Jump to content

Incerc sa fac masina sa derapeze


STO

Recommended Posts

Eu urmaresc topicul asta cu mare interes, pentru ca am o mare dezamagire: peste cateva zile sunt 7 ani de cand am masina si in tot timpul asta mi-au trecut prin cap tot felul de nazbatii legate de ea , dar niciodata nu m-am simtit deziluzionata ca NU derapeaza. As spune chiar ca, dimpotriva, am fost mereu foarte mandra de asta. Imi scapa ceva, nu? :) .
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am fost duminica la un curs de "derapaje" pe circuitul de la Zandvoort in Olanda.

http://www.slotemakers.nl/galerij.asp

Dupa ce s-a terminat joaca ne-au dat voie sa ne dam cu masinile personale insotiti de un instructor. M-am chinuit pe pista rotunda cu apa si vopsita cu ceva teflon sa fac drifturi vreo 20 min si n-am reusit sa o tin mai mult de jumatate de tura, fie ma intorceam in loc, fie supravira. S-a urcat si instructorul si bineinteles a reusit vreo 2-3 ture dar mi-a zis si el ca e foarte greu cu seria 5 ( poate datorita gumelor 245 sau masina grea). Cu e36 325 mi-a iesit joaca mult mai rapid pe asfalt umed fara prea mari dificultati si fara sa am cine stie ce experienta.

530d pleaca repede de spate dar e mult mai greu de derapat controlat fata de e36. Nu sunt sigur daca e36 coupe 325 din 94 are LSD.

Mi se pare enorma diferenta la derapaje controlate dintre cele 2 masini. ( ambele automate).

La e39 il faci sa derapeze dar nu prea poti sa faci ceva artistic in afara de niste semi-cercuri haotice si mult fum ( unii le considera "drifturi" si pe astea), iar ca sa iti iasa iti trebuie ceva experienta si multe gume de ars. Si banuiesc ca LSD este obligatoriu pentru prestatia artistica.

O sa ma duc saptamanile viitoare tot acolo pentru ca au un curs de drift si powerslide cu "ursuleti". Sper sa invat ceva tehnica.

Asta e un filmulet superb cu ce faceau prin anii 60' in materie de drifturi.

http://www.slotemakers.nl/video.asp?id=1

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Stiu, de aia ma gandesc serios la un M3 e36 sau e30 ca masina de weekend ca sa am ce mesteri la schimbat gume.

Baiatu de mai sus cu M5-u are si ceva "talent". Pana nu incerci sa faci asa ceva nu-ti dai seama cat de greu este si cam cata experienta iti trebuie.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Normal cĂŁ este dificil.

 

ĂnsĂŁ dacĂŁ nu ai LSD, este ca Âşi cum ai un picior de lemn. :)

Picior de lemn oricum am ca tin stangul degeaba. :) . Cred ca ar trebui sa se faca niste studii despre influenta cutiei automate asupra musculaturii picioarelor. Eu sant ingrijorat ca a inceput sa mi se atrofieze stangul. :) Nu de alta dar am vazut o gramada de mosi milionari coborand de prin Maybach-uri si alte OZN-uri schiopatand vizibil. O fi de la cutia automata, o fi de la portofelul prea greu. Doamne fereste s-ajung asa !

325 coupe din 94 are LSD? pare mult mai usor de stapanit.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut

 

 

cam aceiasi problema o am si eu.

e 39 2003 163 cp.

cutie automata si steptronic.am jante de 16 sau 17.in linie dreapta la semafaor de exemplu nu reusesc sa plec cu scart.

daca e sa plec pe cerculet reusesc.

asa bine sa aiba aderenta la linia dreapta sau e vreo problema undeva?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Proabil flansa de la cardan....sau vreun rulment...

 

Incearca si de la 5000 rpm...masina e mai greoaie un pic..

 

Andrei92 as avea si eu pentru tine cam aceeasi intrebare in legatura cu tzacanitul ala ...Am un E39 520i din '97 (fara probleme de nikasil :) ) si aud sunetul ala in zona ambreiajului .A inceput sa se auda dupa ce am schimabat kitul de ambreiaj (am pus un Valeo pentru ca Sachs-ul nu se potrivea pe volanta pe care o am eu).Am mers si am dat raportu imediat mecanicului meu, in care am mare incredere pentru ca mi-a facut treaba buna de fiecare data pana acum, si el mi-a infirmat temerea de a-mi fi cedat volanta si mi-a spus ca e ceva din interior (un rulment de reglaj).Cum se manifesta tzacanitul asta : se aude doar la relanti si doar cu transmisia cuplata (ambreiajul sus)... Voi ce parere aveti oameni buni ?...Sa fie oare rulmetul de presiune?...Intreb si eu...

 

 

 

P.S. Dupa remediere postez rezolvarea

Link to comment
Share on other sites

Acum intrebare e normal acest comportament al masini sau e ambreajul dus?? BMW E39 520i

 

Demarajul este normal?

 

Ai mãsurat În cât faci 0 - 100 km/h?

0-100 zic eu sub 10 secunde, masina trage foarte bine, si azi merg sa vad ce e cu franele de spate ca am avut un "meserias" care mi-a reglat frina de mina ca prindea cam sus si am vrut sa prinda mai jos si cred ca a reglato cam pre bine prinde si cand e lasata jos :D))) pretul spune tot 15 ron. nu sunt sigur ca discurile de spate de incalzesc destul de tare si eu banuiesc ca asta e motivul(frana de mina)

 

Am fost la AB Constanta acum un an pentru un tester iar pe langa asta,pentru ca tot eram acolo l-am rugat pe nenea ala de acolo sa-mi regleze si frana de mana ca tinea la ultimul dinte si chiar si atat de sus nu mai tinea mereu.Sincer nu stiam cum se regleaza nici macar din auzite... si s-a apucat nea Georgica al meu sa-mi regleze frana aia,cum:Imi desface protectia aia de piele de la frana (am tapiserie de piele) si mi-a strans cate un pic suruburile alea 2 de acolo concomitent cu lovturile de picior aplicate rotilor spate (ca sa vada daca tine)...La prima vedere l-am crezut pe cuvant cu toate ca mi s-a parut ilogic ce face el ,animalul :lol: ...Cum adica dom'le, sa fi devenit piciorul U.M in S.I (unitate de masura in sistemul international) pentru masurarea fortei de greutate si sa nu fi aflat si eu?....Hmmmmmmmmm.... Pe operatiunea aia (tester +"reglat frana de mana") mi-au cerut nici mai mult nici mai putin de 380 de RON (too much for the quality of their services).Vreau sa spun ca nu m-a tinut " reglajul " ala nici macar 2 saptamani :) insa testul electronic m-a multumit....Iata deci unde nu-si baga romanu nasu iese treaba buna....So long boys

 

Nu cred cĂŁ ĂŽntrebi pe cine trebuie. :)

 

No...atunci baga tu o parere Ciupanezu... :) please....sunt curios ca oricum in secunda asta e la doctor masinuta...

Link to comment
Share on other sites

Ambreiajul pe care l-ai montat s-ar putea sĂŁ aibĂŁ un defect de fabricaĂžie dacĂŁ l-ai montat de nou Âşi a apĂŁrut aceastĂŁ problemĂŁ.

 

Sper sa nu ai dreptate cu toate ca am vazut ceva pe youtube despre kiturile valeo. Oamenii aia prezentau ambreiaje valeo cu probleme dupa cateva sute de Km (acelasi tzacanit).Da kitul pe care l-am pus eu a fost nou nout si are aproape 2 luni de cand la-m montat (aprox 4200 de km rulati)...Daca s-a dus cumva ambreiajul ce-mi recomandati sa schimb si volanta chiar daca nu e cazul ?

Link to comment
Share on other sites

Nu, volanta nu trebuie schimbatĂŁ dacĂŁ nu este uzatĂŁ.

 

Ar fi mai bine sĂŁ cumperi un kit de ambreiaj Sachs.

Stiu ce zici ,ca doar Sachs i-am si spus mesterului sa-mi ia, dar mi-a zis ca nu gaseste un sachs care sa se potriveasca pe volanta mea....si mi-a luat valeo.Mersi de sfat

Link to comment
Share on other sites

Stiu ce zici ,ca doar Sachs i-am si spus mesterului sa-mi ia, dar mi-a zis ca nu gaseste un sachs care sa se potriveasca pe volanta mea....si mi-a luat valeo.Mersi de sfat

 

ĂntreabĂŁ-i Âşi pe cei care vând piese pe forum dacĂŁ pot aduce Sachs pentru maÂşina ta.

Sa speram ca nu e cazul sa schimb iar ambreiajul dar daca trebuie nu am ce face ....luni ma duc pe la mester sa vedem ce zice....good luck

Link to comment
Share on other sites

dc. nu gaseste Sachs sa iti ia pe LUK .

Despre LUK nu stiu ce sa zic...am auzit ca e slabut si LUK-ul dar se poate sa fie mai bun decat valeo...Sachs-ul e Sachs...oricum mersi de sfat

 

S-ar putea volanta ta sa fie chiar LUK. La mine asa a fost. Dar mai bine iei kit de ambreiaj Sachs.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.