Jump to content

Intrebari despre BMW 318d E46


ViBogdan

Recommended Posts

Ok...recent am achizionat un BMW 318d E46(este E46 sau incurc eu oalele?) din 8/2004 la 120.000km. As dori cateva opinii si sfaturi la o serie de probleme detectate. Inainte am avut un 525d E39 din 2002 si la 318 observ ca ambreiajul tine mai sus de jumatatea cursei la pedala. Am crezut initial ca ambreiajul este uzat si am vorbit cu un mecanic. Vroiam in prima faza sa-l ajustez sa tina mai jos insa mi s-a spus ca ambreiajul se ajusteaza automat hidraulic. Astfel oricat de uzat este el va face contact in acelasi punct; asa ca, sa inteleg ca din fabrica este facut sa tina mai sus de jumatate? La toate e asa? Am facut toate testele practice ca sa vad daca ambreiajul patineaza. Am plecat de pe loc cu scartait de roti(desi nu practic acest lucru deoarece distruge aiurea cutia si ambreiajul)...nicio problema. Am pus-o in frana de motor de la viteza...reactioneaza normal. Apoi la 50km/h am inceput sa deschid gazul la maxim si apoi imediat sa-l inchid complet. Ma gandesc in cazul in care ar fi uzat nu te-ar smuci puternic insa o face...deci nimic anormal aici. Apoi dupa ce am mers prin traficul bucurestean am detectat o sguduire vaga in momentul in care plec cu a 1-a de pe loc. Nu apare tot timpul ci doar din cand in cand si este destul de discreta insa nu mi se pare a fi normala. Voi ce credeti...e ambreiajul? Ce as mai putea sa-i fac pentru a afla daca e uzat?

 

De asemenea am cumparat-o cu uleiul schimbat si cand verific la joja imi indica 1mm sub nivel maxim. In acest caz intreb...mai pot adauga DuraLube(360 de mililitri)?

 

Multumesc!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Ok...recent am achizionat un BMW 318d E46(este E46 sau incurc eu oalele?) din 8/2004 la 120.000km. As dori cateva opinii si sfaturi la o serie de probleme detectate. Inainte am avut un 525d E39 din 2002 si la 318 observ ca ambreiajul tine mai sus de jumatatea cursei la pedala. Am crezut initial ca ambreiajul este uzat si am vorbit cu un mecanic. Vroiam in prima faza sa-l ajustez sa tina mai jos insa mi s-a spus ca ambreiajul se ajusteaza automat hidraulic. Astfel oricat de uzat este el va face contact in acelasi punct; asa ca, sa inteleg ca din fabrica este facut sa tina mai sus de jumatate? La toate e asa? Am facut toate testele practice ca sa vad daca ambreiajul patineaza. Am plecat de pe loc cu scartait de roti(desi nu practic acest lucru deoarece distruge aiurea cutia si ambreiajul)...nicio problema. Am pus-o in frana de motor de la viteza...reactioneaza normal. Apoi la 50km/h am inceput sa deschid gazul la maxim si apoi imediat sa-l inchid complet. Ma gandesc in cazul in care ar fi uzat nu te-ar smuci puternic insa o face...deci nimic anormal aici. Apoi dupa ce am mers prin traficul bucurestean am detectat o sguduire vaga in momentul in care plec cu a 1-a de pe loc. Nu apare tot timpul ci doar din cand in cand si este destul de discreta insa nu mi se pare a fi normala. Voi ce credeti...e ambreiajul? Ce as mai putea sa-i fac pentru a afla daca e uzat?

 

De asemenea am cumparat-o cu uleiul schimbat si cand verific la joja imi indica 1mm sub nivel maxim. In acest caz intreb...mai pot adauga DuraLube(360 de mililitri)?

 

Multumesc!

 

este ok ambreiajul. nu baga toate prostiile in motor.din cate stiu eu nu ai voie sa bagi substante care modifica vascozitatea uleiului.

faza cu tremuratul in treapta intai de viteza in traficul din bucuresti din cate stiu eu vine de la volanta...

Link to comment
Share on other sites

hmmmmm...nu am putut sa nu obsev ca se discuta despre un "tremurat", am un bmw 318 d din 12/2003 cu 130000 km, dar tremuratul apare prin treapta a 3 a :) , apoi cu cat accelerez se potoleste......relativ, sa spunem....de la ce poate fi? multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri insa referitor la punctul de contact al ambreiajului...nu cred ca a fost schimbat si totusi ma mira faptul ca tine asa de sus. La 525 il aveam ceva mai jos de mijlocul cursei si culmea era si putin uzat(l-am inlocuit pe la 160.000). Iar despre tremurat mai am ceva de adaugat. Apare numai si numai dupa ce temperatura a ajuns la optim...adica la mijloc. Pana atunci oricat de prost as incerca eu sa plec tot nu simt. Dupa ce ajunge la optim insa din cand in cand apare...daca plec rapid de pe loc nu-l simt, daca plec foarte incet si lenes nu apare insa daca plec...sa-i spunem mediu la capitolul acceleratie, incepe uneori sa-si faca simtita prezenta. Tremura scurt de 2 ori. Am uitat sa mentionez ca masina e touring...poate ajuta la ceva in analiza. Multumesc inca odata si mai astept niste pareri! Cei de la BMW cam cat mi-ar lua sa o testeze si sa-mi spuna daca are sau nu are ceva?
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri insa referitor la punctul de contact al ambreiajului...nu cred ca a fost schimbat si totusi ma mira faptul ca tine asa de sus. La 525 il aveam ceva mai jos de mijlocul cursei si culmea era si putin uzat(l-am inlocuit pe la 160.000). Iar despre tremurat mai am ceva de adaugat. Apare numai si numai dupa ce temperatura a ajuns la optim...adica la mijloc. Pana atunci oricat de prost as incerca eu sa plec tot nu simt. Dupa ce ajunge la optim insa din cand in cand apare...daca plec rapid de pe loc nu-l simt, daca plec foarte incet si lenes nu apare insa daca plec...sa-i spunem mediu la capitolul acceleratie, incepe uneori sa-si faca simtita prezenta. Tremura scurt de 2 ori. Am uitat sa mentionez ca masina e touring...poate ajuta la ceva in analiza. Multumesc inca odata si mai astept niste pareri! Cei de la BMW cam cat mi-ar lua sa o testeze si sa-mi spuna daca are sau nu are ceva?

 

masina nu are nimic. poti sa stai linistit. esti tu prea chichiricios :).

Link to comment
Share on other sites

:) ...uneori devin nebun dupa detalii. Aici ai dreptate. Dar parca totusi...

 

Si inca ceva...la bord sunt 2 "butonase". Ma refer la alea din dreptul cadranelor din care resetezi jurnalierul si ajustezi ceasul si unitatile de masura. Daca tin apasat pe cel din dreapta 5 sec imi apar o serie de functii...care habar nu am ce inseamna si pe care nici nu le-am gasit in manual. Are cineva vreo lista cu ce inseamna fiecare? Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

eu din cate am inteles la modelul asta totul e hidarulic(inclusiv ajsutarea) si e facut sa tina la acelasi nivel indiferent de nivelul de uzura. Ce spui tu am impresia ca e valabil la ambreiaj pe cablu, caz in care ai dreptate. Sau am inteles eu gresit?! Cat e un kit de ambreiaj nou apropo?
Link to comment
Share on other sites

eu din cate am inteles la modelul asta totul e hidarulic(inclusiv ajsutarea) si e facut sa tina la acelasi nivel indiferent de nivelul de uzura. Ce spui tu am impresia ca e valabil la ambreiaj pe cablu, caz in care ai dreptate. Sau am inteles eu gresit?! Cat e un kit de ambreiaj nou apropo?

-la cele cu cablu e invers,in sensul ca cu cat se uzeaza discul de ambreiaj,cu atat e mai mic jocul la cablu

-da e hidraulic, nu ai ce regla,la 318i,kit sachs 650lei,acum s-ar putea gasi si mai ieftine probabil.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare!

Eu ma gandesc sa iau un 318D touring din 2003 cu 118.000 km. Cand am testat masina, am vazut ca la fel are ambreiajul: tine sus. Tipul mi-a spus ca la reprezentanta i-a spus sa se pregateasca sa-l schimbe, dar din nesiguranta a fost si la Augsburg sa intrebe. Au testat masina si ca raspuns: ambreiajul nu are nimic. Nu stii ce sa mai crezi.

 

Daca tot se discuta despre aceasta masina, profit si va intreb 2 lucruri:

1. si la voi pleaca greut de pe loc masina? Sau sa imi pun intrebari ca ar avea ceva probleme?!? Ce-i drept, masina cantareste aproape 1600kg si are doar 116cai ... dar parca pleaca totusi cam greu.

 

2. avand in vedere ca masina e destul de slabut echipata (climatronic, cd, 6 airbag-uri, geamuri electrice fata, oglinzi electrice, set cauciucuri vara - iarna, fara calculator de bord, tempomat si alte gadget-uri) e un pret bun 8300E? Precizez ca masina arata impecabil exterior si interior, nu ai ce reprosa.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Eu ma gandesc sa iau un 318D touring din 2003 cu 118.000 km. Cand am testat masina, am vazut ca la fel are ambreiajul: tine sus. Tipul mi-a spus ca la reprezentanta i-a spus sa se pregateasca sa-l schimbe, dar din nesiguranta a fost si la Augsburg sa intrebe. Au testat masina si ca raspuns: ambreiajul nu are nimic. Nu stii ce sa mai crezi.

 

Daca tot se discuta despre aceasta masina, profit si va intreb 2 lucruri:

1. si la voi pleaca greut de pe loc masina? Sau sa imi pun intrebari ca ar avea ceva probleme?!? Ce-i drept, masina cantareste aproape 1600kg si are doar 116cai ... dar parca pleaca totusi cam greu.

 

2. avand in vedere ca masina e destul de slabut echipata (climatronic, cd, 6 airbag-uri, geamuri electrice fata, oglinzi electrice, set cauciucuri vara - iarna, fara calculator de bord, tempomat si alte gadget-uri) e un pret bun 8300E? Precizez ca masina arata impecabil exterior si interior, nu ai ce reprosa.

 

si la mine tine ambreiajul sus de cand am luat masina. si atunci cand am luat-o mi-am zis ca trebuie sa il schimb ca e pe duca. dar a mai tinut inca 50.000 km. si in ziua de azi este acelasi ambreiaj.

 

 

atinge 100km/h in 10.9 secunde. da pleaca cam greu.

cred ca este un pret bun 8300 pt un E46 din 2003.

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Merci pentru raspuns. Deci nu trebuie sa imi fac griji in privinta demarajului greoi si al ambreiajului. Trebuie sa merg sa o pun pe un tester sa vad daca are ceva ascuns, pentru siguranta.

Se pare ca in curand voi deveni membru cu acte in regula :)

 

Buna...phiu...m-am linistit cu punctul de contact al ambreiajului...inseamna ca asa a fost facut din fabrica sau pur si simplu asa tine kitul de ambreiaj, cum se spunea mai sus. Eu cred ca 8300 e un pret decent pentru masina. Pe mine m-a ajuns 8900 in Germania plus 270 taxa plus 200 cheltuiielile proprii...deci undeva pe la 9400. E din 8/2004, are 120.000km, cu toate consumabilele schimbate(discuri de frana, placutze de frana, ulei, filtru de ulei, filtru de motorina, filtru de aer) si revizia la zi(ultima fiind facuta inainte sa fie bagata in showroom). Are in plus, fata de ce spui tu, BordComputer(care e destul de util spun eu insa nu indispensabil asa ca nu te ingrijora) si cateva alte mici gadgeturi. Personal sunt foarte multumit de ea! Deci inca odata 8300 pentru cele descrise de tine e un pret bun. Numai bine si spor mult la achizitionare!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Merci pentru raspuns. Deci nu trebuie sa imi fac griji in privinta demarajului greoi si al ambreiajului. Trebuie sa merg sa o pun pe un tester sa vad daca are ceva ascuns, pentru siguranta.

Se pare ca in curand voi deveni membru cu acte in regula :)

poate ne intalnim sa facem cateva comparatii, asa poti sa ti d ai seama mai bine .... eu o am de aproape 3 ani si sant multumit de ea....diferenta e ca a mea e sedan :)

 

si da, 8300 euro e un pret bun

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ceea ce ai spus tu la inceputul topicului caracterizeaza perfect si e 46-le meu, 318 d- 2004 sedan, nu are nimic ambreiajul, eu o am de un an si tot la fel tine si acum ambreiajul, cat despre tremurat il mai simt si eu din cand in cand dar stiu sigur ca nu e nimic de care sa ma ingrijorez intrucat doar ce i-am schimbat tampoanele motorului si cele ale cutiei.
Link to comment
Share on other sites

Ok...recent am achizionat un BMW 318d E46(este E46 sau incurc eu oalele?) din 8/2004 la 120.000km. As dori cateva opinii si sfaturi la o serie de probleme detectate. Inainte am avut un 525d E39 din 2002 si la 318 observ ca ambreiajul tine mai sus de jumatatea cursei la pedala. Am crezut initial ca ambreiajul este uzat si am vorbit cu un mecanic. Vroiam in prima faza sa-l ajustez sa tina mai jos insa mi s-a spus ca ambreiajul se ajusteaza automat hidraulic. Astfel oricat de uzat este el va face contact in acelasi punct; asa ca, sa inteleg ca din fabrica este facut sa tina mai sus de jumatate? La toate e asa? Am facut toate testele practice ca sa vad daca ambreiajul patineaza. Am plecat de pe loc cu scartait de roti(desi nu practic acest lucru deoarece distruge aiurea cutia si ambreiajul)...nicio problema. Am pus-o in frana de motor de la viteza...reactioneaza normal. Apoi la 50km/h am inceput sa deschid gazul la maxim si apoi imediat sa-l inchid complet. Ma gandesc in cazul in care ar fi uzat nu te-ar smuci puternic insa o face...deci nimic anormal aici. Apoi dupa ce am mers prin traficul bucurestean am detectat o sguduire vaga in momentul in care plec cu a 1-a de pe loc. Nu apare tot timpul ci doar din cand in cand si este destul de discreta insa nu mi se pare a fi normala. Voi ce credeti...e ambreiajul? Ce as mai putea sa-i fac pentru a afla daca e uzat?

 

De asemenea am cumparat-o cu uleiul schimbat si cand verific la joja imi indica 1mm sub nivel maxim. In acest caz intreb...mai pot adauga DuraLube(360 de mililitri)?

 

Multumesc!

ti am spus volanta e de vina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.