Jump to content

probleme bmw e36


Asgaard

Recommended Posts

salutare.....si eu am un 318is cam cu aceleas probleme ..........relanti care oscileaza .....(dar rau de tot ...pana moare motorul)........si in plus ...........mai am si un consum de vreo 35 %............la diagnoza a zis sa schimb sonda lambda si sa revin..........are cineva idee cam cat e??
Link to comment
Share on other sites

salutare.....si eu am un 318is cam cu aceleas probleme ..........relanti care oscileaza .....(dar rau de tot ...pana moare motorul)........si in plus ...........mai am si un consum de vreo 35 %............la diagnoza a zis sa schimb sonda lambda si sa revin..........are cineva idee cam cat e??

una bosh originala am vazut cu 400 de ron

Link to comment
Share on other sites

salutare.....si eu am un 318is cam cu aceleas probleme ..........relanti care oscileaza .....(dar rau de tot ...pana moare motorul)........si in plus ...........mai am si un consum de vreo 35 %............la diagnoza a zis sa schimb sonda lambda si sa revin..........are cineva idee cam cat e??

sonda lambda bosch o gasesti la autonet e 350 aia universala si 420 aia pt bmw speciala (cica nu ar fi vreo diferenta intre ele..) dar vezi ca o sa iti rezolve doar problema cu consumul in rest masina o sa iti faca la fel :) sau cel putin asa s-a intamplat la mine dupa ce am schimbat-o

Edited by Asgaard
Link to comment
Share on other sites

si credeti ca daca schimb sonda lambda............imi reduc consumul la normal.......??sau mai trebuie sa umblu la ceva

am fost si la tester(iam facut o diagnoza)si o zis ca am sonda stricata ...........faza e ca parca nu imi vine sa cred ca poate fi din sonda atat consum:(:)

astept sfaturi de la voi......

 

salutare.....si eu am un 318is cam cu aceleas probleme ..........relanti care oscileaza .....(dar rau de tot ...pana moare motorul)........si in plus ...........mai am si un consum de vreo 35 %............la diagnoza a zis sa schimb sonda lambda si sa revin..........are cineva idee cam cat e??

sonda lambda bosch o gasesti la autonet e 350 aia universala si 420 aia pt bmw speciala (cica nu ar fi vreo diferenta intre ele..) dar vezi ca o sa iti rezolve doar problema cu consumul in rest masina o sa iti faca la fel :) sau cel putin asa s-a intamplat la mine dupa ce am schimbat-o

 

 

ala de la tester mia zis sa vad sa nu fie si contactele oxidata ca daca nu le curat o pun degeaba

trebuie sa vezi sa nu ai si u contactele oxidate;)

Link to comment
Share on other sites

si credeti ca daca schimb sonda lambda............imi reduc consumul la normal.......??sau mai trebuie sa umblu la ceva

am fost si la tester(iam facut o diagnoza)si o zis ca am sonda stricata ...........faza e ca parca nu imi vine sa cred ca poate fi din sonda atat consum:(:)

astept sfaturi de la voi......

 

in mod normal (daca doar lambda e de vina) ar trebui sa ti-l regleze sonda ca de fapt ea asta face ,verifica gazele din evacuare si regleaza amestecul astfel incat noxele sa iasa in parametrii normali.. iar daca ea e busita si nu "miroase " bine gazele atunci iti face amesecul aiurea si automat creste si consumul si scad si performantele

Link to comment
Share on other sites

am o problema la o pisicuta 316i e 36. intra greu in treapta 1 ( la plecarea de pe loc) si uneori in treapta a doua. simtomul este ca si cum se rupe un bat.

este normal? sau este o problema datorata lipsei de ulei din cutie.

masina nu a fost lovita drept pentru care nu cred sa aiba lipsa de ulei in cutia de viteze.

in mers nu face zgomot.

ar trebui totusi schimbat uleiul la cutie?

Link to comment
Share on other sites

IntrĂŁ greu Âşi cu motorul oprit?

 

ÂŞi la cald Âşi la rece?

[/quotu c

da

si dimineata cand este motorul rece si cand este cald

intra greu cand sta pe loc, i mers intra mai usor

nu mai stiu exact daca fac la fel si cu motorul oprit. parca da

nu stiu cat de usor ar trebui sa intre. dar merge mult mai greu ca la solenza, logan, symbol

da-mi o parere.

Link to comment
Share on other sites

poate trebuie schimbat uleiul in cutie. si eu mai patesc asa uneori, adica daca a fost f rece noaptea dimineata cand bag prima oara in viteza intra greu dar dupa ce pornesc cu masina isi revine, si uleiul e la nivel. la tine vad ca e altfel, poate nu ai destul ulei sau trebuie schimbat, intr-un caz mai rau trebuie sa schimbi ambreajul.
Link to comment
Share on other sites

poate trebuie schimbat uleiul in cutie. si eu mai patesc asa uneori, adica daca a fost f rece noaptea dimineata cand bag prima oara in viteza intra greu dar dupa ce pornesc cu masina isi revine, si uleiul e la nivel. la tine vad ca e altfel, poate nu ai destul ulei sau trebuie schimbat, intr-un caz mai rau trebuie sa schimbi ambreajul.

 

 

nu cred ca este ambreiajul de vina. nici nu ar putea fi. are doar 114 mii de km, reali

pleaca bine de pe loc se infige foarte bine. cel mult reglajul ambreiajului ar putea sa creeze suspiciuni desi nu cred

voi verifica totusi nivelul uleiului din cutie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.