Jump to content

Zgomot e39


STO

Recommended Posts

Am un bmw e39 520i (an96) am observat ca masina face un zgomot ciudat. Se tot aude din dreptul rotilor fata undeva in statele acestora un TZAC TZAC TZAC super enervant, cand motorul este rece nu face asa tare dar cand e incalzit e direct enervant. Aveti idee ce poate fi?

Sincer mie frica sa nu fie tacheti.

Link to comment
Share on other sites

Stetoscop e chestia cu care iti asculta doctorul plamanii si inima. Exista stetoscoape pentru mecanica - tot in urechi se baga, dar in loc de 'senzorul' circular care se pune pe corp la cel medica, exista un 'senzor' sub forma de tub pe care il poti pune pe diverse parti ale caroseriei. De exemplu la un motor poti sa-ti dai seama daca bate lantul de distributie sau la ce tachet bate de la ce piston.

In lipsa de stetoscop pentru mecanica poti folosi si unul medical, dar folia de plastic cu rol de receptor nu cred ca rezista la temperaturile de pe motor.

 

Pui stetoscopul in urechi si alegi diverse locuri apropiate de zgomotul pe care il auzi pana reusesti sa izolezi sursa de zgomot.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca iti e dus rulmentul din compresorul de clima. Da jos cureaua de la compresor si vezi daca se mai aude.

sa ti ca cred ca asta e, pentru ca clima nu raceste, pastele masi de neamtz el zicea ca nu merge clima ca trebe freon

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
sal.am vreo 10 mii de km de la ultimul schimb de ulei si a inceput sa bata ceva la motor (tzaca,tzaca).cred ca sunt tachetii.la rece se aude mai tare,iar cu cat se incalzeste motorul se aude mai incet.masina e un 525d din 2001 are 210.000 km si la ultimul schimb de ulei am folosit castrol 5w40.ce imi recomandati?sa schimb uleiul sau sa merg sa imi verifice tacheti si sa i regleze(daca se poate) sau sa ii schimbe pe aia defecti?se pot schimba doar aia defecti sau trebuie toti?si a mai schimbat ii rog sa imi spuna niste preturi.multumesc
Link to comment
Share on other sites

sal.am vreo 10 mii de km de la ultimul schimb de ulei si a inceput sa bata ceva la motor (tzaca,tzaca).cred ca sunt tachetii.la rece se aude mai tare,iar cu cat se incalzeste motorul se aude mai incet.masina e un 525d din 2001 are 210.000 km si la ultimul schimb de ulei am folosit castrol 5w40.ce imi recomandati?sa schimb uleiul sau sa merg sa imi verifice tacheti si sa i regleze(daca se poate) sau sa ii schimbe pe aia defecti?se pot schimba doar aia defecti sau trebuie toti?si a mai schimbat ii rog sa imi spuna niste preturi.multumesc

bate in partea dreapta a motorului? pe partea pasagerului?

Link to comment
Share on other sites

sal.am vreo 10 mii de km de la ultimul schimb de ulei si a inceput sa bata ceva la motor (tzaca,tzaca).cred ca sunt tachetii.la rece se aude mai tare,iar cu cat se incalzeste motorul se aude mai incet.masina e un 525d din 2001 are 210.000 km si la ultimul schimb de ulei am folosit castrol 5w40.ce imi recomandati?sa schimb uleiul sau sa merg sa imi verifice tacheti si sa i regleze(daca se poate) sau sa ii schimbe pe aia defecti?se pot schimba doar aia defecti sau trebuie toti?si a mai schimbat ii rog sa imi spuna niste preturi.multumesc

bate in partea dreapta a motorului? pe partea pasagerului?

Bataia se aude in partea soferului

Link to comment
Share on other sites

sal.am vreo 10 mii de km de la ultimul schimb de ulei si a inceput sa bata ceva la motor (tzaca,tzaca).cred ca sunt tachetii.la rece se aude mai tare,iar cu cat se incalzeste motorul se aude mai incet.masina e un 525d din 2001 are 210.000 km si la ultimul schimb de ulei am folosit castrol 5w40.ce imi recomandati?sa schimb uleiul sau sa merg sa imi verifice tacheti si sa i regleze(daca se poate) sau sa ii schimbe pe aia defecti?se pot schimba doar aia defecti sau trebuie toti?si a mai schimbat ii rog sa imi spuna niste preturi.multumesc

bate in partea dreapta a motorului? pe partea pasagerului?

Bataia se aude in partea soferului

la mine se aude in partea pasagerului, daca e pe partea soferului parerea mea e ca sunt tacheti, si din cate stiu eu costa 40ron bucata si sunt 12 parca

Link to comment
Share on other sites

sal.am vreo 10 mii de km de la ultimul schimb de ulei si a inceput sa bata ceva la motor (tzaca,tzaca).cred ca sunt tachetii.la rece se aude mai tare,iar cu cat se incalzeste motorul se aude mai incet.masina e un 525d din 2001 are 210.000 km si la ultimul schimb de ulei am folosit castrol 5w40.ce imi recomandati?sa schimb uleiul sau sa merg sa imi verifice tacheti si sa i regleze(daca se poate) sau sa ii schimbe pe aia defecti?se pot schimba doar aia defecti sau trebuie toti?si a mai schimbat ii rog sa imi spuna niste preturi.multumesc

bate in partea dreapta a motorului? pe partea pasagerului?

Bataia se aude in partea soferului

la mine se aude in partea pasagerului, daca e pe partea soferului parerea mea e ca sunt tacheti, si din cate stiu eu costa 40ron bucata si sunt 12 parca

ms

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
sal.am vreo 10 mii de km de la ultimul schimb de ulei si a inceput sa bata ceva la motor (tzaca,tzaca).cred ca sunt tachetii.la rece se aude mai tare,iar cu cat se incalzeste motorul se aude mai incet.masina e un 525d din 2001 are 210.000 km si la ultimul schimb de ulei am folosit castrol 5w40.ce imi recomandati?sa schimb uleiul sau sa merg sa imi verifice tacheti si sa i regleze(daca se poate) sau sa ii schimbe pe aia defecti?se pot schimba doar aia defecti sau trebuie toti?si a mai schimbat ii rog sa imi spuna niste preturi.multumesc

bate in partea dreapta a motorului? pe partea pasagerului?

Bataia se aude in partea soferului

la mine se aude in partea pasagerului, daca e pe partea soferului parerea mea e ca sunt tacheti, si din cate stiu eu costa 40ron bucata si sunt 12 parca

ms

am patit acelasi lucru dupa ce am schimbat uleiul(castrol 5w40) ,se aude un zgomot la motor parca vine din dreptul volanului,un rontait......aiuirea tare ,ma disperaaaaaaaaaaaaa(525da,2001)

noutati?????????

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
sal.am vreo 10 mii de km de la ultimul schimb de ulei si a inceput sa bata ceva la motor (tzaca,tzaca).cred ca sunt tachetii.la rece se aude mai tare,iar cu cat se incalzeste motorul se aude mai incet.masina e un 525d din 2001 are 210.000 km si la ultimul schimb de ulei am folosit castrol 5w40.ce imi recomandati?sa schimb uleiul sau sa merg sa imi verifice tacheti si sa i regleze(daca se poate) sau sa ii schimbe pe aia defecti?se pot schimba doar aia defecti sau trebuie toti?si a mai schimbat ii rog sa imi spuna niste preturi.multumesc

bate in partea dreapta a motorului? pe partea pasagerului?

Bataia se aude in partea soferului

la mine se aude in partea pasagerului, daca e pe partea soferului parerea mea e ca sunt tacheti, si din cate stiu eu costa 40ron bucata si sunt 12 parca

ms

am patit acelasi lucru dupa ce am schimbat uleiul(castrol 5w40) ,se aude un zgomot la motor parca vine din dreptul volanului,un rontait......aiuirea tare ,ma disperaaaaaaaaaaaaa(525da,2001)

noutati?????????

 

Am intampinat aceleasi probleme in urma cu ceva luni de zile...totat lumea o dadea in tacheti...bine inteles ca am intalnit baietasi care ma indrumau sa schimb toate injectoarele ....Jesus....intrun final s-a dovedit a fi uleiul de vina...foloseam Castrol Magnatec 5W40, care se pare ca nu era pe placul celor 178 000 km parcursi de E39-le (520I -'97) meu pana la momentul respectiv....Rezolvarea foarte simpla:Castrol Magnatec 10W40...

 

P.S. Din cate am mai aflat si eu tachetii sunt hidraulici si deci se regleaza automat iar cand pica (macar 1) se schimba toti...

Link to comment
Share on other sites

Stetoscop e chestia cu care iti asculta doctorul plamanii si inima. Exista stetoscoape pentru mecanica - tot in urechi se baga, dar in loc de 'senzorul' circular care se pune pe corp la cel medica, exista un 'senzor' sub forma de tub pe care il poti pune pe diverse parti ale caroseriei. De exemplu la un motor poti sa-ti dai seama daca bate lantul de distributie sau la ce tachet bate de la ce piston.

In lipsa de stetoscop pentru mecanica poti folosi si unul medical, dar folia de plastic cu rol de receptor nu cred ca rezista la temperaturile de pe motor.

 

Pui stetoscopul in urechi si alegi diverse locuri apropiate de zgomotul pe care il auzi pana reusesti sa izolezi sursa de zgomot.

Prin ce service-uri am mers n-am vazut pe nici unul cu stroboscopul ala in urechi...as rade tare de ala...scz.,n-am putut sa ma abtin :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.