa dea bine in fata prietenilor, fara sa aiba habar si stima fata de istoria respectivului producator.

 

Mai bine ne povestesti de ce ai ales tu BMW, ce te-a facut sa lasi VAG, ce detalii sau pasinuni te-au atras catre emblema asta, de ce nu Ford, sau Kia...?

Sau a fost..Ha Ha..vreau BMW...sa vada vecinii ca am?

 

Toate masinile, fie ca sunt Deawoo, Mazda...orice, accelereaza, franeaza, merg peste 150km/h, toate ne duc si ne aduc, deci numai o pasiune ne face sa alegem modelul X (pt cineva care-si ia BMW, model cat de cat nou, consider ca nu e nevoie sa mentionam factorul financiar in alegerea noastra)

 

Eu sunt fost posesor de Golf 4 pe care l-am tinut 70 mii km/2 ani si cu mana pe inima iti spun ca a fost o masina excelenta, si ma gasesc in masura sa comentez "problemele identificate de tine..."

 

Toate masinile au + si -...De ce Vag a introdus pe clasa mica suspensie spate independenta din 2004/Golf 5...cand Rover avea inca din 1990 pe seria 200?

Link to comment
Share on other sites

NU compara BMW cu VAG, mai ales daca sustii ca ai avut 3 modele din VAG. Sper ca ai inteles ca VAG este o masina extraordinar de buna, care a fost conceputa inca de la inceput, sa satisfaca orice tip de persoana/caracter, femeie/barbat, mecanic auto/cofetar si orice tip de buzunar.

 

Toate masinile au + si -...De ce Vag a introdus pe clasa mica suspensie spate independenta din 2004/Golf 5...cand Rover avea inca din 1990 pe seria 200?

 

Renault 16 avea suspensie independenta pe spate din 1967.

Eu nu inteleg de ce se infierbanta lumea atat, cand este evident ca masinile au si + si -. Si eu ma tin scai sa nu comentez aici decat minusurile (am si eu defectele mele; ce sa fac daca sunt obsedat de detalii ??). Nu am ales E46 doar pt. ca imi placea emblema. Am cautat mult sa fie masina cum vreau eu; am dat si 2000 euro peste pretul pietei din acest motiv. (nu am vrut decat cu scaune sport, navi, senzori parcare, ploaie, lumini, navi, tempomat, semnale albe etc)

Cu toate astea am avut unele mici deceptii (unele tin de gust, altele nu); Cam asta ar fi rezumatul si de asta am deschis topicul.

 

Daca intrii in semnatura la masina mea, vezi si lucruri bune constatate si un "to do list" prestat in mare parte (mai sunt 3 lucruri de bifat acolo)

Link to comment
Share on other sites

NU compara BMW cu VAG, mai ales daca sustii ca ai avut 3 modele din VAG. Sper ca ai inteles ca VAG este o masina extraordinar de buna, care a fost conceputa inca de la inceput, sa satisfaca orice tip de persoana/caracter, femeie/barbat, mecanic auto/cofetar si orice tip de buzunar.

 

Toate masinile au + si -...De ce Vag a introdus pe clasa mica suspensie spate independenta din 2004/Golf 5...cand Rover avea inca din 1990 pe seria 200?

 

Renault 16 avea suspensie independenta pe spate din 1967.

Eu nu inteleg de ce se infierbanta lumea atat, cand este evident ca masinile au si + si -. Si eu ma tin scai sa nu comentez aici decat minusurile (am si eu defectele mele; ce sa fac daca sunt obsedat de detalii ??). Nu am ales E46 doar pt. ca imi placea emblema. Am cautat mult sa fie masina cum vreau eu; am dat si 2000 euro peste pretul pietei din acest motiv. (nu am vrut decat cu scaune sport, navi, senzori parcare, ploaie, lumini, navi, tempomat, semnale albe etc)

Cu toate astea am avut unele mici deceptii (unele tin de gust, altele nu); Cam asta ar fi rezumatul si de asta am deschis topicul.

 

Daca intrii in semnatura la masina mea, vezi si lucruri bune constatate si un "to do list" prestat in mare parte (mai sunt 3 lucruri de bifat acolo)

Man...ideea asta cred ca priceput-o lumea, si anume ca iti expui micile nemultumiri fata de masina. Si pe mine ma enerveaza la culme unele defecte si plastice de prin masina. Un exemplu bun ar fi acel material cauciucat de pe plasticaraia din jurul franei de mana. Inteleg intentia ta...dar cand eu ma exprin cu tot respectul fata de tine si tu imi raspunzi cu "deja mi-am pierdut destul timp cu asta" cam dispare ideea topicului. Eu nu am facut decat sa-ti sublineez ca la Audi nu tot ce se spune e adevarat. De ce ai respins continuarea polemicii? Doar era pe ideea topicului si nu o pierdere de timp. Respectele mele in continuare!

Link to comment
Share on other sites

Prea vezi lucrurile personal. Ce legatura avea cu tine afirmatia mea cu pierderea de timp?

 

Ma refeream la timpul pierdut sa gasesc in site-ul topgear (imi aduceam aminte de afirmatiile din emisiunile lor - si nu am regasit nimic scris) si in alte site-uri de emisiuni auto. (pana la urma am gasit ceva - dar mult mai putin decat ma asteptam).

Link to comment
Share on other sites

multa vorba...nici un rezultat....

fiecare isi ia ce masina ii place, pe forumul asta sunt oameni carora le place BMW asa cum e el iar ceea ce unii vad ca pe un minus poate noi o vedem ca pe un plus sau ceva normal.....iti iei masina care iti place, nu masina care a iesit bine in review-uri,

in concluzie, chiar asta imi place la marca asta, isi cerne singura soferii!

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum vezi ma urmareste...

Tu nu ai prins ideea ca o masina care costa dublu fata de un seat sau un golf ar trebui sa fie mai buna? Mai exact de 2 ori mai buna?

Din pacate sunt capitole la care este mai proasta.

 

Cand te dai jos dintr-un golf sau un passat si te urci intr-un A4 simti o diferenta. Esti intr-o masina premium.

 

Dar am uitat ca in toate testele audi (top gear; etc etc) finisajele si interiorul la Audi sunt peste Mercedes si BMW. Probabil de aici si deceptia mea.

 

http://www.topgear.ro/masini/verdict/audi-a4

 

imi permit sa citez:

Quality

As with all Audi product recently the quality is high and the finish superlative.

 

Daca te dai jos dintr-un audi si urci intr-un bmw seria 3 ai o deceptie. Probabil daca te dai jos dintr-o super nova si te urci intr-un bmw seria 3 te simti bine; Cam asta ar fi ideea <_<

 

Seria 3 E46 are multe alte calitati - dar la acest capitol pentru mine e o deceptie; Noua serie 3 pare sa demnteze acest handicap.

La capitolul quality BMW seria 3 are 13/20 puncte si Audi A4 16/20

http://www.topgear.com/uk/bmw/3-series

 

Quality

When it comes to making a car feel expensive and well built, Audi has a solid grasp on the concept. The A5 feels like it'll last until the universe implodes.

 

Exemplele pot continua... Depinde cu ce faci comparatia pana la urma.

 

 

O masina competenta, A4 este integru si iubeste drumurile virajate. Tractiunea fata sau Quattro subvireaza, dar gratie sasiului poti trece peste asta. Nu este totusi un BMW Seria 3.

asta spune tot

Link to comment
Share on other sites

Topicul nu este un versus; Audi A4 versus BMW seria 3. Este despre minusurile BMW; Atat...

 

Polemica a pornit de la finisaje (mai exact de footrestul cu look si structura de rezistenta "made in china dupa parerea mea") si asta a determinat o comparatie Audi A4 versus BMW seria 3;

Comparatia am facut-o pentru ca nu am mers si cu merc sau jaguar. Am mers doar cu Audi A4 si BMW seria 3.

 

Nici nu e nevoie sa postez un footrest de Audi. Asta era ideea. Pot posta footrestul de la golful din dotare sau de la seatul leon (care costa de noi jumatate din cat costa un BMW). Si sa vedem ce mai comentati dupa.

Diferentele vor vorbi de la sine. Footrestul de la BMW arata ca design urat si este ca structura prost gandit.

 

Puteti sa acceptati acest punct de vedere sau sa sustineti in continuare ca BMW e masina perfecta si ca sta mai bine in viraje decat alte masini.

post-9166-1241073375_thumb.jpg

post-9166-1241073416_thumb.jpg

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Topicul nu este un versus; Audi A4 versus BMW seria 3. Este despre minusurile BMW; Atat...

 

Polemica a pornit de la finisaje (mai exact de footrestul cu look si structura de rezistenta "made in china dupa parerea mea") si asta a determinat o comparatie Audi A4 versus BMW seria 3;

Comparatia am facut-o pentru ca nu am mers si cu merc sau jaguar. Am mers doar cu Audi A4 si BMW seria 3.

 

Nici nu e nevoie sa postez un footrest de Audi. Asta era ideea. Pot posta footrestul de la golful din dotare sau de la seatul leon (care costa de noi jumatate din cat costa un BMW). Si sa vedem ce mai comentati dupa.

Diferentele vor vorbi de la sine. Footrestul de la BMW arata ca design urat si este ca structura prost gandit.

 

Puteti sa acceptati acest punct de vedere sau sa sustineti in continuare ca BMW e masina perfecta si ca sta mai bine in viraje decat alte masini.

 

bai nene ne-ai omorat cu audi-ul asta.daca crezi ca fiabilitatea unei masini consta in footrest-ul ala te inseli amarnic.daca stai sa te uiti la toate detaliile iti garantez ca nu vei gasi masina perfecta.daca ai facut atat tam-tam pe baza unui footrest cred ca esti cam "gica-contra"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.