Jump to content

problema? termometru -40.0 grade


Recommended Posts

Aseara, dupa ce am fost cu masina la spalatorie, cand am pornit-o, s-a auzit un beep, si mi s-a aprins senzorul de lichid de parbriz (care e aproape plin), si pe computerul de bord mi-a aparut -40.0 grade :) ... Am oprit masina si am pornit-o iar, dar a facut la fel, acelasi beep si la fel pe bord... La fel mi-a facut si-n dimineata asta.

 

Ce nu am inteles eu, care este legatura dintre lichidul de parbriz si termometru? Am completat la lichid, s-a stins becul, si la urmatoarea repornire iar s-a aprins.

 

Trebuie schimbati ceva senzori? Sau se poate rezolva cu ajutorul unui tester? (un reset, ceva)

 

Aaa, cand am luat masina din service, dupa ''the jump'', termometrul imi arata 50.0 grade, dar masina nu scotea nici un sunet, si m-am gandit ca nu mi-au pus termometrul, dar acum, cam radicala diferenta, de la +50 la -40 ... :)

 

Afecteaza cu ceva clima faptul ca imi arata temperaturi polare? Ca sincer, n-as mai umbla cu masina prin service-uri, ca mi-e urat :) si as lasa-o pana apar probleme mai ''mari'' ....

 

Daca stie careva, sau daca e cineva care a patit la fel ...

 

L.E. masina e un E46 2004

Link to comment
Share on other sites

Senzorul de temperatura exterioara . In fata , in spoilerul fata , mai exact in aparatorile de noroi , pe stanga fata . Ori nu ai senzorul , ori e rupt ..... probabil de la incidentul de atunci .

 

Daca ti-a aratat +50 iar apoi -40 e mai mult ca sigur dus senzorul . De la lovitura respectiva .

 

P.S. Esti convins ca mai e senzorul acolo ? Vezi ca nu iti merge nici clima/aerul !

Edited by Stefann
Link to comment
Share on other sites

@stefann - Nu stiu daca mai e termometrul. O sa ma uit, numai ca nu stiu ce sa caut :)

O sa incerc si clima, sa vad daca baga aer rece, ca, cald baga din plin.

 

Asa, pentru cultura mea generala, care e pretul la un termometru/senzor? :) sa stiu daca sa-mi anulez planurile de weekend.

 

Si la partea cu senzorul de la lichidul de parbriz? Ca, cu ala nu m-am lamurit ... care e legatura intre ele de s-au pornit deodata?

 

@WLF si Verssatu - multumesc de raspunsuri :)

Link to comment
Share on other sites

am cautat ''piesa'' aia, da nu am vazut sa fie asa ceva ...

Ideea e ca acum iar arata +50.0 gr si nu mai beep-aie. :)

Merge clima, fara probleme, si rece si cald.

Doar senzorul de la lichid a ramas aprins ...

O sa mai fac o vizita pe la service si sper s-o rezolv acolo ...

 

@ io`s, mersi de poza si de indicatii :)

Link to comment
Share on other sites

dar pana cum indica temperatura corecta ?..daca da inseamna ca l-ai pierdut sau nu a fost prins cum trebuie ...daca senzorul mai e totusi acolo ...desfa-i mufa si curata bien ..ai sa gasesti verde pe acolo de la oxidare ....daca l-ai pierdut ...scoti 100 E si cumperi nou ..:)
Link to comment
Share on other sites

dar pana cum indica temperatura corecta ?..daca da inseamna ca l-ai pierdut sau nu a fost prins cum trebuie ...daca senzorul mai e totusi acolo ...desfa-i mufa si curata bien ..ai sa gasesti verde pe acolo de la oxidare ....daca l-ai pierdut ...scoti 100 E si cumperi nou ..:)

 

e vreo 20 eur un senzor de temp. Asta la e39, la e46 nu stiu

Link to comment
Share on other sites

@ myxage inainte de saritura, arata temperatura normal, +- 2 grade fata de cat era afara.

Dupa ce am luat-o din service, la cateva zile, in timp ce butonam la computer, am vazut acolo +50.0

 

Si ajunsesem deja la Bucuresti, l-am sunat pe mecanic, si mi-a zis sa trec pe la el cand mai merg pe la Alba, ca mi-a mai ramas de pus si capacul de la scutul de la motor.

 

Plus ca masina trage putin spre stanga, si scoate un sunet ciudat (un carait pe spate) la virajele mai tari luate la stanga.

 

Partea nasoala e ca factura a fost trimisa la asigurari, si toate tre sa le suport tot din buzunarul meu.

 

Ca totusi, traim in Romania, si o masina lovita n-o mai scoti ca noua, oricat de bun ar fi mecanicul, plus ca ''mici'' detalii, gen un senzor, ceva pe la directie, ceva pe la rotile din spate, sunt trecute cu vederea si masina e ''gata'', din lipsa de timp, profesionalism si indiferenta a mecanicilor.

 

@WLF, mersi, o sa apelez la grozadan ca din ce am citit pe forum, e serios si toata lumea a fost multumita de ce a comandat la el

Link to comment
Share on other sites

E clar . Nu cred sa mai fie acolo . Ori s-a stricat la saritura ori ti l-au furat , una din doua .

 

Acum daca firele atarna aiurea e posibil sa se atinga sa faca scurt si de aia sa iti arate +50 , iar cand stau bine mersi fara sa se atinga , dau eroarea normal , -40.

 

P.S. Nu are cum sa iti mearga clima cand iti indica pe bord -40 :) Cel putin nu rece.....iti baga aerul de afara , nimic mai mult .

Link to comment
Share on other sites

Este 1 milion nou, grozadan aduce pe comanda.

filaret il vinde cu 85 E parca ...japca grava

 

Welcome to Romania ... we are 50 years behind (cum avea cineva la semnatura) :)

 

 

Este 1 milion nou, grozadan aduce pe comanda.

filaret il vinde cu 85 E parca ...japca grava

 

Pai poate OEM atata o fi, desi ma indoiesc. La 1 milion e FEBI mi se pare, am vazut la el in topic.

 

:) FEBI? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
eu am comandat cu 88 RON , iti dau pm daca nu ti l-ai luat inca!

 

Am fost cu ea la service, si mecanicul mi-a zis ca termometrul este, dar pe partea dreapta... Si ca trebuie pornit din tester.

In fine, nu i-am mai dat importanta, nu a mai facut figuri, si sincer, clima merge bine, cald/rece.

Dar nu refuz pm-ul. :)

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

eu am comandat cu 88 RON , iti dau pm daca nu ti l-ai luat inca!

 

Am fost cu ea la service, si mecanicul mi-a zis ca termometrul este, dar pe partea dreapta... Si ca trebuie pornit din tester.

In fine, nu i-am mai dat importanta, nu a mai facut figuri, si sincer, clima merge bine, cald/rece.

Dar nu refuz pm-ul. :)

Multumesc!

 

Hmz.....eu stiam ca locul lui e in partea stanga fata . Ma insel ? Ce sa caute in dreapta ?

Link to comment
Share on other sites

eu am comandat cu 88 RON , iti dau pm daca nu ti l-ai luat inca!

 

Am fost cu ea la service, si mecanicul mi-a zis ca termometrul este, dar pe partea dreapta... Si ca trebuie pornit din tester.

In fine, nu i-am mai dat importanta, nu a mai facut figuri, si sincer, clima merge bine, cald/rece.

Dar nu refuz pm-ul. :)

Multumesc!

 

Hmz.....eu stiam ca locul lui e in partea stanga fata . Ma insel ? Ce sa caute in dreapta ?

 

Si eu stiam ca e tot pe stanga. Nu stiu ce mi-a aratat ala pe dreapta, tot tragea de ceva, zicea ca ala e termometrul. Crede-ma ca e ultima mea grija... Acum a inceput masina sa suiere, nu mai trage cum trebuie, caraie cand rotesc volanul pe loc, xenoanele nu mai lumineaza cum trebuie, trebuie schimbate bucsile pe fata si bieletele, tre sa-mi cumpar roti de iarna, tre sa-mi mai iau vreo 3 servicii sa le pot plati pe toate :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

eu am comandat cu 88 RON , iti dau pm daca nu ti l-ai luat inca!

 

Am fost cu ea la service, si mecanicul mi-a zis ca termometrul este, dar pe partea dreapta... Si ca trebuie pornit din tester.

In fine, nu i-am mai dat importanta, nu a mai facut figuri, si sincer, clima merge bine, cald/rece.

Dar nu refuz pm-ul. ;)

Multumesc!

 

Hmz.....eu stiam ca locul lui e in partea stanga fata . Ma insel ? Ce sa caute in dreapta ?

 

Si eu stiam ca e tot pe stanga. Nu stiu ce mi-a aratat ala pe dreapta, tot tragea de ceva, zicea ca ala e termometrul. Crede-ma ca e ultima mea grija... Acum a inceput masina sa suiere, nu mai trage cum trebuie, caraie cand rotesc volanul pe loc, xenoanele nu mai lumineaza cum trebuie, trebuie schimbate bucsile pe fata si bieletele, tre sa-mi cumpar roti de iarna, tre sa-mi mai iau vreo 3 servicii sa le pot plati pe toate :) :) :)

 

Naspa. Am inteles , asta e ultima ta problema . Chiar naspa ...... ghinioanele se tin lant :)

Link to comment
Share on other sites

eu am comandat cu 88 RON , iti dau pm daca nu ti l-ai luat inca!

 

Am fost cu ea la service, si mecanicul mi-a zis ca termometrul este, dar pe partea dreapta... Si ca trebuie pornit din tester.

In fine, nu i-am mai dat importanta, nu a mai facut figuri, si sincer, clima merge bine, cald/rece.

Dar nu refuz pm-ul. ;)

Multumesc!

 

Hmz.....eu stiam ca locul lui e in partea stanga fata . Ma insel ? Ce sa caute in dreapta ?

 

Si eu stiam ca e tot pe stanga. Nu stiu ce mi-a aratat ala pe dreapta, tot tragea de ceva, zicea ca ala e termometrul. Crede-ma ca e ultima mea grija... Acum a inceput masina sa suiere, nu mai trage cum trebuie, caraie cand rotesc volanul pe loc, xenoanele nu mai lumineaza cum trebuie, trebuie schimbate bucsile pe fata si bieletele, tre sa-mi cumpar roti de iarna, tre sa-mi mai iau vreo 3 servicii sa le pot plati pe toate :) :) :)

 

Naspa. Am inteles , asta e ultima ta problema . Chiar naspa ...... ghinioanele se tin lant :)

 

Mai multi mi-au zis inainte sa-mi iau masina, sa-mi gasesc una peste 120.000km, ca intre 100.000-120.000km trebuie schimbat cam tot pe ea ... Dar eu nu, eu am vrut km cat mai putini ...

 

Plus ca dupa accident, cei de la asigurari m-au pus sa platesc restul asigurarii integral pe un an, acum trebuie sa le mai dau inca 11 mil ca sa mi-o reactiveze la valoarea la care a fost asigurata inital, acum fiind asigurata la valoarea totala minus cat au costat reparatiile.

 

Cum am mai zis in postul de mai sus, mai trebuie schimbata si volanta, discurile si placutele, bag lichid de parbriz, dau un jet si la revedere lichid, o fi spart rezervorul, deja sunt de 3 saptamani cu ledul galben aprins in bord, si sincer a inceput sa-mi placa ... creeaza o ambianta placuta seara, impreuna cu ledul de la airbag.

 

Tind sa cred ca sunt doar ghinionist, si ca defapt e o masina buna, dar care n-a avut parte de ingrijirea necesara ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.