Jump to content

Contact blocat


Recommended Posts

Ideea consta in felul urmator, ieri am plecat de acasa, avand niste probleme de rezolvat la tara! Iar astazi clai peste gramada mi-a raspuns si masina nemaiputand-o porni.

 

Am observat ceva dubios cand am scos ultima data cheia din contact, insa nu i-am acordat prea mare atentie! Astazi a venit surpriza cand am vrut sa scot masina din curte ... si cand dau sa pun contactul, pur si simplu nu ma lasa sa trec, nu mai pot invarti de cheie ... si nu vrea nici cum!

 

Va intreb acum, se mai poate repara, sau trebuie sa cumpar unul nou? plus ca daca cumpar contact nou trebuie schimbate si incuietorile de la usi si portbagaj ( banui ca vin la set)

 

Daca stie cineva si un pret informativ la un set de contact + incuietori v-as fi recunoscator ...

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Am incercat toate variantele, l-am dat si cu spray, iar volanul nu este blocat, l-am invartit (blocat, deblocat) de s-a saturat si el cred :) ... totul merge normal pana sa ajunga la a -2-a treapta, acolo nu ma mai lasa, parca ii ceva ce il opreste! Mi-o mai facut o figura din asta anu trecut, doar ca era exact invers, atunci nu am putut scoate cheia :) .. ulterior si-a dat drumul, iar acuma vad ca iar l-a apucat!

 

L.E. Poate m-am exprimat gresit insa problema nu este la deblocarea volanului ( treapta 1) ci la urmatoarea (treapta 2) .... cand ii contactu pus, doar ca la mine nu mai ajunge pana acolo

Edited by Lt.Powell
Link to comment
Share on other sites

pe 6 Vanatori, la Cata. Gasesti chei, incuietori, etc.

Dar prima data trebe vazut unde este problema, eu is convins ca vreun arc din butuc s-a rupt

 

Am fost pe la el si nu prea mi-o placut ce am vazut (asta mai demult) si tot ce avea era cu 1 singura cheie

 

Daca un arc ii sarit ... sau ma rog ceva pe acolo, se poate desface si pune la loc? Ma refer la contact

 

Nu am desfacut contacte inca :)

Edited by Lt.Powell
Link to comment
Share on other sites

Daca un arc ii sarit ... sau ma rog ceva pe acolo, se poate desface si pune la loc? Ma refer la contact

Nu am desfacut contacte inca :)

 

am reparat odata un butuc la un reno safrane. Mergea prima si a doua pozitie dar nu putea porni. Era un arculet mic rupt. Am pus altu si a mers

Dar la e30 sincer nu stiu cum este contactu dar ma gandesc ca ar fi cam la fel

Link to comment
Share on other sites

Deci treaba ii clara, contactu ii dus, iar ca sa il desfaci trebuie depresat :) ceva mai complicat! Trebuie alt contact, insa am fost la o firma sa pun comanda astazi si tipu' de acolo mi-a spus ca daca ii fac rost de "codul cheii" imi aduce contact care sa se potriveasca si cu ialele de la usi si portbagaj, in sensu ca nu mai trebuie sa le cumpar si pe alea si raman cu o singura cheie.

 

Problema ii alta: de unde fac eu rost de codul cheii la o masina din '91? :)

 

Stie careva?

Edited by Lt.Powell
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
150 RON pe original cu 2 chei! Am vrut sa cumpar si toate ialele, da cica nu vin la set :)

 

mai ai restul cheilor de la contactul vechi ? eu am o pb cu cheia originala cea cu beculet banuiesc ca e originala e rupta si as vrea sa o repar am putea sa ma ajuti ? contra cost binenteles ... si paravantul nu il vinzi ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Temporar rezolvai problema in felul urmator:

 

Dadeai jos plasticul de sub volan care adaposteste contactul.

Si scoteai usor partea electrica, puneai contactul bagai cheia in contact normal sa citeasca cipul, dupa care invarti in continuare conactul.

 

Pentru a repara contactul trebuie sa schimbi niste placutze mici din el, mi s-a intamplat si mie dar a fost din cheie pt ca mi s-au dus canalele de pe ea.

 

oricum bine ca ai rezolvat

 

/CarcaBot

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Temporar rezolvai problema in felul urmator:

 

Dadeai jos plasticul de sub volan care adaposteste contactul.

Si scoteai usor partea electrica, puneai contactul bagai cheia in contact normal sa citeasca cipul, dupa care invarti in continuare conactul.

 

Pentru a repara contactul trebuie sa schimbi niste placutze mici din el, mi s-a intamplat si mie dar a fost din cheie pt ca mi s-au dus canalele de pe ea.

 

oricum bine ca ai rezolvat

 

/CarcaBot

 

Aproximativ asa am facut, doar ca la mine s-a dus partea mecanica nu cea electrica! Prima data nestiind mecanismul si cum functioneaza am fost la electrician (recomandat de un prieten) care se pare ca stia mai putine decat mine! Si atunci am zis ca mai bine ma uit eu! Contactul (partea mecanica) iese foarte usor, asta am invatat dupa ce l-am studiat pe cel nou inainte sa-l inlocuiesc! Al meu era uzat si am zis ca mai bine il schimb decat sa-l repar si peste o luna, doua sa ma lase in pana iar! Asadar am dat jos plasticu, am scos partea electrica si 2 zile am pornit cu surubelnita :) Cheia mea nu are cip deci nu am avut nevoie de ea doar pentru a debloca volanul!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.