Jump to content

Recommended Posts

Este posibil sa scoate mai mult fum o pisicuta 320i motor m50 de la o toba finala AC Schnitzer luand in considerare ca motorul merge bine si asta facand si cand este cald afara si cand este frig ..ar putea sa fie de la sonda lambda ?cu toate ca motorul trage destul de bine si nici nu ma pot plange de un consum exagerat
Link to comment
Share on other sites

Ce culoare e fumul ? Il scoate doar cand e frig afara ?

 

de ex azi erau 23 de grade si scotea.. vedeam in oglinda la semafor ..ii mai albicios nu ii deala negru si de miros te cam rupe la nas ii intepator rau de tot :)

Link to comment
Share on other sites

Ce culoare e fumul ? Il scoate doar cand e frig afara ?

 

de ex azi erau 23 de grade si scotea.. vedeam in oglinda la semafor ..ii mai albicios nu ii deala negru si de miros te cam rupe la nas ii intepator rau de tot :)

 

Folosesti Luk sau Rompetrol?

Link to comment
Share on other sites

Ce culoare e fumul ? Il scoate doar cand e frig afara ?

 

de ex azi erau 23 de grade si scotea.. vedeam in oglinda la semafor ..ii mai albicios nu ii deala negru si de miros te cam rupe la nas ii intepator rau de tot :)

 

Folosesti Luk sau Rompetrol?

 

nu folosesc carrera95 de la omv

 

iese fum si cand e cald motorul sau numai cand e rece?

si cand este cald :) da oricum mi se pare anormal sa scoata fum k si o dacie :) tinand cont ca este euro 1 sau 2

Link to comment
Share on other sites

Pai daca e albastrui e ulei daca e e albicios, ori e condens ori e garnitura de chiulasa (tot condens). Stai cu ochii pe apa si ulei, vezi cum stai cu ele.

uleiul nu mi`l papa pierd vreo 500ml la vreo 3000km cu toate ca se mai duce putin si pe la garnitura de la capac iar apa lafel ii la nivel ,azi de ex. in primele 5 min cand am potnit masina nu o scos fum deloc a inceput sa scoata dupa ce a inceput sa se incalzeasca motorul. Totusi cel mai bine cred ca ii sa ii fac un test la motor ..nu cred sa fie garnitura de _chiulasa_ sau mai astept pareri :)

Link to comment
Share on other sites

Poti incerca si o compresie pe cilindri, eventual o completare cu ulei pe la bujii, sa vezi daca ai pierdere de compresie pe la pistoane sau pe la ghidajele supapelor. Insa fum de ulei ar trebui sa dea mai ales cand e rece, dupa incalzire se mai dilata rosturile! :)

Condensul e in functie si de temperatura exterioara, poti face o comparatie cu alte masini, etc.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.