Jump to content

TREPIDATII LA PLECARE


Recommended Posts

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am mai avut aceeasi ibratie si acum vreo 3 luni si dupa ce am schimbat kit-ul de ambreiaj s-a rezolvat. Cred ca cel mai bine ma duc cu ea la o revizie. Cam cat costa volanta si cam cat mai tine din momentul aparitiei trepidatiilor?

282337[/snapback]

 

Pretul unei volante este de 24-30 mil

Link to comment
Share on other sites

Ce mi se pare foarte curios este ca nu se manifesta tot timpul. De ex acum m-am intors acasa dupa ce am mers aproape 40 min prin oras si nu s-a mai simtit la nici o plecare de pe loc. Am intrebat la mai multi si mi-au spus ca daca este volanta nu se simte doar la plecarea de pe loc ci si in alte viteze.
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

In momentul in care plec cu viteza 1 de pe loc uneori se simte o vibratie. Kit-ul de ambreiaj l-am schimbat acum 6000km deci nu cred sa fie vorba de aceeasi problema desi simptomele sunt aceleasi. A mai avut cineva aceleasi probleme, care a fost rezolvarea?

 

Multumesc mult

282282[/snapback]

 

 

salut. Se simte cumva o trepidatie asa fina.....la mine se intampla si daca bag in marsarier....cateodata...o simt ca tremura asa usor.

Am cutie automata. si dupa ce dau drumul la frana se simte usor un trepidat...dar foarte fin .

La fel e si la tine?

Link to comment
Share on other sites

salut. Se simte cumva o trepidatie asa fina.....la mine se intampla si daca bag in marsarier....cateodata...o simt ca tremura asa usor.

Am cutie automata. si dupa ce dau drumul la frana se simte usor un trepidat...dar foarte fin .

La fel e si la tine?

282564[/snapback]

 

Da, cam la fel dar doar in prima viteza si doar pana in aprox 1200 ture, de obicei cand plec incet.

Link to comment
Share on other sites

Da, cam la fel dar doar in prima viteza si doar pana in aprox 1200 ture, de obicei cand plec incet.

282589[/snapback]

 

 

Si la mine cand plec incet...mie nu prea imi sta in fire sa ma uit la turometru sa vad turatia in prima treapta pt ca ma deplasez imediat dupa ce ridic picorul de pe frana.

 

Se aude de parca as avea un pic de pietris sub roti.

ssuuuuu :blink:

 

Oricum se aude cam 1 sec .... fractiune de secunda..

Edited by panainte_b
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
si eu am aceeasi problema cu trepidatie puternica la debraiere viteza I la plecare de pe loc ,numai in trafic aglomerat.mentionez ca nu se aud alte fasaieli, pocnituri batai est..nic la plecare nici la relanti.Deci sa fie volanta?ca am inteles ca atunci cand e vb de volanta, se aude si un zgomot la relanti sau cand trepideaza.MAntionez ca masina e abia adusa din Germania si are doar 95 mii de km reali!E posibil sa fie doar de la motorina proasta?sau...cum pot afla sigur ce e cu masina ?
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu buba asta, si`a revenit singura dupa un timp.

 

nu stiu care a fost cauza, coincidenta face ca atunci cand a aparut simptomul alimentasem de 2-3 ori de la lukoil cu benz 98; tot coincidenta probabil: aceleasi simptome le`a avut si Alex18 la e90`ul lui ( ~22k km masina lui parca ), ghiciti cand? tot dupa ce a alimentat de la lukoil... zic eu, mai da`le draq de coincidente, si ghici ce? am alimentat numai cu omv 100 de`atunci. dupa vreo 2-3 alimentari cand aveam rezerva aprinsa ( am lasat`o special si am mers pe rezerva pana imi mai arata ~25km pe BC ) a disparut total vibratia. cineva mi`a zis ca un injector luase un gunoi si cand masina intra in sarcina nu mai "scuipa" egal cu restul sau la fel de pulverizat, de unde lipsa de putere si vibratii asemanatoare mersului in 3 pistoane ( in cazul meu ). naiba stie...

 

nu stiu ce a avut, dar tremura grozav daca debraiam pe la 1500-1800 ture.. daca plecam mai incet nu se simtea asa rau.. si cu a 2-a daca debraiam cand mergeam cu ~5km/h la fel facea, deci cand intra in sarcina motorul, in mers, la turatie mai mare nimic, mergea si tragea la fel..

 

masina mea ~55k km. ambreiajul eram convins ca nu are nimic.. pedala la fel de moale ca la 35k km cand am luat masina, cursa pedalei la debraiere identica, niciodata nu l`am incins, pot spune, chiar l`am protejat..

 

raman la parerea ca benzina a fost vinovata in cazul meu, prea multi au avut diverse probleme cu lukoil, alta varianta nu vad...

Link to comment
Share on other sites

Merci de incurajari..la mine masina e pe disesel..si am alimentat un rezervor plin de la Rompetrol.Acu e pe rosu si sper sa se cunoasca inca de la urmatorul plin vreo diferenta daca chiar era del a motorina.Ce zici ar fi o solutie sa incerc curatzarea injectoarelor?ca singure nu am eu norokul sa se desfunde..:blink:
Link to comment
Share on other sites

Merci de incurajari..la mine masina e pe disesel..si am alimentat un rezervor plin de la Rompetrol.Acu e pe rosu si sper sa se cunoasca inca de la urmatorul plin vreo diferenta daca chiar era del a motorina.Ce zici ar fi o solutie sa incerc curatzarea injectoarelor?ca singure nu am eu norokul sa se desfunde..:blink:

298951[/snapback]

La mine tot mai apare, dar la fel cand stau mult in aglomeratie... deja il ignor. Motorina am bagat doar de la Mol.

Link to comment
Share on other sites

La mine NUMAI dimineata cand e motorul rece, cand plec in trafic aglomerat si plec mai sport/brusc de pe loc se simte o trepidatie de cam juma' de secunda relativ fina...tremura toata masina...DAR daca nu o fortez pana pleaca acul de pe albastru nu face niciodata!
Link to comment
Share on other sites

Bun..vad ca toata lumea are problema asta la un moment dat..:D

in fine..de la motorina nu era..deci sa excludem definitiv problema carburantului prost( care face intr-adevar diferenta doar in cazul pierderii demarajului,puterii,etc)

Ideea e ca mai multa lume a zis ce am zis si eu..cum naibii la o masina care e emblema tehnicii nemtzesti e "normal"..deci cam 99% din cei cu care am discutat considera o problema.."minora" si inerenta..asta cu cazutul ambreiajului..iar eu innebunesc cand aud asta..ca doar fiabilitatea e unul dintre punctele "tari " ale bmw-ului..(si mentionez ca am doar 95 mii km la bord..reali..zic eu..dar ajunsesem sa am dubii..ca nu-mi venea sa cred cum altii cu 130 mii km sau chiar 200 mii :) :) :) nu au aceasta "faimoasa" problema)

 

oricum..revenind la subiect..mai sunt cativa care au incercat sa ma incurajeze si sa fie optimisti spunand ca la ei s-a rezolvat de la sine..si poate asa o sa fie la toti si sa-o transformam intr-o regula...tind sa cred ca asa ceva nu exista..adica nu are cum sa se "Repare" de la sine ceva ce tine de mecanica.Cel mult se toceste, se aseaza mai bine, se rodeaza,etc, dar in mod sigur nu trece de la sine.

Acum in cazul ambreiajului cred ca exista niste circumstante anume in care fenomenul descris mai sus dispare..pana acum am retinut asa..diferente de temperatura exterioara:face ori vara, ori iarna. si presupusa problema cu calitatea combustibilului.Deci astea sunt cele doua variabile care au modificat comportamentul ambreiajului din cate am citit pana acum.Ideea e ca daca ne-am aduna toti care am avut si avem probleme cu ambreiajul asta si am descrie exact situatiile in care problema s-a ameliorat am putea determina o solutie..nu?

Si inca ceva..nu e foarte clar si parerile sunt impartite..mie mi-a picat kit-0ul de ambreiaj(placa, discul si rulmentul) sau volanta? :D :) :) Adica..de unde imi dau seama cu certitudine?ca am fost la FIlaret si mecanicul de acolo..bineinteles..era ambreiajul inca rece si mergea ok da doar de la o privire mi-a zis clar..de schimbat ambreiajul..nimik altceva..ce volanta ce prostii de pe forumuri.. :D :blink: am ramas paf..nu mi-a dat detalii exacte..decat ca ma costa 300 eur fara manopera..deci cred ca era vb de kit-ul de ambreiaj nu doar o componenta..Deci..e volanta ?e kit-ul de ambreiaj? sau e o componenta a kit-ului de ambreiaj? :unsure

Edited by essergio
Link to comment
Share on other sites

..............

Si inca ceva..nu e foarte clar si parerile sunt impartite..mie mi-a picat kit-0ul de ambreiaj(placa, discul si rulmentul) sau volanta? :)  :)  :) Adica..de unde imi dau seama cu certitudine?ca am fost la FIlaret si mecanicul de acolo..bineinteles..era ambreiajul inca rece si mergea ok da doar de la o privire mi-a zis clar..de schimbat ambreiajul..nimik  altceva..ce volanta ce prostii de pe forumuri.. :)  :blink: am ramas paf..nu mi-a dat detalii exacte..decat ca ma costa 300 eur fara manopera..deci cred ca era vb de kit-ul de ambreiaj nu doar o componenta..Deci..e volanta ?e kit-ul de ambreiaj? sau e o componenta a kit-ului de ambreiaj? :unsure

301868[/snapback]

VOLANTA ESTE SEPARATA DE KITUL DE AMBREIAJ...mai vine la unele masini vw-audi in kit...insa la bmw este separata...

Link to comment
Share on other sites

VOLANTA ESTE SEPARATA DE KITUL DE AMBREIAJ...mai vine la unele masini vw-audi in kit...insa la bmw este separata...

301984[/snapback]

asta stiam si eu..cred ca nu m-am exprimat clar..desi am zis acolo ca sunt doua lucruri diferite(kit-ul de ambreiaj cu placa, disc si rulment) si volanta care e separat..singura nedumerire era care se strica in cazul in care tremura la "tinutul din ambreiaj" al vitezei 1 in special si cateodata a 2-a dupa stat mult in trafic aglomerat..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.