Jump to content

motorul de 2000 diesel


autoad

Recommended Posts

Mie imi place strict rafinamentul la care a ajuns BMW sa faca aceste I6 proprii... Nu ma deranjeaza cei 2000 cmc, ci doar ca este in 4 cil...

Si nici asa nu pot spune ca ma deranjeaza, ci doar ca nu il prefer, atat.

Parte integranta din feeling-ul pe care ti-l da BMW-ul de sub fund consta si in zgomotul motorului :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mie imi place strict rafinamentul la care a ajuns BMW sa faca aceste I6 proprii... Nu ma deranjeaza cei 2000 cmc, ci doar ca este in 4 cil...

Si nici asa nu pot spune ca ma deranjeaza, ci doar ca nu il prefer, atat.

Parte integranta din feeling-ul pe care ti-l da BMW-ul de sub fund consta si in zgomotul motorului :)

 

Sa inteleg ca iti place cel de 2.0 in 6 cil ? M40 parca ? Sau cele noi ?

Pot sa zic si eu ca as vrea motor mai mare (de preferinta nu diesel) dar cele mai vechi au consum mai mare si deocamdata stau potolit. Chiar mi-ar place si as vrea sa vad cum se aude motorul nou de 2.0 benzina, cel de 173 cp, are VANOS, chiar as da bani pe el.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt foarte multumit de motorul asta.....320d 150hp....din toate punctele de vedere (cuplu, consum...etc)

zgomotul este de diesel in 4 pistoate, dar nu ma intereseaza ca am Harman/Kardon

 

apropo, celor care au gresit topicul asta si fac comaratia cu benzinarele....asta s-a mai disutat si s-a lasat si cu sanctiunii

 

ma repet!!! Ador sa aud benzinarele (cu "simfonia" lor), de pana in 2200cmc indiferent pe ce fel de masina sunt puse, doar ca pana pe la 160-170 km/h apoi....bling-bing, se trag pe banda 1 si....surprizaaaa!!! a trecut tractorul care cu putin timp in urma le facea blitzuri

Link to comment
Share on other sites

Ce rost are sa ai un motor de 6 in linie de 3000 cmc, dar sa nu mai fi facut plinul de cand s-a fabricat masina? Daca vrei masina sa te plimbi cu ea pe bulevard, asta iti iei (daca atat te duce capul). Daca vrei masina sa te bucuri de ea, iti iei masina de care sa te bucuri.

 

sa inteleg ca postul asta ma vizeaza? :) intamplator fac mereu plinul nu pun motorina de 50 RON si nici nu ma plimb pe bulevard, decat daca am treaba pe acolo :)

 

hai sa lasam deoparte motorul de 3000cm diesel ca nu este on-topic. chestia care ma frapeaza totusi e ca foarte multi isi cumpara 320d dupa care ii fac remapare la motor "ca sa fuga" si apoi se cred in need for speed pe sosele.

 

dupa parerea mea un adevarat pasionat ar trece la o treapta superioara de motorizare, care aduce multe chestii in plus nu numai 30-40 cai si un impozit de 5 ori mai mare :)

Link to comment
Share on other sites

Conteaza fiecare cum isi permite si ce venituri au . Eu vreau sa trec la 530i spre exemple , tot 6 in linie , dar 3 litrii ! Daca il poti intretine si poti sa bagi benzina incat sa nu te deranjeze consumul , care e problema ?

 

Pentru cei 15 000 km cat fac pe an cu bmw-ul , numai benzinar o sa imi iau.

 

Intradevar cuplul superior de la diesel la o turatie mica e super misto , dar atata . Dar comparand vechiul 320d chipuit de 171cp cu 2.2 6cyl actual de 170cp , as alege BENZINA all the way !

Link to comment
Share on other sites

motorul de 177cp este de departe cel mai bun din clasa sa si e cel mai bun compromis la ora actuala pt o masina de uz zilnic. am mers si cu un e60 nou automat si il duce f bine, sunt aiureli cu "tractorasul" si alte prostii. nu vibreaza si nu se aude. motoarele cu benzina daca nu sunt mari si sport, gen m sau x50i nu mai au nici o ratiune. cand am sa ma hotarasc sa renunt la masini scumpe sau n-am sa mi le mai pot permite eu asa ceva am sa iau. oricum intotdeauna voi tine ceva cu motor de 2l diesel pe langa casa, acum am un golf. Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

comparati-l cu motoare gen 1.9 de la vw

 

PD de 131 cai de la VW este net superior motorului de 136 cai de la Bmw

 

insa de la 6cyl in sus se schimba situatia

eu am avut ambele motoare pe mana ...si iti spun ca bati campii...1,9 tdi e mai zgomotos si mai gurmand decat 2,0d de 136cp de la bmw(comparatie intre passat si e46)..acum am 2,0d de 150 cp si chiar sunt incantat de el...oricum eu fac parte din cei care fac vreo 30.000 km pe an ,asa ca sunt fan diesel

Link to comment
Share on other sites

motorul de 177cp este de departe cel mai bun din clasa sa si e cel mai bun compromis la ora actuala pt o masina de uz zilnic. am mers si cu un e60 nou automat si il duce f bine, sunt aiureli cu "tractorasul" si alte prostii. nu vibreaza si nu se aude. motoarele cu benzina daca nu sunt mari si sport, gen m sau x50i nu mai au nici o ratiune. cand am sa ma hotarasc sa renunt la masini scumpe sau n-am sa mi le mai pot permite eu asa ceva am sa iau. oricum intotdeauna voi tine ceva cu motor de 2l diesel pe langa casa, acum am un golf.

 

Nu cred ca in aceasta discutie era vorba de E90 2.0d 177cp , sincer.......

Link to comment
Share on other sites

este vorba de orice motor 2.0 diesel de pe bmw chiar daca are 136 cp sau 177 de cp. nu conteaza ca spui dupa cati cai putere ai , in momentul in care ai deschis gura ca ai pe bmw 2.0 diesel deja esti privit cu alti ochi

 

Corect . In fine , are o oarecare relevanta si exista o mare diferenta intre cel de 136cp si cel de 177cp , chiar daca tot 4 cilindrii are ! Tot diesel ramane si tot in 4 cilindrii ..... dar ultimul , cel de 177cp este net superior fata de oricare altul !

Link to comment
Share on other sites

comparati-l cu motoare gen 1.9 de la vw

 

PD de 131 cai de la VW este net superior motorului de 136 cai de la Bmw

 

insa de la 6cyl in sus se schimba situatia

eu am avut ambele motoare pe mana ...si iti spun ca bati campii...1,9 tdi e mai zgomotos si mai gurmand decat 2,0d de 136cp de la bmw(comparatie intre passat si e46)..acum am 2,0d de 150 cp si chiar sunt incantat de el...oricum eu fac parte din cei care fac vreo 30.000 km pe an ,asa ca sunt fan diesel

 

poti sa zici ce vrei, nu vreau sa jignesc nici un posesor de bmw 320d de 136cp dar ca motor 1.9 tdi de 131cp trage mult mai bine decat cel de Bmw

nu era vorba despre consum sau zgomot

 

campii cred ca-i bati tu

 

si inca o chestie vizavi de motorul de 150cp de pe e46 face lift, e un motor excelent dar ca segment asemanator motorul 1.9Cdti de 150cp de pe Astra parca trage umpic mai bine decat cel de pe Bmw

 

astea-s doar parerile mele dupa ce am condus toate masinile dotate cu motorizarile de mai sus

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

apropo, celor care au gresit topicul asta si fac comaratia cu benzinarele....asta s-a mai disutat si s-a lasat si cu sanctiunii.

 

ma repet!!! Ador sa aud benzinarele (cu "simfonia" lor), de pana in 2200cmc indiferent pe ce fel de masina sunt puse, doar ca pana pe la 160-170 km/h apoi....bling-bing, se trag pe banda 1 si....surprizaaaa!!! a trecut tractorul care cu putin timp in urma le facea blitzuri

 

Vezi ca, in acest post, chiar tu esti cel care faci polemica benzinar vs dieselar . Chiar ai uitat in fraza a 2-a ce ai vrut sa zici in prima??? :)

Daca da, inteleg ca iti asumi si consecintele, pe care - again - chiar tu le-ai enumerat. :)

Link to comment
Share on other sites

comparati-l cu motoare gen 1.9 de la vw

 

PD de 131 cai de la VW este net superior motorului de 136 cai de la Bmw

 

insa de la 6cyl in sus se schimba situatia

eu am avut ambele motoare pe mana ...si iti spun ca bati campii...1,9 tdi e mai zgomotos si mai gurmand decat 2,0d de 136cp de la bmw(comparatie intre passat si e46)..acum am 2,0d de 150 cp si chiar sunt incantat de el...oricum eu fac parte din cei care fac vreo 30.000 km pe an ,asa ca sunt fan diesel

 

poti sa zici ce vrei, nu vreau sa jignesc nici un posesor de bmw 320d de 136cp dar ca motor 1.9 tdi de 131cp trage mult mai bine decat cel de Bmw

nu era vorba despre consum sau zgomot

 

campii cred ca-i bati tu

 

si inca o chestie vizavi de motorul de 150cp de pe e46 face lift, e un motor excelent dar ca segment asemanator motorul 1.9Cdti de 150cp de pe Astra parca trage umpic mai bine decat cel de pe Bmw

 

astea-s doar parerile mele dupa ce am condus toate masinile dotate cu motorizarile de mai sus

http://www.ultimatespecs.com/?option=4&amp...04&car=4951

http://www.ultimatespecs.com/index.php?bra...64&option=4

http://www.ultimatespecs.com/index.php?bra...76&option=4

http://www.ultimatespecs.com/index.php?bra...36&option=4

avem aici toate specificatiile tehnice ale masinilor in cauza....zi-mi prietene ca passatul trage mai bine decat 320d/136cp sau astra gtc1,9cdti trage mai bine decat 320d/150 .....si inca ceva ...cand a aparut motorul de 131cp la passat bmw-ul avea deja 150 cp pe 320d ..e valabil si pentru astra gtc(bmw avea deja 163cp) ...oricum ...trage tu concluziile...cine bate campii?

Link to comment
Share on other sites

nu va mai certati aiurea. treaba sta cam asa, am condus si am avut masini cu motoare de 2000 diesel si vw si bmw in multe variante. treaba sta cam asa:

- la plecatul de pe loc - pleaca mai usor mergand la relanti vw, fara sa il turezi, nu-si simte greutatea de loc.

- la acceleratie de la o anumita viteza in sus- bmw mai bun net

- la consum, aproximativ egale, ceva mai economic bmw in special in pras si la viteze mari

- zgomot - vw rontaie si vibreaza dar te obisnuiesti, bmw are un sunet infundat si daca motorul e pus pe o masina de clasa superioara nu se mai aude, e mai bine antifonat. pe seria 1 de ex e nitel zgomotos si vibreaza schimbatorul un pic.

invingator - sigur bmw dar la un pret de 50% vw este o optiune decenta, nu e o masina proasta.

comparatia este pt motoare aceeasi generatie.

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 150 de cai de pe 320d mi se pare foarte bun, iti asigura putere suficienta si consum mic, nu-i place sa consume ulei, :) . Daca vorbim de pasiuni atunci de ce sa ne rezumam la 6 cilindri cand exista si V8?

Comparativ cu alte motoare diesel de aceeasi capacitate, e printre cele mai bune si mult mai putin zgomotos fata de ford, vw etc.

Edited by turnerbj
Link to comment
Share on other sites

apropo, celor care au gresit topicul asta si fac comaratia cu benzinarele....asta s-a mai disutat si s-a lasat si cu sanctiunii.

 

ma repet!!! Ador sa aud benzinarele (cu "simfonia" lor), de pana in 2200cmc indiferent pe ce fel de masina sunt puse, doar ca pana pe la 160-170 km/h apoi....bling-bing, se trag pe banda 1 si....surprizaaaa!!! a trecut tractorul care cu putin timp in urma le facea blitzuri

 

Vezi ca, in acest post, chiar tu esti cel care faci polemica benzinar vs dieselar . Chiar ai uitat in fraza a 2-a ce ai vrut sa zici in prima??? :)

Daca da, inteleg ca iti asumi si consecintele, pe care - again - chiar tu le-ai enumerat. :)

tu esti moderator si citesti jumatate de replici??? (vezi tot postul meu)

nu am stiut cand sunt ON si cand OFF pt ca s-a tolerat pana am postat eu benzina vs diesel intr-un topic despre motorul 2.0 D

vezi ca am facut si flood, am scris aceeasi replica si aici si topicul dedicat "benzina vs diesel"

Link to comment
Share on other sites

tu esti moderator si citesti jumatate de replici??? (vezi tot postul meu)

 

Da, chiar sunt moderator. In postul citat de mine, intradevar, mai ai o fraza, care nu are nici o legatura cu cele 2 citate de mine. Mai jos ai tot postul tau, cu fraza lipsa bold-uita.

 

eu sunt foarte multumit de motorul asta.....320d 150hp....din toate punctele de vedere (cuplu, consum...etc)

zgomotul este de diesel in 4 pistoate, dar nu ma intereseaza ca am Harman/Kardon

 

apropo, celor care au gresit topicul asta si fac comaratia cu benzinarele....asta s-a mai disutat si s-a lasat si cu sanctiunii

 

ma repet!!! Ador sa aud benzinarele (cu "simfonia" lor), de pana in 2200cmc indiferent pe ce fel de masina sunt puse, doar ca pana pe la 160-170 km/h apoi....bling-bing, se trag pe banda 1 si....surprizaaaa!!! a trecut tractorul care cu putin timp in urma le facea blitzuri

 

Citandu-le doar pe celelalte 2, am schimbat cu ceva sensul celor spuse de tine? Am scos ceva din context?

Marea majoritate citeaza pagini intregi pt. a raspunde unei singure intrebari de o linie, si o fac din pura lene, insa la mine nu se aplica chestia asta. Vorbesc intotdeauna strict la obiect.

In cazul tau: i-ai atentionat pe cei care au gresit topicul ca pot fi sanctionati (mersi pt. ajutor), dupa care ai sfarsit prin ... a gresi chiar tu topicul. Ai uitat de la mana pana la gura, sau ai considerat ca tie nu ti se poate intampla. Ai sa razi, dar se poate.

 

Esti nervos, sau ce? Te rog revino-ti.

Link to comment
Share on other sites

@MuadDib: cu tine e chiar asa greu sa te fac sa intelegi???

 

pe topicul: "motorul de 2000 diesel" s-a tolerat pana am postat eu discutia off-topic despre "benzina vs diesel"

cand am postat eu .......... prima parte am fost ON, apoi am facut atentionarea (atentie sanctiuni) apoi am postat intentionat aproape aceeasi replica pe care am avut-o si pe topicul dedicat "benzina vs diesel" (atentie flood), adica in topicul asta am fost OFF-TOPIC dar in acelasi timp on-topic pt s-a tolerat altfel de discutie......daca citesti in detaliu tot ce s-a postat, colegul care a facut topicul incerca sa conduca discutie acolo unde il interesa pe el nu la benzina/diesel, 4/6 pistoana, v6/v8, 16valve/8valve; etc..... simplu "motorul de 2000 diesel"

nu sunt deloc nervos......doar ca incerc sa-ti explic de ce am postat asa.....on (la titlul topicului) => sanctiuni => off (adica tot on la ce s-a discutat nu la titlul topicului)

 

cat despre sanctiunii.....nu are de ce sa nu mi se intample mie nimic, gresesc => sanctiunii (nu prea imi dau seama de ce m-ai intrebat daca am impresia ca mie nu mi se poate intampla)

 

te-ai mai dumerit, in privinta postului meu???

Link to comment
Share on other sites

nu va mai certati aiurea. treaba sta cam asa, am condus si am avut masini cu motoare de 2000 diesel si vw si bmw in multe variante. treaba sta cam asa:

- la plecatul de pe loc - pleaca mai usor mergand la relanti vw, fara sa il turezi, nu-si simte greutatea de loc.

- la acceleratie de la o anumita viteza in sus- bmw mai bun net

- la consum, aproximativ egale, ceva mai economic bmw in special in pras si la viteze mari

- zgomot - vw rontaie si vibreaza dar te obisnuiesti, bmw are un sunet infundat si daca motorul e pus pe o masina de clasa superioara nu se mai aude, e mai bine antifonat. pe seria 1 de ex e nitel zgomotos si vibreaza schimbatorul un pic.

invingator - sigur bmw dar la un pret de 50% vw este o optiune decenta, nu e o masina proasta.

comparatia este pt motoare aceeasi generatie.

nu ne certam...ideea e urmatoarea...cum poti spune ca motorul vag este mai bun decat 320d/136?!...cum poti spune ca astra cdti/150cp trage mai bine decat 320d/150cp?! ...poate doar daca a condus bmw-uri "omorate" ...nu am spus ca celelalte sunt masini proaste,dar vorbeam de motoare..daca includem si pretul ca criteriu de departajare situatia se mai echilibreaza.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ce rost are sa ai un motor de 6 in linie de 3000 cmc, dar sa nu mai fi facut plinul de cand s-a fabricat masina? Daca vrei masina sa te plimbi cu ea pe bulevard, asta iti iei (daca atat te duce capul). Daca vrei masina sa te bucuri de ea, iti iei masina de care sa te bucuri.

 

sa inteleg ca postul asta ma vizeaza? :) intamplator fac mereu plinul nu pun motorina de 50 RON si nici nu ma plimb pe bulevard, decat daca am treaba pe acolo :)

 

hai sa lasam deoparte motorul de 3000cm diesel ca nu este on-topic. chestia care ma frapeaza totusi e ca foarte multi isi cumpara 320d dupa care ii fac remapare la motor "ca sa fuga" si apoi se cred in need for speed pe sosele.

 

dupa parerea mea un adevarat pasionat ar trece la o treapta superioara de motorizare, care aduce multe chestii in plus nu numai 30-40 cai si un impozit de 5 ori mai mare :)

 

Te rog sa nu ma intelegi gresit. Nu am nimic cu tine si nici nu am vrut sa fac vreo aluzie. Pur si simplu vorbeam in general.

 

Cine a pornit acest topic a vrut sa afle pareri pro si contra despre motorul de 2 litri, nu altul, deci e clar ca intentioneaza sa isi cumpere unul sau are deja. Si eu mi-as dori un 330xd, dar deocamdata nu imi permit nici sa mi-l iau si nici sa il intretin. Despre asta era vorba.

 

Imi cer scuze inca o data daca te-am jignit, pe tine si pe ceilalti posesori de 3.0, dar chiar nu asta am vrut.

Link to comment
Share on other sites

e in regula stai linistit :)

 

stiu ca initiatorul topicului s-a referit la motorul de 2.0 diesel, dar ma gandesc ca nu strica o comparatie cu motoare diesel mai mari. in felul asta omul poate se decide la un 3.0d, ale carui avantaje nu-i erau cunoscute pana atunci.

 

de exemplu si tu zici ca nu-ti permiti sa-ti cumperi un 330xd si nici sa-l intretii. sincer mie costurile de intretinere la un 330d fata de 320d nu mi se par mult mai mari. de pretul de achizitie nu mai vorbesc...deja iti poti cumpara un 330d la acelasi pret sau mai ieftin decat un 320d.

Link to comment
Share on other sites

Pace si prietenie.

 

Eu am cautat 330 xd si am gasit cu cel putin vreo 3000 de Euro mai scump decat 320d. La asta se adauga taxa de mediu, RCA mai scump, impozit mai scump, etc.

 

Eu am vorbit din punctul meu de vedere si am zis ca atat imi permit deocamdata. Asta a fost bugetul. Poate pe viitor se va intampla minunea. Deocamdata masina este super ok si am tinut sa impartasesc tuturor aceasta parere.

 

Daca omul are posibilitatea, poate isi va lua un 6 cilindri, fiecare face ce vrea.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

da ai dreptatea, am pornit acest topic pentru ca ca vreau sa achizitionez un 520 d, e60 lci 177 cp, vreau sa fie ceva an 2008 ( second dar aproape noua :) ) si de fiecare data cand am discutat cu un posesor de bmw ce vreau sa cumpar si-a schimbat atitudinea. m-am orientat spre acest model pentru ca imi place foarte mult ( e60) iar cp pe un 520d mi se par suficienti pentru drumurile noastre si sunt convins ca face cu brio fata si la autostrada din afara ( acum am un 2.0 d de 136 cp de care sunt multumit chiar daca nu este bmw). chiar daca am zis undeva mai sus ca nu vreau sa fac un nou razboi diesel/benzina , sunt un fan diesel ( nu pentru un numar foarte mare de km pe care ii fac pe an ci pentru ca m-am obisnuit de multi ani cu diesel si sunt multumit de cuplul pe care il dezvolt si de consum) iar la o masina sub un an vechime nu gasesc nici o diferenta de pret intre un diesel si un benzinar...iar cand va veni momentul revanzarii sunt convins ca dieselul va atrage mai mult. sa vorbesc acum si de cp ..cum am zis eu am acum 136 si trag ..deci un 177 ce ar putea sa fie rau, la o capacitate de 2000 cmc, nu contest ca un motor de 3000cmc dezvolta altceva dar la ce bun taxa , impozit, asigurare mai scumpe pentru cativa km in care chiar poti sa testezi motorul caci altfel esti tot in aglomeratie?

 

astea sunt motivele mele pentru un 520 d si de asta am facut acest topic si tot asa astept pareri cat mai obiective( sau subiective ) din partea voastra, impatimiti de bmw :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.