Jump to content

Toba catalitica pt. 520i


dumig007

Recommended Posts

Nu mai am toba catalitica la e34-ul meu din 92, cu motor m50b20. Asta inseamna ca scoate noxe zdravan (ceea ce se simte, fumul de la esapament are un miros "special"). Mai inseamna si altceva? Merge mai "tare" sau nu fara convertorul asta catalitic? Senzorul de oxigen mai functioneaza sau e pus doar de forma, daca nu mai am catalizator? Consumul e foarte afectat? In plus, am inteles ca daca imi pun altul, dau banii degeaba pe unul nou de alta provenienta decat germana originala. Am auzit cum ca unul second-hand original e mai bun ca unul nou de provenienta "dubioasa"? Voi ce parere aveti? Si la cati bani ar ajunge fiecare varianta (respectiv nou original, second hand etc.). Orice idee e foarte bine venita. :blink:
Link to comment
Share on other sites

daca nu mai ai catalizator nu inseamna ca masina merge prost din cauza asta

daca se scoate catalizatorul avem urmatoarele beneficii

consum redus

crestere a puterii motorului

dezavantaje poluare

asta nu inseamna ca o sa ai nu stiu cati zeci de cai, in plus catalizatorul este o piedica in evacuarea gazelor deci motorul respira mai greu

verifica in alta parte probleme pe care le ai

bafta :blink:

Link to comment
Share on other sites

discutabil cu catalizatorul !?

 

daca nu il ai deloc e clar ca evacuarea e "mai lejera", dar el oricum il are pus pe masina si cel mai probabil sitele infundate ceea ce inseamna o evacuare "mai chinuita" - deci pierdere de putere

 

sonda oxigen - discutabil si cu ea - cand computerul n-o mai simte nu stiu ce face. ori trece intr-un "safe mode" si e clar ca limiteaza performantele, ori nu o mai ia deloc in calcul si atunci comanda amestecul si scanteia numai in functie de ceilalti senzori (ceea ce cred ca e ok dpdv al performantelor)

 

oricum exceptand acel "safe mode" in care chiar cred ca se simte diferenta de putere, in restul cazurilor nu cred ca e f. sesizabila

 

despre piese noi/sh, originale/"no name" ... nu prea am idei

oricum eu as lua lambda noua originala si catalizator nou "no name" (asta daca e sensibil mai ieftin decat original)

 

ura ura

Link to comment
Share on other sites

Nu mai am catalizatorul DELOC. Adica toata bucata aia a fost data jos si inlocuita cu o simpla teava. Si as cam vrea sa-l pun la loc, ma tot gandesc ce s-ar intampla daca m-ar opri un filtru RAR +politie (frecvent pe pod in Colentina, langa McDonalds) si ar infige o sonda in esapament, sa verifice gazele...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu mai am toba catalitica la e34-ul meu din 92, cu motor m50b20. Asta inseamna ca scoate noxe zdravan (ceea ce se simte, fumul de la esapament are un miros "special"). Mai inseamna si altceva? Merge mai "tare" sau nu fara convertorul asta catalitic? Senzorul de oxigen mai functioneaza sau e pus doar de forma, daca nu mai am catalizator? Consumul e foarte afectat?  In plus, am inteles ca daca imi pun  altul, dau banii degeaba pe unul nou de alta provenienta decat germana originala. Am auzit cum ca unul second-hand original e mai bun ca unul nou de provenienta "dubioasa"? Voi ce parere aveti? Si la cati bani ar ajunge fiecare varianta (respectiv nou original, second hand etc.). Orice idee e foarte bine venita.  :blink:

63154[/snapback]

salut! sfatul meu este sa-ti iei un catalizator 'sport' care nu cred ca te costa mai mult de 7-8 mil. ( bineinteles nu made in germany ) sau varianta mai ieftina care consta in ilcuirea catalizatorlui cu una bucata teava inox ( mult mai ieftina - 1-2 mil ) si efectul este scontat :)

 

540i>520i :)

Link to comment
Share on other sites

540i>520i :blink:

66879[/snapback]

Bineinteles ca 540i>520i... Mai stam un pic si putem sa scriem M5>540i. Am vazut cateva pe niste site-uri nemtesti, mama-mama!!!! Cum scot astia prostia aia cu euro3-ul, poate dam o fuga si luam 2 bucatzi, asa, pt colectie. Te bagi, mare mentor Ravaglia?

Link to comment
Share on other sites

Bineinteles ca 540i>520i... Mai stam un pic si putem sa scriem M5>540i. Am vazut cateva pe niste site-uri nemtesti, mama-mama!!!! Cum scot astia prostia aia cu euro3-ul, poate dam o fuga si luam 2 bucatzi, asa, pt colectie. Te bagi, mare mentor Ravaglia?

67146[/snapback]

you bet it!! mai este o pb....ok , poate vor scoate euro 3 dar oricum nu vei putea aduce o masina cu o vechime mai mare de t ani...ca sa nu mai zic ca-ti pot tranti si niste impozite pe ea de vom ajunge sa ne facem m5-uri din play mobil.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un 525i din 92 si era noneuro. Dar am platit rovigneta ca pentru EURO 3, pentru ca asa am rugat-o pe doamna de la posta :blink:

Si eu scosesem catalizatoarele si in timp, din cauza fluxului mai mare de aer s-au desprins si sitele. Si cred ca se incalzea si motorul mai greu iarna.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un 525i din 92 si era noneuro. Dar am platit rovigneta ca pentru EURO 3, pentru ca asa am rugat-o pe doamna de la posta :blink:

Si eu scosesem catalizatoarele si in timp, din cauza fluxului mai mare de aer s-au desprins si sitele. Si cred ca se incalzea si motorul mai greu iarna.

67214[/snapback]

Sitele s-au dus de mult, urechile mele pot sa certifice. Cateodata am senzatia ca decolez... Da' treaba cu incalzitul mai greu iarna n-am observat-o. Se incalzeste ca si pana acum.

Cat despre rovigneta, am platit fix cat mi-au zis ei. Cu ce te ajuta ca ai platit pe rovigneta cat pt. euro3? Oricum nu se ia nimeni dupa asta. In principiu, baietii de la RAR ar trebui sa stie, nu? Si Politia. Sau ma insel?

Link to comment
Share on other sites

Sitele s-au dus de mult, urechile mele pot sa certifice. Cateodata am senzatia ca decolez... Da' treaba cu incalzitul mai greu iarna n-am observat-o. Se incalzeste ca si pana acum.

Cat despre rovigneta, am platit fix cat mi-au zis ei. Cu ce te ajuta ca ai platit pe rovigneta cat pt. euro3? Oricum nu se ia nimeni dupa asta. In principiu, baietii de la RAR ar trebui sa stie, nu? Si Politia. Sau ma insel?

67255[/snapback]

Ajuta, pentru ca platesti mai putin. RAR-ul nu are treaba si politia habar nu are :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sitele s-au dus de mult, urechile mele pot sa certifice. Cateodata am senzatia ca decolez... Da' treaba cu incalzitul mai greu iarna n-am observat-o. Se incalzeste ca si pana acum.

Cat despre rovigneta, am platit fix cat mi-au zis ei. Cu ce te ajuta ca ai platit pe rovigneta cat pt. euro3? Oricum nu se ia nimeni dupa asta. In principiu, baietii de la RAR ar trebui sa stie, nu? Si Politia. Sau ma insel?

67255[/snapback]

sigur nu era din 1991? avea 24s sau 12s?

Link to comment
Share on other sites

daca nu mai ai catalizator nu inseamna ca masina merge prost din cauza asta

daca se scoate catalizatorul avem urmatoarele beneficii

      consum redus

      crestere a puterii motorului

dezavantaje poluare

asta nu inseamna ca o sa ai nu stiu cati zeci de cai, in plus catalizatorul este o piedica in evacuarea gazelor deci motorul respira mai greu

verifica in alta parte probleme pe care le ai

bafta :blink:

63205[/snapback]

 

 

pai cand vad din astea nu pot sa nu scriu:fara catalizator=consum redus?

astea sunt prostii!Pai puterea nu ti-o castigi si prin consum?

Link to comment
Share on other sites

Cumparat catalizator... Il montez sapt. viitoare, cand imi schimb si finala. E un Bosal, cica facut in Mexic. De cand fac  mexicanii catalizatoare pt. Bmw?!?

69942[/snapback]

 

 

pai cand mergi in mall si cumperi adidasi facuti in china... no comment! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.