Jump to content

martor bord aprins E30


Recommended Posts

sal. s-a aprins in panoul de deasupra oglinzii interioare retrovizoare un led pe care scrie MOTOROL.nu am gasit echivalentul acestui martor in manualul in lb engleza pt ursuletul meu E30. daca stie cineva ce inseamna va rog sa ma ajutati...oricum e vorba de nivelul la un lichid...care o fi ala. deasemenea am schimbat placutele de frina pe fata pt. ca era aprins la bord senzoru de uzura placute frina.am observat ca plautele originale fata (instalatia masinii) au senzor doar pe stinga fata.asta e . alea care leam cumparat aveau pe ambele parti senzor...le-am schimbat, dar tot sta aprins senzoru de uzura placute in bord. oare placutele de pe spate au si ele senzor? de la uzura lor sa stea martoru ala aprins in bord? nivelul la lichidul de frina e normal. mersi mult de ajutor. Bafta
Link to comment
Share on other sites

sal. s-a aprins in panoul de deasupra oglinzii interioare retrovizoare un led pe care scrie MOTOROL.nu am gasit echivalentul acestui martor in manualul in lb engleza pt ursuletul meu E30. daca stie cineva ce inseamna va rog sa ma ajutati...oricum e vorba de nivelul la un lichid...care o fi ala. deasemenea am schimbat placutele de frina pe fata pt. ca era aprins la bord senzoru de uzura placute frina.am observat ca plautele originale fata (instalatia masinii) au senzor doar pe stinga fata.asta e . alea care leam cumparat aveau pe ambele parti senzor...le-am schimbat, dar tot sta aprins senzoru de uzura placute in bord. oare placutele de pe spate au si ele senzor? de la uzura lor sa stea martoru ala aprins in bord? nivelul la lichidul de frina e normal. mersi mult de ajutor. Bafta

 

 

Salut,

 

Ai dreptate, este vorba intradevar de un lichid si anume: ULEI ( motorĂśl in germana, motoroil in engleza). Ai verificat nivelul? Sau poate calitatile acestui lichid sunt mult depreciate ...

Senzorii placutelor de frana de obicei ii gasesti in stanga fata si dreapta spate (asa cum stai la volan, si numai in cazul in care ai discuri pe spate). Daca sunt in regula, trage frana de mana sa se aprinda martorul in bord si pune contactul pe treapta 2(aia cu toate beculetele aprinse) si lasa asa circa 30 secunde. La E 46 merge si s-ar putea sa mearga si la tine.

 

 

Dan

Link to comment
Share on other sites

sal. s-a aprins in panoul de deasupra oglinzii interioare retrovizoare un led pe care scrie MOTOROL.nu am gasit echivalentul acestui martor in manualul in lb engleza pt ursuletul meu E30. daca stie cineva ce inseamna va rog sa ma ajutati...oricum e vorba de nivelul la un lichid...care o fi ala. deasemenea am schimbat placutele de frina pe fata pt. ca era aprins la bord senzoru de uzura placute frina.am observat ca plautele originale fata (instalatia masinii) au senzor doar pe stinga fata.asta e . alea care leam cumparat aveau pe ambele parti senzor...le-am schimbat, dar tot sta aprins senzoru de uzura placute in bord. oare placutele de pe spate au si ele senzor? de la uzura lor sa stea martoru ala aprins in bord? nivelul la lichidul de frina e normal. mersi mult de ajutor. Bafta

 

 

Salut,

 

Ai dreptate, este vorba intradevar de un lichid si anume: ULEI ( motorĂśl in germana, motoroil in engleza). Ai verificat nivelul? Sau poate calitatile acestui lichid sunt mult depreciate ...

Senzorii placutelor de frana de obicei ii gasesti in stanga fata si dreapta spate (asa cum stai la volan, si numai in cazul in care ai discuri pe spate). Daca sunt in regula, trage frana de mana sa se aprinda martorul in bord si pune contactul pe treapta 2(aia cu toate beculetele aprinse) si lasa asa circa 30 secunde. La E 46 merge si s-ar putea sa mearga si la tine.

 

 

Dan

mersi BOSS. intradevart am completat cu ulei si s-a stins becu ala. cu frina de mina nu am inteles.cind trag frina de mina se aprinde un martor cu litera P (de la parking brake cred).senzoru la placute care sta aprins e un cerc intre doua paranteze. ala de la fraina de mina se stinge dupa ce pornesc motorul si las frina de mina jos, dar ala de la placute sta tot timpul aprins. SALUTARE

Link to comment
Share on other sites

sal. s-a aprins in panoul de deasupra oglinzii interioare retrovizoare un led pe care scrie MOTOROL.nu am gasit echivalentul acestui martor in manualul in lb engleza pt ursuletul meu E30. daca stie cineva ce inseamna va rog sa ma ajutati...oricum e vorba de nivelul la un lichid...care o fi ala. deasemenea am schimbat placutele de frina pe fata pt. ca era aprins la bord senzoru de uzura placute frina.am observat ca plautele originale fata (instalatia masinii) au senzor doar pe stinga fata.asta e . alea care leam cumparat aveau pe ambele parti senzor...le-am schimbat, dar tot sta aprins senzoru de uzura placute in bord. oare placutele de pe spate au si ele senzor? de la uzura lor sa stea martoru ala aprins in bord? nivelul la lichidul de frina e normal. mersi mult de ajutor. Bafta

 

 

Salut,

 

Ai dreptate, este vorba intradevar de un lichid si anume: ULEI ( motorĂśl in germana, motoroil in engleza). Ai verificat nivelul? Sau poate calitatile acestui lichid sunt mult depreciate ...

Senzorii placutelor de frana de obicei ii gasesti in stanga fata si dreapta spate (asa cum stai la volan, si numai in cazul in care ai discuri pe spate). Daca sunt in regula, trage frana de mana sa se aprinda martorul in bord si pune contactul pe treapta 2(aia cu toate beculetele aprinse) si lasa asa circa 30 secunde. La E 46 merge si s-ar putea sa mearga si la tine.

 

 

Dan

mersi BOSS. intradevart am completat cu ulei si s-a stins becu ala. cu frina de mina nu am inteles.cind trag frina de mina se aprinde un martor cu litera P (de la parking brake cred).senzoru la placute care sta aprins e un cerc intre doua paranteze. ala de la fraina de mina se stinge dupa ce pornesc motorul si las frina de mina jos, dar ala de la placute sta tot timpul aprins. SALUTARE

 

Salut,

 

Trebuie sa ai toti acuatorii activi in stand by, in timpul check-ului.

Am zis de becul de frana de mana fiindca ala tre sa fie aprins si el.

Ca urmare:

1. trage frana de mana

2.pune contactul pe treapta 2 FARA PORNIREA MOTORULUI

3.Lasa asa 30 de secunde TOT FARA PORNIREA MOTORULUI

4.Ia-i contactul si fa o proba.

Daca ai placute pe spate, asigura-te ca senzorul e bun.

Explicatia pentru senzori pe ambele parti pe fata este:

Asa cum am zis inainte, BMW are senzori pe dreapta fata si stanga spate cum privesti asezat la volan la masini construite cu VOLANUL pe STANGA. Pentru cele cu volan pe dreapta este invers.

 

Si pentru toti:

Am descoperit nebunia care o aveam cu martorul motor aprins :) :

1. Bujii naspa (desi noi dupa catalog) care dadeau amestec bogat.

2. Am curatat putin interiorul debitmetrului asa incat sa se inchida clapeta perfect (sa nu mai piarda...)

4. am uns timomeria acceleratiei pe debitmetru (inclusiv din interior) - cu ulei inert la spray.

Cel putin de doua zile nu mai umblu cu laptop-ul si interfata in masina :)

 

Mai vad eu si va mai zic daca vreti.

Si apropo:

Folositi METABOND Megalene pentru combustibil (dar ASA CUM ZICE prospectul).SPECTACULOS!! Eu am facut intai proba la rece pe ceva parturi calaminate..SUPER COOL

 

Un weekend spectaculos tuturor!

 

Dan

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Trebuie sa ai toti acuatorii activi in stand by, in timpul check-ului.

Am zis de becul de frana de mana fiindca ala tre sa fie aprins si el.

Ca urmare:

1. trage frana de mana

2.pune contactul pe treapta 2 FARA PORNIREA MOTORULUI

3.Lasa asa 30 de secunde TOT FARA PORNIREA MOTORULUI

4.Ia-i contactul si fa o proba.

Daca ai placute pe spate, asigura-te ca senzorul e bun.

Explicatia pentru senzori pe ambele parti pe fata este:

Asa cum am zis inainte, BMW are senzori pe dreapta fata si stanga spate cum privesti asezat la volan la masini construite cu VOLANUL pe STANGA. Pentru cele cu volan pe dreapta este invers.

 

Si pentru toti:

Am descoperit nebunia care o aveam cu martorul motor aprins :) :

1. Bujii naspa (desi noi dupa catalog) care dadeau amestec bogat.

2. Am curatat putin interiorul debitmetrului asa incat sa se inchida clapeta perfect (sa nu mai piarda...)

4. am uns timomeria acceleratiei pe debitmetru (inclusiv din interior) - cu ulei inert la spray.

Cel putin de doua zile nu mai umblu cu laptop-ul si interfata in masina :)

 

Mai vad eu si va mai zic daca vreti.

Si apropo:

Folositi METABOND Megalene pentru combustibil (dar ASA CUM ZICE prospectul).SPECTACULOS!! Eu am facut intai proba la rece pe ceva parturi calaminate..SUPER COOL

 

Un weekend spectaculos tuturor!

 

Dan

mersi agina BOSS

Edited by BoBo
nu mai dati quote la quote la quote...
Link to comment
Share on other sites

1. Bujii naspa (desi noi dupa catalog) care dadeau amestec bogat.

Mai vad eu si va mai zic daca vreti.

Si apropo:

Folositi METABOND Megalene pentru combustibil (dar ASA CUM ZICE prospectul).SPECTACULOS!!

 

Ce ai observat in bine dupa ce ai folosit Megalene?

 

 

Salut,

 

Ca sa ma conving am facut intai proba la rece (pulverizand amestec de benzina si Megalene in prop. specificata) pe ceva supape calaminate, injectoare vechi, bujii. S-au curatat ok, si repede.

Eu am deja 2000 km mersi cu benzina amestecata cu Meg. Pe tester am citit inainte param. aprinderii si monitorizam bujiile si inj. Erau ceva diferente intre componente, dar nu mari si nici periculoase. Acum nu se mai pune problema si pe bune se simte. Eu unul asta am constatat...Oricum fiecare isi cunoaste masina si isi poate da seama de orice schimbare.

 

Dan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.