Jump to content

Fum de la motor


Recommended Posts

Salut pe toata lumea,

 

Aveti idee de la ce poate iesi fumul de la motorul masinii mele?

Deci, am facut ieri schimbul de filtre si ulei la masina (316i, 2002, 115 CP) si inainte sa fac efectiv schimbul de ulei, mecanicul a pus si un lichid din acela de curatat motorul cumparat de mine (nu mai stiu exact cum ii spune ceva cu flush motor, in sfarsit). La un moment dat am vazut ca din dreapta motorului, pe unde se pune uleiul iesea un fum alb, si l-am intrebat pe mecanic de la ce este ala.

Mi-a zis sa stau linistit ca a scapat niste lichid din ala pe langa motor cand l-a pus.Nu am zis nimic, am schimbat totul, am platit si am plecat.

Astazi am plecat cu masina si cand ma intorc acasa, am vazut la un semafor cum iesea de sub capota acelasi fum alb.

Cand am deschis capota, am vazut ca tot motorul era plin de ulei pe afara (nu stransese mecanicul bine capacul, si nici eu nu am verificat dupa el, greseala mea).

Am strans eu bine capacul, am sters tot uleiul de pe motor si de pe unde mai cursese pe acolo, dar de cate ori pornesc motorul, fumul ala tot iese.

Sa fie din cauza uleiului ce a sarit azi pe tot motorul sau a lichidului ala de curat motorul de a curs ieri pe acolo, sa fie altceva mai grav?

Am sunat mecanicul si mi-a zis sa spal maine motorul la o spalatorie si sa il degresez si apoi sa ma duc la el sa il verifice sa nu piarda ulei si prin alte parti.

Un prieten mi-a zis sa nu spal motorul ca s-ar putea sa imi deranjeze senzorii de pe acolo, cablurile si si alte chestii si sa nu am probleme apoi (ca el asa ar fi patit dupa o spalare la motor).

Dar vreau neaparat sa aflu si sursa de fumul ala ca nu este in regula deloc, voi ce sfat imi dati?

 

Multumesc mult si o duminica placuta tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Nu spăla motorul la nici o spălătorie.

 

Nu este recomandată spălarea motorului.

 

Dacă vrei neapărat să-l speli, cumpără de la Augsburg nişte degresant Nigrin special pentru fundăţarea motorului sau alt degresant, de exemplu de la Sonax.

 

După ce dai cu degresant, cureţi mizeria cu apă dar fără presiune.

 

Ăn orice caz, spălarea motorului nu este recomandată de producător.

 

L.E: Eşti din Bucureşti?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu spĂŁla motorul la nici o spĂŁlĂŁtorie.

 

Nu este recomandatĂŁ spĂŁlarea motorului.

 

DacĂŁ vrei neapĂŁrat sĂŁ-l speli, cumpĂŁrĂŁ de la Augsburg niÂşte degresant Nigrin special pentru fundĂŁĂžarea motorului sau alt degresant, de exemplu de la Sonax.

 

DupĂŁ ce dai cu degresant, cureĂži mizeria cu apĂŁ dar fĂŁrĂŁ presiune.

 

Ăn orice caz, spĂŁlarea motorului nu este recomandatĂŁ de producĂŁtor.

 

L.E: EÂşti din BucureÂşti?

 

Salut,

 

Sunt din Bucuresti, si tocmai de asta am intrebat pentru ca si eu stiam ca nu este bine sa spal motorul, dar nu stiu ce sa fac cu fumul ala, sa aflu de la ce este.

Tin mult la masina mea si imi place sa am grija de ea si nu prea stau linistit cand stiu ca are ceva.

Eu nu tin neaparat sa il spal, vreau neaparat sa aflu sursa la fumul ala (eu sper sa fie de la uleiul ala de a sarit din cauza ca nu a pus bine capacul sau de la solutia aia de a scapat-o ieri pe motor).

Apropo, ar fi vreo problema daca as continua sa merg maine cu ea?

Mersi frumos

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta nu ar fi bine . Mai bine mai ai rabdare un pic , pana o vede un mecanic si iti spune exact de la ce e.

 

Asa e, dar nici nu stiu unde sa o mai duc ca nu mai am incredere in nimeni. Ultimii 3 mecanici au facut toti lucru de mantuiala sau m-au mintit.Cineva mi-a recomandat sa ma duc la filaret, o sa incerc si acolo.

As vrea sa fac o verificare cat mai amanuntita a masinii ca sa stau linistit.

O sa sun maine sa fac o programare, sper sa o sa nu ma tina cu saptamanile pana ma vor programa.

 

O seara buna

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut pe toata lumea,

 

Problema mea din pacate persista. Am schimbat busonul de la ulei, am schimbat garnitura de la tacheti, am schimbat si toate oringurile de acolo, si tot imi curge ulei, si inca destul de mult.

Asta curge in jos pe motor si imi scoate fum alb si urat mirositor, a ulei incins, mai rau decat o locomotiva.

Se poate cumva sa fie dusa garnitura de _chiulasa_, si daca da aveti idee cam cat este una?

Am cam inceput sa ma satur de ea si incep serios sa ma gandesc sa o vand in loc sa indes bani in ea.

Cumva daca merg cu ea asa se poate agrava? Mecanicii ( ca am fost la mai multi) mi-au spus ca pot sa merg asa. In sfarsit, saptamana viitoare imi fac o nou programare la filaret sa vad ce mai poate fi.

Dar daca am schimbat astea, de la ce ar mai putea pierde ulei, macar sa imi fac asa o idee.

 

Multumesc frumos.

 

O seara buna tuturor

Link to comment
Share on other sites

Ai urcat-o pe elevator?

 

Nu Ăži-au spus exact pe unde pierde ulei?

 

Salut, pai mi-au spus ca trebuie sa schimb garnitura de la capac tacheti si nu stiu ce oringuri. Le-am schimbat dar vad ca tot imi pierde ulei iar fumul la locul lui. Si acum incep sa le iau prin eliminare, daca am schimbat capacul de la ulei, garniturile (ca am vazut ca au fost 2 una mare si una mai micuta) la capac tacheti, ce ar mai ramane posibil vinovat pentru pierderea asta de ulei?

M-am uitat atent peste tot si doar intr-un singur loc pierde, in fata chiar in coltul din dreptul capacului de la ulei.

Nu stiu ce sa mai zic, am mai vb cu un prieten si el crede ca poate fi de la un semering sau de la garnitura de _chiulasa_.

Tin mult la masina, dar deja fac doua luni de cand stau numai cu programari la piese si la service-uri, nu pot nici sa plec mereu de la serviciu, in weekend nu stiu ce sa fac mai intai, am bagat deja o gramada de bani in ea, si am cam inceput sa ma satur.

Fac ceva azi, maine pica altceva, vad ca ce am facut alaltaieri am facut degeaba pentru ca tot are probleme, bani, timp si tot asa.

Imi vine sa o fac, sa o dau si sa imi iau alta. Cu toate ca sunt sigur ca daca o fac, imi trec nervii si uit sa o mai dau.

Sa vad ce fac saptamana asta, ma duc iar cu ea la doctor.

O seara placuta.

Link to comment
Share on other sites

ÂŞi eu am avut astfel de probleme, ĂŽmi pierdea ulei pe la mai multe garnituri Âşi simeringuri.

 

Am rezolvat problema schimbând toate garniturile ºi simeringurile de la motor ºi cutie.

Am inteles.Pai si eu cred ca tot asa o sa rezolv problema, le iau prin eliminare.

Si care ar mai fi, cate sunt toate, macar sa ma uit dupa ele sa imi fac un calcul pentru o viitoare investitie.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.

Abia azi am avut si eu un pic de timp sa ma uit la masina. Inainte sa o duc, din nou, la service, am facut 2 poze la motorul masinii in locul in care pierde ulei, nu stiu ce sa zic, pierde destul de mult pe acolo. Ma gandeam sa nu fiu nevoit sa schimb tot capacul ala de la tacheti, cel mare cu toate suruburile alea.Va atasez pozele sa vedeti si sa imi spuneti si mie o parere.

Ca pana ajung la service nu mai am rabdare.

Multumesc frumos inca o data.

Edited by Asul22
Link to comment
Share on other sites

Eventual dai jos capacul de plastic care acopere zona de interes. Cum arate pe pozele, putem excludam garnitura de chiulasa. Din cat vad eu ulei care curge iti pica direct pe galerie de evacuare, de acolo vine mult fum. Ai grija, am vazut odata o masina care a luat foc din cauza ca a curs ulei pe evacuare.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.