Jump to content

320d sau 330d...foarte curios


dextercos

Recommended Posts

O mare dilema a mea cand ma uit pe mobile.de este diferenta de pret foarte mica chiar inexistenta intre 330d si 320d.Sunt de curand posesorul unui 320d touring si as vrea sa trec la o berlina dar dupa ce m-am uitat pe mobile.de parca m-ar tenta un 330d touring.Nu inteleg totusi aceasta diferenta sa fie motoarele mai "slabe" sa fie scumpe de intretinut sau consuma mult...chiar nu-mi explic avand in vedere ca are 204 cai,majoritatea au piele si navi iar jantele de 17 sunt stock parca.M-am mai gandit ca avand motoare mai puternice sunt alergate mai mult de neamt si o ei de acolo cu 180k km si ea defapt are vreo 400k...nustiu.Dati-mi cateva pareri
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

O mare dilema a mea cand ma uit pe mobile.de este diferenta de pret foarte mica chiar inexistenta intre 330d si 320d.Sunt de curand posesorul unui 320d touring si as vrea sa trec la o berlina dar dupa ce m-am uitat pe mobile.de parca m-ar tenta un 330d touring.Nu inteleg totusi aceasta diferenta sa fie motoarele mai "slabe" sa fie scumpe de intretinut sau consuma mult...chiar nu-mi explic avand in vedere ca are 204 cai,majoritatea au piele si navi iar jantele de 17 sunt stock parca.M-am mai gandit ca avand motoare mai puternice sunt alergate mai mult de neamt si o ei de acolo cu 180k km si ea defapt are vreo 400k...nustiu.Dati-mi cateva pareri

 

Ce te faci sa crezi asta ? Poate doar sa ai ghinion sa iei un 330d de la neam de 400k dat inapoi la 180k . La ei nu prea se practica asta . Ma refer la NEMTI , nu la autohausuri de turci,arabi si romani......strict nemti . Mai degraba 330d , mai ales cel de 204cp decat orice 320d ..... nu se compara , 6 cilindrii , mai elastic ,mai aerisit , mai puternic .......

Link to comment
Share on other sites

Ce te faci sa crezi asta ? Poate doar sa ai ghinion sa iei un 330d de la neam de 400k dat inapoi la 180k . La ei nu prea se practica asta . Ma refer la NEMTI , nu la autohausuri de turci,arabi si romani......strict nemti . Mai degraba 330d , mai ales cel de 204cp decat orice 320d ..... nu se compara , 6 cilindrii , mai elastic ,mai aerisit , mai puternic .......

 

...mai fiabil, mai M57, mai six cylinder

 

Stefann stie ce zice..

+1

 

M57-LE este unul dintre cele mai bune motoare diesel de la Bmw, n-o sa-ti doresti sa conduci alt diesel prea curand

rog posesorii de astfel de motoare sa ma contrazica :)

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

la ei nu prea exista conceptia: imi iau motor mare sa-l alerg mai mult. nemtii isi cumpara in general masini strict pentru a-si satisface nevoile (de aia exista si atat de multe break-uri...la ei nu exista fitze de genul...io nu ma dau cu breaku pe magheru ca nu mor femeile dupa mine :) )

 

posibilitatea ca un 330d sa aiba 400k km e minima daca alegi bine masina, cum zicea Stefan, nu de la arabi sau romani care si acolo fac smecherii ca si aici.

 

diferenta asta mica de pret e si din cauza ca taxele (impozite, asigurari) sunt si acolo ca si aici pe capacitatea cilindrica...deci mai mari. la consum si pretul de intretinere nu o sa simti mare diferenta, iar cand o sa apesi acceleratia o sa accepti cu usurinta acei 1-2 litri in plus de motorina :)

 

la ei asigurarile de exemplu sunt calculate dupa persoana (cum au inceput si pe la noi dar inca suntem mici copii). nu stiu daca ai observat dar tanarul neamt de rand nu prea are masina cu motor mai mare de 2.0...pe care il tuneaza la maxim sa scoata ceva cai din el.

 

un alt plus pentru 330d este ca variantele touring acolo sunt foarte ieftine si au dotari extrem de bune. despre motor ce sa zic...excelent...n-o sa-ti doresti altceva.

 

ca sfat...am observat si eu ca sunt multe cu dotari misto, gen trapa, scaune sport incalzite, navi 16:9, dar o trantesc nemtii cu clima manuala :) nu stiu ce-o fi fost in capul celui care a configurat masina. ideea e sa nu te blochezi in astfel de nimicuri...de exemplu un panou de clima automata il gasesti lejer cu 100 euro sa-l schimbi, dar dotarile celelalte sunt foarte scumpe si greu de adaptat ulterior.

 

asa ca...spor la cumparaturi :)

Link to comment
Share on other sites

nu se omoara nimeni sa isi ia un seria 3 cu un asa motor cand te poti baga sa iei un seria 5 cu un astfel de motor, care sta altfel pe sosea... la masini mici, motoare mici... si sunt cam rarute...si sa nu mai vb de taxele f mari ... Edited by alex77xax
Link to comment
Share on other sites

nu se omoara nimeni sa isi ia un seria 3 cu un asa motor cand te poti baga sa iei un seria 5 cu un astfel de motor, care sta altfel pe sosea... la masini mici, motoare mici... si sunt cam rarute...si sa nu mai vb de taxele f mari ...

 

Acu nu tre sa exageram . Seria 3 nu e o masina mica.....

Link to comment
Share on other sites

nu se omoara nimeni sa isi ia un seria 3 cu un asa motor cand te poti baga sa iei un seria 5 cu un astfel de motor, care sta altfel pe sosea... la masini mici, motoare mici... si sunt cam rarute...si sa nu mai vb de taxele f mari ...

 

Atunci Opel Corsa ce e? Masina pt liputani? Seria 3 e destul de mare. Clasa media daca nu ma insel (adica imediat dupa compacta). Daca gresesc, sa ma corecteze cineva.

Link to comment
Share on other sites

O mare dilema a mea cand ma uit pe mobile.de este diferenta de pret foarte mica chiar inexistenta intre 330d si 320d.Sunt de curand posesorul unui 320d touring si as vrea sa trec la o berlina dar dupa ce m-am uitat pe mobile.de parca m-ar tenta un 330d touring.Nu inteleg totusi aceasta diferenta sa fie motoarele mai "slabe" sa fie scumpe de intretinut sau consuma mult...chiar nu-mi explic avand in vedere ca are 204 cai,majoritatea au piele si navi iar jantele de 17 sunt stock parca.M-am mai gandit ca avand motoare mai puternice sunt alergate mai mult de neamt si o ei de acolo cu 180k km si ea defapt are vreo 400k...nustiu.Dati-mi cateva pareri

 

Ce te faci sa crezi asta ? Poate doar sa ai ghinion sa iei un 330d de la neam de 400k dat inapoi la 180k . La ei nu prea se practica asta . Ma refer la NEMTI , nu la autohausuri de turci,arabi si romani......strict nemti . Mai degraba 330d , mai ales cel de 204cp decat orice 320d ..... nu se compara , 6 cilindrii , mai elastic ,mai aerisit , mai puternic .......

de acord cu tine:D

Link to comment
Share on other sites

330d, consum oras la mine 11-12 alergata... mers usor undeva sub 10, la drum 6,5 cu clima. raspunsuri fooarte bune la acceleratie.

treptele 1,2 cam violente si galagioase(multiplicate sa traga tare). eu as fi luat 320d, dar am avut pb. cu motorul de 2000, iar 3000, e adevarat e mai fiabil, cel putin pana acum. 1000-1900rpm trage ca aprope ca orice diesel... dupa care se dezlantuie. Succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
3.0 e cam mare pentru seria 3.Cel mai bine proportionat e 320d.Am mers cu un 3.0 pe un Seria 5 530D 218 cai si fugea de rupea.Nu stiu cat de mult ma ajuta la viteaza mare un 3.0 pe autostrada in Germania.Cred ca e mai mult de acceleratie si de senzatie....probelema e ca te cam obisnuiesti cu el si nu o sa fie bine apoi daca treci pe motoare mai mici :) Mai e vorba si de alte costuri pe acolo la 3.0 Edited by SILVIU2004
Link to comment
Share on other sites

3.0 e cam mare pentru seria 3.Cel mai bine proportionat e 320d.Am mers cu un 3.0 pe un Seria 5 530D 218 cai si fugea de rupea.Nu stiu cat de mult ma ajuta la viteaza mare un 3.0 pe autostrada in Germania.Cred ca e mai mult de acceleratie si de senzatie....probelema e ca te cam obisnuiesti cu el si nu o sa fie bine apoi daca treci pe motoare mai mici :) Mai e vorba si de alte costuri pe acolo la 3.0

eu mi-as lua 335d E90, sunt curios ce comportament are. dar in ritmul de oras cum imi trebuie mie e cam inutil, consum mare si costuri ceva mai ridicate la taxe. dar la drum lung ar fi o placere sa-l conduc.

Link to comment
Share on other sites

330d/2002...l-am avut 3 ani,super limuzina,6 in V...am parcurs 60.000 km ...singura problema:cauciucurile pe fata,f.sensibile la...gropile din asfalt(4 pene!!!)...se pare, din cauza greutatii pe fata...// am renuntat la bolid si datorita...costurilor !! acum il am 320d/2005, mai economic,cu 163 cp,suficienti...
Link to comment
Share on other sites

O mare dilema a mea cand ma uit pe mobile.de este diferenta de pret foarte mica chiar inexistenta intre 330d si 320d.Sunt de curand posesorul unui 320d touring si as vrea sa trec la o berlina dar dupa ce m-am uitat pe mobile.de parca m-ar tenta un 330d touring.Nu inteleg totusi aceasta diferenta sa fie motoarele mai "slabe" sa fie scumpe de intretinut sau consuma mult...chiar nu-mi explic avand in vedere ca are 204 cai,majoritatea au piele si navi iar jantele de 17 sunt stock parca.M-am mai gandit ca avand motoare mai puternice sunt alergate mai mult de neamt si o ei de acolo cu 180k km si ea defapt are vreo 400k...nustiu.Dati-mi cateva pareri

Am eu o berlina 320D 2001! Si imi trebuie touring!

Link to comment
Share on other sites

sincer si eu daca ar fi sa-mi iau acum masina m-as orienta spre un 330d touring de 204 cai. bineinteles nu l-as lua fara trapa, scaune sport incalzite, navi mare si poate si HK :) preturile la touring sunt excelente.

 

bine, eu acum visez la alte minunatii...Alpina D10 - 3.0d biturbo - 245 CP :) cand a aparut masina asta se spunea ca e "the fastest diesel on the planet" :)

Link to comment
Share on other sites

si eu mi-as dori un 330d (chiar coupe daca se poate :) dar tin rau nemtii la preturi.... mari f mari mi se par ... tu la cat ai gasit ceva sa iti placa?

in timp ce la noi preturile scad :) faceam asa un calcul ....ca sa dau 320d meu din 2002 aici si sa iau un 330cd 2004 aranjat frumos din Germania...tre` sa sar cu un plus de 10-15 mii de euro :)

Link to comment
Share on other sites

330d/2002...l-am avut 3 ani,super limuzina,6 in V...am parcurs 60.000 km ...singura problema:cauciucurile pe fata,f.sensibile la...gropile din asfalt(4 pene!!!)...se pare, din cauza greutatii pe fata...// am renuntat la bolid si datorita...costurilor !! acum il am 320d/2005, mai economic,cu 163 cp,suficienti...

 

Nu te supara dar din ce-ai scris reiese ca habar n-ai ce masina ai avut pe mana.Bmw e renumit pt. motoare L6,adica 6 in linie nu V6 si tot odata e cam singura masina din clasa sa care are distributia maselor intre punti 50/50.

Link to comment
Share on other sites

@venomous: am avut masina la vanzare cu 10.500 euro o buna bucata de timp. ti se pare scump pt un 330d foarte bine intretinut? :) daca o vrei, ti-o dau...si eu imi iau alpina aia :)

 

alpina D10 in Germania sunt foarte putine de vanzare, preturile pentru o masina buna, fara defecte declarate cel putin, incepe de pe la 15-16k euro, ajungand usor la 19-20.000 euro pt o masina impecabila. de dotari nu se pune problema, majoritatea vin cu extrem de multe optionale...cred ca aproape tot ce era disponibil pe e39 la vremea aia.

Link to comment
Share on other sites

@mikken: pretul tau era bun mai ales daca e bine intretinuta. Eu caut insa cu alt an de fabricatie.

Majoritatea celor din Romania nu sunt bine intretinute si rulatul la noi in tara lasa urme vrem-nu-vrem.

Ma enerveaza faptul ca s-a ajuns ca masinile de aici sa fie mult mai ieftine decat in Germania si un cumparator se vede pus in situatia sa aleaga dintre o masina rulata aici si cu kilometrajul real necunoscut si una rulata in Germania cu acelasi date, mai scumpa!

Ori nemtii tin inca prea rau la preturi, ori la noi au scazut prea mult? Asta as vrea sa inteleg de fapt..

Pe mobile, cel mai ieftin 330cd din 2004, negru si cu pachet M, este 20.ooo e (km aprox 90mii). Nu vreau sa comparam merele cu perele, dar facand un efort, ti se pare ca merita doublu fata de masina ta? LE: mai mult decat dublu, daca adaug taxa de inscriere, drumul, etc

Edited by VeNoMouS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.