Jump to content

Problema ambreiaj


Recommended Posts

nu ai pt ce monique,acesta este una dintre datoriile noastre fiind pe acest forum..sa ne ajutam unii pe ceilalti...o mare familie ONLINE..multa bafta :)

 

da, dar din pacate eu nu prea am cu ce sa ajut... ca nu ma pricep... o sa mai invat si eu din topicurile de pe site :)

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ce credeti k s-a intamplat????am pornit masina dimineata si am vazut k pedala de la ambreiaj e moale,si trage mai greu,pe urma knd am apasat frana nu tinea era elastik abia la a 3-a pedala.are lichid.se pate sa fie pompa dea ambreiaj????
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
nu ai pt ce monique,acesta este una dintre datoriile noastre fiind pe acest forum..sa ne ajutam unii pe ceilalti...o mare familie ONLINE..multa bafta :)

 

da, dar din pacate eu nu prea am cu ce sa ajut... ca nu ma pricep... o sa mai invat si eu din topicurile de pe site :)

Tii cumva piciorul mult apasat pe ambreiaj?

Link to comment
Share on other sites

nu ai pt ce monique,acesta este una dintre datoriile noastre fiind pe acest forum..sa ne ajutam unii pe ceilalti...o mare familie ONLINE..multa bafta :)

 

da, dar din pacate eu nu prea am cu ce sa ajut... ca nu ma pricep... o sa mai invat si eu din topicurile de pe site :)

Tii cumva piciorul mult apasat pe ambreiaj?

 

 

Nu mai mult decat e nevoie... dar in Bucuresti e nevoie, crede-ma...

 

Am schimbat kit-ul si volanta, dar tot se aude zgomotul. A mai fost un topic pe tema asta si se pare ca sunt destul de multi cu aceeasi problema... cica ar fi o vibratie de la cutia de viteze, nimic grav in esenta; o sa ma duc dupa sarbatori cu ea si in alt service sa vad ce-mi zic

 

M-am obisnuit, nu-mi mai consum neuronii cu asta :)

Link to comment
Share on other sites

nu ai pt ce monique,acesta este una dintre datoriile noastre fiind pe acest forum..sa ne ajutam unii pe ceilalti...o mare familie ONLINE..multa bafta :)

 

da, dar din pacate eu nu prea am cu ce sa ajut... ca nu ma pricep... o sa mai invat si eu din topicurile de pe site ;)

Tii cumva piciorul mult apasat pe ambreiaj?

 

 

Nu mai mult decat e nevoie... dar in Bucuresti e nevoie, crede-ma...

 

Am schimbat kit-ul si volanta, dar tot se aude zgomotul. A mai fost un topic pe tema asta si se pare ca sunt destul de multi cu aceeasi problema... cica ar fi o vibratie de la cutia de viteze, nimic grav in esenta; o sa ma duc dupa sarbatori cu ea si in alt service sa vad ce-mi zic

 

M-am obisnuit, nu-mi mai consum neuronii cu asta :)

 

 

Pacat ca baietii de aici de pe forum isi dau cu parerea si mai rau te incurca :) . Aceeasi problema o am si eu.Dupa un milion de mecanici si pareri :) am aflat de la ce e : e de la cadran, masina va face acel zgomot de fiecare data cand o smucesti putin, ca de exemplu schimbul vitezei (se simte doar cand treci din treapta I la II ) sau cand accelerezi putin in treptele I sau II. Bine ca nu m'am bagat la cumparaturi de kituri de ambreaj , volante , cutie de viteze sau altele... :)

Link to comment
Share on other sites

Pacat ca baietii de aici de pe forum isi dau cu parerea si mai rau te incurca :) . Aceeasi problema o am si eu.Dupa un milion de mecanici si pareri :) am aflat de la ce e : e de la cadran, masina va face acel zgomot de fiecare data cand o smucesti putin, ca de exemplu schimbul vitezei (se simte doar cand treci din treapta I la II ) sau cand accelerezi putin in treptele I sau II. Bine ca nu m'am bagat la cumparaturi de kituri de ambreaj , volante , cutie de viteze sau altele... :)

 

 

Banuiesc ca e vorba de cardan...

 

Da, exact, cand merg mult in trafic aglomerat si schimb des dintr-a-ntaia intr-a doua... daca o scot din buc, nu mai face...

 

Nici eu nu m-am bagat la astfel de achizitii, le-am schimbat pe garantie... desi incep sa ma indoiesc ca le-au schimbat, nu mi-au dat nici o hartie, nimic...

 

Si e ceva de facut? Se agraveaza sau poate afecta ceva? Ca eu merg cu ea asa de cateva luni si nu s-a agravat...

 

Am remarcat ca e o problema destul de des intalnita, mai e un topic "zgomot ciudat la apasarea ambreiajului in mers" (ceva de genul), poate citesti si acolo daca ai un pic de timp ;)

 

Oricum mersi mult pentru informatie :)

Link to comment
Share on other sites

Buna, am si eu o problema, si m-am decis sa ma consult cu impatimitii BMW :)

De ceva vreme, Se aude un bocanit la masina in mers (cel mai bine il aud cand apas ambreiajul ca sa schimb intr-a doua si uneori si intr-a treia). Am fost cu ea la service (masina e inca in garantie), la momentul respectiv simteam si o f usoara trepidatie cand tineam mana pe schimbator... in fine, mi-au zis ca sunt bieletele, le-au schimbat, a disparut trepidatia, dar bocanitul a ramas... cand apas ambreiajul, parca se zdruncina ceva, asa se aude... Nu se aude tare, ziua in trafic, aglomeratie nici nu o aud; si nu se aude decat cu geamurile inchise

Aveti idee ce ar putea fi?

Si inca o intrebare: service-ul la care merg e MHS Motors, ce parere aveti de el? Merg acolo ca e mai aproape, plus ca despre bavaria am auzit numai lucruri naspa

Mersi mult

Monique

salut! aceeasi problema o am si eu...cica ar fi de la bucsa diferential sau de la flansa de la cardan sau joc in crucea cardanica..eu m-am obisnuit cu zgomotul acela....se aude mai tare cand calc brusc ambreiajul ..se aude undeva in spate ...

 

ce model de bmw ai....sa inteleg ca seria 3 ,dar de care?

320i are din profil.

Mersi mult pt raspuns

320i din 2006

Am mai citit cateva topic-uri si pare a fi ambreiajul; acum ca ma gandesc mai bine, mi s-a intamplat de cateva ori sa imi intre f greu intr-a intaia, dar n-am dat atentie... plus ca in ultima vreme cam smuceste cand schimb intr-a doua... dar am zis ca poate o bruschez eu...

Mersi mult pt ajutor

nu cred ca e ambreiajul...eu i-am schimbat kit-ul de ambreiaj si tot am zgomotul...

Link to comment
Share on other sites

Pacat ca baietii de aici de pe forum isi dau cu parerea si mai rau te incurca :) . Aceeasi problema o am si eu.Dupa un milion de mecanici si pareri :) am aflat de la ce e : e de la cadran, masina va face acel zgomot de fiecare data cand o smucesti putin, ca de exemplu schimbul vitezei (se simte doar cand treci din treapta I la II ) sau cand accelerezi putin in treptele I sau II. Bine ca nu m'am bagat la cumparaturi de kituri de ambreaj , volante , cutie de viteze sau altele... :)

 

 

Banuiesc ca e vorba de cardan...

 

Da, exact, cand merg mult in trafic aglomerat si schimb des dintr-a-ntaia intr-a doua... daca o scot din buc, nu mai face...

 

Nici eu nu m-am bagat la astfel de achizitii, le-am schimbat pe garantie... desi incep sa ma indoiesc ca le-au schimbat, nu mi-au dat nici o hartie, nimic...

 

Si e ceva de facut? Se agraveaza sau poate afecta ceva? Ca eu merg cu ea asa de cateva luni si nu s-a agravat...

 

Am remarcat ca e o problema destul de des intalnita, mai e un topic "zgomot ciudat la apasarea ambreiajului in mers" (ceva de genul), poate citesti si acolo daca ai un pic de timp :)

 

Oricum mersi mult pentru informatie ;)

 

defapt nu e "zgomot ciudat cand apas ambreajul in mers" e treaba ca atunci cand apesi ambreajul masina se smuceste putin(alt termen nu am gasit, si ma cam grabesc pt un brain-storming), pierde un tempo din miscare, si atunci este solicitat cardanul. Incearca la vizeza de plecare ,pana sa schimbi in treapta IIa sa iei piciorul de pe acceleratie si o sa simti acelasi lucru. Din sfaturile pe care le'am primit eu ... mai poti merge ceva cu el asa, dar cineva mi'a spus ca o sa se agraveze in timp si este posibil sa se rupa , ceea ce nu e deloc bine daca esti in miscare.

 

 

Si georgian are aceeasi problema ca noi si vad ca e mai bine informat. Si eu merg cu masina asa si inca nu m'am rasturnat :)

Link to comment
Share on other sites

defapt nu e "zgomot ciudat cand apas ambreajul in mers" e treaba ca atunci cand apesi ambreajul masina se smuceste putin(alt termen nu am gasit, si ma cam grabesc pt un brain-storming), pierde un tempo din miscare, si atunci este solicitat cardanul. Incearca la vizeza de plecare ,pana sa schimbi in treapta IIa sa iei piciorul de pe acceleratie si o sa simti acelasi lucru. Din sfaturile pe care le'am primit eu ... mai poti merge ceva cu el asa, dar cineva mi'a spus ca o sa se agraveze in timp si este posibil sa se rupa , ceea ce nu e deloc bine daca esti in miscare.

 

 

Si georgian are aceeasi problema ca noi si vad ca e mai bine informat. Si eu merg cu masina asa si inca nu m'am rasturnat :)

 

Pai in cazul asta inseamna ca nu avem aceleasi simptome... La mine SE AUDE doar cu geamurile inchise si fara muzica (deci f incet), iar de simitit NU SE SIMTE NIMIC. Nu simt nimic cand ridic piciorul de pe acceleratie, ci numai cand apas ambreiajul! Si asa cum am mai spus, la reprezentanta mi-au zis ca au verificat toate cauzele posibile si nu e nimic in neregula...

Cel mai bine a descris zgomotul dealer-ul din State ca "rattling noise"; in plus, in topicul cu pricina, am vazut ca mai sunt si altii cu astfel de simptome si care au primit acelasi raspuns...

O sa o mai duc intr-un service dupa Anul Nou ca sa fiu sigura... mai mult de atat nu am ce sa fac... decat poate sa o vand...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Acest simptom l-am intalnit la masina varului meu recent. Atasez explicatia. Este numai parerea mea si daca gresesc imi asum chestia asta. Nu am vrut decat sa ajut...Termenul de priza directa l-am luat ca atare din "direct gear" adica nu la ralanti...sunt termene cu care m-am obisnuit ...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Diafragma de cauciuc de la rulmentul intermediar poate fi fisurata. In priza directa se autocentreaza si n-are nici o treaba...In rest....

 

Poti sa traduci in romana te rog? :)

 

Uite ce a spus un dealer din State, acolo e insa vorba de un M3... nu stiu daca ai citit topicul... linkul e http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...=46714&st=0

 

I’m with BMW of North America, LLC.

 

In order to transmit engine torque to the rear wheels instantaneously, without any time lag, the whole M3 power train was designed with maximum torsional rigidity. To achieve this maximum torsional rigidity, the flywheel mass and its damping capability has been reduced to a minimum.

 

As a result, during an abrupt torque transfer (e.g. 1st to 2nd gearshift at low engine speeds) the driver can receive an acoustic feedback, which can be interpreted as a “clunking or rattling” noise.

 

The acoustic feedback characteristic is not a symptom of a failure, and does not compromise long-term reliability of drivetrain components (clutch, transmission, differential), nor does it adversely affect performance of the vehicle.

 

Ce parere ai?

Link to comment
Share on other sites

Diafragma de cauciuc de la rulmentul intermediar poate fi fisurata. In priza directa se autocentreaza si n-are nici o treaba...In rest....

 

Poti sa traduci in romana te rog? :)

 

Uite ce a spus un dealer din State, acolo e insa vorba de un M3... nu stiu daca ai citit topicul... linkul e http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...=46714&st=0

 

I’m with BMW of North America, LLC.

 

In order to transmit engine torque to the rear wheels instantaneously, without any time lag, the whole M3 power train was designed with maximum torsional rigidity. To achieve this maximum torsional rigidity, the flywheel mass and its damping capability has been reduced to a minimum.

 

As a result, during an abrupt torque transfer (e.g. 1st to 2nd gearshift at low engine speeds) the driver can receive an acoustic feedback, which can be interpreted as a “clunking or rattling” noise.

 

The acoustic feedback characteristic is not a symptom of a failure, and does not compromise long-term reliability of drivetrain components (clutch, transmission, differential), nor does it adversely affect performance of the vehicle.

 

Ce parere ai?

Link to comment
Share on other sites

:) Sa traduc pentru mine sau asa in general? Parerea mea...sincer....rigiditate dusa la maxim pentru a transmite instantaneu momentul de la cutie la rotile motrice...Chestia asta este stiuta de cand lumea si BMW exceleaza in asta :) . Parerea mea este ca un zgomot ("clantanit"-ul mai precis din traducere)survine ca urmare a unor cauze care-l genereaza in mod normal sau mai putin normal. Masina mea nu face, alte masini ale cunoscutilor mei printre care si E90 nu fac...deci...eu nu am facut decat sa-ti dau o cauza constatata de mine. Parerea mea e ca cel mai bine te vezi cu baietii din club conform invitatiei, si la fata locului sigur iti vor diagnostica precis cauza. Daca zgomotul e normal, mea culpa.... Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Stai asa....

Eu inteleg prin priza directa masina in mers intr-una din cele 5-6 viteze sau in R. Stiu ca poate nu-i corect pentru ca definitia "prizei directe" este alta, dar eu asa ma exprim. :) Tipul se refera la rigidizare si anumela faptul ca s-a ajuns ca momentul motor sa se transmita aproape instantaneu rotilor motrice datorita eliminarii cvasi-totale a jocurilor sau reducerea lor la minim (pot fi in transmisie sub diferite forme si in diverse locuri) sau in parti constructive care au implicatii in transmisie (reducerea balansului puntii spate...).

Ceea ce am vrut eu sa zic mai sus cu 2-3 topicuri...este ca: La turatii mici vibratia datorita cauzei expuse de mine poate fi sesizabila mai mult sau mai putin suparator....La turatii mari in schimb forta centrifuga din arbore are efect de aliniere si face ca acest joc sa se reduca si deci si vibratia...zgomotul...

Repet e numai parerea mea....daca sunt prost, :) asa raman

Link to comment
Share on other sites

Ce era mai important uitasem...

Priza directa se obtine prin cuplarea arborelui primar cu cel secundar (si obtinerea coaxialitatii :) ) cu ajutorul unui manson de legatura (la autoturisme) si a unui sincronizator( la autocamioane si autobuze).La vehicule organizate dupa solutia “totul in fata” sau “totul in spate”, intrucat nu se poate realiza coaxialitatea arborilor primar si secundar, treapta de PRIZA DIRECTA lipseste.

Acest termen, repet, l-am folosit eu pentru a exprima starea de sarcina si m-am molipsit de la unul din cei care m-au mai invatat cate ceva in trecut.

Link to comment
Share on other sites

Ce era mai important uitasem...

Priza directa se obtine prin cuplarea arborelui primar cu cel secundar (si obtinerea coaxialitatii :) ) cu ajutorul unui manson de legatura (la autoturisme) si a unui sincronizator( la autocamioane si autobuze).La vehicule organizate dupa solutia “totul in fata” sau “totul in spate”, intrucat nu se poate realiza coaxialitatea arborilor primar si secundar, treapta de PRIZA DIRECTA lipseste.

Acest termen, repet, l-am folosit eu pentru a exprima starea de sarcina si m-am molipsit de la unul din cei care m-au mai invatat cate ceva in trecut.

 

 

Mersi mult pt explicatii, chiar si un necunoscator ca mine observa usor ca esti in tema; dar sincer in ultimul post, m-ai cam pierdut cu arborele primar si coaxialitatea :)

 

Inteleg din postul tau anterior ca nu e o problema, de fapt am mai scris, cand merg mai turat nu se mai aude zgomotul. Mecanicul a zis ca e o vibratie de la cutia de viteze! Sper ca nu e abureala. Oricum, cert e ca merg asa de cateva luni si nu s-a agravat...

 

Mersi inca o data

Link to comment
Share on other sites

Ce era mai important uitasem...

Priza directa se obtine prin cuplarea arborelui primar cu cel secundar (si obtinerea coaxialitatii :) ) cu ajutorul unui manson de legatura (la autoturisme) si a unui sincronizator( la autocamioane si autobuze).La vehicule organizate dupa solutia “totul in fata” sau “totul in spate”, intrucat nu se poate realiza coaxialitatea arborilor primar si secundar, treapta de PRIZA DIRECTA lipseste.

Acest termen, repet, l-am folosit eu pentru a exprima starea de sarcina si m-am molipsit de la unul din cei care m-au mai invatat cate ceva in trecut.

 

 

Mersi mult pt explicatii, chiar si un necunoscator ca mine observa usor ca esti in tema; dar sincer in ultimul post, m-ai cam pierdut cu arborele primar si coaxialitatea :)

 

Inteleg din postul tau anterior ca nu e o problema, de fapt am mai scris, cand merg mai turat nu se mai aude zgomotul. Mecanicul a zis ca e o vibratie de la cutia de viteze! Sper ca nu e abureala. Oricum, cert e ca merg asa de cateva luni si nu s-a agravat...

 

Mersi inca o data

 

Arborii primar si secundar sunt in cutie...explicatia asta nu o lua in seama...am recunoscut ca mai am exprimari gresite chiar daca ma gandesc la ce trebuie.

Parerea mea este ca un zgomot sau un simptom dobandit in exploatare chiar daca nu afecteaza sa zicem performantele nu consider ca e normal. mai ales daca nu l-ai avut la achizitionarea masinii. Deci profita de garantie, cere constatare amanuntita si eventual intreaba daca masini asemanatoare se comporta la fel...

Link to comment
Share on other sites

As incepe cu "lauda" pt mecanicii care ti-au dat diagnosticul ca e ambreajul cu volanta (ma refer la cei de la firma) insa ma bucur ca nu a trebuit sa platesti pt prostia altora!

 

Referitor la problema descrisa de tine acel sunet "clank" ce se aude cand apesi ambreajul e de a la cardan

 

la e39 problema e CONSTANT-VELOCITY JOINT piesa 16 din link-ul de mai jos

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...g=10&hl=171

 

insa la E90 au folosit o alta metoda pt a asigura flexibilitatea cardanului fata de diferential

 

privire in ansamblu

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=05

 

pe componente

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=10

 

eu as da vina pe imbinarea (crucea) care este fixata de surubul 10 (din linkul de mai sus) de diferential, dar e foarte simplu sa faci o constatare

 

masina pe elevator cu frana de mana trasa se demonteaza piesa 1 (face legatura intre cutie si cardan) din linkul de mai jos

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=10

 

apoi se invarte energic cardanul stanga dreapta si vei afla ce a cedat

 

posibile cauze:

 

1) dupa rulmentul 8 pe cardan sunt niste canale (caneluri), identice sunt si pe prima parte a cardanului pe interior. In lipsa de vaselina apare uzura

 

constatare

 

avand piesa 1 demontata se desfac suruburile notate cu 10 (presupun 4 la nr) e nevoie de doua persoane care vor incerca sa invarta in sensuri opuse cele da jumatati de cardan

 

se aude un tacanit ai identificat problema, sigur poate fi de la cruce sau imbinarea cu caneluri

 

2) idem procedura si pentru crucea fixata de surubul 10 de diferential

 

cu o mana sa tine jumatatea de cardan si cu cealalata se incearca invartirea in sensul acelor de ceasornic si sens opus a imbinarii, energic si rapid.

 

3) daca totul e in regula ramane cutia

 

diagnosticare: avand in vedere ca flansa (piesa nr 1) e demontata; cutia in treapta 1 (repeta procedura in toate treptele) si se misca de piesa 23 din link

 

4) sau diferentialul

 

si pe mine m-au aburit ca e volanta, ca e cutia, ba tot cardanul (caum ar zice um mester priceput "asta e boalal lor" :) )

 

Sunetul pe care il auzi poate fi cumulat de la imbinarea cu caneluri cruce sau chiar diferential

 

Constatarea corecta e mama tuturor rezolvarilor

 

Succes si sa ne zici ce ai/au descoperit

 

am uitat sa mentionez ceva important :) jumatatile de cardan sa nu se lase sa "atarne" dupa demontare pt ca se distruge suport & garnituri de la rulmentul central piesa 7 rulment central

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

posibile cauze:

 

1) dupa rulmentul 8 pe cardan sunt niste canale (caneluri), identice sunt si pe prima parte a cardanului pe interior. In lipsa de vaselina apare uzura

 

Nu zic ca nu se poate, dar acolo e o presiune uniform distribuita pe flanc pe o lungime destul de mare si cu un joc foarte mic, ca sa cauzeze uzura in timp scurt (gandeste-te la ce model are si cati km). Si eu zic ca e o problema de cardan, fiindca am intalnit exact chestia asta numai ca era legata de rulmentul intermediar, pozitile 7/8 in link-ul http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=10 de la tine. Cuplajul 1 mai poate fi deasemeni o cauza deoarece este suficient ca 1 sau 2 din acele bucse metalice (pe unde trec suruburile 3...(care poate sunt slabe :) dar putin probabil).... vulcanizate in cauciucul respectiv sa se fi dezlipit....Jocul in diferential l-ar da pinionul de atac pe flancul coroanei dar are km prea putini...e totusi o masina noua si chestia asta ar aparea zic eu ca un soc la plecarea de pe loc (inainte sau inapoi)

Oricum, asa cum ai zis tu, examinarea cardanului e cea mai buna solutie acum, si aici completez cu examinarea vizuala intai. Gandeste-te la rulmentul intermediar ca la o consola ce asigura coaxialitate intre cele doua parti ale arborelui cardanic....Si acum sunt cu tine: daca acolo e buba, apare chiar uzura descrisa de tine (rotatia in jurul axei genereaza presiune uniform distribuita pe flancul canelurilor si care o sa devina variabila ca urmare a aparitiei mai multor forte datorita modificarilor de pozitie, si care poate genera uzura prematura in timp. O poate da diafragma exterioara de cauciuc a rulmentului??)

Oricum si eu zic ca e la cardan....pozitie, jocuri..

 

PS: Posibil ca la demontarea anterioara sa fi fost lasat sa atarne (ultima fraza in topicul tau) :)

 

monique, poti te rog sa localizezi daca se poate, unde se aude acea bataie care dispare?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

posibile cauze:

 

1) dupa rulmentul 8 pe cardan sunt niste canale (caneluri), identice sunt si pe prima parte a cardanului pe interior. In lipsa de vaselina apare uzura

 

Nu zic ca nu se poate, dar acolo e o presiune uniform distribuita pe flanc pe o lungime destul de mare si cu un joc foarte mic, ca sa cauzeze uzura in timp scurt (gandeste-te la ce model are si cati km). Si eu zic ca e o problema de cardan, fiindca am intalnit exact chestia asta numai ca era legata de rulmentul intermediar, pozitile 7/8 in link-ul http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=10 de la tine. Cuplajul 1 mai poate fi deasemeni o cauza deoarece este suficient ca 1 sau 2 din acele bucse metalice (pe unde trec suruburile 3...(care poate sunt slabe :) dar putin probabil).... vulcanizate in cauciucul respectiv sa se fi dezlipit....Jocul in diferential l-ar da pinionul de atac pe flancul coroanei dar are km prea putini...e totusi o masina noua si chestia asta ar aparea zic eu ca un soc la plecarea de pe loc (inainte sau inapoi)

Oricum, asa cum ai zis tu, examinarea cardanului e cea mai buna solutie acum, si aici completez cu examinarea vizuala intai. Gandeste-te la rulmentul intermediar ca la o consola ce asigura coaxialitate intre cele doua parti ale arborelui cardanic....Si acum sunt cu tine: daca acolo e buba, apare chiar uzura descrisa de tine (rotatia in jurul axei genereaza presiune uniform distribuita pe flancul canelurilor si care o sa devina variabila ca urmare a aparitiei mai multor forte datorita modificarilor de pozitie, si care poate genera uzura prematura in timp. O poate da diafragma exterioara de cauciuc a rulmentului??)

Oricum si eu zic ca e la cardan....pozitie, jocuri..

 

PS: Posibil ca la demontarea anterioara sa fi fost lasat sa atarne (ultima fraza in topicul tau) :)

 

monique, poti te rog sa localizezi daca se poate, unde se aude acea bataie care dispare?

 

 

wow, m-ati lasat fara replica :)

poate ma insel, dar as zice ca se aude in dreptul cutiei de viteze... mai zicea cineva de aici de pe forum ca s-ar putea sa fie un tampon de la cutie...

mai nasol e ca masina a iesit din garantie de o luna si daca e cutia, banuiesc ca o sa ma coste ceva...

nici nu stiu unde sa o duc, ca astia de la reprezentanta sunt niste idioti... sa ma duc la Filaret? Mi-a recomandat cineva un mecanic bun acolo...

Link to comment
Share on other sites

sti cumva daca in momentul in care au schimbat volanta si kitul de ambreiaj au schimbat si rulmentul care vine pe volanta?zgomotul se aude si cu masina stand pe loc?si aude cumva din partea stanga a masinii(cum stai cu fata la masina-practiv s-ar auzi dinspre partea pasagerului)
Link to comment
Share on other sites

rulment pe volanta?

monique eu zic sa nu-ti faci probleme. Parerea mea este ca se va rezolva foarte repede si simplu. Anticipez ca vom fi surprinsi cu totii cand ne vei spune ce a fost.

Abia acum, realizez si recunosc ca am pus aiurea intrebarea cu localizarea zgomotului. E destul de dificil din habitaclu in trafic. Mai e vorba si de transmisie iar daca bataia nu e accentuata ci doar sesizabila si care nu se amplifica la turatie ci dispare...

Desi nu sunt din Bucuresti, am auzit numai vorbe ok de baietii de la Filaret. Good choice :) cum zice neamtzul!

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.