Jump to content

Turatie BMW 320 / 2005 - E90


lover1976

Recommended Posts

Mie imi sta turometru undeva pe la 700 rotatii / minut si la alte masini la fel ca a mea am vazut ca , acul turometrului sta pe undeva la 850-900 rot/minut....Credeti ca este normal asa ceva ? Daca nu, de la ce ar putea fi cauza asta ? Precizez ca nu am trepidatii la masina sau altceva, trage bine, doar in acceleratie la blana, in orice treapta , este mai zgomotos motorul !!!

O alta intrebare : am verificat si tobele, par in regula, dar racordul de la toba principala la catalizator este foarte flexibil, asa trebuie sa fie ?

Multumesc anticipat !!!

Link to comment
Share on other sites

Diesel sau benzina?Daca e diesel am sa ma uit la cat sta la mine.In acceleratii blana motorul meu se aude chiar bine asa ca nu stiu ce sa zic.

 

E diesel, scuze...are 178000 km...cand o accelerez in sarcina, adica in viteza, atunci are acel zgomot mai pronuntat de diesel, dupa care se aude bine, are o plaja, sa spun asa, in care face zgomotul asta mai pronuntat...nu stiu ce o avea, motorul merge "rotund"...daca ma poti ajuta cu un sfat bun, iti multumesc anticipat !!!

Link to comment
Share on other sites

Ok,am sa ma uit la cat imi sta mie relanti-ul.La mine se aude zgomotul de diesel mai mult la relanti si mai ales cand e rece dar in sarcina turata se aude destul de bine motorul chiar a fost laudat de cativa amici cu care am mai fost prin masina.

 

Si la mine se aude la fel, dar cand e in viteza, atunci se aude in acceleratie...daca o accelerez cand e scoasa din viteza, se aude super bine...deci ???

Link to comment
Share on other sites

mie imi sta pe la 850-900 rotatii la relanti.

de curiozitate,ce motorina bagi in rezervor?

 

Am bagat disel premium de la PetromV, se zice cea mai buna de la ei, dar in ultima luna am bagat de la Rompetrol motorina Euro 5....Alarteieri am bagat in rezervor Diesel Cetane Plus ca sa ii creasca cifra cetanica...toate bune si frumoasa pana ieri dupa masa a inceput sa scoata un fum intens si un miros de plastic ars...vad ca azi s-a mai linistit si nu mai scoate fum deloc...dar mai are putin miros la teava de esapament...Recunosc ca masina mergea mai linistit cu acea solutie in ea, dar....apar alte prostii la ea....

Link to comment
Share on other sites

Si la mine sta tot undeva pe la 850-900 rot/min.Eu bag de cand am masina doar omv premium diesel sau motorina euro 5 de la rompetrol fara sa fi avut vreo problema cu ele.Intrebare,ai filtru de particule?Adica ai teava esapament in jos sau e dreapta?
Link to comment
Share on other sites

Si la mine sta tot undeva pe la 850-900 rot/min.Eu bag de cand am masina doar omv premium diesel sau motorina euro 5 de la rompetrol fara sa fi avut vreo problema cu ele.Intrebare,ai filtru de particule?Adica ai teava esapament in jos sau e dreapta?

 

Am teava de esapament dreapta, deci cred ca am si filtru de particule.....Sa nu imi spui ca ar avea ceva asta ca nu costa decat 68 mil lei...Doamne fereste de ceva la el !!!!

Link to comment
Share on other sites

Pai ai spus ca masina a scos fum.Daca ai filtru de particule si e in mintile lui nu ar trebui sa iasa fum vizibil.Incearca sa schimbi filtrul epurator asa cum ti-am mai zis si pe celalalt topic (se schimba la 60.000km) si costa cam 1,5 milioane.Cati km are masina ta?
Link to comment
Share on other sites

Pai ai spus ca masina a scos fum.Daca ai filtru de particule si e in mintile lui nu ar trebui sa iasa fum vizibil.Incearca sa schimbi filtrul epurator asa cum ti-am mai zis si pe celalalt topic (se schimba la 60.000km) si costa cam 1,5 milioane.Cati km are masina ta?

 

A scos fum doar ptr putin timp...dar la inceput foarte mult..apoi gradula pana la deloc..dar mirosul de plastic ars ( doar la toba )a ramas, dar nu la aceiasi intensitate ca la inceput !!! Filtrul epurator ? care e acela ? eu am schimat 4 filtre la a mea...motorina,ulei aer si filtrul acela mai mare de la grila de langa stergatoare-pe baza de siliciu....masina are 178000 km ! Ea nu scotea gram de fum inainte de a pune acea solutie Diesel Cetane Plus de la Wynn's.....acum nu mai scoate deloc fum...ce s-o fi intamplat ieri, nu stiu, tu ai idee ?

Link to comment
Share on other sites

Mie imi sta turometru undeva pe la 700 rotatii / minut si la alte masini la fel ca a mea am vazut ca , acul turometrului sta pe undeva la 850-900 rot/minut....Credeti ca este normal asa ceva ? Daca nu, de la ce ar putea fi cauza asta ? Precizez ca nu am trepidatii la masina sau altceva, trage bine, doar in acceleratie la blana, in orice treapta , este mai zgomotos motorul !!!

O alta intrebare : am verificat si tobele, par in regula, dar racordul de la toba principala la catalizator este foarte flexibil, asa trebuie sa fie ?

Multumesc anticipat !!!

 

E foarte normal.. Mai precis, turometrul trebuie sa stea la 682 rotatii/min la relanti, am intrebat la reprezentanta... singura diferenta e ca masina mea e pe benzina, dar banuiesc ca si la motorina e la fel...

Link to comment
Share on other sites

Mie imi sta turometru undeva pe la 700 rotatii / minut si la alte masini la fel ca a mea am vazut ca , acul turometrului sta pe undeva la 850-900 rot/minut....Credeti ca este normal asa ceva ? Daca nu, de la ce ar putea fi cauza asta ? Precizez ca nu am trepidatii la masina sau altceva, trage bine, doar in acceleratie la blana, in orice treapta , este mai zgomotos motorul !!!

O alta intrebare : am verificat si tobele, par in regula, dar racordul de la toba principala la catalizator este foarte flexibil, asa trebuie sa fie ?

Multumesc anticipat !!!

 

Iti apare fenomenul de surge, tipic pentru motoarele turbo, cand sunt accelerate puternic in trepte superioare iar turatia motorului este prea joasa. Pe romaneste esti in mers in treapta 4 la 1200 rpm si accelerezi la blana. Turbina nu are timp sa se roteasca la fel de repede precum ies gazele de evacuare. In timp palele turbinei se va acoperi cu funingine si va fi deteriorata.

Este doar perceptia mea, dupa experienta pe diesel.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi sta turometru undeva pe la 700 rotatii / minut si la alte masini la fel ca a mea am vazut ca , acul turometrului sta pe undeva la 850-900 rot/minut....Credeti ca este normal asa ceva ? Daca nu, de la ce ar putea fi cauza asta ? Precizez ca nu am trepidatii la masina sau altceva, trage bine, doar in acceleratie la blana, in orice treapta , este mai zgomotos motorul !!!

O alta intrebare : am verificat si tobele, par in regula, dar racordul de la toba principala la catalizator este foarte flexibil, asa trebuie sa fie ?

Multumesc anticipat !!!

 

Iti apare fenomenul de surge, tipic pentru motoarele turbo, cand sunt accelerate puternic in trepte superioare iar turatia motorului este prea joasa. Pe romaneste esti in mers in treapta 4 la 1200 rpm si accelerezi la blana. Turbina nu are timp sa se roteasca la fel de repede precum ies gazele de evacuare. In timp palele turbinei se va acoperi cu funingine si va fi deteriorata.

Este doar perceptia mea, dupa experienta pe diesel.

Asa am crezut si eu, dar nu e asa...Cand o accelerez, nu e subturata, stiu cum reactioneaza o masina care e accelerata cand e subturata...a mea e zgomotoasa daca o calc si la 2500 de ture pentru a schimba viteza.Care ar fi fenomenul....am tot cautat dar nu imi dau seama...Toti imi spun ca asa e acum motorul de la dieselul de la BMW "mai zgomotos" ca nu mai e insonorizat corespunzator...Eu cred ca ar fi altceva, dar nu stiu ce....Nu stiu daca voi descoperi vroedata ce poate cauza acest zgomot pronuntat de diesel in acceleratie....

Link to comment
Share on other sites

Iti apare fenomenul de surge, tipic pentru motoarele turbo, cand sunt accelerate puternic in trepte superioare iar turatia motorului este prea joasa. Pe romaneste esti in mers in treapta 4 la 1200 rpm si accelerezi la blana. Turbina nu are timp sa se roteasca la fel de repede precum ies gazele de evacuare. In timp palele turbinei se va acoperi cu funingine si va fi deteriorata.

Este doar perceptia mea, dupa experienta pe diesel.

 

Nu este doar percepĂžia ta, este unul dintre principalele motive pentru care picĂŁ turbinele.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.