Jump to content

motorul de 2000 diesel


autoad

Recommended Posts

Nu intelg de ce toata lumea cand aude de motorul de 2000 , gata este aiurea Bmw-ul , asta nu ii bmw, sau ia uite si tractorul. Eu chiar nu inteleg opinia asta . 320d se gaseste pe toate gardurile, oriunde ai intoarce ochii vezi cate unul. Ce inseamna asta ca au fost prosti toti cei care l-au cumparat? Sau daca nu ai motor de la 3000 cmc in sus atunci degeaba ti-ai luat bmw? Va rog daca puteti sa veniti cu argumente pro si contra la acest motor indiferent ca este pe seria 3 sau pe seria 5.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cati cilindri are motorul asta?

4 :)

 

Si orice motor BWW incepe de la 6 in sus :)

Cred ca asta a vrut sa zica si Muad Dib- Insa mai diplomat...

:)

@Stefann- Nu e bina sa vorbesti de funie in casa spanzuratului. Pe forum cred ca 80% din membrii activi au 320 D sau diesel. Asteapta-te la ce e mai rau dupa afirmatia de mai sus! ahahaha

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Nu intelg de ce toata lumea cand aude de motorul de 2000 , gata este aiurea Bmw-ul , asta nu ii bmw, sau ia uite si tractorul. Eu chiar nu inteleg opinia asta . 320d se gaseste pe toate gardurile, oriunde ai intoarce ochii vezi cate unul. Ce inseamna asta ca au fost prosti toti cei care l-au cumparat? Sau daca nu ai motor de la 3000 cmc in sus atunci degeaba ti-ai luat bmw? Va rog daca puteti sa veniti cu argumente pro si contra la acest motor indiferent ca este pe seria 3 sau pe seria 5.

 

 

Nu mi-as imagina o alta masina cu mai putin de 6 pistoane! E o sinfonie curata sa auzi motorul la 6000 de ture... Nu as da benzinarul pe tractor pt nimic din lume!

 

 

Hmmm...de unde pana unde a aparut benzina ?

Link to comment
Share on other sites

Nu intelg de ce toata lumea cand aude de motorul de 2000 , gata este aiurea Bmw-ul , asta nu ii bmw, sau ia uite si tractorul. Eu chiar nu inteleg opinia asta . 320d se gaseste pe toate gardurile, oriunde ai intoarce ochii vezi cate unul. Ce inseamna asta ca au fost prosti toti cei care l-au cumparat? Sau daca nu ai motor de la 3000 cmc in sus atunci degeaba ti-ai luat bmw? Va rog daca puteti sa veniti cu argumente pro si contra la acest motor indiferent ca este pe seria 3 sau pe seria 5.

stii aia cu vulpea si strugurii ?

Link to comment
Share on other sites

mie motorul 2.0d de 150 cai mi se pare ideal pentru un seria 3 care circula preponderent in oras. nu este chiar atat de zgomotos, degeaba vorbiti aiurea. nu-l comparati cu un motor pe benzina, ca atunci clar e mai zgomotos si poate are ceva vibratii...comparati-l cu motoare gen 1.9 de la vw sau chiar si 2.0 de 140 cai, cu cele de la audi sau astra 1.7 sau 2.0 dti. motorul bmw diesel a fost intotdeauna unul din cele mai silentioase in clasa lui.

 

evident ca un motor diesel de 3 litri se aude altfel, trage altfel, iti da cu totul alte senzatii...dar se merita doar in cazul in care esti pasionat si e de preferat sa ai drumuri lungi, acolo simti intr-adevar diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este un motor foarte bun. Si nu doar pentru oras cum a zis cineva mai sus. Dar probabil ca cu cat ai un motor mai mare cu atat ridici numarul de cmc cu care ai fi tu dispus sa iesi in afara orasului. Cei care au o dacie sau un oltcit sau un matiz n-au niciun stres sa iasa din oras cu ele. Dar cand ai sub tine un motor de 3 litri nu ti se pare suficient nici motorul de 2litri diesel pentru a parasi orasul..

 

Am observat (aici pe forum) ca motoarele/modelele cele mai mici de la fiecare serie sunt privite cu alti ochi. De exemplu 318d sau 316i. Pentru unii sunt niste cazane. Pentru mine sunt bmw-uri si asta inseamna mult, cand vine vorba de masini..

Link to comment
Share on other sites

exact aceasta este ideea pentru care am si deschis acest topic, pentru ca daca aude lumea ca vai vrei sa iti iei motor de 2.0 imediat este un amarat care nu se pricepe la masini ( bmw). daca mai zici si ca vrei diesel gata frate esti direct din varful muntelui.

 

exemplu ...acum 2 saptamani m-am intalnit cu un tip ce avea e60 de 2.0 i si i-am zis ca vrea si eu sa imi iau unul dar de 2.0 diesel...a facut o moaca de zici ca el avea doua turbo reactoare pe masina...nici nu am mai avut chef sa mai intru in polemica cu el...la urma urmei eu poate vin cu 177 cp si el sta pe 170...

Link to comment
Share on other sites

chris, n-am zis ca 320d e bun doar pentru oras, am spus ca e o motorizare excelenta pentru drumuri preponderent in oras. in traficul din Bucuresti mai ales sincer cand circuli bara la bara e totuna daca ai 2.0d sau 3.0d, poate cu 3.0d parcurgi cei 2 metri in cateva sutimi de secunda mai putin...wow :)

 

adevarata diferenta se simte la drumuri lungi, in special concedii in strainatate. un motor mare, cu o rezerva de putere iti ofera relaxare in depasiri, zgomot redus la aceeasi viteza de deplasare, in general o tinuta de drum superioara si frane mai eficiente...e mult mai confortabila si mai sigura dupa parerea mea.

 

@Calin: eu vorbeam de 2.0d de 150 cai cu care am experiente. cel de 136CP mi s-a parut intr-adevar un pic mai lenes fata de PD de 136 de la VAG

Link to comment
Share on other sites

Un motor usor zgomotos in oras ..dar o adevarata placere la drum lung sau sa zicem peste 60 km h , cuplu puternic , visavis de probleme nu cred ca exista diesel indiferent de marca sa nu aiba probleme specifice , turbo ,murbo , furtune etc ...

:)

Cat despre comentarii pro contra , ar fi bine sa vorbeasca cei ce au avut modelul asta ...asa vb din auzite stim multe `

 

eu care am avut pot sa va spun ca am sa-mi iau un benzinar !..punct !..

Link to comment
Share on other sites

Eu am 320d 150CP si sunt foarte multumit de el.

 

Masina este exact ce imi permit acum. Nu mi-am luat BMW pentru fite, ci pentru ce stare imi poate da masina. Ma doare in cot ca are numai 4 cilindri si ca face 0-100 km/h in x secunde.

 

Am ales diesel deoarece merg destul de mult (in jur de 30.000 km pe an, 70% in oras). Imi place foarte mult ca dupa ce ma eliberez dintr-un ambuteiaj de Bucuresti, acul de la combustibil este aproape nemiscat. Imi da un sentiment de libertate.

 

Eu sunt de parere ca nu conteaza ce motor ai sub capota. BMW-ul este ceea ce este datorita feeling-ului pe care ti-l da. Manelistii, cocalarii si figurile lor ieftine trec, dar ceea ce iti ramane in suflet conteaza. Ce rost are sa ai un motor de 6 in linie de 3000 cmc, dar sa nu mai fi facut plinul de cand s-a fabricat masina? Daca vrei masina sa te plimbi cu ea pe bulevard, asta iti iei (daca atat te duce capul). Daca vrei masina sa te bucuri de ea, iti iei masina de care sa te bucuri.

Link to comment
Share on other sites

autoad: situatia o vad in felul urmator....

 

Problema eu o vad doar la e39 unde era motorul de 2.0d de 136 cp..., motoru e prea slab pentru caroseria aia, tinand cont ca nici la consum, nici la performante nu sta mai bine decat modelul chiar urmator.... de ce sa dai in plus pe motorina... pentru performante mai putine. La seria 3 e46 nu cred ca zice nimeni ca e prea mic motorul de 2.0d. iar despre e60 si e90... zic ca 2.0 de 163 si 177 cp e foarte ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.