Jump to content

TREPIDATII LA PLECARE


Recommended Posts

Ieri am alimentat de la MOL ca mai erau vreo 200 ml de benzina Jetoil si azi am intrat pe noua benzina...merge bine acum, se infige la acceleratie ok si tremuratul e mai rar.

Poate imi spune cineva totusi unde sa caut filtrul de aer ca nu l-am schimbat de 8000 KM si la ce praf am pe strada cu reparatiile astea de drumuri care nu se mai termina cred ca s-a dus pe copca.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ieri am alimentat de la MOL ca mai erau vreo 200 ml de benzina Jetoil si azi am intrat pe noua benzina...merge bine acum, se infige la acceleratie ok si tremuratul e mai rar.

Poate imi spune cineva totusi unde sa caut filtrul de aer ca nu l-am schimbat de 8000 KM si la ce praf am pe strada cu reparatiile astea de drumuri care nu se mai termina cred ca s-a dus pe copca.....

Tremuratul la plecare e din ambreiaj ceva de genu.... ori disc , ori placa de presiune , rulment..... toate seria 3 au o problema cu asa ceva .... ce iti recomand URGENT e sa schimbi filtru de benzina si de aer ......cu turatia aia ciudata e posibil sa ai infundat ceva EGR sau sa ai un senzor Piersburg ars , stricat etc ....du-te la un mecanic bun... !

Link to comment
Share on other sites

"aceleasi simptome le`a avut si Alex18 la e90`ul lui ( ~22k km masina lui parca )"

 

pai uite ca si la el se manifesta....aore o fi rezolvat....

ideea e ca daca nu e ceva grav nu as vreau sa umble mecanicii astia "experti" de la bavaria... :twoup:

 

El sta bine. La mine am sesizat la 6000 km problema, a disparut, a aparut s.a.m.d si acum am 4 luni si 9500 km si ieri mi-a facut iar in draci. Ce-i drept prin aglomeratie maxima, mers cu 1-a bara la bara pe traseul Guvern - Romana - Universitate- Unirii. Inca e in studiu. Oricum nu apare mereu, ramane sa vad cand apare. Imi pare ca din cauza folosirii excesive a ambreiajului si mers cu el calcat in viteza 1. Un lucru e cert, masinile astea nu-s de bucuresti, sunt facute sa mearga. Asta e motivul pt care ies seara si in week-enduri cu ea cand e mai liber si la drum lung bag la greu. In rest, Fabia e numai buna pentru oras.

Link to comment
Share on other sites

"aceleasi simptome le`a avut si Alex18 la e90`ul lui ( ~22k km masina lui parca )"

 

pai uite ca si la el se manifesta....aore o fi rezolvat....

ideea e ca daca nu e ceva grav nu as vreau sa umble mecanicii astia "experti" de la bavaria... :twoup:

 

El sta bine. La mine am sesizat la 6000 km problema, a disparut, a aparut s.a.m.d si acum am 4 luni si 9500 km si ieri mi-a facut iar in draci. Ce-i drept prin aglomeratie maxima, mers cu 1-a bara la bara pe traseul Guvern - Romana - Universitate- Unirii. Inca e in studiu. Oricum nu apare mereu, ramane sa vad cand apare. Imi pare ca din cauza folosirii excesive a ambreiajului si mers cu el calcat in viteza 1. Un lucru e cert, masinile astea nu-s de bucuresti, sunt facute sa mearga. Asta e motivul pt care ies seara si in week-enduri cu ea cand e mai liber si la drum lung bag la greu. In rest, Fabia e numai buna pentru oras.

 

 

cum am si zis...atunci cand am avut acest sintom afost cand am frecat masina 2-3 ore numai cu a-1-a si a-2-a...in rest masina functioneaza perfect...

Edited by borax
Link to comment
Share on other sites

La mine exista un simptom foarte ciudat si sunt curios la cine mai e si care e cauza (desi banuiesc ca ar fi vorba de flansa cardan). Alti mecanici (Filaret) spun ca "AR PUTEA fi bucsa de la grup"!

In urmatoarele situatii: Cand schimb a 2-a mai repede si nu sunt atent la forfecare ambreiaj/acceleratie; Cand accelerez si iau piciorul de pe acceleratie si apas brusc ambreiajul (la turatii ridicate...sa zicem ca vad un obstacol in fata); Cand opresc brusc in viteza 1 si o bag in marsalier (nu de fiecare data); Cand pe loc o scot din marsalier si o bag in a 1-a...si in general DE FIECARE data cand nu se face forfecarea ambreiaj-acceleratie bine, se aude un zgomot infundat undeva sub masina...ca un mic "bum"! Se aude mai tare sau mai incet in functie de conjunctura...cum ar da cineva cu un baros sub masina peste o patura sau ceva sa amortizeze...

 

Anyone??? :twoup:

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

La mine exista un simptom foarte ciudat si sunt curios la cine mai e si care e cauza (desi banuiesc ca ar fi vorba de flansa cardan). Alti mecanici (Filaret) spun ca "AR PUTEA fi bucsa de la grup"!

In urmatoarele situatii: Cand schimb a 2-a mai repede si nu sunt atent la forfecare ambreiaj/acceleratie; Cand accelerez si iau piciorul de pe acceleratie si apas brusc ambreiajul (la turatii ridicate...sa zicem ca vad un obstacol in fata); Cand opresc brusc in viteza 1 si o bag in marsalier (nu de fiecare data); Cand pe loc o scot din marsalier si o bag in a 1-a...si in general DE FIECARE data cand nu se face forfecarea ambreiaj-acceleratie bine, se aude un zgomot infundat undeva sub masina...ca un mic "bum"! Se aude mai tare sau mai incet in functie de conjunctura...cum ar da cineva cu un baros sub masina peste o patura sau ceva sa amortizeze...

 

Anyone??? :twoup:

cutia e chiar ub tine acolo si probbail d-aia se aude asa...... !! ai joc la maneta ???

Link to comment
Share on other sites

E normal :twoup:.

N-are nici o treaba cutia!

@Bobo-Si la tine face? Nu e chiar normal, ca am mai mers cu alte e46 si unele (2002-2004) nu fac aproape deloc iar altele (2.000) fac la fel ca la mine dar mai slab in intensitate!

PS: Daca conduce masina cineva care nu a mai condus BMW si aude acele zgomote zice ca e varza masina! :twoup:

Multumesc anticipat!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Poate face si la mine, dar n-am dat atentie foarte mare. Mi se pare normal ca atunci cand nu schimbi corect vitezele, sa existe o astfel de reactie din partea masinii. Eu m-am uitat pe sub masina la Filaret, nu mi s-a parut nimic in neregula cu bucsile de la cardan. Nu prezentau semne de uzura si mecanicul mi-a confirmat ca sunt OK.

 

PS: Daca imi aduc aminte, si la mine parca mai face cand schimb a II-a, la rece.

Link to comment
Share on other sites

Normal este ca oricine sa poata conduce masina, iar ea sa se comporte normal. Oricui ii dau sa conduca masina, daca nu stie cum sa faca forfecarea bubuie la fiecare schimbare. Trebuie sa mearga cateva ore cu ea sa se obisnuiasca (tot secretul e ca atunci cand apesi ambreiajul sa schimbi viteza, sa mai tii o fractiune piciorul pe acceleratie in timp ce apesi pedala de ambreiaj si totul e OK. Daca vrei sa schimbi viteza si iei piciorul de tot de pe acceleratie si dupa o fractiune de secunda apesi ambreiajul face zgomotul respectiv. E foarte greu de explicat in cuvinte). Eu am invatat cum sa fac forfecarea a.i. sa nu mai faca DAR nu este normal!

Deci s-ar putea sa fie de la flansa?

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

bataia de sub masina e de la bucsa centrala grup. costa vreo 60 sau 70 lei lemforder, dar la manopera unii, ca nu mai dau nume, mi au cerut 100 euro. bineinteles ca am zis lasa frate ca o face baiatu la banii astia. iar bataia de cardan e diferita si se simt vibratii la viteza de peste 120. in functie de cat de rupt e, dar te face de cobori din masina, nu ca e doar un poc la schimbarea treptelor.

tremuratul de la plecare nu se rezolva neaparat din ambreiaj. mai poate fi din combustibil, filtre, pompa injectie, injectoare, etc

Link to comment
Share on other sites

Eu am doua E46 diesel si benzina, la ambele masini am acel zgomot infundat. Mai nou la diesel am si un tremurici la plecarea de pe loc cu turatie sub 1200 rpm. Ce sa fie oare? Flansa sau rulmentul intermediar? Tremuratul este mai puternic atunci cand masina merge in marsarier. La benzinar nu am probleme deloc cu tremuratul insa scoate un zgomot cand schimb din treapta 1 in 2 doar in momentul cand ridic pedala de ambreiaj. Am incercat sa localizez eu sunetul si pare ca vine de pe la cutie.

Tare ciudate sunt bmw-urile astea :twoup:

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salutare...aceasi problema...trepidatul la plecarea de pe loc...

am un 318d din 2006 16.500km...pana azi nu am avut aceasta problema, desi am mers destul prin bucurestiul nostru mult iubit (2-3 ore)

precizez ca sambata am facut prima revizie (ulei+filtre+lichid de frana)...

pana la urma ce sa fac....masina este inca in garantie...

 

multumesc,

daca tot ii in garantie du-te la ei, poate ne spui si noua dupa aia din ce cauza tremura

 

 

Azi am avut ocazia sa discut cu un mecanic de la bmw, din Germania, omul e roman dar lucreaza ca mecanic in germania la bmw.

Am si eu problema cu trepidatiile la plecarea de pe loc dupa ce se incalzeste motorul, i-am explicat omului cum sta treaba si mi-a zis urmatoarele:

-ambreajul nu este! daca ar fii ambreaj masina s-ar tura in gol, ar patina si nu ar trage motorul!

-volanta nici ea nu este ca daca ar fii ar tremura in toate treptele de viteza atat la rece cat si la cald!

m-a intrebat daca scoate fum negru vizibil la ochi, am zis ca da, mi-a sugerat sa curat bine de tot injectoarele(la un specialist in pompe de injectie NU la reprezentatnta sau orice service din RO)! la ei se curata din 60 mii de km injectoarele! si totodata sa curat senzorul de aer imlicit debitmetru cu un pulverizator "carburate cleaner" sau ceva de genul acesta si ar trebui sa nu mai am probleme! si totusi dupa ce fac aceste operatiuni maisna ar trebui resetata, softul spune el, ca e posibil sa existe destule erori fiind din 2004 si 160 000 km! el o considera o masina invechita :twoup: cu prima ocazie am sa fac aceste operatiuni si voi reveni cu raspunsuri, nu curand deoarece timpul nu imi permite, dar imediat ce se va putea!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salut, mai nu am avut rabdare sa trec cu privirea peste toate ce s-au scris aici in topic dar am observat ca nimeni nu am pomenit de tampoane motor. Ieri am fost sa-mi schimb tampoanele motor si un amortizor stanga fata.Am fost sa le schimb undeva la Karo service pe Fizicienilor (de tot rahatul). A lucrat la ea un baiat caruia ii spuneam eu ce are de facut si cum si colac peste pupaza vine ala care este patron sau sef de service si imi zice ca el stia doar de doua tampoane de schimbat la 120 lei manopera .Si am zis ok schimba-l pe ala de pe stanga care era rupt si amortizorul .Mai dai 50 lei ....m-am enervat cu 1 milion le schimbam pe astea oriunde la un mecanic ca lumea. M-am dus acolo la recomandarea unui prieten .... eu zic sa evitati serviceul. DECI!!! Tremuratul la plecarea de pe loc este de la tamponul stanga al motorului ala cu ulei, cel din dreapta e din cauciuc plin si e un pic mai ieftin. LA o inspectie cu ochiul juri ca e intact dar nu e asa..... tamponul asta e cel de care motorul trage(il intinde) cand pleci de pe loc iar bucatica aceea de tabla bagata un pic in cauciuc nu cred ca poate rezista prea mult timp la zvacnirile bruste ale motorului. Deci inainte de a schimba ambreiaj si alte piese costisitoare, VERIFICATI TAMPOANELE sunt cele mai ieftine sau daca aveti tremuratul la plecare nu mai stati la discutie ...SCHIMBATI-LE , te costa 100 EU totul(tampoane + manopera). O zi buna si cred ca am venit totusi in ajutorul cuiva cu cele prezentate aici.
Link to comment
Share on other sites

............. VERIFICATI TAMPOANELE sunt cele mai ieftine sau daca aveti tremuratul la plecare nu mai stati la discutie ...SCHIMBATI-LE , te costa 100 EU totul(tampoane + manopera). O zi buna si cred ca am venit totusi in ajutorul cuiva cu cele prezentate aici.

 

Cazul meu:

Tampoane motor schimbate, tampoane cutie schimbate, rulment intermediar stare perfecta, flansa perfecta.

Zero efect, tremuriciul e acolo. Ori e ambreiajul, ori e volanta, ori mama ma-sii.... merg pana cade decat sa desfac toata masina pentru atata lucru care poate fi corectat din acceleratie. Daca plec de pe loc cu peste 1000 rpm nu simt absolut nimic.

Link to comment
Share on other sites

Tampoane motor schimbate, tampoane cutie schimbate, rulment intermediar stare perfecta, flansa perfecta.

Zero efect, tremuriciul e acolo. Ori e ambreiajul, ori e volanta, ori mama ma-sii.... merg pana cade decat sa desfac toata masina pentru atata lucru care poate fi corectat din acceleratie. Daca plec de pe loc cu peste 1000 rpm nu simt absolut nimic.

 

 

sunt perfect de acord cu ce scrie mai sus. Inca n-am vazut in topic doi la fel care sa zica ca au schimbat ceva anume si a disparut total tremuratul. deci, decat sa investesc bani aiurea si sa nu se rezolve problema mai bine astept pana apare ceva concret

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am un 320i e46 1999 automata, cand ajung la 40 km/h trepideaza undeva intre scaune, peste 40 e ok.Trpidatia dispare mai repede daca iau o fractiune de secunda piciorul de pe acceleratie, apoi accelerez iar.Cu putin timp in urma am schimbat rulmentul intermediar de la cardan, pentru ca facea si mai rau, trepida la inceput, apoi zdrancanea puternic continuu. A ramas deci numai trepidatia asta, mecanicul zice ca ar fi ceva la crucea cardanica, poate o pastila si ca trebuie schimbat tot cardanul ! Nu se poate inlocui numai componenta defecta din cardan? Pot sa contez pe un cardan second? Ar putea fi de vina flansa?

Va rog dati-mi ceva preturi - cardan, cruce, flansa, manopera si in primul rand recomandati-mi un mecanic/service BUN

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare!

Dupa cum vad toti cu E46 , 318D 2004 avem probleme cu trepidatul la plecare .Eu o am de un an am facut 30.000 cu ea trepida inca de cand am luato( la cald face ) si mi-am tot propus sa o repar.Astia de la noi ( avem numai SEat ) mi-au zis ca nu se baga ca nu stiu ce are , ca n-au mai auzit de asa ceva , in fine lene cat China ca nu era patronu' acolo , si asa merg de un an.Ce e rau daca fac un drum de Cluj sau Bucuresti e un calvar in orasele mari plecarea de pe loc cand e cald motorul.Dupa parearea mea e un viciu BMW , cred ca e foarte greu de aliniat si centrat atatea chestii de la motor la transmisie .Oricum la service BMW nu merg ca cu 3000 RON lasati acolo imi iau un Samy si ma dau cu el de ma sparg.Cred ca o sa intreb la vreun service BMW din Germania cand ajung prin septembrie acolo.

Link to comment
Share on other sites

salutare!

Dupa cum vad toti cu E46 , 318D 2004 avem probleme cu trepidatul la plecare .Eu o am de un an am facut 30.000 cu ea trepida inca de cand am luato( la cald face ) si mi-am tot propus sa o repar.Astia de la noi ( avem numai SEat ) mi-au zis ca nu se baga ca nu stiu ce are , ca n-au mai auzit de asa ceva , in fine lene cat China ca nu era patronu' acolo , si asa merg de un an.Ce e rau daca fac un drum de Cluj sau Bucuresti e un calvar in orasele mari plecarea de pe loc cand e cald motorul.Dupa parearea mea e un viciu BMW , cred ca e foarte greu de aliniat si centrat atatea chestii de la motor la transmisie .Oricum la service BMW nu merg ca cu 3000 RON lasati acolo imi iau un Samy si ma dau cu el de ma sparg.Cred ca o sa intreb la vreun service BMW din Germania cand ajung prin septembrie acolo.

 

 

daca afli ceva zi-ne si noua ca suntem foarte interesati

cat despre aliniat piesele de la motor la transmisie nu cred ca ĂŽi așa de greu din moment ce la majoritatea masinilor sportive trage spatele si nici una nu tremura la plecare

de exemplu mercedesul de ce nu tremura?

sigur ĂŽi o anumita piesa de vina

sperĂŁm ca macar in Germania sa stie cineva despre ce este vorba

asteptĂŁm raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.