Jump to content

Ce consum aveti la E36?


nailbombmax

Recommended Posts

nu e rau, dar e mai bun sa schimbi mai sus. ex eu la un Golf 4 1.4 benzina din cauza mersului subturat si desigur de la benzina proasta, am schimbat ambele sonde lamda si EGR-ul in circa 6000 km, adica au cazut pe rand fiecare. din cauza ca motorul mergea subturat, gazele se depuneau pe piese pana nu s-au mai putut curata nici de mecanic, EGR-ul.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 561
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu connsuma neaparat mersul subturat in sine, ci momentul cand incepi s-o accelerezi si masina deja e in ture putine

Daca mergea drum drept cu viteza a 5-ea la 2500 de ture iti dai seama ca scotea consum mult mai mic decat mine, dar cum s-a dus la tara si curbele sunt din 500 in 500 de metri .. SBANG! ... consum 15%

 

Asta e si motivul pt care pe unele masini exista pilot atomat, tempomat sau cum se mai numesc ele, tocmai ca sa-ti mentina acea viteza si sa elimine accelerarile degeaba, momentul cand fara sa vrei apesi acceleratia, acul de la litometru sare de la 10 la 30L consum instant si tu abia daca ai ai adaugat 10Km/h la viteza afisata pe bord. Brusc si automat ti-a scazut consumul de carburant.

 

Consumul instant e mult mai mare cand incepi sa accelerezi de la 2.000 de Rpm decat cand acc de la 3500.

Link to comment
Share on other sites

Nu connsuma neaparat mersul subturat in sine, ci momentul cand incepi s-o accelerezi si masina deja e in ture putine

Daca mergea drum drept cu viteza a 5-ea la 2500 de ture iti dai seama ca scotea consum mult mai mic decat mine, dar cum s-a dus la tara si curbele sunt din 500 in 500 de metri .. SBANG! ... consum 15%

 

Asta e si motivul pt care pe unele masini exista pilot atomat, tempomat sau cum se mai numesc ele, tocmai ca sa-ti mentina acea viteza si sa elimine accelerarile degeaba, momentul cand fara sa vrei apesi acceleratia, acul de la litometru sare de la 10 la 30L consum instant si tu abia daca ai ai adaugat 10Km/h la viteza afisata pe bord. Brusc si automat ti-a scazut consumul de carburant.

 

Consumul instant e mult mai mare cand incepi sa accelerezi de la 2.000 de Rpm decat cand acc de la 3500.

 

Drept si adevarat ce zici tu.

Link to comment
Share on other sites

Corect, la Sibiu cel putin e dezastru de cand cu capitala cultural europeana si europenizarea datorita masinilor de dincolo, daca vrei sa iti dai foc la masina e perfect ai toate sansele dimineata intre 7.30-8.30, 13.00-14.00, 16.00-17.00, 19.00-20.00, a ca sa nu mai vb de sarbatori, oricum daca vrei sa traversezi sibiul dinspre alba spre valcea si vice versa faci in jur de o ora. scuze de off topic, dar ma omoara traficul si unii soferi ingramaditi. Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Am facut un retrofit la al meu e36 320i, am pus computer de bord(18 butoane) plus maneta cu BC.

Nu e primitiv deloc,ba chiar din contra, inca nu am vazut la un computer de bord, cel putin la cealalta masina a mea 318 e46,sa arate cantitatea de benzina ramasa in rezervor,cati volti sunt in sistem exact,consumul in Litrii/ora,viteza in cifre km/h ,si in rest are functiile ce le are orice comp de bord, consumul instant,average, check, distance, temp, range,consum1/2,limit,etc.

 

litri/h, viteza in cifre, voltajul, etc.. sunt accesibile doar in meniul secret. Si E46 are asa ceva :)

 

singurul lucru care nu cred ca il are E46 este consum 1/2

 

ps: cat ai dat pe maneta? Din ce an e masina?

 

Maneta 20$ ebay plus 10$ shipping ( ceva de genu, nu mai retin exact), masina e din '95.

am pus-o sa fie acolo, sincer eu nu o prea folosesc, ca la e46, acolo o folosesc mereu.

E adevarata faza cu meniul secret, insa ma incanta sumedenia de informatii ce le poate scoate un CB full de e36.

:)

Ne mai gandim ca e tehnologie de anii '90... multe alte masini abia aveau servo pe vremea aia...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
eu de obicei pun de la petrom fara V, "deaia de 95" si merge perfect, intr-o zi am zis sa incerc cu efix de 95, dar mare prostie am facut ca a inceput masina sa mearga cu trepidati si am revenit la petrom de 95 si e totul in regula nu mai trepideaza. o cunostinta si-a luat un fiat stilo din germania si omul vroia sa ii dea ce e mai bun si alimenta de la rompetrol ce sa zic in decurs de 2 luni a schimbat 3 seturi de bujii, mecanicul l-a sfatuit sa schimbe benzina si acum pune de la petrom si e totul in regula nu a mai schimbat nici o bujie. de consum ce sa zic parca asta de rompetrol se duce putin mai repede. un sofer de pe cisterna de rompetrol mi-a zis o data ca efixul e cu aditivi pt ca tre sa suplineasca cu ceva puterea calorica slaba deoarece cateodata benzina normala ce o au ei e amestecat cu derivate ce rezulta dupa rafinare Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

eu de obicei pun de la petrom fara V, "deaia de 95" si merge perfect, intr-o zi am zis sa incerc cu efix de 95, dar mare prostie am facut ca a inceput masina sa mearga cu trepidati si am revenit la petrom de 95 si e totul in regula nu mai trepideaza.

la fel am patit cu efix-ul ala de 98, sau cat e. nu retin exact, ca am pus doar o singura data, si m-am linistit.

Link to comment
Share on other sites

cred ca la mine se refeara cand a spus de faza cu un consum la petrom si altul la rompetrol. dar asa este dar nu e chiar 14-15, e cam 13 cu cea de la petrom si cam 10-11 cu cea de la rompetrol, si pot spune ca masina merge foarte bine, nu am socuri sau altceva. dar depinde mult si de statia de unde se alimenteaza. dintr-un studiu pus aici pe forum de cineva reiesea ca efixul este mai bundecat carrera95 sau petrom 95. acum fiecare cum si-a obisnuit masina.
Link to comment
Share on other sites

De la anul o sa dam mai mult pe benzina, se aude. Se pare ca nu sa mai gasim decat Euro5, (asa zice UE) si unele rafinarii de la noi nu au cum sa scoata asa ceva, ca nu au tehnologie, asa ca vom importa benzina, deci, clar, mai scumpa.

de de mai scumpa, ca taxe din comunitate nu sunt iar transportul se face cu garnitura de tren -cost mic la cantitati mari negociate -si nu in ultimul rand preturile de fabricatie afara sunt chiar mai mici ca la noi datorita inaltei tehnologizari. si nu achitam o gramada de taxe in pretul benzinei. ( gen taxa de drum care se plateste si separat prin rovinieta) asa ca hai sa fim seriosi. poate asa vom avea si noi benzina adevarata.

 

 

daca nu ma insel rompetrol poate produce si benzina euro 5.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.