Jump to content

problema E39?


FanBmw85

Recommended Posts

Adevãrul este cã se Încãlzeºte mult mai repede motorul dacã pleci de pe loc decât dacã aºtepÞi la relanti sã se Încãlzeascã.

da dar cand pleci cu el il turezi, iar cand e pe loc sta la relanti, bine am mai intalnit destepti care ilcalzeau motorul acelerand pina la 3000-4000 ture :)

Link to comment
Share on other sites

Nu stai pe loc pana ajunge acul de la apa pe mijloc. E suficient sa stai 1-2 minute.

Nu are sens sa stai pe loc asteptand sa ajunga motorul la temperatura de regim. Nici tinut la 4000 de ture nu se incalzeste suficient pentru ca functioneaza in gol. Mult mai repede se incalzeste in sarcina. La motoarele noi ECU modifica regimul de functionare astfel incat motorul sa ajunga cat mai repede la temperatura nominala.

Link to comment
Share on other sites

"sa lasi masina sa functioneze la relanti cca. 5-10 min. pentru a se ridica nivelul uleiului si in cutie,"

 

In cartea tehnica a masinii scrie ca e indicat sa NU lasi masina sa mearga la relanti, imediat dupa pornire, stand pe loc.

 

Hopa. Cand am scris mai sus nu se vedeau raspunsurile lui Paul si Ciupanezu.

Edited by ihearto
Link to comment
Share on other sites

dupa pornire cel mai indicat este sa lasi motorul la relanti 1 min, maxim 2, pentru ungere, apoi se demareaza, cum bine ati spus mai sus, la turatii moderate, pana la incalzire; la fel la oprire, daca ati mers tare sau cu turatii mai ridicate, este bine sa-l lasati 1-2 min la relanti pentru racire/ungere

 

astea nu le spun din carti, ci din experienta, precum si din auzite de la ceva proiectanti de motoare ( dacia)

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca se lasa la relantii pana creste nivelul apei si totodata uleiul si mai stiu eu ce?! Acum cei ce au garaje nu prea trebuie sa-si bata capu', ca de..., motorul este mai menajat datorita temperaturii din garaj. Si la drept vorbind nu o sa umplii garajul cu gazele de la esapament... :)

Fiecare face dupa cum considera ca e mai bine. :) Nu ce zice la catre ne omaoara, ci practica! :)

Link to comment
Share on other sites

da dar cand pleci cu el il turezi, iar cand e pe loc sta la relanti, bine am mai intalnit destepti care ilcalzeau motorul acelerand pina la 3000-4000 ture :)

 

Nu Îl turez deloc pânã se Încãlzeºte.

nu ma refeream la tine ciupane ma refeream la multi destepti care stau pe loc cu masini si o tin accelerata la 3000-4000 sa se incalzeasca motorul :) Eu in gerenal stau max un minut cu masina la relanti si asta mai mult din cauza ca atunci cand intru in masina telefonu imi cade din buzunar si intra intre scaun si cotiera si sa vezi atunci munca de convingere sa iese afara :)

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu aceeasi problema cu BMW in R. Am schimbat tamponul stang de la motor (in cazul meu) si nu mai am nici o problema. Costa 370 Ron. Iti dai seama ca este un tampon defect atunci cand opresti motorul si masina vibreaza. Verifica si tine-ma la curent
Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu aceeasi problema cu BMW in R. Am schimbat tamponul stang de la motor (in cazul meu) si nu mai am nici o problema. Costa 370 Ron. Iti dai seama ca este un tampon defect atunci cand opresti motorul si masina vibreaza. Verifica si tine-ma la curent

Cred ca e aceiasi problema, cu tampoane motor uzate...

Zgomotul se aude intradevar undeva din fata bordului si rezoneaza cu toata podeaua.

Am sa verific si treaba asta si comunic daca aveam aceiasi problema.

Merci de pont! :)

Link to comment
Share on other sites

La orice masina e bine sa astepti un minut pana urca uleiul, mai ales cand e frig afara. (una e sa urce uleiul fara motor in sarcina, alta e sa tragi 1600 kg, cu uleiul marmelada)

La steptronic , temperatura de functionare e peste 40 grade, am fost surprins sa vad ca vara dupa 20 km de mers temperatura era de 35 grade. ( carsoft cu live data ).

La schimbat de ulei la cutie am lasat-o sa mearga vreo 15-20 minute pana sa ajunga la 40 grade in timp ce completam ulei. ( nivelul se masoara intre 40-50 grade la steptronic, altfel apar diferente sesizabile de nivel si cutia este foarte sensibila).

Motorul ajunge la temperatura in 5-10 minute, dar la cutie dureaza ( vreo 30 km). Asa ca aviz amatorilor de forje dupa 5 minute de condus si 2 semafoare.

Iar cu asteptatul 30 sec-1 min sa se raceasca turbina e obligatoriu, oricate argumente contra ar gasi altii. ( Normal , daca iti pasa de masina)

P.S. Sunt alarme de masina care au optiune "TURBO", si taie motorul diesel dupa 1-5 minute de la oprire. Pleci, incui masina si motorul mai merge 1-5 minute si se opreste. ( Nu cred ca faceau chestia asta de tampiti daca nu era ceva recomandat )

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

buna seara .revin la o problema legat de telefonul masinii.

am pus mana pe un telefon motorola compatibil masinii mele. problema este acum alta.

l-am conectat... dau sa ma sun...mi se opreste muzica si imi apare pe display phone..dar apas pe toate butoanele posibile pe care le are masina si nu pot sa raspund. nu`mi apare nici o agenda in display . trebuie sa fac eu vreo setare sau ceva ?

mai trebuie sa stiti ca in trecut am taiat mufa de la cotiera iar acuma am prins`o la loc fir cu fir. ( posibil sa fie si de acolo?)

any clue ?

thank you!!

Link to comment
Share on other sites

Si eu cand mi-am luat prima data masina nu stiam prea bine cum e cu incalzitul iarna, porneam stateam 5 minute cu ea la 1500-2000 rpm pe loc (benzina) pana se incalzea cat de cat dupa care plecam. Alteori plecam cu ea rece si turam super tare la plecare de pe loc cand abia reuseam sa bag in viteza de inghetat ce era uleiul am facut asta timp de 2 ani cat eram incepator si nu sa stricat nimic insa din experienta ulterioara si pt intretinerea moturului si a cutiei am ajuns la concluzia ca cel mai bine este sa lasi masina 2-3 minute dupa ce ai pornit-o si apoi sa pleci la turatii mici sub 2000 rpm pana ajunge la 90 de grade. Acum am pornire motor si o pornesc inainte sa ma incalt numai bine pana ies din casa si ajung jos treaba e ok mai curat ceva zapada daca e nins daca nu ma urc si plec are suficient timp pana ma incalt si ies pe usa iar 5min de sarcina imi ajunge la 90 de grade apa. Si la alarma mea am si eu functia turbo care face exact ce au zis baietii mai sus, dupa ce ai scos cheia din contact motorul ramane pornit dupa ce inchizi usa se incuie automat si mai ramane asa timp de 3-5 minute poti stabili tu din setari cat sa ramana pornit si foloseste ac-ul sa se raceasca. Eu nu am diesel insa o folosesc dupa drumuri de peste 300km mai ales ca merg tare numai cu kickdown. Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.