Jump to content

schimbare roti


Recommended Posts

daca ai trecute in CIV sau in talon si dimensiunile pe 17, atunci nu sunt repercursiuni si nu trebuie refacuta geometria...

 

da... geometrie = reglare unghiuri

 

 

da le am trecute si in talon si pe carte....cu alte cuvinte am scapat de o grija

 

multumesc aceluiasi ,,b50xxl'' :)

Link to comment
Share on other sites

daca ai trecute in CIV sau in talon si dimensiunile pe 17, atunci nu sunt repercursiuni si nu trebuie refacuta geometria...

 

da... geometrie = reglare unghiuri

 

Ce legatura are daca sunt trecute in talon sau nu ? Conteaza cu ce s-a rulat pe masina si depinde de la ce marime la ce marime se trece !

 

Degeaba ai trecut in talon ai trecut la e46 pana pe 18 (e un lucru normal) , daca mergi pe 18 mai multa vreme , cand pui unele mici de iarna sa spunem , pe 15 , e posibil sa calce prost roata (uzura diferita din cauza dimensiunii) si de aia se recomanda geometria .

 

E acelasi lucru ca si cand schimbi bascule , bielete de directie , cap de bara etc !

Link to comment
Share on other sites

daca ai trecute in CIV sau in talon si dimensiunile pe 17, atunci nu sunt repercursiuni si nu trebuie refacuta geometria...

 

da... geometrie = reglare unghiuri

 

Ce legatura are daca sunt trecute in talon sau nu ?

pai cam conteaza, ca sa nu ramai fara talon aiurea... cand te opreste vreun "ghiocel" si iti cauta nod in papura, dimensiunile "neconforme" ale rotilor (netrecute in talon) pot fi foarte la indemana lui sa te puna pe drumuri....

Link to comment
Share on other sites

Degeaba ai trecut in talon ai trecut la e46 pana pe 18 (e un lucru normal) , daca mergi pe 18 mai multa vreme , cand pui unele mici de iarna sa spunem , pe 15 , e posibil sa calce prost roata (uzura diferita din cauza dimensiunii) si de aia se recomanda geometria .

 

Eu am trecut de pe 16 pe 18 Âşi nu am avut nevoie de geometrie deci nu cred cĂŁ este nevoie.

 

E acelasi lucru ca si cand schimbi bascule , bielete de directie , cap de bara etc !

 

N-are nici o legĂŁturĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

pai normal ca nu are legatura geometria cu schimbarea dimensiunii rotii ...

ce-ar fi daca atunci cand pui rezerva mica, trebuie sa refaci de fiecare data unghiurile?!

 

@Ciupanezu: geometria se face neaparat atunci cand schimbi bieletele de directie !

Link to comment
Share on other sites

pai normal ca nu are legatura geometria cu schimbarea dimensiunii rotii ...

ce-ar fi daca atunci cand pui rezerva mica, trebuie sa refaci de fiecare data unghiurile?!

 

@Ciupanezu: geometria se face neaparat atunci cand schimbi bieletele de directie !

 

Nu e vorba de asta . Nu vorbim de 10-20 de km mersi cu rezerva . Eu vorbesc de mers 5-10k km cu o marime si apoi la alta.

 

Eu cand am avut inainte 16 pe asta , am luat-o si avea pe 19 si am dat jantele jos am vrut sa le vand (si am pus in loc pe 16) si nu cadea bine . Asta dupa ce s-a mers cu masina aprox 10k km cu jante pe 19. Pana la urma m-am razgandit si le-am montat inapoi pe cele pe 19 !

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu: geometria se face neaparat atunci cand schimbi bieletele de directie !

 

Am spus cĂŁ nu are legĂŁturĂŁ trecerea de la jante mai mici la jante mai mari sau invers cu schimbarea bieletelor de direcĂžie, basculele, capetele de barĂŁ, etc.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.