Jump to content

Incerc sa fac masina sa derapeze


STO

Recommended Posts

incerc de ceva timp sa vad daca reusec sa fac bmw- meu sa derapeze, din pacate nu am reusit. Am decuplat ACS si am incercat nu merge nici mort, nu pierde aderenta. Am incercat apoi sa pleccu fluierat de roti de pe loc nici asta nu merge se infige bine in sosea si pleaca tare dar fara fluieraturi.

Nu am facut asta sa ma unflu in pene ci doar sa vad ce poate masina.

Acum intrebare e normal acest comportament al masini sau e ambreajul dus?? BMW E39 520i

Edited by BoBo
titlu elocvent
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Cristi....te referi la masina ta ? Daca da...e mai puternica decat a celui care a deschis topicul...520i..

 

@STO, cum faci ? Accelerezi la ~5000 rpm-uri si dai drumul brusc la ambreiaj ? Daca faci asa, si nu patineaza deloc....inseamna ca ceva nu e bine.

Legat de ambreiaj....ai vazut vreodata ca accelerezi (in mers) si creste numai turatia, nu si viteza ?

Link to comment
Share on other sites

@Cristi....te referi la masina ta ? Daca da...e mai puternica decat a celui care a deschis topicul...520i..

 

@STO, cum faci ? Accelerezi la ~5000 rpm-uri si dai drumul brusc la ambreiaj ? Daca faci asa, si nu patineaza deloc....inseamna ca ceva nu e bine.

Legat de ambreiaj....ai vazut vreodata ca accelerezi (in mers) si creste numai turatia, nu si viteza ?

am dat drumul brusc la 3000 rpm, cand acelerez brusc in timp ce merg cu masina si acelerez pleaca ca din pusca:)). Am avut o masina cu ambreaj sticat si aceleram in timp ce mergeam pina la 7000 si masina nu lua viteza deloc. O sa incerc sai dau drumul si la 5000. Eram speriat sa nu fie ambreajul ca masina face un zgomot enervat un TZAC TZAC( ca o bataie) zgomotul se aude din spatele rotilor fata (numi pot da seama de la ce naiba vine

Link to comment
Share on other sites

Accelerezi la ~5000 rpm-uri si dai drumul brusc la ambreiaj ? Daca faci asa, si nu patineaza deloc....inseamna ca ceva nu e bine.

nu obligatoriu.

exemplu:e34 525 24v accelerat la 6000 de ture si dat drumu brusc la ambreiaj nu scartaia si asta din cauza grupului (care era lung).deci nu e obligatoriu sa fie ceva defect la masina :)

Edited by alex_maniacu_91
Link to comment
Share on other sites

@Alex...stiu ce zici..insa stiu ca la modelele mai vechi se puteau schimba grupurile\diferentialele.... la cele mai noi nu am auzit...insa probabil asa e, cum zici tu...

la orice model de BMW poti sa schimbi grupul. doar ca la astea mai noi te omoara costurile ca sa faci asa ceva :)

STO:ai varianta de 150 de cai sau de 170?

daca este cea de 150 poate sa zici ca e puterea micuta si caroseria grea (desi tot ar fi trebuit sa dea macar un mic scart acolo) + jantele mai mari.poate asta sa fie un motiv desi nu cred :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am 520i , si pleaca cu "scartz" fara probleme ... iti trebuie ceva tehnica ca si eu m-am prins mai greu , tot asa ca tine ..turam masina ..dadeam drumu' la ambreiaj si nexam zgomot ...deasemenea pot sa fac si cercuri ... toata treaba e din ambreiaj

 

 

Eu nu fac scheme cu a mea .. am facut de vreo cateva ori la inceput si gata ... ii omori motorul , e masina grea ..

Link to comment
Share on other sites

Eu am 520i , si pleaca cu "scartz" fara probleme ... iti trebuie ceva tehnica ca si eu m-am prins mai greu , tot asa ca tine ..turam masina ..dadeam drumu' la ambreiaj si nexam zgomot ...deasemenea pot sa fac si cercuri ... toata treaba e din ambreiaj

 

 

Eu nu fac scheme cu a mea .. am facut de vreo cateva ori la inceput si gata ... ii omori motorul , e masina grea ..

nici eu nu vreau sa fac figuri cu ea am vrut sa vad ce poate si am ramas mut ca NU poate.( dar maine incerc cu ea mai turata ori face cercuri ori scot pistoanele prin capota)

Link to comment
Share on other sites

Nu este normal comportamentul.

Cu 225/40-18 fata si 255/40-18 spate, porneste cu scart si la curba (sa nu zic cerculet) iese fum din roti :) poope poate sa confirme..

 

 

poope confirma... a lu cristi a scos si fum si sa si rotit.....ceva nu faci tu corect de nu poti scoate fumm sau scartt

Link to comment
Share on other sites

Nu este normal comportamentul.

Cu 225/40-18 fata si 255/40-18 spate, porneste cu scart si la curba (sa nu zic cerculet) iese fum din roti :) poope poate sa confirme..

 

 

poope confirma... a lu cristi a scos si fum si sa si rotit.....ceva nu faci tu corect de nu poti scoate fumm sau scartt

tocmai am fost sa-l testez. Am decuplat ASC lam tura la 5000-5500 si iam da drumul. rezultatul?? pleaca golt dar fara fum fara fluierat fara nimic.

 

Tare oricum numa la mine nu merge:)). Probabil ca sunt prea noi cauciucurile, dar tare cred eu ca franele pe spate sunt blocate, faza e ca dupa ce merg 1km sa zicem discurile din spate ard ca dracu. O intrebare la voi la BMW spatele franeaza odata cu fata? sau doar cand e masina incarcata si cupleaza distribuitorul?

Link to comment
Share on other sites

Nu este normal comportamentul.

Cu 225/40-18 fata si 255/40-18 spate, porneste cu scart si la curba (sa nu zic cerculet) iese fum din roti :) poope poate sa confirme..

 

 

poope confirma... a lu cristi a scos si fum si sa si rotit.....ceva nu faci tu corect de nu poti scoate fumm sau scartt

tocmai am fost sa-l testez. Am decuplat ASC lam tura la 5000-5500 si iam da drumul. rezultatul?? pleaca golt dar fara fum fara fluierat fara nimic.

 

Tare oricum numa la mine nu merge:)). Probabil ca sunt prea noi cauciucurile, dar tare cred eu ca franele pe spate sunt blocate, faza e ca dupa ce merg 1km sa zicem discurile din spate ard ca dracu. O intrebare la voi la BMW spatele franeaza odata cu fata? sau doar cand e masina incarcata si cupleaza distribuitorul?

Cum ai decuplat asc?

Link to comment
Share on other sites

Cum ai decuplat asc?

 

:)

Apasand pe buton. Daca nu ai ASC ai DSC si poate din cauza asta nu ti-ai dat seama.

Pai stiam ca se tine apasat 20 de secunde sa il dezactivezi de tot

il dezactiveaza imediat cand il apesi. iti apare si in bord ca e dezactivat

Link to comment
Share on other sites

Tare oricum numa la mine nu merge:)). Probabil ca sunt prea noi cauciucurile, dar tare cred eu ca franele pe spate sunt blocate, faza e ca dupa ce merg 1km sa zicem discurile din spate ard ca dracu. O intrebare la voi la BMW spatele franeaza odata cu fata? sau doar cand e masina incarcata si cupleaza distribuitorul?

 

Cum adica sa iti arda discurile? La mers normal? Vezi ca ai o mare problema, rotile alea stau infranate si o pe langa ca trage motorul din greu o sa ti se topeasca si vasilina de pe la roti si mai bulesti si rulmenti si alte cele. Rezolva repede, nu mai merge asa cu ea ca o sa iti para rau.

Frana de picior tine pe toate rotile (pe spate tine mai tare sau mai putin in functie de incarcarea masinii). Frana de mana doar pe spate la majoritatea masinilor. Vezi sa nu ai frana de mana trasa sau sa ti-o fi reglat vreun "meserias" si sa iti fi strans prea tare cablul / reglajul de la roti.

Sau mai pot sa ti se incalzeasca daca mergi ca la raliu si intra des ASC-ul si franeaza. Dar nu cred ca e cazul ...

 

Rezolva cu rotile alea!

 

Bafta

 

L.E.: si eu am tot un 520i si patineaza fara probleme la plecarea de pe loc (cu ASC decuplat, desigur)

Edited by tore
Link to comment
Share on other sites

so...

in concluzie cred ca ai rotile putin infranate, verifica urgent chestia asta, consecintele le poti citi mai sus. Oricum nu te astepta la cinestie ce scartait, masine e maricica, caroseria destul de grea, motorul mititel si caii in deajuns, dar nu pentru figuri,

totusi e ceva in neregula..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.