Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Probleme ciudate la pornire........


cryoterror

Recommended Posts

Salutare. Am de curand o problema destul de enervanta cu masina si nu reusesc sa ii dau de cap in nici un fel. Dimineata ( la temperaturi mai scazute ...8-10 grade) porneste absolut normal, cand motorul este cald porneste normal, dar daca o las sa zicem in parcare cateva ore si temperatura motorului ajunge in zona albastra nu mai vrea sa porneasca nici batuta. Demarorul invarte normal, si de abia pe la a 5-a cheie porneste cu greu, timp in care pe esapament iese un fum alb. Dupa ce porneste se comporta aproape normal dar motorul are un zgomot un pic mai mare, nu foarte grav. Consumul, daca ma iau dupa calculatorul de bord e destul de ridicat adica undeva intre 14-18% si nu mai are aceiasi "vlaga". Am fost pe la o gramada de service-uri , am facut o gramada de diagnoze, unii nu imi vad instrumentele de bord, altii nu imi vad airbag-urile, insa nu apare nici o eroare la motor, dupa spusele lor ar fi in parametrii normali. Totusi nu se rezolva problema. Masina e un E39 520 diesel din 2001. Orice fel de sfat, etc mi-ar fi de mare ajutor.
Link to comment
Share on other sites

Salut.De obicei fumul alb albastrui inseamna ulei scuipat prin turbo(nears) sau s-ar putea(nu vreau sa gresesc,e doar o presupunere)sa fie apa.Cu pornirea nu stiu ce sa zic e chiar ciudat.L-a mine de exemplu mi s-a intamplat sa nu imi faca vid pe retur si mai ales cand sta masina inclinata sa mi s-e scurga motorina in rezervor.Si trebuia sa astept cam 1 minut cu contactul pus ca sa vina iar din rezervor.

 

Acum iti spun ce a patit un prieten cu un vectra 2.0 16v.L-a pornire cand motorul e rece scoate un sunet ciudat de esapament.Asta pana se incalzea putin motorul.Dupa aceea mergea normal.Concluzia:una dintre garniturile de la galeria de evacuare era dusa i-ar la rece nu etansa calumea.In momentul cand se incalzea motorul se dilata galeria si nu mai suna.

 

Poate gresesc(daca vorbesc prostii cortectati-ma),Se poate ca si la tine la o anumita temperatura sa nu etanseze vre-o garnitura si sa-ti intre apa in cilindrii.Ar fi bine daca ai verifica uleiul sa nu aiba apa in el.DACA DA atunci e garnitura de _chiulasa_.

 

Repet este parerea mea si daca gresesc corectati-ma.

 

Bafta in rezolvarea problemei!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.