Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

COMPUTER RESET PENTRU 525D


Recommended Posts

Salut!

Ca si restul forumistilor am si eu o problema foarte ciudata pe care trebuie sa o discut cu voi:

Am adus recent un 525d din 2001 , am cumparat filtrul de motorina , filtrul de ulei , filtrul de aer si epurator + ulei castrol sa ii fac schimbul.

Dupa ce mecanicii de la service au schimbat uleiul si toate consumabilele masina nu mai trage, nu trece peste 2700 de ture.

Este nevoie de un reset la computerul de bord?

Mentionez faptul ca am remontat filtrele vechi si simptomele sant aceleasi dupa pornire daca o tin accelerata se tureaza normal iar dupa o secunda scade la 2700 de ture turata la maxim.In oras nu trage absolut deloc.

Va rog daca puteti sa imi dati niste sfaturi inainte sa ajung la Bavaria.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

au scos ceva furtune, din gresala, masina intra in "safe mode" limitand turatia, dupa "revizie" (ulei filtre, etc) in cel mai bun caz printr-o combinatie de butoane resetezi oil service interval din bord, nu este necesara resetare a computerului..?!?..

Au montat filtru epurator, ar fi bine sa demonteze sa se uite daca nu au iesit ceva fire pe acolo, sau in fine pe unde au umblat, debitmetru.. mufa de la debitmetru etc.

astazi am facut si eu o mica revizie, ulei + filtru, filtru de aer, si inspectie la filtru epurator, inspectie la debitmetru, si dat cu sprei de curatat contacte :)... nu e mare scofala.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

au scos ceva furtune, din gresala, masina intra in "safe mode" limitand turatia, dupa "revizie" (ulei filtre, etc) in cel mai bun caz printr-o combinatie de butoane resetezi oil service interval din bord, nu este necesara resetare a computerului..?!?..

Au montat filtru epurator, ar fi bine sa demonteze sa se uite daca nu au iesit ceva fire pe acolo, sau in fine pe unde au umblat, debitmetru.. mufa de la debitmetru etc.

astazi am facut si eu o mica revizie, ulei + filtru, filtru de aer, si inspectie la filtru epurator, inspectie la debitmetru, si dat cu sprei de curatat contacte :)... nu e mare scofala.

 

 

Da ai dreptate sa stii ca la asta m-am gandit si eu ca au scos vreun furtun de vacum sau ceva legat de debitmetru cu toate ca am fost inapoi la service si dupa 2 ore nu au reusit sa ii dea de cap.

Cred ca o sa incerc la un alt service maine dimineata , ma gadesc ca momentan nu este cazul sa o pun pe tester.

Stii unde pot gasit combinatia de butoane sa fac restul la ulei sau computerul de bord?

Mersi pentru raspuns.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

eu am fost ptr schimbare curele + role la un MB si cand am scos masina am mers in ture si nu mergea cum trebuie, am mers de 2 ori la service si mi-a tot buchisit pe la masina si tot asa, si am plecat a 3-a oara in tura cu masina, si a plecat omu cu service-ul acasa, si cand m-am intors din tura.. m-am intalnit cu el, i-am facut cu farurile a oprit, si pe loc.. a 4-a oara... a dibuit furtunu de vacum de la turbo.. si in strada a rezolvat problema :) unde e graba mare... se poate intampla orice, acuma ar trebui desfacute capacele de pe motor , lumina multa si analizat atent , daca e mufa de la debitmetru... e evidenta... numai ca din gresala aia nu prea iese :) da geamu din dreapta jos, si mergi putin cu masina, se aude suieratu de la turbo ? la peste 1500 rpm ? Si pe langa asta mai verifica sigurantele din torpedou.. si din portbagaj, in torpedou chiar pe "tavan" ai 2 "suruburi" le invarti si coboara ca un sertar, panoul cu sigurante, si ai si o lista cu sigurantele, numarul lor si ce reprezinta, lista introdusa smecher acolo, verifica atent :)... Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Ca si restul forumistilor am si eu o problema foarte ciudata pe care trebuie sa o discut cu voi:

Am adus recent un 525d din 2001 , am cumparat filtrul de motorina , filtrul de ulei , filtrul de aer si epurator + ulei castrol sa ii fac schimbul.

Dupa ce mecanicii de la service au schimbat uleiul si toate consumabilele masina nu mai trage, nu trece peste 2700 de ture.

Este nevoie de un reset la computerul de bord?

Mentionez faptul ca am remontat filtrele vechi si simptomele sant aceleasi dupa pornire daca o tin accelerata se tureaza normal iar dupa o secunda scade la 2700 de ture turata la maxim.In oras nu trage absolut deloc.

Va rog daca puteti sa imi dati niste sfaturi inainte sa ajung la Bavaria.

Multumesc

 

nu cred ca-i din cauza ca ti-au schimbat aia consumabilele. Altceva-i bai acolo.

Furtune nu vad pe la care ar fi putut umbla, eventual la filtru de motorina.

Ce leduri ai aprinse pt. intervalul de ulei?

Link to comment
Share on other sites

In bord nu se aprinde absolut nimic totul este ca inainte iar firele de la injectoare s-au verificat si am ajuns la concluzia ca nu este o problema mecanica , este de natura electronica.

Imediat cum porneste motorul daca apas acceleratia la maxim se tureaza normal dupa 1 secunda scade brus la 2700 de ture.

Astazi am lasat-o vreo 2 ore si dupa ce am plecat mergea perfect chiar ma bucuram am zis ca am scapat iar dupa 5 min problema a revenit la loc.

Eu am zis sa incerc un tester sa vedem ce s-a intamplat dar inainte de asta sa ii dau un reset macar la inspectia de ulei.

Filtrul de motorina l-am verificat m-am uitat si la mufa cititor si totul este Ok acum nu mai stiu ce sa zic...

Daca stie cineva cum sa dau un reset la computerul de bord va rog sa ma sfatuiti.

Mersi mult pentru raspunsuri.

Multa bafta

 

Salut!

Ca si restul forumistilor am si eu o problema foarte ciudata pe care trebuie sa o discut cu voi:

Am adus recent un 525d din 2001 , am cumparat filtrul de motorina , filtrul de ulei , filtrul de aer si epurator + ulei castrol sa ii fac schimbul.

Dupa ce mecanicii de la service au schimbat uleiul si toate consumabilele masina nu mai trage, nu trece peste 2700 de ture.

Este nevoie de un reset la computerul de bord?

Mentionez faptul ca am remontat filtrele vechi si simptomele sant aceleasi dupa pornire daca o tin accelerata se tureaza normal iar dupa o secunda scade la 2700 de ture turata la maxim.In oras nu trage absolut deloc.

Va rog daca puteti sa imi dati niste sfaturi inainte sa ajung la Bavaria.

Multumesc

 

nu cred ca-i din cauza ca ti-au schimbat aia consumabilele. Altceva-i bai acolo.

Furtune nu vad pe la care ar fi putut umbla, eventual la filtru de motorina.

Ce leduri ai aprinse pt. intervalul de ulei?

Ledurile la ulei sant pe verde exact la jumatate aprinse cand pun contactul.In rest in computerul de bord nu imi apare nici o eroare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.