Jump to content

scartaie pedala de ambreiaj


Recommended Posts

salutare.am un e 46, 316 i din 2000

de ceva vreme imi scartaie pedala de ambreiaj la apasare, se aude si din afara :)

sa inceapa sa se duca ambreiajul?

ambreiajul prinde sus

aceasta problema - scartaitul - am intalnit-o si la un clio cariua tocmai i se schimbare kit-ul de ambreiaj, i s-a schimbat cablul la recomandarea unui mecanic dar nu aceea era pb

mai am o pb. dupa ce opresc sub masina aud niste mici pocnete pare-mi-se de la esapament ca si cum s-ar raci teava.

daca poate cineva sa imi spuna ce-ar putea fi v-as fi recunoscator

Link to comment
Share on other sites

Sa vezi cum pocnesc tobele si placutele la un 2500cmc dupa o tura in forta :)), e de la caldura, stai chill.

Normal la bmw de la E36 in sus stiam ca ambreiajul e hidraulic, deci cablul de amb iese din discutie. Sa nu cumva sa fi ramas rulmentul de presiune fara vaselina intre inelul interior si ax si sa frece la alunecare (apasare pedala amb), cauze posibile pot fi mult mai multe.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

vezi totusi daca nu e din arcul pedalei scartaitul ..pulverizeaza WD40 pe arc . ..si misca energic pedala ,,

 

si varianta cu rulmentul de presiune fara vaselina e posibila ...se topeste in timp de la cadura

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

salutare.am un e 46, 316 i din 2000

de ceva vreme imi scartaie pedala de ambreiaj la apasare, se aude si din afara :)

sa inceapa sa se duca ambreiajul?

ambreiajul prinde sus

aceasta problema - scartaitul - am intalnit-o si la un clio cariua tocmai i se schimbare kit-ul de ambreiaj, i s-a schimbat cablul la recomandarea unui mecanic dar nu aceea era pb

mai am o pb. dupa ce opresc sub masina aud niste mici pocnete pare-mi-se de la esapament ca si cum s-ar raci teava.

daca poate cineva sa imi spuna ce-ar putea fi v-as fi recunoscator

poate a mai fost schimbat kitul de ambreiaj si nu cu unul original

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca si la mine se aude un zgomot afara cand calc ambreiajul. Dar se aude destul de incet. Adica trebuie sa deschid usa si sa ma aplec in afara ca sa-l aud. Se aude ca un fel de arc, care se intinde. Nu cred ca e vreo problema, nu?

 

Si la mine tine destul de sus ambreiajul. Si, ori o fi de la el, ori de la mine, dar uneori cam zmuceste cand schimb vitezele. Adica trebuie sa-i dau drumul usor si la a 2-a si la a 3-a, aproape ca la a 1-a.

Link to comment
Share on other sites

vezi totusi daca nu e din arcul pedalei scartaitul ..pulverizeaza WD40 pe arc . ..si misca energic pedala ,,

 

si varianta cu rulmentul de presiune fara vaselina e posibila ...se topeste in timp de la cadura

cum ajung la arcul pedalei ?

scuza-mi lipsa cunostintelor in materie

 

as mai avea 1200 km pana la revizie

oare pot astepta pana atunci sau sa dau o fuga cat mai rapida la mestri?

Link to comment
Share on other sites

vezi totusi daca nu e din arcul pedalei scartaitul ..pulverizeaza WD40 pe arc . ..si misca energic pedala ,,

 

si varianta cu rulmentul de presiune fara vaselina e posibila ...se topeste in timp de la cadura

cum ajung la arcul pedalei ?

scuza-mi lipsa cunostintelor in materie

 

as mai avea 1200 km pana la revizie

oare pot astepta pana atunci sau sa dau o fuga cat mai rapida la mestri?

 

 

este cilindrul acela de pe cutia de viteze prin care trece cablul de ambreiaj

Link to comment
Share on other sites

vezi totusi daca nu e din arcul pedalei scartaitul ..pulverizeaza WD40 pe arc . ..si misca energic pedala ,,

 

si varianta cu rulmentul de presiune fara vaselina e posibila ...se topeste in timp de la cadura

cum ajung la arcul pedalei ?

scuza-mi lipsa cunostintelor in materie

 

as mai avea 1200 km pana la revizie

oare pot astepta pana atunci sau sa dau o fuga cat mai rapida la mestri?

 

 

este cilindrul acela de pe cutia de viteze prin care trece cablul de ambreiaj

concluzia ar fi ca trebuie schimbat cablul de ambreiaj dar nu e graba. mai are mult pina se rupe

Link to comment
Share on other sites

cred ca totusi e kit-ul de ambreiaj care trebuie schimbat

aud un huruit suspect sub masina

colac peste pupaza, la renaultul ala care scartaia saptamana trecuta i s-a schimbat kit-ul, desi fusese schimbat nu cu multa vreme inainte discul. mesteri...

oare cat m-ar costa un kit de ambreiaj?

bmw 316i 2000

Link to comment
Share on other sites

cred ca totusi e kit-ul de ambreiaj care trebuie schimbat

aud un huruit suspect sub masina

colac peste pupaza, la renaultul ala care scartaia saptamana trecuta i s-a schimbat kit-ul, desi fusese schimbat nu cu multa vreme inainte discul. mesteri...

oare cat m-ar costa un kit de ambreiaj?

bmw 316i 2000

cam 700 ron kit-ul, depinde de comerciant.

Link to comment
Share on other sites

cred ca totusi e kit-ul de ambreiaj care trebuie schimbat

aud un huruit suspect sub masina

colac peste pupaza, la renaultul ala care scartaia saptamana trecuta i s-a schimbat kit-ul, desi fusese schimbat nu cu multa vreme inainte discul. mesteri...

oare cat m-ar costa un kit de ambreiaj?

bmw 316i 2000

eu am gasit sacks cu 500 RON.

Link to comment
Share on other sites

daca e scartait de arc atunci 90%e arcul de la suportul de pe cutie asta daca se aude afara din masina si la care ajungi dor daca ridici masina ptr. ca pe deasupranu prea ai acces la el iar daca se aude in

interiorul masinii e arcul de la pedala la care de altfel ajungi f. usor

parerea mea este ca daca discul nu patineaza,si nu iti face probleme la schimbarea vitezelor ,atunci nu e discul,rulmentul

daca ramane fara vaselina cum au mai spus alti colegi trebuie sa faca zgomot si nu scartait :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Asta am observat si eu de curand. Cand e motorul oprit si calc ambreiajul,se aude un scartait destul de puternic. Sunetul se aude atat din interior (se si simte in pedala ceva) cat si din afara putin. In schimb,ambreiajul merge ok,adica nu am probleme la schimbarea de viteze. F rar pateam sa se agate intr-o viteza,dar probabil era din vina mea,ca nu calcam cum trebuie pedala de ambreiaj. E asta vreo problema doar legata de vreun arc? Sau.. ambreiajul in sine? La motorul pornit nu prea am auzit,de simtit in pedala nu am simtit,probabil se aude,dar mult mai incet decat cu motorul oprit.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.