Jump to content

E90 facelift


hoox2002

Recommended Posts

tocmai s-au mai adaugat 2 optionale si anume alarma si tetiere rabatabile pe spate

in legatura cu dezactivarea x-drivului am intrebat si sper sa primesc cel tarziu maine seara un raspuns

 

Faci caterinca de aia de adorm pe bancheta din spate, le rabatezi tetierele, ce m-as amuza cu asta :)

 

pana atunci eu ma multumesc sa le dau caldura in scaun la aia din dreapta :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

destul de nasol eu credeam ca pot sal dezactivez si sa las doar pe spate tractiunea oricum comanda nu este inca data si am mai cerut o data parerea celui care o sa-mi dea comanda in germania ideea e ca acea persoana este o ruda de-a mea si lucreaza la bmw in MĂźnchen mai exact este inginer de motoare, eu il intrebasem doar daca este bun motorul de 2.o xd si el imi zisese ca da acum i-am reformulat intrebarea si iam zis ca ce motorizare i se pare mai buna intre 2.0d si 2.0 xd acum sa vad ce o sa zica :?

 

daca pui intrebarea asa si eu zic tot 2.0d. si in diferenta de bani poate "intepi" si o navi. :)

 

lool asa mi-a facut un prieten asta vara mi-a incins fundul si ma miram dc ma arde spatele si fundul si el se uita la mine si-l bufnea rasul :) :)

 

ma gandeam eu ca n-oi fi primul

Link to comment
Share on other sites

iti spun o chestie nu vreau sa influentez pe nimeni ..... eu am pe seria 1 - sistem sunet hi-fi si pe seria 3 - hi-fi profi ( logic7 ) ... mie personal mi se pare ca se aude mai clar, mai frumos pe seria 1 ( hi-fi ) ... poate nu am setat eu corect... va rog cine poate compara sa'si dea cu parerea ...

 

diferenta cred ca e de vreo 500-600eur ( nu mai retin exact ) ... felicitari pentru xd - si eu regret un pic xd-ul ( la mine nu se putea pune cand am comandat masina ) ....

 

ia'ti volan M costa doar 84eur+tva in plus

 

legat de trapa ... m'am linistit si cu aia ( am pe seria 1 ... vara mi se pare mega inutila. Ziua nu poti sa o folosesti aproape in nici un fel - in buc cel putin -. Seara e okeiutz ... dar am ajuns la concluzia ca 1000eur si plafonul mai jos cu 4-5cm parca nu e o mare solutie. daca esti din buc si vrei sa vezi ce si cum, pm ...

 

legat de navi, daca ai radio cd professional cred ca navi e mult mai ieftina ... stiu ca eu am platit vreo 1500sau 1700 pe navi profi

 

LE: eu mai modific cum mai citesc :) .... legat de alarma - este EGAL cu zero ... 500euro dati de pomana. mai bine ti'ai pune interfata bluetooth

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

navi buissnes la ei e 2090 iar cel profi este 2900

alarma ma gandesc ca poate ma ajuta sa mai scad din valoarea la casco si e vreo 300 euro la ei daca iti iei navi la ei nuti mai da radio profi

legat de volan mi-am luat sport mi se pare mai aspectuos

iar legat de navigatie eu nu sunt un mare fan al ei sunt de parere ca cu 500 e pot sa-mi iau o navigatie independenta ce imi poate servi la mai multe decat cea integrata singurul dezavantaj este acela ca cea integrata iti ofera mai multe setari asupra sistemelor din masina

Edited by hoox2002
Link to comment
Share on other sites

pai navi profi include radio/cd profi ... pentru alarma iti mai scade f. putin la casco ( cred ) ... e adevarat ... e okeiutz navi ... doar ca pretul ei ar fi mai degraba undeva pana in 1200eur ( ar fi ok )...

 

eu nu zic sa'ti iei sau nu navi - e strict alegerea ta ... mai iti spun sincer volanul M se simte altfel, arata mult mai bine finisat ...

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

La dezapezirea care se face in Bucuresti cred ca e bun un xd, iar eu imi iau xd pentru ca acesta e primul meu bmw si nu vreau sa risc cel putin pana invat sa-l stapanesc.

 

jantele de 17 miau trecut si mie prin minte dar vreau totusi de banii economisiti sami iau o pereche de gume de vara si jante de otel pt iarna.

 

 

:) Doua zile de metrou nu strica la nimeni, in rest nu cred ca ai nevoie de xdrive la cata zapada am avut in ultimii ani. O masina dotata cu cauciucuri adecvate nu are probleme. Am condus E70 si mi-a placut mult cum se descurca pe zapada xdrive-ul, insa la E90 cred ca e un moft, e pentru soferii fricosi.

Link to comment
Share on other sites

Iata si raspunsul rudei care lucreaza la bmw : " Despre motor eu stiu pana acum numai lucruri bune. Motoarele diesel nu

sunt din pacate dezvoltate la noi ci in centrul BMW de motoare Diesel die

Steyer. Din cata informatie primesc eu despre motorul asta, am auzit numai

lucruri bune. Am si colegi care au 320d si sunt extrem de multumiti.

Puternic, nu prea galagios, confortabil, cam asta e parerea generala.

Probleme nu a avut nici unul pana acum. Poate poti sa-mi spui ce ai auzit

negativ depre motor si incerc sa ma interesez mai in amanunt in ce masura

e adevarat sau nu. Uneori eu nu primesc aici direct suficienta informatie

despre ce se intampla pe piata cu masinile cand trec de primul an, avand

in vedere ca majoritatea celor care au BMW aici i-l iau in leasing pt 6

luni pana la un an. Daca i-mi spui despre niste probleme clare pe care

considera unul sau altul ca le are, pot sa incerc sa-mi dau cu parerea sau

sa mai aflu ceva in plus de la cei implicati.

 

X-Drive-ul este un concept complet diferit de 4X4-ul clasic. Sistemul nu

este gandit numai ca sa te ajute sa iesi din zapada, ci ca un asistent

permanent, care duce la o stabilitate mai mare in curbe, pe strada umeda

samd. Elecrtronica adapteaza in mod permanent distributia intre fata si

spate asa incat DSC-ul sa aiba mult mai putin de lucru. Standar tractiunea

e distribuita ca 60% spate - 40% fata. In functie de necesitati se

redistribuie. Daca o roata tinde sa patineze, de exemplu, se redistribuie

tractiunea spre puntea cealalta, asa incat in prima faza DSC-ul sa nu

trebuiasca sa reduca acceleratia. La demaraj in schimb, tractiunea se

distribuie spre spate. samd. In contextul asta, xdrive-ul nu se poate

decupla. Are in sine relativ putin sens sa cumperi xdrive si sa mergi

fara."

 

Pachetul inovationist consta in : Faruri adaptive, asistent pt faza lunga, acces fara cheie in masina, xenon, si spalator faruri

Link to comment
Share on other sites

M-am hotarat o sa aleg x-drivul pentru mai multa siguranta in detrimentul acelor secunde pierdute la acceleratie si probabil unui litru in plus la suta si o scadere de 6 km pe ora a vitezei maxime.

Oricum cresterea de putere pt. mine va fi semnificativa avand in vedere ca acum am o Octavia II de 105 cp.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu va inteleg, daca vreti 4 x 4 luati-va Patrol sau Pajero, nu BMW, daca vrei BMW trebuie sa fie tractiune spate, sau va luati BMW pt fite?

 

Sa nu zic ca sunteti soferi prosti si va e frica de tractiunea spate mai ales ca vine iarna.

Bine spus. :)

 

mie unul nu imi plac dungile suplimentare de pe capota, am condus un Nissan Quas(sinumaistiucum) si avea si ala niste dungi pe capota de numai la ele iti stau ochii.

in rest este frumos, au schimbt capota ca cea de coupe, apoi au umblat si la stopuri, plus alte motoare, auto-stop, si altele, care iti fac viata mai usoara. apoi am vazut ca au introdus si xdrive la motorizari mai mici, gen 320xd, ceea ce nu este rau.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu va inteleg, daca vreti 4 x 4 luati-va Patrol sau Pajero, nu BMW, daca vrei BMW trebuie sa fie tractiune spate, sau va luati BMW pt fite?

 

Sa nu zic ca sunteti soferi prosti si va e frica de tractiunea spate mai ales ca vine iarna.

Bine spus. :)

 

mie unul nu imi plac dungile suplimentare de pe capota, am condus un Nissan Quas(sinumaistiucum) si avea si ala niste dungi pe capota de numai la ele iti stau ochii.

in rest este frumos, au schimbt capota ca cea de coupe, apoi au umblat si la stopuri, plus alte motoare, auto-stop, si altele, care iti fac viata mai usoara. apoi am vazut ca au introdus si xdrive la motorizari mai mici, gen 320xd, ceea ce nu este rau.

eu cred ca e chestie de obisnuinta cu dungile alea. daca mergi cateva zile cu ea nu cred ca iti mai sar in ochi.

Link to comment
Share on other sites

M-am hotarat o sa aleg x-drivul pentru mai multa siguranta in detrimentul acelor secunde pierdute la acceleratie si probabil unui litru in plus la suta si o scadere de 6 km pe ora a vitezei maxime.

 

Mai bine faci un test drive cu douĂŁ maÂşini, una cu Xdrive Âşi una fĂŁrĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 

 

salutare domnu si ma bucur sa te avem pe aici...<_< revenind la topic am si eu o intrebare referitoare la motorizarile pe benzina ale noilor 318 si 320... privind documentatia cele 2 modele au motorul identic din punct de vedere fizic asa incat ma gandesc ce trebuie schimbat ca de la cei 143 CP pe 318 sa ajung la 170 CP de pe 320... am facut un topic pe tema asta dar pot urmari si aici raspunsul, daca exista unul... eu cred ca e o chestie de electronica (computerul de injectie sau naiba stie ce) si chiar as fi dispus sa fac modificarea la BMW daca se poate pentru ca un chiptunning pe motorul actual de 318 nu te duce la performantele lui 320 deci clar e altceva mult mai serios de schimbat si prefer sa am o solutie BMW 100% si abia apoi poate sa ma gandesc la un chiptunning... multumesc anticipat;)

 

aici e topicul meu pe tema asta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=51562

 

si apropos, o alta intrebare este vis-a-vis de comportamentul masinii dupa rodaj... personal am impresia ca motorul trage mai bine, e mult mai vioi, si per total masina se misca altfel... e ceva in softul masinii ce se schimba automat dupa 5000 de km (am acum 5800 km la bord in 3 luni aproape)? personal mi se pare ca dupa ce am trecut de 5000 parca masina e mai agera, ca sa zic asa :)

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.