Jump to content

pierde lichid de racire


Recommended Posts

Salut. Cam dupa 500 km dupa ce "fac plinul" la lichidul de racire mi se aprinde martorul in bord. La motor, se vad scurgeri destul de proaspete in partea din fatza. Cred ca pe acolo se scurge lichidul. Am atasat niste poze. In a doua poza apare o garnitura cam distrusa dar nu sunt sigur ca p acolo se scurge. Ceva idei?

 

PS: Am vazut ca mai e un topic pe tema asta dar e vechi si nu mai apar pozele pe el ca sa-mi dau seama daca e aceeasi problema.

post-11945-1223378555_thumb.jpg

post-11945-1223378575_thumb.jpg

post-11945-1223378615_thumb.jpg

Edited by Piniuli
Link to comment
Share on other sites

Salut. Cam dupa 500 km dupa ce "fac plinul" la lichidul de racire mi se aprinde martorul in bord. La motor, se vad scurgeri destul de proaspete in partea din fatza. Cred ca pe acolo se scurge lichidul. Am atasat niste poze. In a doua poza apare o garnitura cam distrusa dar nu sunt sigur ca p acolo se scurge. Ceva idei?

 

PS: Am vazut ca mai e un topic pe tema asta dar e vechi si nu mai apar pozele pe el ca sa-mi dau seama daca e aceeasi problema.

 

Am avut si eu aceiasi problema, era fisurat radiatorul. Urc-o pe o rampa, da scutu jos, si verifica.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am avut si eu o problema asemanatoare...Mereu gaseam ud motorul asa cum ai tu in prima poza atasata.Insa la mine era ulei,se scurgea p-acolo pe unde se imbina suportul ala unde e filtru de ulei cu restul motorului,Asa ca am schimbat garnitura de acolo plus aia de la baia de ulei de de sub masina si gata! :) A mucit mecanicul ala o zi intreaga ca sa poata schimba garniturile alea ca a trebuit sa demonteze o gramada de piese pana sa ajunga unde trebuia... :)
Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg nimic din ce ati scris voi mai devreme. eu cred ca daca ti s-a dus ori garnitura de la termostat, ori inelul de cauciuc de la furtunul care intra pe termostat, si in cel mai rau caz, garnitura de _chiulasa_, dar la asta te poti gandi eventual daca e ud doar blocul sub _chiulasa_. eu spun sa nu bagi stop-leak pe instalatie pt ca ai sa ai numai probleme cu racirea. la fel ca mine
Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg nimic din ce ati scris voi mai devreme. eu cred ca daca ti s-a dus ori garnitura de la termostat, ori inelul de cauciuc de la furtunul care intra pe termostat, si in cel mai rau caz, garnitura de _chiulasa_, dar la asta te poti gandi eventual daca e ud doar blocul sub _chiulasa_. eu spun sa nu bagi stop-leak pe instalatie pt ca ai sa ai numai probleme cu racirea. la fel ca mine

 

Poate fi pompa uzatĂŁ...

 

Am pãÞit ºi eu aºa ºi dupã câteva zile a picat.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Dezgrop topicul asta spre a va povesti cum s-a rezolvat:

Problema era pe la mufa sau ce e aia din imaginea 2. P-acolo pierdea apa. Cred ca e o sonda acolo. Bineinteles ca eu nu am stiut si am crezut ca curge pe sub termostat la imbinarea dintre acesta si blocul motor. In "priceperea" mea am desfacut termostatul si l-am dat cu silicon negru. Cand l-am pus la loc, ori l-am strans prea tare si l-am crapat ori l-am montat gresit, ca acesta s-a blocat si nu se mai deschidea. La primul drum mai lung mi-a crapat vasul de expansiune din cauza presiunii. Asa ca am hotarat sa merg si eu la service... unde mi-a schimbat termostatul si vasul de expansiune cu altele noi si totul e ok. Termostatul nou venea si cu mufa care a cauzat problema initiala.

Link to comment
Share on other sites

Dezgrop topicul asta spre a va povesti cum s-a rezolvat:

Problema era pe la mufa sau ce e aia din imaginea 2. P-acolo pierdea apa. Cred ca e o sonda acolo. Bineinteles ca eu nu am stiut si am crezut ca curge pe sub termostat la imbinarea dintre acesta si blocul motor. In "priceperea" mea am desfacut termostatul si l-am dat cu silicon negru. Cand l-am pus la loc, ori l-am strans prea tare si l-am crapat ori l-am montat gresit, ca acesta s-a blocat si nu se mai deschidea. La primul drum mai lung mi-a crapat vasul de expansiune din cauza presiunii. Asa ca am hotarat sa merg si eu la service... unde mi-a schimbat termostatul si vasul de expansiune cu altele noi si totul e ok. Termostatul nou venea si cu mufa care a cauzat problema initiala.

 

oricum daca iti curgea pe la mufa de la termostat trebuie sa schimbi termostatul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.