Jump to content

E90 facelift


hoox2002

Recommended Posts

Ok acum ca am creat acest topic o sa incep prin a posta configuratia aleasa si prin a astepta comentariile voastre legate de aceasta.

 

320 xd

Culoare: Alb Alpin

Tapiterie: Piele Dakota Maro RoÂşu - Negru

Jante: Star-spoke de 16, tip 283

Pachete: Inovationist + Comfort

Optionale: geamuri fumurii

trapa

Incalzire scaune fata

volan sport

pachet fumatori

sistem audio Logic 7

oglinzi exterioare rabatabile electric si cu functie dimming

 

Si cam asa ar trebui sa arate masina:

post-14513-1224099416_thumb.jpg

post-14513-1224099445_thumb.jpg

Edited by hoox2002
Link to comment
Share on other sites

Eu nu va inteleg, daca vreti 4 x 4 luati-va Patrol sau Pajero, nu BMW, daca vrei BMW trebuie sa fie tractiune spate, sau va luati BMW pt fite?

 

Sa nu zic ca sunteti soferi prosti si va e frica de tractiunea spate mai ales ca vine iarna.

 

Rares nu are masina 4x4....a zis doar ca i-a placut cum se conduce..:)

Link to comment
Share on other sites

Eu nu va inteleg, daca vreti 4 x 4 luati-va Patrol sau Pajero, nu BMW, daca vrei BMW trebuie sa fie tractiune spate, sau va luati BMW pt fite?

 

Sa nu zic ca sunteti soferi prosti si va e frica de tractiunea spate mai ales ca vine iarna.

 

daca ai sta intr-in oras de munte, pe o straduta mai in panta ai alege si tu xd pentru 4-5 luni de iarna.

 

Ok acum ca am creat acest topic o sa incep prin a posta configuratia aleasa si prin a astepta comentariile voastre legate de aceasta.

 

320 xd

Culoare: Alb Alpin

Tapiterie: Piele Dakota Maro RoÂşu - Negru

Jante: Star-spoke de 16, tip 283

Pachete: Inovationist + Comfort

Optionale: geamuri fumurii

trapa

Incalzire scaune fata

volan sport

pachet fumatori

sistem audio Logic 7

oglinzi exterioare rabatabile electric si cu functie dimming

as fi pus jante 17. oricum e super.

Link to comment
Share on other sites

La dezapezirea care se face in Bucuresti cred ca e bun un xd, iar eu imi iau xd pentru ca acesta e primul meu bmw si nu vreau sa risc cel putin pana invat sa-l stapanesc.

 

jantele de 17 miau trecut si mie prin minte dar vreau totusi de banii economisiti sami iau o pereche de gume de vara si jante de otel pt iarna.

Edited by hoox2002
Link to comment
Share on other sites

La dezapezirea care se face in Bucuresti cred ca e bun un xd, iar eu imi iau xd pentru ca acesta e primul meu bmw si nu vreau sa risc cel putin pana invat sa-l stapanesc.

 

nu risti nimic nici cu propulsie. doar ca nu poti iesi din troiene sau urca pe zapada asa bine.

Link to comment
Share on other sites

La dezapezirea care se face in Bucuresti cred ca e bun un xd, iar eu imi iau xd pentru ca acesta e primul meu bmw si nu vreau sa risc cel putin pana invat sa-l stapanesc.

 

nu risti nimic nici cu propulsie. doar ca nu poti iesi din troiene sau urca pe zapada asa bine.

 

Asta e relativa...daca e zapada mare, nu cred ca-l ajuta 4x4, ci mai degraba o suspensie ridicata...insa, deja o dam in SUV-uri si SAC-uri...

Edited by Andrei92
Link to comment
Share on other sites

La dezapezirea care se face in Bucuresti cred ca e bun un xd, iar eu imi iau xd pentru ca acesta e primul meu bmw si nu vreau sa risc cel putin pana invat sa-l stapanesc.

 

jantele de 17 miau trecut si mie prin minte dar vreau totusi de banii economisiti sami iau o pereche de gume de vara si jante de otel pt iarna.

 

 

Daca nu vrei sa risti iti iei un E30 motor de 2500 cmc, inveti sa-l stapanesti pe ala si apoi iti E90 normal.

 

Eu nu va inteleg, daca vreti 4 x 4 luati-va Patrol sau Pajero, nu BMW, daca vrei BMW trebuie sa fie tractiune spate, sau va luati BMW pt fite?

 

Sa nu zic ca sunteti soferi prosti si va e frica de tractiunea spate mai ales ca vine iarna.

 

daca ai sta intr-in oras de munte, pe o straduta mai in panta ai alege si tu xd pentru 4-5 luni de iarna.

 

 

 

As alege patrol sau Pajero cu siguranta, BMW a ajuns unde este datorita "tractiunii" spate

 

oricum cand am nevoie de el il folosesc cand nu il las sa se odihneasca :) X-drive-ul ma refer :)

si am inteles ca ar mai fi un avantaj o plecare de pe loc mult mai rapida ???

 

Si pierderea ei pe parcurs :)

Link to comment
Share on other sites

@brandex, daca nu iti permiti doua masini din care una sa fie de teren, aproape sigur optezi pentru un autoturism. bineinteles daca nu ai in cap faze de gen gip-gip..gip-gip

 

adik?

 

pai in primul rand masina ta este mult mai grea decat una cu propulsie, =>...

Link to comment
Share on other sites

@brandex, daca nu iti permiti doua masini din care una sa fie de teren, aproape sigur optezi pentru un autoturism. bineinteles daca nu ai in cap faze de gen gip-gip..gip-gip

 

adik?

 

pai in primul rand masina ta este mult mai grea decat una cu propulsie, =>...

 

daca vrei un 4 x 4 de banii de pe un e90 xd iti iei un patrol de toata frumusetea, sau de banii de ii dai pe un xd iti iei un E90 mult mai dotat.

 

@brandex, daca nu iti permiti doua masini din care una sa fie de teren, aproape sigur optezi pentru un autoturism. bineinteles daca nu ai in cap faze de gen gip-gip..gip-gip

 

adik?

 

pai in primul rand masina ta este mult mai grea decat una cu propulsie, =>...

 

I-ai dat explicatia secolului :)

 

La tractiune integrala raportul de putere se imparte pe cele doua punti, de aici fiind pierderea foarte mare de putere, ai o plecare foarte buna, dar pe parcurs pierzi foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

pai 320 are 1505 kg si 320xd are 1520 kg deci nu stiu cat de mare poate fi diferenta de 15 kg

 

mhai chestia e ca masina pe care mi-o iau este foarte dotata pachetele acelea doua continand multe optiuni un lucru major care ii lipseste este navigatia in rest are cam toate lucrurile importante. iar o alta chestie este faptul ca masina aceasta are pretul de lista de 45 k iar eu o iau la 37 k nu prea am avut de ales iar mototul acesta este recomandarea persoanei care mi-o cumpara la raportul calitate consum pret

Edited by hoox2002
Link to comment
Share on other sites

tocmai s-au mai adaugat 2 optionale si anume alarma si tetiere rabatabile pe spate

in legatura cu dezactivarea x-drivului am intrebat si sper sa primesc cel tarziu maine seara un raspuns

 

ideea la xdrive-ul asta nou e ca puterea poate fi transferata pana la 100% pe puntea cu aderenta mai mare, dar chestia asta o face calculatorul, tu nu poti sa il pui numai fara sau numai spate.

Link to comment
Share on other sites

tocmai s-au mai adaugat 2 optionale si anume alarma si tetiere rabatabile pe spate

in legatura cu dezactivarea x-drivului am intrebat si sper sa primesc cel tarziu maine seara un raspuns

 

Faci caterinca de aia de adorm pe bancheta din spate, le rabatezi tetierele, ce m-as amuza cu asta :)

Link to comment
Share on other sites

destul de nasol eu credeam ca pot sal dezactivez si sa las doar pe spate tractiunea oricum comanda nu este inca data si am mai cerut o data parerea celui care o sa-mi dea comanda in germania ideea e ca acea persoana este o ruda de-a mea si lucreaza la bmw in MĂźnchen mai exact este inginer de motoare, eu il intrebasem doar daca este bun motorul de 2.o xd si el imi zisese ca da acum i-am reformulat intrebarea si iam zis ca ce motorizare i se pare mai buna intre 2.0d si 2.0 xd acum sa vad ce o sa zica :?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.