Jump to content

Consum


Recommended Posts

E logic: atat timp cat masina consuma ca sa tina motorul la relanti dar viteza se reduce, apare o crestere a consumului instant :)

 

... determinat de BC, pentru ca tu consumi practic mult mai putin.

 

Nu am inteles nimic din explicatia ta, si nu cred ca e de la mine. Ce anume e logic? Daca esti bun si ma lamuresti, iti multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Aha. Asta nu stiam. Dar uite o situatie: daca scoti din viteze, incetinesti si cand incepe sa se ridice acul, pui frana mai brusc ca sa opresti ai sa vezi ca acul arata un consum mare desi masina e la relanti si sta pe loc. Apoi dupa o secunda sau doua revine la consum 0.
Link to comment
Share on other sites

Ce n-ai inteles ? Consumul instant e calculat in functie de acceleratie/viteza. Daca masina merge la relanti (scoasa din viteza) cu viteza constanta ai un consum constant. Daca scade viteza, dar motorul continua sa mearga la relanti cu acelasi debit de benzina ca inainte, nu e normal ca BC-ul sa considere ca masina consuma mai mult ?
Link to comment
Share on other sites

Ce n-ai inteles ? Consumul instant e calculat in functie de acceleratie/viteza. Daca masina merge la relanti (scoasa din viteza) cu viteza constanta ai un consum constant. Daca scade viteza, dar motorul continua sa mearga la relanti cu acelasi debit de benzina ca inainte, nu e normal ca BC-ul sa considere ca masina consuma mai mult ?

 

Pai uite ce n-am inteles: Tu zici ca daca motorul este in continuare la relanti, dar viteza incepe sa scada, e normal ca BC-ul sa creada ca masina consuma mai mult. Pai de ce? El crede ca creste consumul atunci cand viteza creste, nu cand scade. Nu? Eu asa stiam.

 

Si plus de asta nu ai fost atent la ce am zis: eu am expus o situatie in care masina sta pe loc.

Link to comment
Share on other sites

Ce n-ai inteles ? Consumul instant e calculat in functie de acceleratie/viteza. Daca masina merge la relanti (scoasa din viteza) cu viteza constanta ai un consum constant. Daca scade viteza, dar motorul continua sa mearga la relanti cu acelasi debit de benzina ca inainte, nu e normal ca BC-ul sa considere ca masina consuma mai mult ?

 

Pai uite ce n-am inteles: Tu zici ca daca motorul este in continuare la relanti, dar viteza incepe sa scada, e normal ca BC-ul sa creada ca masina consuma mai mult. Pai de ce? El crede ca creste consumul atunci cand viteza creste, nu cand scade. Nu? Eu asa stiam.

 

Si plus de asta nu ai fost atent la ce am zis: eu am expus o situatie in care masina sta pe loc.

 

Initiatorul topicului vorbea despre consumul indicat atunci cand nu mai accelereaza.

 

OnT: Si la mine indica la fel, iar in general daca turometrul indica 2000 ture si iau piciorul de pe acceleratie acesta se duce in 800 si pentru o secunda urca la 1100-1200.

Atunci cand stau pe loc consumul indicat este 0 :)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca atunci cand masina sta pe loc acul nu mai indica nimic. Ca n-are cum sa fie 0 in realitate. Am observat ca in mers (de exemplu la 100-120, nu cont) daca o scot din viteze si o las sa se duca singura imi indica un consum de aprox 0.5-1.0. Ceea ce mi se pare corect. Atat consuma motorul la relanti, nush. Dar, cum spuneam, cand sta masina pe loc cred ca acul este dezactivat si d-aia arata 0
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.