Jump to content

Cati bani merita 5-ul meu?


Bogdan Chis

Recommended Posts

Ne-inmatriculate Dle , despre 5-ar neinmatriculat era vorba , doar ca unii le vand ca fiind euro 2 insa unele nu sunt nici macar euro1 ( cod motor...S1) .

 

 

Tocmai de asta cer 3000 pt ea pentru ca are facut rar-ul si e chiar euro2 pe acte.Are civ traduceri tot.Trebuie platita doar taxa de poluare si asta din noiembrie e 870 de euro pt a mea ca intra la 14-15 ani vechime.Spre exemplu userul Dany_Arad are un 525tds tot din 94 tot cu pachet edition II si el a cerut o consultare in urma careia RAR-ul a stabilit ca e doar euro 1.Deci eu zic ca nu e un pret exagerat al meu la cum arata masina cum merge si avand euro2 si actele complete.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa polemizam , vand masini si mam dat cu fiecare dintre ele ( cu multe exemplare nu cu 3-4) , 27 CP in plus pentru o diferenta de 800 EURO e cam mult , dar pentru cine stie si vrea sa exploateze cu adevarat un BMW , cei 27 CP sunt foarte importanti ( originali nu CHIP-uitzi ) . TD-ul e apatic la demaraje si zgomotos in turatii mari ... asta pentru cunoscatori .

 

Oricum bafta la vanzare !!!

 

Postez o foto cu motorul TDS-ului meu // chiar daca e EURO 1 nu cred ca are rival la varsta lui :)

post-10739-1224423736_thumb.jpg

Edited by holby
Link to comment
Share on other sites

@holby: as putea sa-ti arat unul care arata exact ca al tau, mai putin motorul curatat de praf. Aceeasi culoare, toate plasticele de la mama lor, doar ca-i break. :) Dupa senzorii de airbag banuiesc ca si aceeasi generatie, in jur de 1992.

Masini frumoase! Daca as putea sa pun bordul de la E39, cel cu clima nu as mai vrea E39, as tine masina mea fara retineri.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa polemizam , vand masini si mam dat cu fiecare dintre ele ( cu multe exemplare nu cu 3-4) , 27 CP in plus pentru o diferenta de 800 EURO e cam mult , dar pentru cine stie si vrea sa exploateze cu adevarat un BMW , cei 27 CP sunt foarte importanti ( originali nu CHIP-uitzi ) . TD-ul e apatic la demaraje si zgomotos in turatii mari ... asta pentru cunoscatori .

 

Oricum bafta la vanzare !!!

 

Postez o foto cu motorul TDS-ului meu // chiar daca e EURO 1 nu cred ca are rival la varsta lui :)

 

Nu contestam faptul ca tds-ul e mai puternic.Cum am spus si mai sus mi-ar fi placut sa fie tds,si chiar am mai facut un topic despre diferentele dintre cele doua motoare pt ca vroiam sa stiu ce trebuie schimbat /adaugat ca sa-l fac si pe al meu tds.Am fost cu tds am condus tds si stiu ce inseamna.Spuneam doar ca la RAR nu dau euro2 pt tds decat din 96 si doar pe e39.E34 TDS ESTE EURO1 la RAR si in cazul in care vrei sa o inmatriculezi tre sa platesti o gramada de bani.

Nu am zis ca td-ul este mai bun.Ar fi si culmea pt ca asta e si motivul vanzarii.Se comporta onorabil motorul asta pentru 116 cp si varsta care o are.Dar nu e "ce trebuie".De asta vreau sa-l vand ca sa-mi iau 320i sau 325i pt ca 525i ajunge la un consum care ma cam depaseste financiar.Imi place caroseria imi place aspectul impunator si este o masina care mi se potriveste mai bine(am 1,90m si aproape 100kg) decat un e36 coupe.

Ce vroiam sa spun e ca masina asta care vreau eu sa o vand are toate actele ok si euro 2 clar stabilit.Deci mi se pare firesc sa cer pe ea 2900 sau 3000 cat pe un tds care arata aproximativ la fel si cu optiuni echivalente din acelasi an proaspat adus pt vanzare cand la a mea e in 2 sapt taxa e 870 euro si la tds 1747 euro.Si aici nu vreau sa mai adaug piesele schimbate pt ca sa zicem ca isi pierd valoarea.Si crede-ma ca am vazut multe tds si chiar td la preturi mai mari care erau mai vechi si aratau mult mai rau.

Ca o concluzie nu am atacat tds-ul si implicit proprietarii de tds.Faptul ca e al meu td si are euro2 a fost o pura coincidenta si un noroc chior.HAbar nu am avut ca asa sta treaba la rar.Admir tds-ul si daca nu o sa vand masina asta cel tarziu la anu in vara o sa fie tds si dupa aia remapata.Ar fi culmea sa spun ca o masina mai puternica e mai proasta.

 

Topicul ramane deschis.Chiar sunt curios in continuare de parerile voastre.Dar vreau sa fie pace :)

 

Bafta la toti !

Edited by Bogdan Chis
Link to comment
Share on other sites

E destul de complicat si nu ff ieftin sa faci upgrade. Ai nevoie de intercooler, turbina posibil sa fie si aia alta, radiatorul de AC la tine e mai mare la TDS e mai scurt jos pt ca acolo intra intercoolerul. Injectoarele iar nu stiu daca sunt la fel, data fiind diferenta de putere si implicit de debit. Calculatorul poate sa nu fie iar la fel. In mare, pt ca operatiile astea sa le poti face ar fi bine sa ai o masina dezmembrata de pe care sa-ti ie tot ce ai nevoie sau sa schimbi motorul cu totul. O varianta ar fi sa iei o cazatura de masina de afara TDS de pe care iti iei ce iti trebuie si restul mai vinzi, sa recuperezi ceva din bani. altfel, daca stai sa cumperi pe bucati elementele care-ti trebuie platesti o gramada de bani in plus baietilor care dezmembreaza si care, normal, trebuie sa faca profit.

Interesant si mult mai facil pt tine ca sa-ti calculezi exact ce costuri vei avea, ar fi sa gasesti pe cineva care a facut modificarea, aici sau in afara si care sa descrie operatiile.

Link to comment
Share on other sites

E destul de complicat si nu ff ieftin sa faci upgrade. Ai nevoie de intercooler, turbina posibil sa fie si aia alta, radiatorul de AC la tine e mai mare la TDS e mai scurt jos pt ca acolo intra intercoolerul. Injectoarele iar nu stiu daca sunt la fel, data fiind diferenta de putere si implicit de debit. Calculatorul poate sa nu fie iar la fel. In mare, pt ca operatiile astea sa le poti face ar fi bine sa ai o masina dezmembrata de pe care sa-ti ie tot ce ai nevoie sau sa schimbi motorul cu totul. O varianta ar fi sa iei o cazatura de masina de afara TDS de pe care iti iei ce iti trebuie si restul mai vinzi, sa recuperezi ceva din bani. altfel, daca stai sa cumperi pe bucati elementele care-ti trebuie platesti o gramada de bani in plus baietilor care dezmembreaza si care, normal, trebuie sa faca profit.

Interesant si mult mai facil pt tine ca sa-ti calculezi exact ce costuri vei avea, ar fi sa gasesti pe cineva care a facut modificarea, aici sau in afara si care sa descrie operatiile.

 

Am luat piesele pe rand de pe realoem.Intradevar turbina e alta(fizic arata la fel ca am vazut si pe viu doar ca e alt cod),injectoarele si pomapa de injectie sun la fel.De radiatorul de la clima nu stiam si mersi ca mi-ai spus.Calculatorul din cate am inteles difera doar softul in rest fizic fiind la fel.Daca ii fac remapare ii pun direct mapa care mareste tds-ul de la 143 la 170 de cp.+ca mai am nevoie de intercooler si tot circuitul de tevi de la turbina la valva egr.

Acum mai e o problema la tds-ul din 94 am vazut ca mai are o valava vacumatica care e prinsa undeva in partea stanga a radiatorului si din cate imi dau seama deschide radiatorul treptat(nu sunt sigur presupun ca face asta doar).Deci am nevoie de valva +radiator.Comanda pt valva o am si pe td doar ca e libera.In fond si la urma urmei nu cred ca e dracu asa negru si sunt convins ca se poate face fara un efort asa mare.In rest motoarele sunt identice.

 

Sunt chiar curios daca in prima faza o sa schimb doar conductele de la turbo la egr+ ii pun intercooler,fara sa ii schimb calculatorul si turbina cum o sa mearga(daca o sa mearga) :) .

 

Eu zic ca o sa se merite modificarile astea si nu cred ca m-ar costa mai mult de 1000-1500 de euro.Asa ca vorba ta,se merita mai bine sa mai aduc unu puscat sau lovit prin spate sau lateral si sa-mi iau de pe el ce-mi trebuie.Aricum pt operatiunea asta trebuie sa-mi iau concediu vro 2 sapt ca am de gand sa o fac eu.Nu mi se pare asa complicat.

 

Deci in concediu de la vara daca nu cumva o vand in urmatoarea sapt. o sa am ce face :) .

 

Va salut!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am acea valva de care spui, in schimb in acelasi loc am un modul cu o mufa care are 3pini. Nimeni pana acum nu a stiut sa-mi spuna ce face acel modul. Cred ca e specifica modelelor pana in 1994, fara facelift. LA cele mai noi am vazut ca au acea valva.

Turbina poate sa semene insa e vorba de presiune. Plus ca ai o admisie mai mare ca volum de aer la modelul cu intercoolerul, la al tau e mai scurt traseul. O masina cazuta afara o iei pe la 500euro plus transportul. Iesi la vreo 1000 cu totul din care scazi apoi ce-ti ramane dupa dezmembrare. Cu putin noroc iesi ban pe ban.

Pun si eu o poza cu uzina mea, putin prafuit.

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

Si eu am intrebat ce e cu acea valva.

La masina mea, am acea valva, dar in schimb nu am masca aceea la radiator cu jaluzele (si care sa o deschida a 2-a electrovalva).

 

Am vazut TDS din 92 care avea si valva si jaluzele la radiator.

 

Dar, in acelasi timp e posibil ca la mine sa fi fost schimbata masca de pe radiator, sa fi pus una simpla.

 

Si apropo, rmq, la TDS-ul meu valva EGR e prinsa direct de admisie, difera putin fata de al tau.

Edited by Dany_Arad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.