Jump to content

e 46, 320 d, an 2000


Recommended Posts

am schimbat uleiul, filtrele si alte alea (amortizoare, bascule,bielete antirului...).

la faza cu filtrele (aer si polen)...surpriza! filtrul de aer era super imbacsit (mecanicul a spus ca nu a mai vazut asa ceva) si..un surub de la debitmetru era complet desfacut, iar celelalte eau slabite!

acum vreo 2 luni, dupa un control pe tester efectuat la un coleg de al nostru de pe forum, mi-a rezultat ca debitmetrul este varza. acum am strans acele suruburi, am inlocuit filtrul de aer care era si el terminat rau si... cu toate astea nu mi se pare ca masina merge cu mult mai bine.

am o rugaminte: cineva care are o masina ca a mea dar bine pusa la punct, sa o ia pe asta sa dea o tura sa imi spuna daca se comporta normal.

locuiesc in brancoveanu si am serviciul pe langa razoare.

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Eu cand am schimbat filtru de aer (dupa ce am luat masina) nu am vazut mare diferenta intre el si cel nou. L-am scuturat un pic si nici macar praf nu iesea din el. Doar vreo 5-6 gaze. Masina a fost inmatriculata la noi in tara cu vreo 8 luni inainte sa o cumpar eu, deci se poate sa fi fost schimbate atunci. Stau si ma gandesc daca nu cumva as putea sa-l mai folosesc.. Voi ce ziceti? La voi cum arata filtru de aer cand il schimbati (un schimb normal de vreo 10-12k km)
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am schimbat filtru de aer (dupa ce am luat masina) nu am vazut mare diferenta intre el si cel nou. L-am scuturat un pic si nici macar praf nu iesea din el. Doar vreo 5-6 gaze. Masina a fost inmatriculata la noi in tara cu vreo 8 luni inainte sa o cumpar eu, deci se poate sa fi fost schimbate atunci. Stau si ma gandesc daca nu cumva as putea sa-l mai folosesc.. Voi ce ziceti? La voi cum arata filtru de aer cand il schimbati (un schimb normal de vreo 10-12k km)

 

la mine e cam jegos dupa 12-13 mii. mai ales pe partea din exterior.

Link to comment
Share on other sites

Jegos adica nu mai e galben? Asta care l-am scos eu e galben curat. Ti-am zis, aproape ca nu se vede diferenta intre ele.

 

Dupa ce am schimbat tot la ea am simtit ca merge mai bine si consuma mai putin. Dar asta poate de la filtru de motorina, de la ulei. Nu cred ca de la filtrul de aer.

Link to comment
Share on other sites

Jegos adica nu mai e galben? Asta care l-am scos eu e galben curat. Ti-am zis, aproape ca nu se vede diferenta intre ele.

 

Dupa ce am schimbat tot la ea am simtit ca merge mai bine si consuma mai putin. Dar asta poate de la filtru de motorina, de la ulei. Nu cred ca de la filtrul de aer.

numai galben nu era ala. era plin de praf si batea-n gri pe partea exterioara.

Link to comment
Share on other sites

unde si la ce ora?

 

La Academia Militară la ora 19:00: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...&start=7340

 

Dupa ce am schimbat tot la ea am simtit ca merge mai bine si consuma mai putin. Dar asta poate de la filtru de motorina, de la ulei. Nu cred ca de la filtrul de aer.

 

Filtrul de aer conteazã foarte mult când vine vorba de performanÞe ºi consum.

 

Eu cand am schimbat filtru de aer (dupa ce am luat masina) nu am vazut mare diferenta intre el si cel nou. L-am scuturat un pic si nici macar praf nu iesea din el. Doar vreo 5-6 gaze. Masina a fost inmatriculata la noi in tara cu vreo 8 luni inainte sa o cumpar eu, deci se poate sa fi fost schimbate atunci.

 

Poate cĂŁ fostul proprietar nu prea mergea cu ea Âşi din aceastĂŁ cauzĂŁ nu s-a ĂŽnnegrit filtrul.

 

Sau l-a schimbat Înainte sã-Þi vândã maºina.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ia uite. Nu este el galben stralucitor, dar este ok dupa parerea mea..

 

 

LE: Ciupa, acum am vazut ca mai sus am scris filtrul de motorina. Pardon, vroiam sa spun de benzina. Ca, se vede si in semnatura, 318i

Edited by chrisatotputernicu
Link to comment
Share on other sites

Ia uite. Nu este el galben stralucitor, dar este ok dupa parerea mea..

 

 

LE: Ciupa, acum am vazut ca mai sus am scris filtrul de motorina. Pardon, vroiam sa spun de benzina. Ca, se vede si in semnatura, 318i

 

 

fratillor, eu am alt filtru de aer, in forma tronconica, cu un fel de puf pe el!

repet, este pentru 320 diesel.

si era NEGRU!

Link to comment
Share on other sites

Tu sigur vorbesti despre filtrul de aer? Sau despre cel de polen?

 

 

 

aer.

cel de polen se schimba f usor, se afla in partea centrala la motor, langa parbriz...si arata ca un filtru normal, dar mai ingust.

ca sa umbli la asta de aer trebuie se desfaci carcasa aia de plastic din partea stanga (cum te uiti la motor). am mai vazut acelasi tip de filtru si la alt diesel, deci nu e ceva anormal.

 

Tu sigur vorbesti despre filtrul de aer? Sau despre cel de polen?

 

 

 

p.s. tu ai tot 320 d?

Link to comment
Share on other sites

Are E46 318i.

 

 

 

pai aia e! filtrele la benzinare sunt altfel. al meu e asa cum l-am descris.

in alta ordine de idei,revenind la ce ma apasa...nu am ajuns ieri la intalnire, deci: sta cineva (care are un 320 d in toate mintile) pe la luica-brancoveanu ca sa se dea putin cu ea? si sa isi spuna parerea?

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.