Jump to content

320d sau 330d...foarte curios


dextercos

Recommended Posts

Nu vreau sa par rau dar Sincer sa fiu eu nu vad cum poti sa-ti iei un diesel din pasiune?! :) ......poti sa-l iei din diferite motive,in primul rand consum,cuplu,pret la revanzare,etc....dar din pasiune...?..pasiune pt ce?

 

 

din pasiunea pt "DIESEL POWER"...

este un audi pe circuit, diesel, care da clasa la multe masini...deci... :)

 

p.s. mare lucru daca nu odata cu evolutia diesel sa nu apara frun M diesel,frun w12 ceva :)))))))))

 

daca pana si lamborghini isi pune problema de diesel ....

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu ma mai obosesc sa-ti dau explicatii, nu merita. m-am lamurit in privinta ta complet...masina de 30.000 euro cu jante replica de M6 ca "dau mai bine".

 

felicitari si pentru cele 3 logan-uri, poate ar fi bine sa scanezi si o copie dupa declaratia de avere s-o postezi aici, sa vada lumea ca ai cu ce.

 

eu pun PUNCT aici..

 

Mikken, nu te mai obosi pt ca este in zadar, topicul era 320 sau 330, tu nu ai reusit sa ma convingi cu 330, te-ai invartit dupa coada 3 zile si tot acolo am ajuns. Singura diferenta este puterea motorului pe care daca nu ai unde sa o folosesti nu isi merita costurile in plus - eu asta am spus, iar tu nu ai fost de acord si ai inceput cu replici acide care nu isi aveau rostul, sincer. Am spus ca nu se merita 330 decat daca esti pasionat de viteza, daca iti plac depasirile in mare viteza, daca iesi in fiecare weekend, daca pleci in afara regulat, etc. acolo unde motorul de 3.0 d este "jos palaria". Nu sunt de acord ca trebuie sa-ti iei motor de 3.0 doar ca sa folosesti masina zilnic in "iadul" din Bucuresti, pt asa exista 2.0d . Nu ti se pare logic ? Si te rog las-o mai moale cu izul asta de ironie ca am facut si eu "naveta " la oras. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

:) ...bine ca v-ati dat voi cu parerea ca am jante replica. acele jante "replica" cu anvelope cu tot(Dunlop SP Sport) au costat 2400 E, categoric nu sunt replica, asta numai in cazul am luat eu teapa - sunt cumparate de la Rep. BMW Nurnberg Germania . Nu este nici o lauda ca am 3 logan-uri pt ca sunt patrimoniul firmei... :)

 

 

sunt replica 100%. ...ĂEAPA !

 

Styling 167

M Radialspeiche kg

 

5er E60 ff.

M5 8,5x19 vorne 255/40R19 Reifenpreis bei ReifenDirekt.de anzeigen ET 12 13,23

 

9,5x19 hinten 285/35R19 Reifenpreis bei ReifenDirekt.de anzeigen ET 28 13,23

 

 

6er E63 ff.

M6 8,5x19 vorne 255/40R19 Reifenpreis bei ReifenDirekt.de anzeigen ET 12 13,23

 

9,5x19 hinten 285/35R19 Reifenpreis bei ReifenDirekt.de anzeigen ET 17 13,23

 

 

dupa cum vezi nu exista originale pe 18" si s-au pus doar pe m5 si m6

Link to comment
Share on other sites

oare sa se vanda replica intr-o rep BMw in Germnia la acel pret? curios! Imediat dupa ce am luat masina am cumparat jante OZ /17 cu anvelope de 245 si 225 noi, nu prea mi-au placut, dadusem pe ele 7200 lei RON, le-am folosit cca. 6-7000 km si le-am vandut cu 800 E la cineva din Craiova, membru bmw club. Am precizat asta sa nu ma intelegeti gresit, nu sunt adeptul chinezarismelor ! Mi-a mai spus cineva ca daca nu sunt pe 19 nu sunt originale, dar nu cred ca dintr-o reprezentanta BMw, mai ale din Germania sa poti cumpara fake-uri. Pe interiorul lor scrie " BMW - Made in Germany"... :)

Masina am cumparat-o cu jante pe 16 din Rep BMW Frankfurt, iar jantele si anvelopele le-am cumparat separat din Rep BMW Nurnberg

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

faci drive test cu 320 si apoi cu 330

 

Daca nu observi diferenta de sunet, suspensii, frane si zambet pe fata ta ca sofer atunci mergi pe 320 caci este mai ieftin si la achizitie si la intretinere.

 

Pe 330 nu intra jante mai mici de 17, sunt alte frane.....mare diferenta.

 

Nu inteleg totusi cum poti sa dai 2400 euro pe jante originale. Mai bine pui diferenta pentru 330 d ( E90 in cazul acesta) si mergi cu cele standard de 17. Dar ai motor si frane excelente.

 

Eu as merge pe benzina totusi.

Link to comment
Share on other sites

Stiu, pare prosteste, dar eu am preferat 320d. Un 330xd, in momentul in care mi-am luat eu masina, cu aprox acelasi nivel de echipare, fab 2007 si cu km pana in 20.000 costa in jur de 34-35.000 E. Cu o strangere puternica din muschii fesieri as fi putut face un efort, dar acum este tardiv sa mai spun ceva. Sunt multumit de 2.0d, iar la ceea ce il folosesc eu este extrordinar, imi este suficent. Singurul regret este ca nu il pot folosi iarna asa cum as fi utilizat un xd, asta este !
Link to comment
Share on other sites

am avut placerea weekend-ul asta sa conduc un e90 facelift - 330d cu x-drive. ce pot sa spun, masina este absolut senzationala, cei 245 sunt extrem de bine asezati pe sosea de tehnologia x-drive, masina nu derapeaza deloc si a fost testata la limite pe serpentine. puterea este impresionanta, cu greu si-ar putea dori cineva mai mult de atat. suspensia e extrem de ferma, iar franele sublime. am observat o mare diferenta intre 330d -E46 si modelul nou E90, atat la putere cat si la frane care sunt cu mult imbunatatite (cel putin discurile de frana, din foarte mari au devenit enorme :) )

 

sunetul motorului e extrem de agresiv, masina nu tremura deloc...chiar nu-ti dai seama ca esti intr-un diesel. la un moment dat chiar un pasager din dreapta m-a intrebat cata benzina mai avem, iar cand i-am spus ca e 3000 diesel a ramas masca :)

 

cand voi dispune de banii necesari, cu siguranta asta va fi viitoarea mea masina :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
am avut placerea weekend-ul asta sa conduc un e90 facelift - 330d cu x-drive. ce pot sa spun, masina este absolut senzationala, cei 245 sunt extrem de bine asezati pe sosea de tehnologia x-drive, masina nu derapeaza deloc si a fost testata la limite pe serpentine. puterea este impresionanta, cu greu si-ar putea dori cineva mai mult de atat. suspensia e extrem de ferma, iar franele sublime. am observat o mare diferenta intre 330d -E46 si modelul nou E90, atat la putere cat si la frane care sunt cu mult imbunatatite (cel putin discurile de frana, din foarte mari au devenit enorme :) )

 

sunetul motorului e extrem de agresiv, masina nu tremura deloc...chiar nu-ti dai seama ca esti intr-un diesel. la un moment dat chiar un pasager din dreapta m-a intrebat cata benzina mai avem, iar cand i-am spus ca e 3000 diesel a ramas masca :bashwall:

 

cand voi dispune de banii necesari, cu siguranta asta va fi viitoarea mea masina <_<

 

sunt convins ca se simte diferenta de confort, finisaje, sunet, tremurici, frane binenteles, deh...ca intre doua generatii diferite..

dar...de unde atat entuziasm pt X-drive? n-am condus niciodata un X, cum se simte? adica in afara de siguranta...e aceiasi placere? se mai simte ca te "impinge" sau mai mult te "trage'?

Edited by VeNoMouS
Link to comment
Share on other sites

din pacate nu am avut la test decat o masina cu x-drive. sincer mi-ar fi placut sa fie si un 330d normal sa putem face niste comparatii.

 

entuziasmul pentru x-drive vine probabil din faptul ca masina a fost condusa preponderent pe serpentine, iar pe alocuri erau portiuni de pietris fin, temperatura destul de scazuta, dar nu era totusi inghetat, masina echipata cu cauciucuri de iarna pe 17. inchipuie-ti vreo 10-15 maniaci care incercau cu orice pret sa faca masina aia sa derapeze, ducand-o uneori aproape de limite...nici o sansa. era atat de bine asezata pe sosea incat pur si simplu m-a impresionat.

 

daca se pierde din senzatia aia de impins...as zice ca nu, dar repet, facand doar comparatie cu masina mea, nu am condus 330d e90 clasic. x-drive-ul oricum repartizeaza pana la 100% din putere pe puntea unde e nevoie, deci banuiesc ca atunci cand pleci tare, mai multa putere merge la puntea spate, pentru ca are o aderenta crescuta.

 

mi-as cumpara x-drive...nu stiu, cel mai probabil nu. e o masina senzationala, dar nu ma duc in fiecare zi cu ea pe serpentine sa fac raliu. masina aia a fost testata in niste conditii extreme, in viata de zi cu zi nu cred ca ne intalnim cu asemenea drumuri decat de 2-3 ori pe an, deci nu prea se justifica diferenta de bani.

 

pe de alta parte, 330d cu x-drive scoate timpi mai buni pe 0-100. fiind cuplul extrem de mare, se poate pierde aderenta destul de usor daca e doar pe spate si devine foarte frustrant. asa x-drive-ul te ajuta in unele situatii.

 

probabil daca ar fi sa cumpar masina noua, nu as da diferenta de bani pe x-drive, preferand ceva optiuni in plus. daca mi-as lua-o la mana a doua, nu as zice nu, daca masina iese cam pe la acelasi pret.

 

oricum ar fi, masina asta ramane un vis. cu siguranta va fi urmatoarea mea masina, desi nu ma dau in vant dupa design-ul e90-ului.

Link to comment
Share on other sites

pe de alta parte, 330d cu x-drive scoate timpi mai buni pe 0-100. fiind cuplul extrem de mare, se poate pierde aderenta destul de usor daca e doar pe spate si devine foarte frustrant. asa x-drive-ul te ajuta in unele situatii.

 

Suta În 5.9 secunde faÞã de 6.1 nu este o diferenÞã sesizabilã.

Link to comment
Share on other sites

pe de alta parte, 330d cu x-drive scoate timpi mai buni pe 0-100. fiind cuplul extrem de mare, se poate pierde aderenta destul de usor daca e doar pe spate si devine foarte frustrant. asa x-drive-ul te ajuta in unele situatii.

 

Suta În 5.9 secunde faÞã de 6.1 nu este o diferenÞã sesizabilã.

 

exact la asta ma gandeam si eu <_<

si daca ne gandim asa....hai sa trecem cu totii pe audi quattro ca si aia se tine grozav pe serpentine, si pleaca bine cu toate rotile :)

in fine nici eu nu ma dau in vant DELOC dupa e90 (mai putin coupe-ul), deci judec subiectiv, daca-mi e permis pleonasmul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.