Jump to content

Distributie BMW


Kosty99Pjd

Recommended Posts

Salut! Bmw 520i 24 V E34. La relantiu mi se aude un mic zgomot (tzacanit) numai cand motorul este cald, la rece si la turatii de peste 1500 ture/min acest zgomot nu se mai aude deloc(ACEST ZGOMOT IL AM DE 2 ANI DAR NU AM AVUT PROBLEME DIN CAUZA LUI NICIODATA DECAT CA MA ENERVEAZA CATEODATA). Am fost in service(Bmw) la Timisoara si mi-au spus ca acest zgomot se aude din cauza lantului de la distributie (explicatie data de cei de acolo:dupa 180-200 mii de km zalele lantzul se mai intind si isi creeeaza joc ) si a intanzatoarelor iar la alt service(tot Bmw dar nu reprezentanta) mi-au spus ca aceata bataie este din cauza unor tachetzi. Nu stiu pe cine sa cred. Voi ce parere avetzi? Ce poate sa fie? Va datzi seama ca cei de acolo sunt varza la reparat masini dc nu se pricep la un bmw atat de popular si vechi dar dc ai avea un 760 din 2005? :blink:
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Prin monitor nu se aude nimic :blink: dar in general e cite un tachet hidraulic, mai ales iarna, daca ai un ulei care nu se impaca bine cu tachetii. Din cite stiu eu, lantul se aude pe deceleratie, aproape de relanti, deex: accelerezi cu mina, de la motor, usor, cam pina in 4000k, si apoi ii dai drumu, cam atunci se aude daca lantul nu e bine intins.

 

De obicei, tachetii hidraulici bat la pornire, pret de citeva secunde, pina se incarca cu ulei (de aici si faptul ca poate sa bata cu un ulei si cu altul nu, sau numai iarna si nu vara). La motorul tau nu e problema daca bate un tachet, si doar din cind in cind. Poti sa-i schimbi daca vrei, dar nu cred ca merita. Oricum, dupa citeva secunde dispare zgomotul. Important e ca nu e nimic care sa se strice.

 

Cel mai bine e sa te duci la un mecanic priceput care sa iti spuna exact, ca sa poti sta linistit.

 

Succes.

Link to comment
Share on other sites

Folosesc tot timpul numai ulei castrol 5w-40. Dar am o mare problema. La mine in Craiova nimeni nu stie sa desfaca un motor de bmw. (Imi spun ca nu mai stiu sa puna la loc distributia). Acest zgomot se aude tot timpul cand motorul e cald si atunci cand pornesc motorul 1-2 sec. Poate imi recomanzi un mecanic bun :blink:. Si vara si iarna mi se aude acest zgomot.
Link to comment
Share on other sites

Problema cu tachetii a avut un prieten de-al meu cu un 320 E21.A cumparat un aditiv cu teflon si i-a "trecut".Era unul scump,dar zice ca a meritat.Dar daca desfaci capacul de la culbutori,ar trebui sa auzi daca e de la tacheti sau de la lant zgomotul...nu?:blink: Nu sunt mester...e doar o idee!
Link to comment
Share on other sites

ai aprox 200k km ?

am impresia ca la kilometrii aia un ulei cu 5w este deja un pic cam prea subtire. si chiar daca e lant la km aia nu ar trebui si el schimbat?

sa ne zica cineva cu lant ca nu stiu intervalul de schimbat distributia la motoare pe lant.

58086[/snapback]

 

Lantul e liftime, nu se schimba. Eventual se adjusteaza. Chiar seamana cu cel de bicicleta intr-un fel, am vazut de curand un motor desfacut si asa am ramas cu impresia, nu l-am studiat de aproape.

 

Faza cu desfacutul busonului nu merge la 24v, axa are o protectie de plastic, prin gaura de la ulei nu se vede axa, si nici nu cred ca se aude foarte clar.

 

Nu sunt sigur pe ce voi zice, dar am impresia ca pastila e de vina nu tachetul. Tachetii oricum sunt hidraulici. Pastila din capul supapei se uzeaza. Ca sa schimbi pastila, trebuie data jos _chiulasa_, deci planare, rectificare supape, garnitura, e costisitoare operatia.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa schimbi tachetii la motorul de 24V nu sa da chulasa jos. Pastila e pe tachete? E corp comun cu tachetele sau separata?

58123[/snapback]

 

Pai pastila este intre tachet si supapa, mi se pare imposibil sa umbli la ea, fara sa dai jos chiulasa, pentru ca te trezesti ca iti aluneca supapa in cilindru.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...439&hg=11&fg=25

 

Piesa 11 e tachetul hidraulic, si "pastila" e piesa 4 care vine in capul supapei. De aia si ii zice repair kit, pentru ca se uzeaza si se inlocuieste. In poza este desfacut ansamblul, dar cand e montat, piesa 4 intra prin arcuri pana sus la cele doua ghidaje ca sa le zic asa (piesele 10), si e lovita de tachet.

Link to comment
Share on other sites

Folosesc tot timpul numai ulei castrol 5w-40. Dar am o mare problema. La mine in Craiova nimeni nu stie sa desfaca un motor de bmw. (Imi spun ca nu mai stiu sa puna la loc distributia). Acest zgomot se aude tot timpul cand motorul e cald si atunci cand pornesc motorul 1-2 sec. Poate imi recomanzi un mecanic bun :blink:. Si vara si iarna mi se aude acest zgomot.

58078[/snapback]

 

Doar in bucuresti stiu... Sorry.

Link to comment
Share on other sites

Atunci sau este lantul f.uzat sau patina sau nu el este de vina. Mai probabil a doua varianta. Poti sa asculti cu un stetoscop pentru a localiza zona exacta a zgomotului - in fata unde este lantul sau in dreptul tachetilor. Cu mare succes poti folosi un prelungitor de la o trusa de tubulare, un capat il pui pe capacul de la tacheti si la celalt capat pui ureachea. O sa te minunezi cat de precis localizazi zgomotul si mai ales de simfonia pe care o sa o auzi.

 

Eu asa am identificat la mine bataia lantului in 30 de sec.

Edited by dibax
Link to comment
Share on other sites

L-am ascultat cu urechea(fara nici un instrument) si mi se pare ca zgomotul vine de la tacheti. Zgomotul nu se aude in zona lantului(adica pe langa termostat si mai sus). Pt tacheti se poate folosi aditic( dc da ce adiviv?) sau e mai bine sa ii schimb( numai second pot sa iau ca noi sunt prea scumpi si nu am bani - ma costa 10 mil tachetii noi-)? :blink:
Link to comment
Share on other sites

"pastila" e piesa 4

piesa 4 este semeringul de supapa

 

"04 REPAIR KIT VALVE SEAL RING 2 09/1992 11349059172 $31.53 "

 

si da, tachetii se pot schimba usor fara sa dai chiulasa jos

totusi, iti ia 30 de min sa dai capacul de la culbutori jos si sa vezi in ce stare e lantul si pinioanele

lantul de distributie si pinioanele aferente au perioada de viata cam 400k km cu o functionare normala a motorului

Link to comment
Share on other sites

Piesa 11 e tachetul hidraulic, si "pastila" e piesa 4 care vine in capul supapei. De aia si ii zice repair kit, pentru ca se uzeaza si se inlocuieste. In poza este desfacut ansamblul, dar cand e montat, piesa 4 intra prin arcuri pana sus la cele doua  ghidaje ca sa le zic asa (piesele 10), si e lovita de tachet.

piesa 11 este tachetul(care are o pastila in interior) care actioneaza direct in capul supapei, nu exista nici o pastila acolo unde ai zis tu

Link to comment
Share on other sites

piesa 11 este tachetul(care are o pastila in interior) care actioneaza direct in capul supapei, nu exista nici o pastila acolo unde ai zis tu

58889[/snapback]

 

Pastila trebuie sa fie intre supapa si tachet, nu are cum sa loveasca tachetul direct in supapa, pastila aia de zici tu ca e inauntru intra in contact cu supapa. Ciudata atunci poza respectiva ca nu arata si pastila, nu mi-am dat seama ca lipseste, aveam impresia ca piesa 4 e pastila pentru ca era cam singura intre supapa si tachet. Dar asa e, piesa 4 e simeringul de supapa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.