Jump to content

Distributie BMW


Kosty99Pjd

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

de regula distributia pe lant se schimba atunci cand incep sa se auda zgomote, asa cum spui tu sau dupa 200k km (poate chiar 300k)

trebuie sa schimbi pinioane, lant, patina, intinzator si ceva garnituri la capace (nu tu ci mecanicul :blink: )

 

chestia cu becul de la check engine aprins poate sa fie de la debitmetru, sonda lambda, un senzor pe la motor (axa cu came etc)

dar cand l-ai stins, banuiesc ca ai pus-o pe un tester, nu ti-a spus de ce s-a aprins? nu a avut nici o eroare?

Link to comment
Share on other sites

de regula distributia pe lant se schimba atunci cand incep sa se auda zgomote, asa cum spui tu sau dupa 200k km (poate chiar 300k)

trebuie sa schimbi pinioane, lant, patina, intinzator si ceva garnituri la capace (nu tu ci mecanicul :) )

 

chestia cu becul de la check engine aprins poate sa fie de la debitmetru, sonda lambda, un senzor pe la motor (axa cu came etc)

dar cand l-ai stins, banuiesc ca ai pus-o pe un tester, nu ti-a spus de ce s-a aprins? nu a avut nici o eroare?

ba da a fost tester pus.amestec carburant slab.motorul functioneaza fara batai.multumesc

 

AM UN 316 I DIN 99 SI AS VREA SA STIU SI EU DACA SE SCHIMBA CEVA LA DISTRIBUTIE SI LA CATI KM.ARE O BATAIE CA DE TACHETI(CA LA DACIILE VECHI :blink: )CAND PLEC DUPA LOC MAI BRUSC SAU CAND MERG INAPOI.UNEORI SI CAND O ACCELEREZ BRUSC PE LOC.MICA DAR ENERVANTA.IMI ESTE TEAMA SA NU FIE DIN DISTRIBUTIE.MULTUMESC!TOTODATA MAI AM SI SENZORUL MOTOR APRINS IN BORD.L-AM STINS O DATA ,DAR S-A APRINS LA LOC.MOTORUL MERGE CEAS.PE TESTER ARATA AMESCTEC COMBUSTIBIL NASOL.CUM SA IL STING,CE SA II FAC?POATE FI DIN BUJII,FILTRU BENZINA?MULTUMESC!

 

Te rog sa nu mai scrii cu MAJUSCULE, este interzis prin Regulament.

Multumesc pentru intelegere!

scuze de majuscule.nu o sa se mai intample.am citit regulamentul in sfarsit.nu am avut timp scuze.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Acelasi lucru il caut si eu..Cica e problema nr 1 la e46.Si eu am unul tot din 99,316i.

Si la mine sta motor aprins si am fost la mecanic si mia zis ca de vina e sonda gaze arse evacuate (sau recirculate??nu ma stiu exact).Oricum e un furtun care iese din motor(deasupra,e un furtun cam cat degetul de gros)si intra in ceva rotund...deasupra pe motor(se vede daca te uiti dupa furtun).Chestia e ca si la mine merge perfect motorul dar mia zis ca acum merge ca si cum masina ar fi chipuita...ca trage aer fals si obliga calc sa dea mai multa benzina.Deci un consum mai mare...Daca ma poate ajuta cineva(si pe tine in acelasi timp)cu un raspuns as fi mai mult decat recunoscator..... CAm ce tre sa cumpar ??Cum dracu se numeste exact???Si am inteles ca tre sa iau si furtunul odata cu sonda aia...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.