Jump to content

320i E46 vs 325i E90


ggigiro

Recommended Posts

posesor de E46 320i 170cp am condus E90 325i varianta motor 2500cmc, 218CP. Afirm cu tarie ca E90 este clar superior si ma refer aici la tinuta de drum. Am alegat-o spre Sinaia si impresia de sportivitate si manevrabilitate a fost superioara E46. Am simtit un control mai mare in viraje abordate in forta. Motorul elastic, rapoartele la cutie diferite desi are 6+1 trepte fata de 5+1 la E46 treapta a 3-a spre exemplu este mai lunga pana la 160km/h; intradevar sunt si cele 500rpm in plus la E90.

La viteze mici n-am simtit o diferenta mare in demaraj dar peste 100km/h motorul de 2.5l de pe E90 isi arata clasa. Ca toate BMW-urile de serie mai putin M (n-am condus) nu este violent in demaraj(nu bruscheza) dar o data urcat in ture nu-ti da nici o clipa senzatia de plafonare mai mult prezinta o dezlantuire continua.

 

In concluzie, daca as beneficia de ceva cash as face un upgrade oricand la E90, fara regrete fata de mult apreciatul E46.

Link to comment
Share on other sites

posesor de E46 320i 170cp am condus E90 325i varianta motor 2500cmc, 218CP. Afirm cu tarie ca E90 este clar superior si ma refer aici la tinuta de drum. Am alegat-o spre Sinaia si impresia de sportivitate si manevrabilitate a fost superioara E46. Am simtit un control mai mare in viraje abordate in forta. Motorul elastic, rapoartele la cutie diferite desi are 6+1 trepte fata de 5+1 la E46 treapta a 3-a spre exemplu este mai lunga pana la 160km/h; intradevar sunt si cele 500rpm in plus la E90.

La viteze mici n-am simtit o diferenta mare in demaraj dar peste 100km/h motorul de 2.5l de pe E90 isi arata clasa. Ca toate BMW-urile de serie mai putin M (n-am condus) nu este violent in demaraj(nu bruscheza) dar o data urcat in ture nu-ti da nici o clipa senzatia de plafonare mai mult prezinta o dezlantuire continua.

 

In concluzie, daca as beneficia de ceva cash as face un upgrade oricand la E90, fara regrete fata de mult apreciatul E46.

 

E oarecum normal , totusi sunt 50cp in plus ..... adica undeva la 35% din puterea celui de 2.2 . E si normal sa se simta diferenta......dar ia fa tu un alt test , da-te cu un 330i 231cp e46 si pe urma compara-le :)

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cum o fi fata de e46 325...

 

Pai 325i E90(2,5L) trage mai de jos de la turatie mai mica,(250NM la 2750rot/min fata de 245NM la 3500rot/min la E46) si urca mai mult in ture, linia rosie incepe de la 7000rot/min fata de 6500rot/min la E46 325i,ca si performante e identic cu 330iA E46 insa consuma mai putin decat un 320i E46 de 170cp.Eu zic ca e un progres destul de mare :)

Link to comment
Share on other sites

Cu consumul nu prea ai nimerit-o pentru ca si e46 325 consuma mai putin ca 320i E46 de 170cp. In plus, prin intrebarea mea n-am sugerat ca ar fi posibil ca e46 325 sa fie mai bun ci doar daca ar mai fi simtit o asemenea diferenta! Totodata cu toata linia rosie si CP si cuplu si bla bla bla E90 e mai rapid de la 0-100 doar cu doua sutimi de secunda ca e46. DECI; 0.2 secunde!! Daca fac o resoftare... :) Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Nevermind!

 

Parerea MEA este ca intre ub 325 E46 cu suspensie sport si bine intretinut (eventual 2003-2004) si E90 325 nu ar trebui ca soferul sa imta diferente la condus. Si aici ma refer la placerea de a conduce! Cred ca amandoua masini se simt la fel de bine de catre sofer!

Link to comment
Share on other sites

Asta cu consumul e relativa. Mie, 318-le, imi consuma mai putin decat zice producatorul in anumite conditii! Am observat asta cand am mers cu masina numai la servici timp de o saptamana. O explicatia este ca nu prea conduc sportiv cand merg la servici si a 2-a ar fi ca este foarte liber. Desi locuiesc in bucuresti, in drumul spre serv am doar 2 sau 3 semafoare si nu se intampla sa stau de doua ori la unul. Si in felul asta am scos si consum de 10%. Oficial masina consuma 11.3. Cand ies la o tura de oras si dau in ea si mai e si aglomerat am un consum de 12-13%. Deci, astfel sunt unii care spun ca au un anumit consum si altii, cu aceeasi masina, considera ca e vrajeala.
Link to comment
Share on other sites

Cu consumul nu prea ai nimerit-o pentru ca si e46 325 consuma mai putin ca 320i E46 de 170cp. In plus, prin intrebarea mea n-am sugerat ca ar fi posibil ca e46 325 sa fie mai bun ci doar daca ar mai fi simtit o asemenea diferenta! Totodata cu toata linia rosie si CP si cuplu si bla bla bla E90 e mai rapid de la 0-100 doar cu doua sutimi de secunda ca e46. DECI; 0.2 secunde!! Daca fac o resoftare... :)

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Da, asa este! In fapt in carte 325 e dat ca ar consuma cu 0.1 l/100 mai mult ca 320 (respectiv 12.3% fata de 12.2%) dar in realitate 325 consuma mai putin! Nu are rost sa ne contrazicem! La un stil de mers non agresiv 325 consuma considerabil mai putin ca 320 (iar agresiv consuma la fel dar cu performante mult mai bune)! Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Da, asa este! In fapt in carte 325 e dat ca ar consuma cu 0.1 l/100 mai mult ca 320 (respectiv 12.3% fata de 12.2%) dar in realitate 325 consuma mai putin! Nu are rost sa ne contrazicem! La un stil de mers non agresiv 325 consuma considerabil mai putin ca 320 (iar agresiv consuma la fel dar cu performante mult mai bune)!

 

de unde stii ? ai probat tu ambele modele ? din cate imi aduc aminte tu ai avut inainte de 325i un 320i,dar cel vechi de 150cp nu cel de 170cp; te intreb pt. ca si eu am mai citit ca varianta 2.5 nu ar consuma mai mult decat 2.2; si dezvoltand mai departe intreb cu cat consuma mai mult un 330i e46 fata de fratiorii mai mici de 2.2 si 2.5? este adevarat ca intretinerea la modelul de 3l benzina e46 este mai scumpa ca la celelalte doua?adica ce piese ar fi mai scumpe?nu au aceeasi platforma tehnica? sunt curios caci ma mai incearca uneori cate un vis de a-mi lua un 330i e46(nu foarte curand ce-i drept)si nu stiu daca realmente as putea sa mi-l permit;momentan am un 320i(2.2l) si d.p.d.v. al consumului si intretinerii pot sa zic ca pt. modelul asta fac fata.

Link to comment
Share on other sites

Da, asa este! In fapt in carte 325 e dat ca ar consuma cu 0.1 l/100 mai mult ca 320 (respectiv 12.3% fata de 12.2%) dar in realitate 325 consuma mai putin! Nu are rost sa ne contrazicem! La un stil de mers non agresiv 325 consuma considerabil mai putin ca 320 (iar agresiv consuma la fel dar cu performante mult mai bune)!

 

Pai de ce sa nu ne contrazicem?

Nu ai dreptate si punct!

E in fapt acelasi motor cu o cilindree mai mare M54B25-ul. Care ar fi logica ta? Ca acelasi motor, dar de 8000cmc nu ar consuma deloc?

Daca te bazezi pe faptul ca M54B22 trebuie sa meagra mai sus in turatii ca sa traga caroseria, e complet eronat.

Realitatea este ca diferenta de consum este foarte mica(pana intr-un litru) dar iti spun sigur ca 325 consuma mai mult.

Edited by white320ci
Link to comment
Share on other sites

Asta cu consumul e relativa. Mie, 318-le, imi consuma mai putin decat zice producatorul in anumite conditii! Am observat asta cand am mers cu masina numai la servici timp de o saptamana. O explicatia este ca nu prea conduc sportiv cand merg la servici si a 2-a ar fi ca este foarte liber. Desi locuiesc in bucuresti, in drumul spre serv am doar 2 sau 3 semafoare si nu se intampla sa stau de doua ori la unul. Si in felul asta am scos si consum de 10%. Oficial masina consuma 11.3. Cand ies la o tura de oras si dau in ea si mai e si aglomerat am un consum de 12-13%. Deci, astfel sunt unii care spun ca au un anumit consum si altii, cu aceeasi masina, considera ca e vrajeala.

 

Consumul pe care l-ai scos nu este un consum real de oraÂş.

Link to comment
Share on other sites

Chriss vrei sa ne spui ca tu daca incepi si alergi benzinaru (desii are doar 4 cilindrii) iti mananca 12-13 ? Asta e doar o gluma ..... La mers de aglomeratie , bara la bara un 316/318 consuma 14 si chiar 15 . Daca dai in ele rau de tot nu m-ar mira sa manance un 19-20 ..... dar in nici un caz 12-13 . Atata consuma un diesel alergat :)
Link to comment
Share on other sites

Cu consumul nu prea ai nimerit-o pentru ca si e46 325 consuma mai putin ca 320i E46 de 170cp. In plus, prin intrebarea mea n-am sugerat ca ar fi posibil ca e46 325 sa fie mai bun ci doar daca ar mai fi simtit o asemenea diferenta! Totodata cu toata linia rosie si CP si cuplu si bla bla bla E90 e mai rapid de la 0-100 doar cu doua sutimi de secunda ca e46. DECI; 0.2 secunde!! Daca fac o resoftare... :)

 

:)

 

E90 325i: 12.1/6.2/8.4 l/100km E46320i: 12,2/6,9/8,9l/100km

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.