Jump to content

BMW E46 330CI


savdragos

Recommended Posts

O zii de care cu siguranta nu o sa-mi aduc aminte cu placere, eram la Spitalul de Urgenta Floreasca, intrucat mama celui mai bun prieten al meu tocmai parasise lumea aceasta si printre lacrimi si suspine un agent de paza al spitalului anunta in holul de asteptare ca un Bmw negru tocmai fusese lovit de un scuter, mai departe las pozele sa vb. Asta cu siguranta este cel mai prost inceput de an din viata mea :)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

naspa faza....si iti face ala masina acum??? avea vreo asigurare ceva???

 

Nu are asigurare si nici scuterul nu este inmatriculat si nu are nici permis, cred ca se lasa ci dosar penal la el nu stiu exact legislatia ca am cautat pe net dar din cate am inteles doar pentru ciclomotoare nu iti trebuie permis sa sa fie inmatriculat insa pentru scuter iti trebuie. Nu stiu sa vad luni cand ma duc din nou la politie sa vad ca o sa scrie aia in procesul verbal. Cat despre asta cu scuterul am inteles ca si-a rupt ceva la o mana, am discutat cu un prieten deal lui care a spus ca maine merge la service cu mine sa facem o constatare si sa vedem cu rezolvam!

Link to comment
Share on other sites

Capota - indreptat + vopsit

Spoiler - reparat + vopsit

Grila - inlocuit

 

In Oradea reparatia, la unul din vopsitorii buni din oras, ar fi max 300-350 E

 

Cat merge o reparatie de genu in Bucuresti?

 

Pai eu cred ca o sa vina mai mult, trebuie schimbat si parbrizul ca are o fisura mare unde a dat el cu casca, bara este rupta jos si trebuie schimbata, plasticurile de la ventilatia pentru frana sunt sparte stanga, rama de la proiector din stanga , niste plasticuri din fata ventilatorului electric, suport numar si numarul sunt praf si trebuie inlocuite, iar la capota nu cred ca se poate indrepta klumea pentru ca in zona respectiva capota are 2 sau mai multe straturi de tabla unul peste altul si sincer nu vad de ce sa am eu masina plina de kit in fata pentru prostia altora, vrea sa-mi cumpere absolut toate piese care au fost afectate de accident noi. Masina asta nu a fost lovita nici-o data asa ca nu vad de ce as face compromisuri de genul lasa ca ii dam 2-3 ciocane si merge, vreau ca totul sa fie ca inainte de accident.

 

Forte penala faza. Era beat ?

 

Nu era beat doar grabit presupun :)

Link to comment
Share on other sites

Pai eu cred ca o sa vina mai mult, trebuie schimbat si parbrizul ca are o fisura mare unde a dat el cu casca, bara este rupta jos si trebuie schimbata, plasticurile de la ventilatia pentru frana sunt sparte stanga, rama de la proiector din stanga , niste plasticuri din fata ventilatorului electric, suport numar si numarul sunt praf si trebuie inlocuite, iar la capota nu cred ca se poate indrepta klumea pentru ca in zona respectiva capota are 2 sau mai multe straturi de tabla unul peste altul si sincer nu vad de ce sa am eu masina plina de kit in fata pentru prostia altora, vrea sa-mi cumpere absolut toate piese care au fost afectate de accident noi. Masina asta nu a fost lovita nici-o data asa ca nu vad de ce as face compromisuri de genul lasa ca ii dam 2-3 ciocane si merge, vreau ca totul sa fie ca inainte de accident.

 

Da, asa e normal sa pui piese noi. Dar pe undeva ai noroc ca nu are asigurare ca pe RCA sigur iti indrepta capota cu scula aia care ti-o trage frumos din exterior, iar bara se sudeaza lejer acolo jos daca nu sunt rupti suportii de prindere. Problema cea mai mare nu e indreptatul si lipitul, alea se pot face perfect de catre un tinichigiu bun, problema va fi vopsitul. Oricat de bine o fac, va fi tot vopsea de retus pe ea, va fi diferenta de nuanta. Cauta vopsitor bun.

Link to comment
Share on other sites

Da, asa e normal sa pui piese noi. Dar pe undeva ai noroc ca nu are asigurare ca pe RCA sigur iti indrepta capota cu scula aia care ti-o trage frumos din exterior, iar bara se sudeaza lejer acolo jos daca nu sunt rupti suportii de prindere. Problema cea mai mare nu e indreptatul si lipitul, alea se pot face perfect de catre un tinichigiu bun, problema va fi vopsitul. Oricat de bine o fac, va fi tot vopsea de retus pe ea, va fi diferenta de nuanta. Cauta vopsitor bun.

 

Sincer nu am avut de aface cu evaluatorii unor firme de asigurare dar in mod sigur si daca avea RCA nu cred ca reuseau respectivi sa ma convinga ca o bara lipita la cald si prinsa cu niste cleme de metal dupa care aplicat cateva sute de grame de kit ca sa mascheze clemele si lipitura este mai rezistenta decat una turnata direct mai ales intr-o zona unde este expusa foarte mult ( nu de putine ori s-a intamplat sa ating putin cu bara borduri ma inalte), cat despre capota nu zic ca nu merge indreptata dar sunt convins ca nu o sa mai arate la fel mai ales pe interior, deasemenea sunt convins ca as merge pana la plangere penala daca o firma de asigurari ar incerca sa-mi impuna asa ceva, unde mai pui ca si cu piese noi masina poate prezenta diferente mai ales la imbinari si vopsea. Sunt curios daca tot asa intocmesc devizele de reparatie si firmele de asigurare din tari civilizate gen Germania, Anglia, Italia.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce ai dovada de la politie, si pe vinovat oficializat de politie, poti rezolva totul pe Casco si nici macar nu au voie sa te penalizeze ( te penalizeaza doar daca esti tu vinovat sau e vinovat necunoscut ).

 

Depinde unde ai facut asigurarea. Daca e nevoie, mai da-i tu doua ciocane ici colo sa te asiguri ca le schimba ( inainte sa mergi la casco si sa ti-o pozeze ).

 

Cat de scooter`ist, nici sa nu iti pierzi vremea sa te intelegi cu el, ca nu te va putea despagubi nici intr-un an de zile. In schimb, s.c. de Casco se va descurca cumva.

 

Printre avantajele de a avea casco se enumera : reparatii cand esti vinovat sau autorul este necunoscut; recuperarea pagubelor de la vinovat in caz ca acesta este cunoscut si nu esti tu, de care se ocupa ei.

 

Teoretic, nu ar trebui sa se cace pe ei pentru reparatie, pentru ca au pe faptas si vor recupera banii. Interesul lor este sa satisfaca clientul, adica pe tine.

 

Multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce ai dovada de la politie, si pe vinovat oficializat de politie, poti rezolva totul pe Casco si nici macar nu au voie sa te penalizeze ( te penalizeaza doar daca esti tu vinovat sau e vinovat necunoscut ).

 

Depinde unde ai facut asigurarea. Daca e nevoie, mai da-i tu doua ciocane ici colo sa te asiguri ca le schimba ( inainte sa mergi la casco si sa ti-o pozeze ).

 

Cat de scooter`ist, nici sa nu iti pierzi vremea sa te intelegi cu el, ca nu te va putea despagubi nici intr-un an de zile. In schimb, s.c. de Casco se va descurca cumva.

 

Printre avantajele de a avea casco se enumera : reparatii cand esti vinovat sau autorul este necunoscut; recuperarea pagubelor de la vinovat in caz ca acesta este cunoscut si nu esti tu, de care se ocupa ei.

 

Teoretic, nu ar trebui sa se cace pe ei pentru reparatie, pentru ca au pe faptas si vor recupera banii. Interesul lor este sa satisfaca clientul, adica pe tine.

 

Multa bafta!

 

La mijloc este o mica problema eu nu am casco la masina :) , am considerat ca dau bani de pomana la casco ca de 5-6 ani de cand am permis nu am avut nici-un accident.

Link to comment
Share on other sites

naspa faza....si iti face ala masina acum??? avea vreo asigurare ceva???

 

Nu are asigurare si nici scuterul nu este inmatriculat si nu are nici permis, cred ca se lasa ci dosar penal la el nu stiu exact legislatia ca am cautat pe net dar din cate am inteles doar pentru ciclomotoare nu iti trebuie permis sa sa fie inmatriculat insa pentru scuter iti trebuie. Nu stiu sa vad luni cand ma duc din nou la politie sa vad ca o sa scrie aia in procesul verbal. Cat despre asta cu scuterul am inteles ca si-a rupt ceva la o mana, am discutat cu un prieten deal lui care a spus ca maine merge la service cu mine sa facem o constatare si sa vedem cu rezolvam!

 

 

Eu cred ca ii rupeam capul cu totul. Urat inceput de an. Bafta cu reparatiile, o sa te coste ceva. Poate scuterul este cumparat de firma unde lucra ala si daca ai noroc iti scoti banii de la ei.

Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic.. Nasol...

 

Bafta la recuperat, si poate cu ocazia asta, ti-ai dat seama ca nu e degeaba CASCO-ul.

 

Ar fi ideal daca ai putea sa contactezi firma posesoare, si sa incerci sa ii intimidezi intr-un fel sau altul, poate vei avea mai mari sanse de succes asa. Oricum, inainte de toate, ar trebui sa faci o evaluare a pagubei. Eu zic ca cel mai bine ar fi daca ai incepe cu asta in primul rand...

 

Oricum, multa bafta in continuare si nervi de otel!

Link to comment
Share on other sites

Eh , Ciupanezu ai lovit din plin cu sublinierea asta , asa e romanasul , daca e vorba de servicii se gandesc la Germania , Elvetia , Anglia , dar nu se gandesc si ca aia sunt oameni civilizati si asta schimba totul . Daca ar fi macar 30% din populatie civilizata si sa gandeasca asa ca tine (Ciupanezu) Romania ar fi altceva :) Am un prieten care o avut maxilarul mutat din loc pentru o iesire in decor si daramarea unui gard, dar maxilarul a fost mutat de proprietarul gardului( era din stalpi de beton si plasa de sarma ) . Mnah, dar asta e caracterizant pentru Romania din pacate
Link to comment
Share on other sites

Eu nu ĂŽnţeleg faza asta cu bătaia după accident.

 

Omu' a greşit, se alege cu dosar penal, maşina se repară pe banii lui.

 

De ce să-l bat?

 

Nu nici eu nu sunt adeptul violentei chiar daca a gresit si mi-a lovit masina este problema lui plateste, daca nu vrea sa plateasca exista mult mai multe modalitati poate chiar si mai eficiente de constrangere decat pumnul :).

Apropo de costuri am facuta asa un deviz estimativ cu piese cumparate noi de la MHS si manopera se ridica la circa 7200 roni , piesele sunt: capota, bara fata, grila bara, grile capota (nasi), ornament proiector, emblema, aparatoare radiator, suport si numar de inmatriculare, parbriz plus manopera de montare si manopera la tinichigerie si vopsitorie pentru bara si capota.

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma refeream ca ii rupeam picioarele fizic, vorbeam la figurat....eu sunt motociclist si sincer nu ii pot intelege pe cei cu scutere, care circula fara permis, inconstienti, fara casca, fara experienta...etc...si sunt nervos si foarte indignat pe stilul lor de condus in Bucuresti...
Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma refeream ca ii rupeam picioarele fizic, vorbeam la figurat....eu sunt motociclist si sincer nu ii pot intelege pe cei cu scutere, care circula fara permis, inconstienti, fara casca, fara experienta...etc...si sunt nervos si foarte indignat pe stilul lor de condus in Bucuresti...

 

asta vara trecea unu pe la mine prin fata blocului cu scuteru....facea ture...mergea ba cu picioarele pe ghidon ba pe burta....mai vazusem unii care erau 3 pe acelasi scuter :)))

Link to comment
Share on other sites

Hai ca la urma urmei nu pare asa de mult reparatia, avand in vedere ca toate piesel vor fi noi... Sa vedem cat va fi dupa ce e gata, si sa auzim ca ti-ai recuperat banii.

 

In rest, numai bine, si pe viitor ai grija unde iti parchezi masina :) :)

 

Mda si eu sper sa rezolv cat mai repede ca ma uit ma masina de fiecare data cand urc in ea si mor de ciuda cand vad cat de nasol arata :)(

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

. Din cate am vazut eu compresorul tau merge la 0.35 bar si ai cam 295 Cp asta TS1 de la ESS functioneaza la 0.7 si ajunge la 325Cp, la cuplu sunt asemanatoare, al tau am vazut ca are in jur de 380Nm asta de la ESS are cam 400Nm.

vezi ca nu ai citit bine, 7 PSI inseamna aproape 0,5 bar, 1 bar = ~15 PSI, si daca mai scazi ce spun ei o sa-ti dea puterea estimativa a motorului "Correction factor for drivetrain loss is 15% above RWHP as seen in dynograph (RWHP/0.85" adica 325 - 15% = 276,25 hp :)

 

Apropo sunt si eu curios daca te-ai dat vreo data cu un M3 si care a fost rezultatul. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.