Jump to content

Martorul din bord "Avarie Motor" aprins


Recommended Posts

Salut baieti,

Am nevoie de ajutorul vostru. Am un E46 din 2000 in perfecta stare, 130000reali, ne-fortat, expooatat calm si fara probleme deosebite in trecut. Sunt primul proprietar in tara din 2005.

Mi s-a aprins martorul avarie motor, am folosit un ELM 327 sa vad ce este, am gasit E0170. EVAP-ul nu se simtea prea bine si l-am schimbat. Eroarea a aparut iar, am mers la tester mult mai calificat si acolo spunea de Fuel Trim Sensor pe bank-ul 1. Dupa reset a aparut iar la o saptamana. De data asta testarea am facut-o la alt atelier, alt tester. Mi-a activat si verificat pe rand toate componentele si nu a iesit nimic rau. Chestia este ca acel mecanic zicea ca ar fi ceva aer fals dar nu pot sa-mi dau seama unde. Ce s-a putut verifica mai mult sau mai putin dificil s-a facut.

Fac un apel de ajutor la voi ca poate cineva, undeva a mai patit asa ceva si ajutorul va fi de mare folos.

Multumesc

Dan

Link to comment
Share on other sites

Pai bine bine, dar ce tip de motor ai?

 

19 4E I, 1895 scuze de info lipsa

 

Eroarea este de fapt P0170.

P0170 Fuel trim (Bank 1),

O2 control limit

DME internal

values logical

Controller for lambda is too long

beyond a min. or a max.

 

Multumesc,

 

Stiam asta si mai mult de atat. Chestia este ca apare desi am resetat tot, am verificat si am rearmat sistemul. Problema se pare ca este de la o pierdere sau o neetanseitate.

A mai patit cineva asa? si daca da, ce a facut. Eu unul cred ca am sa inlocuiesc si sonda din fata sa vad ce iese. Inca ceva......martorul se aprinde in conditii diferite mai bine zis aleatoare. Nu exista o regula de care sa te iei...adica nici nu poti sa zici ca la o anumita turatie corelata cu o anumita temperatura sau...mai stiu eu...

Ziceti daca a mai patit cineva asta si cam ce credeti ca ar face asta...Si inca ceva....am activat fiecare acuator pe rand in tester si numic,,,toate bune si splendide....A ramas pierderea asta sau neetanseitatea ....

O chestie...Am schimbat bujiile care erau originale cu NGK...recomandate de catalog...unele cu ceva tehnologie laser-platinum....nasol...parea ca merge in 3...o groaza de bani...le-am pus pe cele vechi si merge beton scula....ma gandesc ca putea imbogati amestecul....si o bujie sau doua aiurea....si atunci O2 era in pom....

 

Aia e... mai vad eu.....

 

Ciao si un week end spectaculos tuturor

 

Dan

Edited by b50xxl
post dublu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.