Jump to content

discuri frana ruginite


pope

Recommended Posts

hey. recent mi-am cumparat din germania un e46 m54b22 din 2001. masina este ok, service facut la timp, etc...problema este ca masina a stat la dealer 3 luni si au ruginit discurile de frana. cand am luat-o frana foarte prost si intermitent...pe masura ce am mers s-au mai curatat...dar cele de pe spate totusi nu s-au curatat de tot, desi am mers deja 2200km. are cineva idee ce sa ii fac? este vreo solutie pt curatat discuri sau ceva de genul asta? nu as vrea sa le schimb pentru ca sunt destul de noi. nu pot sa zic ca franeaza prost masina, dar ma enerveaza rugina aia de acolo...
Link to comment
Share on other sites

hey. recent mi-am cumparat din germania un e46 m54b22 din 2001. masina este ok, service facut la timp, etc...problema este ca masina a stat la dealer 3 luni si au ruginit discurile de frana. cand am luat-o frana foarte prost si intermitent...pe masura ce am mers s-au mai curatat...dar cele de pe spate totusi nu s-au curatat de tot, desi am mers deja 2200km. are cineva idee ce sa ii fac? este vreo solutie pt curatat discuri sau ceva de genul asta? nu as vrea sa le schimb pentru ca sunt destul de noi. nu pot sa zic ca franeaza prost masina, dar ma enerveaza rugina aia de acolo...

61852[/snapback]

daca cele de spate nu s-au curatat de rugina pe spatiul unde calca placuta de frana ...e cam nasol....asta inseamna ca nu prea ai frane (pe spate)

Link to comment
Share on other sites

gandeste-te ca aia e o bucata de fier groasa, nu rugineste in profunzime ca o tabla subtire. ce se intampla la el este ca nu face contact de loc placuta cu discul,

eu am discuri de frana si ruginite si crapate in casa de vreun an de zile ...daca le frec cu smirghel juma de minut se vede fier curat.(bineinteles ca fiind crapate nu mai pot fi utilizate)

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca e superficiala, s-au creat denivelari pe disc, si astfel placuta nu adera pe toata suprafata ei si deci nu franeaza 100% din capacitate.

Un alt exemplu, nisipul care se depune pe discuri. Daca franezi foarte agresiv de cand ai pornit cu masina, acel nisip pur si simplu se topeste pe disc si formeaza depuneri care distrug foarte rapid discurile.

Si eu am avut probleme cu discurile la un E34, ruginisera si scartiau ingrozitor la franare. Dar erau bune, nu erau uzate, adica nu formasera nici un pic de buza la margini. Nu mi-am permis sa iau alte discuri noi, dar a trebuit sa le duc la rectificat, sa le uniformizeze suprafata. In mod normal trebuiau schimbate cu altele noi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ok, am mai mers cu masina cam 400km...

s-au curatat cred cat de mult posibil si franeaza si mai bine, dar nu perfect...treaba e ca rugina nu este pe suprafata discului, ci este cumva in profunzime si nu peste tot la fel...cred ca de asta inca se mai vede, trebuie sa mai toc din discuri pana sa se curete de tot...

se mai simte efectul pulsatoriu doar la viteze f mici...gen 5-10km/h

discurile au cam 15000km, nu le schimb...pana mea...

Link to comment
Share on other sites

ia un span din ele pe strung daca e chiar nevoie. se scot usor.

 

ok, am mai mers cu masina cam 400km...

s-au curatat cred cat de mult posibil si franeaza si mai bine, dar nu perfect...treaba e ca rugina nu este pe suprafata discului, ci este cumva in profunzime si nu peste tot la fel...cred ca de asta inca se mai vede, trebuie sa mai toc din discuri pana sa se curete de tot...

se mai simte efectul pulsatoriu doar la viteze f mici...gen 5-10km/h

discurile au cam 15000km, nu le schimb...pana mea...

63546[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

gata, s-a rezolvat.

am desfacut azi roata sa vad daca merge sistemul pe acolo si placuta de frana (cea din exterior) era "lipita" de etrier, de la rugina...am dat cu degripant la greu si am racait rugina si gata, acum merge ok, s-a dus efectul pulsatoriu si franeaza cum trebuie. partea distractiva din toata chestia asta este ca abia am scos roata. am scos prezoanele si roata tot nu iesea, pt ca ruginise si partea care facea contact cu butucul...din nou degripant si ciocanul cu cap de plastic. daca faceam pana, acolo ramaneam, ca sigur nu puteam scoate rotile din spate. ce clima au nemtii in nord, incredibil!!!

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca acum este prea tarziu, dar poate ii va fi de folos altui user care isi va lua o masina din DE: dealerul/haendlerul este obligat sa iti livreze o masina care intruneste toate conditiile de siguranta, inclusiv frane 100% functionale.

 

In mod normal ar fi trebuit sa iti rezolve el problema inainte de livrare.

Link to comment
Share on other sites

ok, am mai mers cu masina cam 400km...

s-au curatat cred cat de mult posibil si franeaza si mai bine, dar nu perfect...treaba e ca rugina nu este pe suprafata discului, ci este cumva in profunzime si nu peste tot la fel...cred ca de asta inca se mai vede, trebuie sa mai toc din discuri pana sa se curete de tot...

se mai simte efectul pulsatoriu doar la viteze f mici...gen 5-10km/h

discurile au cam 15000km, nu le schimb...pana mea...

63546[/snapback]

 

 

vezi ca am eu de vanzare 4discuri noi noute..nepuse pe masina.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.