Jump to content

e36 mort....


Recommended Posts

Inainte (cand mergea) facea figuri dimineata la pornire, murea la prima cheie si pornea la a doua iar in mers mai oscila relantiul. Sambata dupa un drum de 30 de min pe fundeni numai cu 1'a si a 2'a numai cobora relantiul sub 1200rpm. Dupa ce a inceput sa se circule la primul semafor a murit motorul. Pornea la aproximativ 400rpm si murea... pe urma nu a mai pornit deloc :)

Am schimbat bujiile, furtunul dintre motor si valva de relanti si burduful dintre clapeta de acceleratie si debitmetru (erau comandate si daca tot am schimbat bujiile am schimbat si astea).

Are cineva idee de la ce ar fi? Acum numai vrea sa porneasca deloc :)

Link to comment
Share on other sites

Inainte (cand mergea) facea figuri dimineata la pornire, murea la prima cheie si pornea la a doua iar in mers mai oscila relantiul. Sambata dupa un drum de 30 de min pe fundeni numai cu 1'a si a 2'a numai cobora relantiul sub 1200rpm. Dupa ce a inceput sa se circule la primul semafor a murit motorul. Pornea la aproximativ 400rpm si murea... pe urma nu a mai pornit deloc :)

Am schimbat bujiile, furtunul dintre motor si valva de relanti si burduful dintre clapeta de acceleratie si debitmetru (erau comandate si daca tot am schimbat bujiile am schimbat si astea).

Are cineva idee de la ce ar fi? Acum numai vrea sa porneasca deloc :)

verifica si sonda lambda. cauta pe youtube sa vezi cum face cand e sonda lambda dusa si fa o comparatie cu ce sa intampla la tine.

Link to comment
Share on other sites

Frate sau fratilor... ce naiba inseamna ca nu mai porneste ?

Cum vreti sa fiti ajutati daca vorbiti vag ?

Sunt o groaza de motive din cauza carora nu poate porni o masina! Niste exemple: bateria, pompa de benzina, electromotorul, computerul de bord, alarma...

 

1.Daca e bateria de vina... cand dai la cheie, motorul incearca sa se invarta dar nu are forta si se inchid becurile de pe bord.

E posibil sa nu se invarta deloc motorul si becurile ori nu se mai aprind ori au o lumina slaba.

2.Daca e pompa de benzina... cand dai la cheie, motorul se invarte, masina da semne ca ar porni dar moare imediat cum lasi cheia libera. Becurile pe bord lumineaza normal.

3.Daca este electromotorul defect... dai la cheie pana iti vine rau, nu se aude nimic la motor in semnsul ca electromotorul nici macar nu incearca sa invarta motorul. Se poate auzi, cate un releu. Becurile pe bord lumineaza normal.

 

Spune cum se comporta masina, cand incerci sa o pornesti. Eu ti-am enumerat cateva exemple mai sus, a unor simptome posibile. Cred ca inafara de tine, nimeni din cei care ti-au raspuns pana acum, nu stie cum face masina ta cand incerci sa o pornesti.

In momentul asta, conteaza simptomele cand incerci sa o pornesti, nu ce simptome avea inainte.

Link to comment
Share on other sites

deci oscilatii la relantii, ar putea fi si pompa de benzina uzata?????? sau ce ar trebui verificat, la 318is an 93, tremura la relantii dar in sarcina nu are nicio treaba trage de rupe, oare cu ce sa incep?

 

Debitmetru, valva de relantiu, sonda lambda, clapeta de acceleratie curatata si uita-te si pe la bujii !

Link to comment
Share on other sites

Cand e motorul rece porneste?

nop

cateodata da sa plece si moare instant

 

se pare ca e pompa, sau poate sa fie si senzorul de vibrochen (de rotatie), una din cele 2 e sigur

in caz in care ar fi senzorul nu ar tr sa se aprinda check engine sau ceva pe bord?

 

NU, aceeasi problema o am si eu, dar momentan numai cand este motorul cald si este senzorul de vibrochen de vina, la tine tiind sa cred ca este pompa.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut probleme cu mufele de la pompa de benzina.

Era copt plasticul care acopera litzele din care este facut firul, si pana la urma s-au rupt firele.

Am schimbat mufele si am mai avut probleme o perioada cu mufele cele noi, in sensul ca erau cam largi si nu faceau contact bine.

Am ovalizat putin cercul ala metalic din mufe, si acum nu mai am nici o problema!

 

Ca sa iti dai seama cel mai bine cat de buna este pompa si daca merge... pune contactul (fara sa pornesti masina), si cu un fir (vezi sa fie mai gros, nu subtirel) incearca sa conectezi pompa pe direct. Adica, un capat al firului il pui pe siguranta 18 care este siguranta pompei de benzina iar celalalt capat il pui pe piulita indicata de mine in poza. Vezi ca o sa faca niste scantei, nu sunt mari si nici periculoase, dar iti spun ca sa nu te sperii si sa-ti alunece firul pe langa si sa dai cu el de altceva metalic, ca nu o sa fie bine!

Daca ai reusit sa pui firul intre piulita aia si siguranta 18 ar trebui sa se auda benzina care circula cu presiune prin conducte, acolo la motor. Daca nu se aude nimic inseamna ca la pompa nu ajunge curent.

Motivele ar putea sa fie:

1. Pompa dusa

2. ...daca spui ca porneste daca miste de mufele ei sau de ea, atunci ar putea fi mufele. Vezi ce ti-am spus mai sus, cum am rezolvat-o pe a mea.

3. Altceva!

 

Primele 3 poze sunt pentru 325, ultimele 3 sunt pentru 318is. Cu ocazia asta, aveti si traducerea in engleza a sigurantelor!

 

PS. Cred ca este normal sa ai 9V cand dai la automat, pentru ca cel care iti mananca curentul in momentul ala, este electromotorul.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut probleme cu mufele de la pompa de benzina.

Era copt plasticul care acopera litzele din care este facut firul, si pana la urma s-au rupt firele.

Am schimbat mufele si am mai avut probleme o perioada cu mufele cele noi, in sensul ca erau cam largi si nu faceau contact bine.

Am ovalizat putin cercul ala metalic din mufe, si acum nu mai am nici o problema!

 

Ca sa iti dai seama cel mai bine cat de buna este pompa si daca merge... pune contactul (fara sa pornesti masina), si cu un fir (vezi sa fie mai gros, nu subtirel) incearca sa conectezi pompa pe direct. Adica, un capat al firului il pui pe siguranta 18 care este siguranta pompei de benzina iar celalalt capat il pui pe piulita indicata de mine in poza. Vezi ca o sa faca niste scantei, nu sunt mari si nici periculoase, dar iti spun ca sa nu te sperii si sa-ti alunece firul pe langa si sa dai cu el de altceva metalic, ca nu o sa fie bine!

Daca ai reusit sa pui firul intre piulita aia si siguranta 18 ar trebui sa se auda benzina care circula cu presiune prin conducte, acolo la motor. Daca nu se aude nimic inseamna ca la pompa nu ajunge curent.

Motivele ar putea sa fie:

1. Pompa dusa

2. ...daca spui ca porneste daca miste de mufele ei sau de ea, atunci ar putea fi mufele. Vezi ce ti-am spus mai sus, cum am rezolvat-o pe a mea.

3. Altceva!

 

Primele 3 poze sunt pentru 325, ultimele 3 sunt pentru 318is. Cu ocazia asta, aveti si traducerea in engleza a sigurantelor!

 

PS. Cred ca este normal sa ai 9V cand dai la automat, pentru ca cel care iti mananca curentul in momentul ala, este electromotorul.

la mine problema e asa:

1. cand pun contactul masurand cu voltmetrul mufa care intra in pompa de benzina indica 0V

2. in momentul in care "dau la automat" indica 9v

3. pompa e defecta: legata direct la baterie ba merge ba se opreste

In momentul in care e pus contactul nu trebuia sa fie alimentata pompa? Pompa se alimenteaza doar cand dau la automat?

Link to comment
Share on other sites

la mine problema e asa:

1. cand pun contactul masurand cu voltmetrul mufa care intra in pompa de benzina indica 0V

2. in momentul in care "dau la automat" indica 9v

3. pompa e defecta: legata direct la baterie ba merge ba se opreste

In momentul in care e pus contactul nu trebuia sa fie alimentata pompa? Pompa se alimenteaza doar cand dau la automat?

 

Din cate stiu eu, cand este pus contactul pompa nu merge... e posibil sa mearga un pic, cat sa traga ceva benzina, dar apoi se opreste.

Recunosc, ca nu stiu exact cum sta treaba, dar in testele pe care le-am facut cu pompa mea (318i), cu contactul pus, pompa nu mergea. Cand puneam firul intre piulita si siguranta 18, atunci mergea! Daca mergea asa, eram sigur ca imi pornea si masina!

Incearca maine, sa testezi pompa cum ti-am spus mai sus.

 

Apropo, cum ai legat pompa direct la baterie ?

Link to comment
Share on other sites

la mine problema e asa:

1. cand pun contactul masurand cu voltmetrul mufa care intra in pompa de benzina indica 0V

2. in momentul in care "dau la automat" indica 9v

3. pompa e defecta: legata direct la baterie ba merge ba se opreste

In momentul in care e pus contactul nu trebuia sa fie alimentata pompa? Pompa se alimenteaza doar cand dau la automat?

 

Din cate stiu eu, cand este pus contactul pompa nu merge... e posibil sa mearga un pic, cat sa traga ceva benzina, dar apoi se opreste.

Recunosc, ca nu stiu exact cum sta treaba, dar in testele pe care le-am facut cu pompa mea (318i), cu contactul pus, pompa nu mergea. Cand puneam firul intre piulita si siguranta 18, atunci mergea! Daca mergea asa, eram sigur ca imi pornea si masina!

Incearca maine, sa testezi pompa cum ti-am spus mai sus.

 

Apropo, cum ai legat pompa direct la baterie ?

am dat jos pompa si am legat 2 fire la bornele bateriei

maine comand pompa noua si sper ca maine seara sa invie pisica :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.