Jump to content

Filtru de polen schimbat- tot intra gaze!


Recommended Posts

Salutari

Cand am facut schimbul de ulei am schimbat si toate filtrele. In consecinta si cel de polen cu unul MANN cu carbon activ. Ma asteptam sa scap de fumul de teava de esapament din oras, pe care il puneam pe seama filtrului de polen uzat anterior.

Ce altceva nu e ok? S-a defectat ceva? Sau trebuie sa comut eu pe recirculare de fiecare data cand merg prin oras...adica mai tot timpul? :)

Link to comment
Share on other sites

Salutari

Cand am facut schimbul de ulei am schimbat si toate filtrele. In consecinta si cel de polen cu unul MANN cu carbon activ. Ma asteptam sa scap de fumul de teava de esapament din oras, pe care il puneam pe seama filtrului de polen uzat anterior.

Ce altceva nu e ok? S-a defectat ceva? Sau trebuie sa comut eu pe recirculare de fiecare data cand merg prin oras...adica mai tot timpul? :)

Poate ca trebuie schimbata garnitura de la galeria de evacuare.

Link to comment
Share on other sites

Pai bine da nu trebuie pornita recircularea ca sa nu iti intre gazele de afara?La astea mai noi exista butonul de recirculare automata.

 

pai bine da atunci ce rost mai are filtru de polen cu carbon activ? :)

Sunt 3 solutii : butonul cu A incercuit ceea ce inseamna filtrarea aerului, butonul de recirculare care evident recircula, si ambele butoane stinse...care...nu stiu ce face...

Voi nu asa stiti? :)

Link to comment
Share on other sites

Ala cu A inseamna recirculare automata... adica masina "simte" diferiti poluatori in aerul ce intra din afara masinii si incepe recircularea automat.

Cel fara A face recirculare in orice conditii.

 

Iar filtrul de carbon activ n-are nici o treaba cu recircularea... impiedica doar patrunderea anumitor mirosuri in cadrul procesului de ventilatie (aerul care intra in masina prin simpla miscare a masinii catre inainte).

Link to comment
Share on other sites

Daca ai ghinionul sa ai in fata o masina care scoate fum mai mult nu mai face fata filtrul chiar daca are carbon activ. Cand vezi ca ai asa o masina in fata ta sau in afara orasului daca vezi in zare un nor de fum de la arsul pajistilor, cea mai buna solutie e recircularea aerului pana treci de zona contaminata. De asemenea te-ai mai putea uita la filtru daca sta fix in locasul lui,sa nu intre aerul si pe langa el.
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu te bagi pe sub masina, vezi ca, de obicei, in situatii din acestea, se afuma oala amortizorului dreapta si capota in acelasi drept.

 

asa si lasa masina pornita 5 min cu usile din fata deschise dar alaturate de masina(nu larg deschise) si daca ai in masina gaze clar asa e

Link to comment
Share on other sites

e de la racordurile flexibile, si mie mi se intampla la fel, trebuie inlocuite ( masurate si cumparate altele mai mici sau mai mari in diametru pt a fi sudate corespunzator, te sfatuiesc sa te duci la cineva care se ocupa de tobe pt taieturi si pt a suda in argon)

Cum poti sa afli daca de acolo e: blochezi frumos teava de esapament si pui pe cineva sa vada daca miroase undeva langa usa pasagerului fata si/sau daca se vede fum de esapament!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.