Jump to content

Recommended Posts

Eventual coboara geamul, apasa frana, deschide radioul, trage capota, ridica cotiera... vezi tu ce mai trebuie....

 

Draga Bobo,

 

Ca sa-ti arat ca misto-ul chiar si de la moderator (om cu baze solide si experienta asemanatoare) nu ma afecteaza am sa-mi sustin raspunsul:

Amplitudunea maxima a oscilatiei tensiunii electrice de impuls in cazul descris de tine nu-i constanta de la ciclu la ciclu din vari-cauze ca de exemplu stingerea martorului bujiilor electrice, samd. Pentru a obtine oscilatii de amplitudine relativ constanta, se recomanda mai multi consumatori pentru a obtine timp de raspuns suficient pentru reset. Ca urmare nu contest ce ceea ce ai scris initial e veridic, poate la supermasina ta a fost Ok, numai ca la mine desi nu consider ca am un hibrid de masina si ca in afara de mine, nimeni altcineva in Romania nu a intretinut-o/ condus-o, nu a functionat. Si apoi ghici ce? Cu martorul de la frana de mana activat a functionat....Pure magic!! Durata de 30 sec e data tocmai pentru a prinde doua maximuri apropiate consecutive deoarece reset-ul se obtine prin dublu impuls

Deci, ca sa-ti arat ca nu ma supar si ca vorbele date din serva aiurea nu ma afecteaza (o iau ca pe o mancarime in degete sau ca o necesitate de a tine tastatura calda), iti amintesc ca pe langa solutia ta ultima ai uitat sa precizezi si ridicarea din dreapta cu cricul pentru a ajuta curentul sa se scurga spre stanga.

Ca urmare pun la dispozitia oricui doreste BMW EDS in versiune oficiala (licenta apartine firmei mele de 2 ani) pentru studiul diagramelor electrice, bineanteles ca exista acolo si tips& tricks. FREE

 

Nu stiu daca initiatorul topicului a prins chestia...Si apropo, denumirea de placheti nu e din Banat, este des folosita si in Bucuresti si chiar in mai multe zone din R.

 

Cu deosebit respect pentru tine si ceilalti membrii,

 

DS

Link to comment
Share on other sites

salut!

 

mi s- a aprins becul de uzura al placutelor de frana (bec galben in forma de soare), am schimbat placutele( fata +spate) si senzori dar becul a ramas aprins. De ce?

trebuie schimbati si senzorii de placute-stinga fata si dreapta spate. altfel nu poti reseta eroarea. sunt cam 15 euro buc

Link to comment
Share on other sites

salut!

 

mi s- a aprins becul de uzura al placutelor de frana (bec galben in forma de soare), am schimbat placutele( fata +spate) si senzori dar becul a ramas aprins. De ce?

trebuie schimbati si senzorii de placute-stinga fata si dreapta spate. altfel nu poti reseta eroarea. sunt cam 15 euro buc

a da ai schimbat si senzori. atunci scoate borna de la baterie pt 10 min. si nu uita codul de la radio cd daca e cazul

Link to comment
Share on other sites

.....

 

:)

 

Sunt doua semnale diferite, care nu se influenteaza reciproc (asta la majoritatea supermasinilor de pe aici). Senzorii de uzura sunt legati in serie, switchul care aprinde ledul franei de mana are chiar propria sursa de tensiune. Pe acelasi principiu descris de tine, ai putea testa sa vezi daca ti se stinge martorul de uzura activand faza lunga :) ... Care se baga ? :)

 

In fine, data viitoare ia-o mai usor, poate iti pocneste o vena, ceva.

 

PS: Ce e aia EDS ? Cred ca ai vrut sa spui WDS...

Link to comment
Share on other sites

.....

 

:)

 

Sunt doua semnale diferite, care nu se influenteaza reciproc (asta la majoritatea supermasinilor de pe aici). Senzorii de uzura sunt legati in serie, switchul care aprinde ledul franei de mana are chiar propria sursa de tensiune. Pe acelasi principiu descris de tine, ai putea testa sa vezi daca ti se stinge martorul de uzura activand faza lunga :) ... Care se baga ? :)

 

In fine, data viitoare ia-o mai usor, poate iti pocneste o vena, ceva.

 

PS: Ce e aia EDS ? Cred ca ai vrut sa spui WDS...

 

Este un soft OEM facut de Toyota in 2006 si care cuprinde toate WD-urile lor pana la acea data inclusiv marcile europene datorita joint-venture-ului TPCA. Pentru comparatie numai....Exista sectiuni alocate fiecarei masini. Lucreaza numai cu interfata VIVID Workshop (dar numai versiunea 7.1) care-l vede si te ajuta sa importi orice. Eu asa il folosesc, de fapt nu eu ci colegul meu care se ocupa de echipament electric (prog-ul initial a fost facut cu francezii dar cum CE-ul era pe-aproape....). Pe mine ma intereseaza alta sectiune a meseriei asteia, pe care o practic de ceva ani, linistit si fara valuri.

Asa este, WDS TIS EPC HTK.....exista, circula si sunt larg accesibile oricui pe net.

 

PS: Si ca sa-ti raspund acum pe sleau prietene: vene umflate am mai avut si m-am tratat, chestia este cum faci tu cu edem-ul care te paste de atata mecanica ....nu te speria... Ne-am cunoscut...stiu ca ai performante si nu slabe, dar abtine-te mai ales cand dai replici aiurea unui coleg care n-ai de unde sa sti cate stie, unde a invatat si cam de cand....

 

Pa

Link to comment
Share on other sites

swimmer: radio-CDul OEM nu are cod :)

original equipment manfacturer lasa de dorit la bmw. de unde sa stiu eu ca posesorul nu a schimbat sistemul audio?

 

swimmer: radio-CDul OEM nu are cod :)

original equipment manfacturer lasa de dorit la bmw. de unde sa stiu eu ca posesorul nu a schimbat sistemul audio?

ma referam la sistemul audio - si numai la sistemul audio! cine modifica OEM la bmw o face numai pentru personalizarea masinii

Link to comment
Share on other sites

...

Amplitudunea maxima a oscilatiei tensiunii electrice de impuls in cazul descris de tine nu-i constanta de la ciclu la ciclu din vari-cauze ca de exemplu stingerea martorului bujiilor electrice, samd. Pentru a obtine oscilatii de amplitudine relativ constanta, se recomanda mai multi consumatori pentru a obtine timp de raspuns suficient pentru reset.

...

Durata de 30 sec e data tocmai pentru a prinde doua maximuri apropiate consecutive deoarece reset-ul se obtine prin dublu impuls

...

Ca urmare pun la dispozitia oricui doreste BMW EDS in versiune oficiala (licenta apartine firmei mele de 2 ani) pentru studiul diagramelor electrice, bineanteles ca exista acolo si tips& tricks. FREE

 

Poti sa mai explici inca o data primele 2 paragrafe de mai sus ? (tensiunea de alimentare a cui, intre ce valori aproximative se produce "oscilatia tensiunii", ce contine "un ciclu", de ce trebuie ca amplitudinea semnalului sa fie constanta si din ce cauza nu e constanta, ce influenta are numarul de consumatori asupra timpului de raspuns <sau asupra amplitudinii semnaluliu de tensiune, daca e cazul>, etc)

 

Si eu as fi interesat de diagramele electrice si mai ales de acele "tips & tricks"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.