Jump to content

Tremura la relanti.. moare si motorul


Recommended Posts

Mi-a dat eroare la sonda lambda... Mi-au sters eroarea si mi-au zis sa alimentez din nou sa nu fie de la benzina... A mers ok o vreme acum mi s-a aprins iar check engine-ul... si tot mai tremura. E scumpa aceasta piesa.. caci se pare ca va trebui s-o schimb.

 

Azi mi s-a stins check engineul... e posibil daca era de la benzina sa se stinga singur fara a fi stearsa eroarea ??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mi-a dat eroare la sonda lambda... Mi-au sters eroarea si mi-au zis sa alimentez din nou sa nu fie de la benzina... A mers ok o vreme acum mi s-a aprins iar check engine-ul... si tot mai tremura. E scumpa aceasta piesa.. caci se pare ca va trebui s-o schimb.

Sonda lambda asa cum ti-am spus. Cea din fata catalizatorului nu? Si nu trebuie sa fie originala. Gasesti la 150 de ron fara mufa si un electrician auto sa faca legaturile

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Adicã este mai bine sã mergi la tester ºi sã Încerci sã aflii sursa problemei decât sã ignori o eroare apãrutã.

 

Pai daca s-a sters eroarea singura dupa cum se sugereaza mai sus, ce mai poti afla la tester? Ca iti da totul ok, sau in cel mai bun caz, "eroare necunoscuta".

Link to comment
Share on other sites

Nu neapĂŁrat.

 

De exemplu poate clipi În bord martorul CHECK ENGINE ceea ce Înseamnã Misfire din câte ºtiu.

 

Apoi poate merge bine maÂşina iar martorul poate nu se va mai aprinde o perioadĂŁ de timp ĂŽnsĂŁ problema va continua sĂŁ existe.

 

Aºa pãÞeam câteodatã când aveam o sondã lambda dusã.

Maºina mergea multe zile foarte bine ºi nici un martor nu se aprindea În bord iar câteodatã o lua razna.

D-aia spun cĂŁ e bine sĂŁ mergi la tester.

Link to comment
Share on other sites

Nu neapĂŁrat.

 

De exemplu poate clipi În bord martorul CHECK ENGINE ceea ce Înseamnã Misfire din câte ºtiu.

 

Apoi poate merge bine maÂşina iar martorul poate nu se va mai aprinde o perioadĂŁ de timp ĂŽnsĂŁ problema va continua sĂŁ existe.

 

Nu este obligatoriu.Poate becul se aprinde deoarece nu este benzina suficienta in rezervor.Daca nu mai apare eroarea, dupa un timp prestabilit se sterge.

Daca eroarea persista normal ca se va aprinde iar becul si eroarea nu se va sterge.

Link to comment
Share on other sites

am si eu un 320i e36 tot asa oscileaza relantiul, dar la mine scoate si fum negru :| voi verifica si eu acel frutun maine ; oare pot sa fie infundate injectoarele ? :) ;poate ne ajuta aceasta pagina :) http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DN Edited by myhai2222
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am si eu cam aceesi probelema .... masina mergea pe petrom 99+ dupa ce am bagat 98 de la luckoil a inceput sa mi se opreasca motorul dupa care , la relanti, nu se mai tura cum trebuie! motorul suna de parca e infundat si nu trage aer cum trebuie.Am incercat sa plec de pe loc , i-am dat cateva 6000rpm dupa care a mers dar tot se mai oprea motorul. o zi dupa incidentul asta reusesc sa scap de benzina aia, fac plinul cu petrom 99+, bag niste duralube in rezervor si merg 4Km pana acasa .6 ore mai tarziu ma urma in masina sa plec , merg 1km dupa care apare problema .. nu se mai tura , are un zgomot de parca o tzeava vrea sa traga aer si nu prea reuseste .... ma intorc cu ea acasa fiind in starea asta si observ un miros de incins care vedea de sub masina :) . iar dupa ce am oprit motorul imi trosnea toba finala .

daca se gasesc niste bani , maine merg cu ea la augsburg si am sa va spun si voua constatarea :)

Edited by xalexutzu
Link to comment
Share on other sites

problema rezolvata ! a fost un tambur de la filtru de aer rupt si din cauza asta atingea la nush ce furtun de la debitmetru de aer ... si uite asa ajunsese sa traga aer fals ! smecheria m-a costat 250ron la augsburg !

acum am o intrebare .... uneori la oprirea pe loc se intampla sa imi mai scada duratia la aproape de 500rpm apoi revine , este normal ?

Edited by xalexutzu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
si eu am aceeasi problema....am schimbat toate consumabilele, insa am observat ca imi face doar cand este ceva mai frig afara,, in ultmiul timp deabia ma mai descur cu relantiul, ,, am un 318is motor M42, si am Idle sensor regulator; urmatoarea etapa este sa il curat sa vad daca mai am aceleasi simptome
Link to comment
Share on other sites

pe mine la augsburg niici nu au vrut sa ma primeasca, nicimacar sa vada masina , niste neseriosi , cica e masina prea veche , si nu au diagzona {LOOOL} , eu doar leeam zis sa se uite pe unde trage aer fals.... degeaba :) ,,, inca am problema....
Link to comment
Share on other sites

dap ... era pur si simplu din furtunul acela care duce din capacul de chiulasa in epurator cu gaze nearse, care era rupt !

l-am schimbat cu unul din piata, si dupa 2 zile (el avand 2 coturi de 90grade) s-a sugrumat si tot prost mergea motorul si nu-mi dadeam seama de ce ! cel mai ieftin pe original l-am gasit la 120 lei, insa nu sunt nebun sa dau atat pe un furtun si voi improviza din nou ceva mai bun :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

prietene....nu furtunul este cauza care provoaca acest lucru... l-am schimbat cu unul din comert de foarte buna calitate, i-am pus un cot la 90 de grade, coliere .... si motorul merge minunat, insa are momente cand se prosteste rau, fluctueaza asa de mult incat se opreste..

dupa ce opresc motorul si il pornesc o perioada nu-mi mai face, dupa care iar incepe sa fluctueze .... pe 25 dec am avut un drum lung de vreo 400 de km .... am incercat pe unele portiuni sa merg frumos cu el, iar pe altele sa-l forjez la maxim, poate si-o reveni ! ghinion ! cand o scot la punctul mort incepe sa fluctueze, iar in momentu ala ii dau un spritz din acceleratie scurt sa ajunga brusc la 4000-5000 (asta pe liber) iar cand cade acul spre relanti cateodata am noroc sa ramana la 800, iar de multe ori sa n-aiba nici un efect si sa inceapa din nou sa fluctueze !

chestia nasola e ca atunci cand o scot pe liber si scade turatia daca mai pun si frana, servo ia putin din puterea la motor si atunci se opreste motorul de tot !, iar in ultimul timp sunt nevoit sa folosesc din ce in ce mai mult frana de motor ....

si am mai observat altceva.... daca scot borna de la baterie 5 minute, si se pierd informatiile temporare despre functionarea motorului, merge cu parametrii standard, nu-mi mai face probleme 20-30-40 de km .... incearca si tu si vezi daca ai aceleasi simptome !

eu o sa-i curat zilele astea galeria de admisie si Idle Sensor Regulator sa vad daca este vreo diferenta !

Edited by cobrelu
Link to comment
Share on other sites

prietene....nu furtunul este cauza care provoaca acest lucru... l-am schimbat cu unul din comert de foarte buna calitate, i-am pus un cot la 90 de grade, coliere .... si motorul merge minunat, insa are momente cand se prosteste rau, fluctueaza asa de mult incat se opreste..

dupa ce opresc motorul si il pornesc o perioada nu-mi mai face, dupa care iar incepe sa fluctueze .... pe 25 dec am avut un drum lung de vreo 400 de km .... am incercat pe unele portiuni sa merg frumos cu el, iar pe altele sa-l forjez la maxim, poate si-o reveni ! ghinion ! cand o scot la punctul mort incepe sa fluctueze, iar in momentu ala ii dau un spritz din acceleratie scurt sa ajunga brusc la 4000-5000 (asta pe liber) iar cand cade acul spre relanti cateodata am noroc sa ramana la 800, iar de multe ori sa n-aiba nici un efect si sa inceapa din nou sa fluctueze !

chestia nasola e ca atunci cand o scot pe liber si scade turatia daca mai pun si frana, servo ia putin din puterea la motor si atunci se opreste motorul de tot !, iar in ultimul timp sunt nevoit sa folosesc din ce in ce mai mult frana de motor ....

si am mai observat altceva.... daca scot borna de la baterie 5 minute, si se pierd informatiile temporare despre functionarea motorului, merge cu parametrii standard, nu-mi mai face probleme 20-30-40 de km .... incearca si tu si vezi daca ai aceleasi simptome !

eu o sa-i curat zilele astea galeria de admisie si Idle Sensor Regulator sa vad daca este vreo diferenta !

am incercat si eu ....am scos bateria , dar degeaba, ma gandesc sa nu fie ....oxidata mufa dela sonda lambda :-?? ; si la mine in timpul mersului la motor se aude un fasait(suerat) acum ca a venit iarna nu m-am mai apucat de ea :) ....sarbatori fericite :)

Edited by myhai2222
Link to comment
Share on other sites

nu e de la sonda lambda... am dat-o usor jos (ca e sensibila) si m-am uitat la ea - e ok ! si daca era de la ea imi oscila si motor rece si imi innegrea bujiile si macar un martor la bord de eroare... ti-am zis, am sa-i desfac toata galeria de admisie sa ii curat toate clapetele... pana in anul nou tot ii dau de cap ! o sa ma bag in garaj si sa-i desfac toate matzele din ea !
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.