Jump to content

trebuie sa repar un bmw 316


Recommended Posts

problema este urmatoarea:bmw-ul este cam vechi(1986),si nu a fost folosit o perioada indelungata.recent,mi s-a rupt un furtun de alimentare.nu a fost problema,l-am inlocuit rapid,dar a sarit multa benzina pe spuma de antifonare de pe capota motorului.in timp ce ma aflam in trafic,am simtit ca motorul pierde putere,motiv pt care am accelerat.am accelerat de cateva ori,si s-a auzit ca o pocnitura,iar in secunda 2,flacarile ieseau de sub capota(s-a aprins spuma de antifonare).norocul meu a fost ca eram in oras si am avut multi oameni binevoitori in zona si am stins incendiul in mai putin de un minut.la prima vedere,interiorul si motorul nu sunt afectate.nu au nici macar o urma de arsura.dar,datorita incendiului,mi s-a topit aproape tot de inseamna cauciuc sau plastic de la motor,iar parbrizul a crapat.vreau sa stiu daca mai merita reparat sau nu,si estimativ,cam cat m ar costa.mentionez ca motorul este reconditionat acum 3 ani si mergea destul de bine(1,8l,90 cp,benzina si un consum mixt de 7-8 l).daca imi puteti oferi informatii,adresa mea este:gabytz_u@yahoo.com.ms.
Link to comment
Share on other sites

problema este urmatoarea:bmw-ul este cam vechi(1986),si nu a fost folosit o perioada indelungata.recent,mi s-a rupt un furtun de alimentare.nu a fost problema,l-am inlocuit rapid,dar a sarit multa benzina pe spuma de antifonare de pe capota motorului.in timp ce ma aflam in trafic,am simtit ca motorul pierde putere,motiv pt care am accelerat.am accelerat de cateva ori,si s-a auzit ca o pocnitura,iar in secunda 2,flacarile ieseau de sub capota(s-a aprins spuma de antifonare).norocul meu a fost ca eram in oras si am avut multi oameni binevoitori in zona si am stins incendiul in mai putin de un minut.la prima vedere,interiorul si motorul nu sunt afectate.nu au nici macar o urma de arsura.dar,datorita incendiului,mi s-a topit aproape tot de inseamna cauciuc sau plastic de la motor,iar parbrizul a crapat.vreau sa stiu daca mai merita reparat sau nu,si estimativ,cam cat m ar costa.mentionez ca motorul este reconditionat acum 3 ani si mergea destul de bine(1,8l,90 cp,benzina si un consum mixt de 7-8 l).daca imi puteti oferi informatii,adresa mea este:gabytz_u@yahoo.com.ms.

vezi ce gasesti la dez.ro si faci un calcul daca merita sau nu functie de ce bani dispui

Link to comment
Share on other sites

problema este urmatoarea:bmw-ul este cam vechi(1986),si nu a fost folosit o perioada indelungata.recent,mi s-a rupt un furtun de alimentare.nu a fost problema,l-am inlocuit rapid,dar a sarit multa benzina pe spuma de antifonare de pe capota motorului.in timp ce ma aflam in trafic,am simtit ca motorul pierde putere,motiv pt care am accelerat.am accelerat de cateva ori,si s-a auzit ca o pocnitura,iar in secunda 2,flacarile ieseau de sub capota(s-a aprins spuma de antifonare).norocul meu a fost ca eram in oras si am avut multi oameni binevoitori in zona si am stins incendiul in mai putin de un minut.la prima vedere,interiorul si motorul nu sunt afectate.nu au nici macar o urma de arsura.dar,datorita incendiului,mi s-a topit aproape tot de inseamna cauciuc sau plastic de la motor,iar parbrizul a crapat.vreau sa stiu daca mai merita reparat sau nu,si estimativ,cam cat m ar costa.mentionez ca motorul este reconditionat acum 3 ani si mergea destul de bine(1,8l,90 cp,benzina si un consum mixt de 7-8 l).daca imi puteti oferi informatii,adresa mea este:gabytz_u@yahoo.com.ms.

vezi ce gasesti la dez.ro si faci un calcul daca merita sau nu functie de ce bani dispui

Poate gasesti cit mai multe piese de la second hand si parbriz ar fi foarte ok. Si chederul trebuie inlocuit cind schimbi parbrizul.

 

problema este urmatoarea:bmw-ul este cam vechi(1986),si nu a fost folosit o perioada indelungata.recent,mi s-a rupt un furtun de alimentare.nu a fost problema,l-am inlocuit rapid,dar a sarit multa benzina pe spuma de antifonare de pe capota motorului.in timp ce ma aflam in trafic,am simtit ca motorul pierde putere,motiv pt care am accelerat.am accelerat de cateva ori,si s-a auzit ca o pocnitura,iar in secunda 2,flacarile ieseau de sub capota(s-a aprins spuma de antifonare).norocul meu a fost ca eram in oras si am avut multi oameni binevoitori in zona si am stins incendiul in mai putin de un minut.la prima vedere,interiorul si motorul nu sunt afectate.nu au nici macar o urma de arsura.dar,datorita incendiului,mi s-a topit aproape tot de inseamna cauciuc sau plastic de la motor,iar parbrizul a crapat.vreau sa stiu daca mai merita reparat sau nu,si estimativ,cam cat m ar costa.mentionez ca motorul este reconditionat acum 3 ani si mergea destul de bine(1,8l,90 cp,benzina si un consum mixt de 7-8 l).daca imi puteti oferi informatii,adresa mea este:gabytz_u@yahoo.com.ms.

vezi ce gasesti la dez.ro si faci un calcul daca merita sau nu functie de ce bani dispui

Poate gasesti cit mai multe piese de la second hand si parbriz ar fi foarte ok. Si chederul trebuie inlocuit cind schimbi parbrizul.

Furtunele de cauciuc la motor, la fel si instal electrica de preferabil sa le cumperi din magazin noi.

Link to comment
Share on other sites

problema este urmatoarea:bmw-ul este cam vechi(1986),si nu a fost folosit o perioada indelungata.recent,mi s-a rupt un furtun de alimentare.nu a fost problema,l-am inlocuit rapid,dar a sarit multa benzina pe spuma de antifonare de pe capota motorului.in timp ce ma aflam in trafic,am simtit ca motorul pierde putere,motiv pt care am accelerat.am accelerat de cateva ori,si s-a auzit ca o pocnitura,iar in secunda 2,flacarile ieseau de sub capota(s-a aprins spuma de antifonare).norocul meu a fost ca eram in oras si am avut multi oameni binevoitori in zona si am stins incendiul in mai putin de un minut.la prima vedere,interiorul si motorul nu sunt afectate.nu au nici macar o urma de arsura.dar,datorita incendiului,mi s-a topit aproape tot de inseamna cauciuc sau plastic de la motor,iar parbrizul a crapat.vreau sa stiu daca mai merita reparat sau nu,si estimativ,cam cat m ar costa.mentionez ca motorul este reconditionat acum 3 ani si mergea destul de bine(1,8l,90 cp,benzina si un consum mixt de 7-8 l).daca imi puteti oferi informatii,adresa mea este:gabytz_u@yahoo.com.ms.

vezi ce gasesti la dez.ro si faci un calcul daca merita sau nu functie de ce bani dispui

Poate gasesti cit mai multe piese de la second hand si parbriz ar fi foarte ok. Si chederul trebuie inlocuit cind schimbi parbrizul.

 

problema este urmatoarea:bmw-ul este cam vechi(1986),si nu a fost folosit o perioada indelungata.recent,mi s-a rupt un furtun de alimentare.nu a fost problema,l-am inlocuit rapid,dar a sarit multa benzina pe spuma de antifonare de pe capota motorului.in timp ce ma aflam in trafic,am simtit ca motorul pierde putere,motiv pt care am accelerat.am accelerat de cateva ori,si s-a auzit ca o pocnitura,iar in secunda 2,flacarile ieseau de sub capota(s-a aprins spuma de antifonare).norocul meu a fost ca eram in oras si am avut multi oameni binevoitori in zona si am stins incendiul in mai putin de un minut.la prima vedere,interiorul si motorul nu sunt afectate.nu au nici macar o urma de arsura.dar,datorita incendiului,mi s-a topit aproape tot de inseamna cauciuc sau plastic de la motor,iar parbrizul a crapat.vreau sa stiu daca mai merita reparat sau nu,si estimativ,cam cat m ar costa.mentionez ca motorul este reconditionat acum 3 ani si mergea destul de bine(1,8l,90 cp,benzina si un consum mixt de 7-8 l).daca imi puteti oferi informatii,adresa mea este:gabytz_u@yahoo.com.ms.

vezi ce gasesti la dez.ro si faci un calcul daca merita sau nu functie de ce bani dispui

Poate gasesti cit mai multe piese de la second hand si parbriz ar fi foarte ok. Si chederul trebuie inlocuit cind schimbi parbrizul.

Furtunele de cauciuc la motor, la fel si instal electrica de preferabil sa le cumperi din magazin noi.

motorul e intact,ceea ce ma scuteste de o cheltuiala.am inteles ca o instalatie e in jur de 300-400 ron dar ca montatul poate fi dublu.iar restul pieselor de plastic(recipientele pt lichid de frana,pt stergatoare,filtrul de aer,si mai e o caseta prinsa pe aripa stanga,care sincer habar n am ce e),pot fi luate de la dezmembrari?motorul este modificat,are injectie de 3 ani,poate fi afectat de la caldura?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.