Jump to content

Problema cu pompa de apa


Recommended Posts

Salut,am luat un e36 de cateva zile,imi place masina,ma simt bine in ea dar astazi sa ivit o problema........daca nu eram ''antrenat'' 3 ani si jumatate cu diversele probleme la fostul meu e30 sincer cred ca aveam un soc destul de mare....dar sa va spun ce sa intamplat,astazi plec cu pisica dupa 2 km aprkursi aud un scartait la motor,un scarjanit asa de curea,dupa cateva secunde sa oprit,dupa inca 2 km ajung la un amic in parcare si ma uit in oglina si vad ca lasam o dara de apa,opresc deschid capota,iesea ceva abur de la motor si ma uit sarise cureaua,chestia este ca ramasesem si fara serrvo directie,semnul de la bort cu bateria mi se aprinsese,am vb cu cineva si mi-a spus ca sa blocat pompa de apa si mi-a aruncat cureaua de pe role si trebuie schimbata pompa de apa,am dat comanda in seara asta de pompa,vreau sa va mai intreb sa confruntat cineva cu o asfel de problema?mi-a spus cineva cam asa se intampla la e36 320i dupa 150 mii de km daca pompa nu a fost schimbata,bun,voi ce spune-ti tot pompa ar fi devinda da? Edited by BoBo
redenumire titlu
Link to comment
Share on other sites

Tin sa mentionez,cureaua este buna,doar ca este sarita de pe role,va rog ajutati-ma si voi cu niste sfaturi sa trec peste acest prim' obstacol la e36,salut.

 

Salut Rdule,pai inca nu am luat pompa maine trebuie sa o iau dar mai intai mai ma duc sa verific cu un amic ce si cum,oricum sa mai uitat si un mecanic la ea si mi-a zis ca este pompa de apa de vina,dar alta explicatie ce sa fie,de ce mi-a aruncat cureaua de pe role?sa nu fi fost stransa?dar a venit cu masina din germania...deci...,astazi am invaratit de pompa si cand invarteam mai picura apa din ea,tu ce spui Rdule ca ar fi daca am exclude pompa de apa?

Link to comment
Share on other sites

daca totul se invarte si nimic nu este blocat verifica fuliile sa nu fie strambe( sunt sensibile ca dracu) incearca si intinzatorul, incearca tot ce este pe acolo cu mare grija, nu are rost sa dai bani pe ceva ca a zis careva

cureaua aia nu zboara de acolo usor, daca se bloca ceva mai mult ca sigur iti facea cureaua zdrente

ai AC?

Link to comment
Share on other sites

s-a blocat pompa de apa.. gandeste-te ca la VAG se schimba odata cu distributia... regulat.... se blocheaza pompa.. fierbe apa... aburi etc.. cam ce ai patit tu. daca ai dus masina la mecanic.. sau s-a uitat cineva la ea.. mecanic... mergi pe mana lui. daca ai comandat pompa.. pune-o sus si mergi de acolo. Fa-ti probleme dupa ce o sa fie sus pompa
Link to comment
Share on other sites

Salut,chestia este ca 2 mecanici mi-au spus ca pompa trebuie schimbata acum zic eu ca am o certitudine cat de cat ca e pompa de vina,astazi a bagat mana un amic la fulie si a dat de ea,mergea dar se mai bloca si picura apa,de asta va intreb ca sa imi spune-ti si voi sa fiu 100% sigur ca sa o rezolv odata ca sincer sunt cam dezamagit,sti cum e iei o masina de cateva zile si.......cand se investe o asfel de problema asa repede nu te simti bine deloc si apropo la 2.0 e36 se schimba greu pompade apa?
Link to comment
Share on other sites

Salut,revin cu un mesaj,am vb. cu un amic mecanic si mi-a spus ca s-ar fi putut intampla asa,deci am plecat cu masina am mers 3 km,a sarit cureaua de pe role,atunci am ramas fara servo si fara alternator,motorul sa incins si apa a cedat prin sistemul care era mai sensibil,in cazul meu pompa de apa,asta ar fi una din explicatii,dar apa care a iesit pe langa pompa a spart o garnitura a ei si a-si vrea sa va intreb daca garnitura aceia a cedat se poate schimba doar garnitura pompei de apa sau schimb cu totul pompa?daca e asa inseamna ca trebuie sa schimb si cureaua...
Link to comment
Share on other sites

Salut,am schimbat astazi pompa de apa,cealalta am gasito rupta in spate,adica rotita aceia de plastic a iei,am puso pe cealalta,m-am chinuit un pic sa pun cureua,pana am chemat un amic mecanic si a rezolvato imediat ca masina avea un intizator pe imbus care ati permite sa pui cureua simplu,dar dupa ce am pus totul amicul care e mecanic a ambalat motorul proaspat pornit si se auzea un zgomot de lant de distributie care atingea in capac,dupa 5 minute 10 cand sa incalzit masina nu se mai auzea cand o tura,trebuie sa ma duc cu masina la garaj la el sa o desfaca dar voi ce spune-ti?ce ar avea lantul de atinge in capac cand e proaspat pornit motorul si repet dupa 10 min cand se incalzeste bine masina nu mai face?sa mai confruntat cineva cu o asfel de problema?
Link to comment
Share on other sites

motorul proaspat pornit si se auzea un zgomot de lant de distributie care atingea in capac,dupa 5 minute 10 cand sa incalzit masina nu se mai auzea cand o tura,trebuie sa ma duc cu masina la garaj la el sa o desfaca dar voi ce spune-ti?ce ar avea lantul de atinge in capac cand e proaspat pornit motorul si repet dupa 10 min cand se incalzeste bine masina nu mai face?sa mai confruntat cineva cu o asfel de problema?

 

Ala e vanosu,nu atinge niciun lant in capac.Schimba uleiul ca s-a ingrosat si nu mai face ungerea cum trebuie la rece.

Link to comment
Share on other sites

Salut,am scos bucatile rupte,am montato pe aia noua am pus cureaua si am pornit masina in fine ce sa zic e bine...,dar cand am pornit masina am auzit un zgomot la distributie,lantul atingea in capac,dupa 10 minute cand se mai incalzea nu mai facea zgomot,trebuie sa ma duc la un mecanic sa se uite la distributie,sa nu agate lantul pe undeva,doamne....e al doilea bmwu.....sincer sunt dezamagit,cateodata ma gandesc de ce dracu nu o-i sta eu linistit si sa imi iau o masina mai fiabila si sa ma feresca de stres si de probleme nu stiu,dar asta este,daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi ar fi bine,salut.
Link to comment
Share on other sites

Daca nici un motor M50 nu este fiabil.....sa fim seriosi....

Eu am avut un urs 1.8 din '85 care nu m-a lasat in drum intr-un an jumate cat a stat la mine....Tu ai avut numai probleme cu ursu.

Acum ai o pisica cu un motor "tanc" de care te plangi in continuu si pui problema fiabilitatii...Ei bine gandeste-te daca nu cumva si tu esti de vina pt pb astea(pe langa fostii proprietari).

Si eu am un M50 B25 cam de jumatate de an cu care nu am abosulut nicio pb...Un ulei bun la timp,consumabilele la fel la timp si nu avei avea probleme multi zeci de mii de km.

 

Iar treaba cu pompa de apa...acea pompa cu paletii din plastic gandeste-te ca e cam de pe vremea cand s-a fabricat masina....asadar are si ea o varsta,nu crezi ca e ceva de bun simt sa "cada"?

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Salut,pai cu ce sunt eu devina la acest bmw cand e luat de cateva zile,sa zicem ca problema cu apa ar fi rezolvata dar si aici am retineri,in fine,acum o alta problema ivita,cand pornesc proaspat motorul se aude langa vanoss un zgomot ,pare a fi lantul de distributie care atinge in capac,atentie,face zgomotul asta doar daca o turez peste 3 mii ture timp de 10 minute dupa aceia nu mai face,cineva spunea ca este vanosul si trebuie sa schimb uleiul ca sa ingrosat,dar un mecanic mi-a spus astazi ca este lantul si trebuie sa se uite la distributie ca e posibil sa se toceasca lantul sau sau sa apuce un alt angrenaj si sa sara de acolo si se intampla o minune......,acum dativa si voi cu parere,niste sfaturi ceva,cineva care sa mai confruntat cu o asfel de problema.
Link to comment
Share on other sites

Salut,deci cand e rece masina si o pornesc si o turez pe la 3 mii turati se aude un zgomot langa vanos un zgomot de lant care atinge in capac,dupa 10 min cand se mai icnalzeste nu mai face,ce sa fie,mi-a zis cineva ca lantul e cam largit poate sa agate altceva si se intampla iar o alta problema.
Link to comment
Share on other sites

Aoleooo ti-am zis de 2 ori deja!! Uleiul nu mai are proprietatile care trebuie!!!(este gros la rece!!!)si din cauza asta nu mai face ungerea cum trebuie,nu mai intra bine pe unde trebuie!!

Asta e motivul pt care la cald nu mai face,se incalzeste uleiul,devine mai subtire si face ungerea cum trebuie!

 

Schimba uleiul si nu iti va mai bate!

Acum ai inteles?

Link to comment
Share on other sites

Daca taceai...filozof ramaneai....

Aici nu e vorba de "mascat sunete",e vorba de ungere...iar ungerea intr-un spatiu de 0.2 mm(sa zicem) se face mult mai greu cu un ulei gros decat cu unul subtire(indiferent de presiune).Iar daca ungerea nu are loc cum trebuie, rezulta ulei care nu ajunge pe toate suprafetele de frecare si de aici mai rezulta acel sunet de fier pe fier care in timp provoaca uzuri iremediabile.

 

Mascat sunete se face la motoare care bat tot timpul(uzura mare) si atunci bagi ulei gros ca sa nu mai bata, pe cand lui cand se incalzeste motorul si uleiul ajunge la temperatura de lucru,nu ii mai bate.(citeste ce a scris)

Edited by roby_sme
Link to comment
Share on other sites

Daca taceai...filozof ramaneai....

Aici nu e vorba de "mascat sunete",e vorba de ungere...iar ungerea intr-un spatiu de 0.2 mm(sa zicem) se face mult mai greu cu un ulei gros decat cu unul subtire(indiferent de presiune).Iar daca ungerea nu are loc cum trebuie, rezulta ulei care nu ajunge pe toate suprafetele de frecare si de aici mai rezulta acel sunet de fier pe fier care in timp provoaca uzuri iremediabile.

 

Mascat sunete se face la motoare care bat tot timpul(uzura mare) si atunci bagi ulei gros ca sa nu mai bata, pe cand lui cand se incalzeste motorul si uleiul ajunge la temperatura de lucru,nu ii mai bate.(citeste ce a scris)

 

Prostii, recomanda-i atunci 0w-30 ca e mai subtire la rece decat 5w-40... sa nu-ti inchipui tu ca alea 10 minute, motorul nu este lubrifiat, si dupa 10 minute cand se incalzeste se lubrifiaza... acolo este uzura,ce aude el poate fi batiae de tacheti, lucru ce "se mascheaza" cu ulei mai gros, si e la fel, la rece masina turata sa zicem peste 2000 , are un sunet ca si cum ceva ar lovi in carcasa... cu cat se incalzeste mai tare cu atat sunetul ala apare de la turatie mai mare, 3000-4000-5000, dupa care nu se mai aude...

 

:) i S-o fi facut uleiu marmelada, de nu se face ungerea :)

 

bogdyy : la rece desfa capota si pune mana pe capacu de la motor, pune pe cineva sa tureze masina, si vezi daca simti loviturile in capac... daca simti , sunt tachetii, nu e capat de lume la e39 sunt vreo 40 de lei bucata.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Vorbim de lucruri total diferite....sti despre ce masina este vorba??Este un e36 cu motor m50b20 VANOS!!La aceste motoare VANOSU este problema! Sunetul vine din capatul chiulasei,(de la lant,cum a zis "mecanicul" lui), numai ca incurca lantul cu VANOSUL.Lantul nu are cum sa bata la rece si apoi sa nu mai bata.

 

TU nu vezi ca a scris ca nu mai bate dupa 10 min dupa ce se incalzeste motorul???TU asta vad ca omiti,ai dat tu explicatii acolo sus de tacheti,dar tachetii bat mereu exact cum ai spus, dar el a scris clar ca sunetul dispare dupa 10 min,adica exact dupa ce se incaleste motorul si uleiul devine mai putin vascos!

 

bogdyy: pune unghia pe capatul chiulasei,in zona vanosului cand e rece motorul, si ai sa vezi ca acolo bate,numai in zona aia,nu pe tot capacul.

 

 

Cat despre treaba cu marmelada Cristi.MD....tot respectul pt tine.(apropo "vascozitatea uleiurilor" parca se face putin si prin liceu in cls a12-a,)

Numai bine tie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.