Jump to content

Probleme generale BMW 316


Andrei_M

Recommended Posts

Daca vrei BMW, e foarte bine sa incepi cu un 316. Tinand cont ca ai facut scoala pe masina cu tractiune fata, BMW fiind cu tractiune spate, 316 e ideal pt tine, cu toate ca eu nu ti-as recomanda BMW ca prima masina.. Am lucrat multi ani in televiziune ca sa-m fac o parere despre tinerii posesori de permis care conduc masini puternice.. este TRIST, pt ei, pt parintii lor si pt parintii prietenilor lor. AM filmat BMW-uri rupte in doua ( acul era blocat la 1ookm/h, dar drumul era putin ud), pasagerul spate dreapta fara mana dreapta, pasagera spate stanga cu creieru imprastiat pe toata portiera stanga spate, soferul a murit abea dupa cateva ore in chinuri groaznice.... si alte de genu asta..

Andrei M, eu iti recomand o masina mai slaba ca si putere, cu tractiune fata, pana inveti sa conduci bine si pana realzezi ce se poate intampla daca zici: "Am timp sa trec si de asta" sau "Masina mea sta bine in curbe"

 

Scucces si cat mai multi km fara incidente!

Link to comment
Share on other sites

Frate daca vrei 316i ia-ti 316i, ca e ok masina mai ales pe post de primul bmw. eu am coupe e36 316i geamuri, oglinzi si trapa electrice, abs(tot veni vb loganul nu il are ca dotare de serie), 2 airbaguri, faruri de ceata si sunt multumit de el pt ca l-am luat pt confortul care il ofera si tinuta de drum care per ansamblu face mai mult decat au unele masini actuale. nu l-am luat ca sa fac la liniute cu loganurile sau cu solenta (sa imi arati si mie un bmw 316 facut de solenta) sau cu dacia 1310 cum sugera cineva. Masina e destul de rezonabila in performante si consum, urca lejer pana la 170 km/h adevarat mai greu pana la 200 dar merge. Consumul mai mare ca la 318i/is sau 320i e legenda, am vb cu destui si consumul la 316 e mai mic cu 1-2 litri poate si 3, mai e o faza altfel dai de mancare la 4 cilindri 316 si alt fel papa 6 cilindri 320i. Pe de alta parte nu credeti ca are si omul alte scoteli in vedere taxa inmatriculare mai mare, impozit mai mare, asigurare mai mare si alte taxe care sunt mai mari la 320/318 fata de 316. in concluzie daca iti iei masina pt placerea de a conduce si confort, dar mai ales pt feelingul ce ti-l ofera un bmw nu conteaza ce motorizare ai daca tu esti multumit. Si daca tot e un disconfort puterea faci un chip tuning care iti da 10cp si 15Nm in plus si tot nu e putin pt 250euro si garantat o sa simti o schimbare in bine. Asta e parerea mea de posesor de pisicuta 316.
Link to comment
Share on other sites

Fac unii atata tam-tam ca ia-ti frate un 318 macar,nu 316 ca e prea slabut... :) Mah,in fond si pana la urma un 316 i este identic cu un 318 i,aceeasi masina,aceeasi tinuta de drum,acelasi motor M43,difera axul cu came si vreo 12 CP!!!Am condus si 318 i,dar pe cuvant daca am observat vreo mare diferenta...E aproape insesizabila!!!Doar unul experimentat la volanul BMW-urilor observa diferenta mai bine...Restul,nici nu isi dau seama...Normal ca daca te dai jos dintr-un 320 i, 323 i, 325i,328 i,etc.si te urci intr-un 316 i sau chiar si intr-un 318 i simti diferenta si prost daca ai fi!!! :)
Link to comment
Share on other sites

Poti sa spui ca nu ai vrut sa te dai la ea ca sa nu il faci de ras pe ala cu loganu`. Oricum retineti ca pe 316 sunt si motoare de 116 cp, ala de 1.9L, asa ca nu este chiar asa puturoasa...

Da sunt 316 cu motoare de 1.9 dar doar pe BMW E46, nu pe pisici E36.Doar pe E36 316i compact din 1999-2000 s-a pus motor de 1900 de 103cp asa numitul M43 TU,in rest doar motoare de 1600.

Edited by em_28
Link to comment
Share on other sites

Poti sa spui ca nu ai vrut sa te dai la ea ca sa nu il faci de ras pe ala cu loganu`. Oricum retineti ca pe 316 sunt si motoare de 116 cp, ala de 1.9L, asa ca nu este chiar asa puturoasa...

Da sunt 316 cu motoare de 1.9 dar doar pe BMW E46, nu pe pisici E36.Doar pe E36 316i compact din 1999-2000 s-a pus motor de 1900 de 103cp asa numitul M43 TU,in rest doar motoare de 1600.

Exact!!!Eu cum spuneam am un e46 316i cu motor de 1,9 si pe cuvant daca poti face vreo diferenta cu adevarat intre el si un 318 i si aici marfer numai la cele cu motor M43,nu cele face-lift...

Link to comment
Share on other sites

Poti sa spui ca nu ai vrut sa te dai la ea ca sa nu il faci de ras pe ala cu loganu`. Oricum retineti ca pe 316 sunt si motoare de 116 cp, ala de 1.9L, asa ca nu este chiar asa puturoasa...

Da sunt 316 cu motoare de 1.9 dar doar pe BMW E46, nu pe pisici E36.Doar pe E36 316i compact din 1999-2000 s-a pus motor de 1900 de 103cp asa numitul M43 TU,in rest doar motoare de 1600.

Exact!!!Eu cum spuneam am un e46 316i cu motor de 1,9 si pe cuvant daca poti face vreo diferenta cu adevarat intre el si un 318 i si aici marfer numai la cele cu motor M43,nu cele face-lift...

 

 

este diferenta intre ele. uita-te la consum :).

 

http://ultimatespecs.com/index.php?option=...0,4947&do=1

 

vorbim de 318i non facelift si 316i facelift.

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc cu argumente sa demonstrez avantajele unui motor mai puternic in Romania, lasand la o parte liniute, Logane si alte mici "frustrari" si "complexe".

Puterea maxima la un motor pe benzina este la turatii ridicate in jur de 6000. Cuplul undeva la 3500. Asta inseamna ca plaja de putere este intre 3000-6000 ture ceea ce se traduce prin faptul ca masina "trage" dupa 3000.

In oras : schimbare rapida de benzi, sau demaraj mai puternic, trebuie obligat sa retrogradezi 1,2 trepte ca sa o aduci in plaja de putere ca sa poti sa te bagi unde vrei altfel stai 3-4 secunde pana se tureaza motorul, sau intra ala din spate in tine.

 

Datorita faptului ca trebuie sa mergi cu ea turata mereu s-ar putea sa consume mai mult decat o masina cu motor mai puternic.

 

Problema mare e in afara orasului : depasirile -

La depasirile rapide trebuie retrogradat 1-2 trepte, la 100 a-3-a ca sa te poti baga fara sa-ti tremure "chilotii" ca intra ala din fata in tine.

Dai a 3-a se duce in 4000 ture, dupa o secunda trebuie sa schimbi din nou (4-a) ca sa duce in limitare, te-ai bagat in fata dai a-5-a. Cel putin 3 schimbari de viteza pentru o depasire. Altfel stai dupa tir 20 km pana nu mai vine nimic din fata sau ii dai cu 500 m inainte ca sa ai demaraj. Toate astea se traduc intr-un discomfort vizibil pentru ca trebuie sa mesteci permanent in "benzina" ca sa poti sa faci o depasire ca lumea.

Nu mai vorbesc ca daca esti si incepator si esti bagat intr-o depasire la limita si ratezi o schimbare de viteza sau o duci in limitare s-ar putea sa fie nasoala situatia. Nu mai vorbesc de "racerii" care accelereaza cand incerci sa-i depasesti, si de alte minunatii de soferi de pe "superbele" sosele ale patriei.

Stau in Olanda de 2 ani si fac cam 5000-6000 km pe luna. Nu cred ca am facut mai mult de 10 depasiri in 2 ani. Pe autostrada poti sa ai si motor de 1.2 ca nu conteaza , urci usor la 120km/h si mergi pe prima banda, nu te deranjeaza nimeni.

In Romania situatia e foarte diferita, parerea mea ca trebuie sa fii de 10 ori mai atent ca aici ( daca aduci 100 nemti sau olandezi sa conduca 1 luna in Romania, garantat 80 fac accident sau se lasa de condus si folosesc transportul in comun, chiar daca multi au milioane de km condusi, cunosc vreo 4-5 care au avut treburi prin Romania,si ba s-au rasturnat, ba s-au urcat peste o caruta,etc.)

 

Parerea mea este ca la cum se circula in Romania iti trebuie un motor de minim 130 cai , pentru a face fata depasirilor numeroase, fara sa iti tremure inima si sa conduci relaxat si sa te bucuri de masina.

Inca o observatie : viteza medie cu care se circula in Romania a crescut din 92-95 pana in 2008. In 92 90% din masini erau dacia si olcit si mergeau cu 80-100 km/h. Una e o depasire la 80 alta e la 110-130 , mai ales cu 90-100 cai . Numarul de masini creste , drumurile raman la fel, se aglomereaza.

Tot ceea ce am scris mai sus se bazeaza pe 9 ani de condus in Romania si Dacia 1310, si Renault Clio, si alte "cazaturi" si 325 si nu pot sa uit senzatia aia "urata" cand vrei sa depasesti un camion ai a-3-a la 100km/h, motorul la 5000 ture si iti vine sa te dai jos sa o impingi sa fuga mai repede cand vezi ca se apropie X5-u din fata, sau stai in spate la cineva pe care vrei sa-l depasesti cu motorul turat gata sa te bagi si te gandesti- " oare am timp sa ma bag ?", " mai bine stau naibi inca un kilometru in spatele astuia si ma bag dupa aia !". Sau cand apreciezi ca ai loc te bagi in depasire la 100-120 si descoperi ca tirul are remorca sau ca mai e unul in fata lui, si vine din fata, si tu esti cu pedala blana si nimic, si cand in final reusesti sa te bagi intre tiruri iti zici in gand "Sa fie al dracu cine si-o mai cumpara automobil cu motor de masina de spalat".

Cam asta e cu motoarele mici, si n-are treaba nici cu liniutele, nici cu mandria de posesor de BMW, nici cu Loganul sau Solenza care te fac la demaraj. Are treaba cu siguranta ta, cu placerea de a conduce, cu cat de obosit te dai jos din masina dupa 200 km de condus si nu-ti mai simti piciorul stang de la atatea schimbari de viteza, cu emotiile si frustrarea pe care o simti cand vine din fata intr-o depasire si masina nu poate mai mult.

 

Si in final tot ceva ce tine de motoare mici : un motor mic e un motor care trebuie turat ca sa aiba viata. Uzura motorului e direct proportionala cu regimul de turatie la care a fost exploatat. Cand masina este noua nu este problema, dar cand vorbim de achizitionarea unui SH cu 150.000 km e clar ca uzura unui motor de 316 este mai mare ca a unuia de pe 320, 325 - in conditii statistice evident. Deci in consecinta costuri de exploatare mai mari, compresie proasta, din 105 cai nu mai sunt decat 90, etc, etc.

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc cu argumente sa demonstrez avantajele unui motor mai puternic in Romania, lasand la o parte liniute, Logane si alte mici "frustrari" si "complexe".

Puterea maxima la un motor pe benzina este la turatii ridicate in jur de 6000. Cuplul undeva la 3500. Asta inseamna ca plaja de putere este intre 3000-6000 ture ceea ce se traduce prin faptul ca masina "trage" dupa 3000.

In oras : schimbare rapida de benzi, sau demaraj mai puternic, trebuie obligat sa retrogradezi 1,2 trepte ca sa o aduci in plaja de putere ca sa poti sa te bagi unde vrei altfel stai 3-4 secunde pana se tureaza motorul, sau intra ala din spate in tine.

 

Datorita faptului ca trebuie sa mergi cu ea turata mereu s-ar putea sa consume mai mult decat o masina cu motor mai puternic.

 

Problema mare e in afara orasului : depasirile -

La depasirile rapide trebuie retrogradat 1-2 trepte, la 100 a-3-a ca sa te poti baga fara sa-ti tremure "chilotii" ca intra ala din fata in tine.

Dai a 3-a se duce in 4000 ture, dupa o secunda trebuie sa schimbi din nou (4-a) ca sa duce in limitare, te-ai bagat in fata dai a-5-a. Cel putin 3 schimbari de viteza pentru o depasire. Altfel stai dupa tir 20 km pana nu mai vine nimic din fata sau ii dai cu 500 m inainte ca sa ai demaraj. Toate astea se traduc intr-un discomfort vizibil pentru ca trebuie sa mesteci permanent in "benzina" ca sa poti sa faci o depasire ca lumea.

Nu mai vorbesc ca daca esti si incepator si esti bagat intr-o depasire la limita si ratezi o schimbare de viteza sau o duci in limitare s-ar putea sa fie nasoala situatia. Nu mai vorbesc de "racerii" care accelereaza cand incerci sa-i depasesti, si de alte minunatii de soferi de pe "superbele" sosele ale patriei.

Stau in Olanda de 2 ani si fac cam 5000-6000 km pe luna. Nu cred ca am facut mai mult de 10 depasiri in 2 ani. Pe autostrada poti sa ai si motor de 1.2 ca nu conteaza , urci usor la 120km/h si mergi pe prima banda, nu te deranjeaza nimeni.

In Romania situatia e foarte diferita, parerea mea ca trebuie sa fii de 10 ori mai atent ca aici ( daca aduci 100 nemti sau olandezi sa conduca 1 luna in Romania, garantat 80 fac accident sau se lasa de condus si folosesc transportul in comun, chiar daca multi au milioane de km condusi, cunosc vreo 4-5 care au avut treburi prin Romania,si ba s-au rasturnat, ba s-au urcat peste o caruta,etc.)

 

Parerea mea este ca la cum se circula in Romania iti trebuie un motor de minim 130 cai , pentru a face fata depasirilor numeroase, fara sa iti tremure inima si sa conduci relaxat si sa te bucuri de masina.

Inca o observatie : viteza medie cu care se circula in Romania a crescut din 92-95 pana in 2008. In 92 90% din masini erau dacia si olcit si mergeau cu 80-100 km/h. Una e o depasire la 80 alta e la 110-130 , mai ales cu 90-100 cai . Numarul de masini creste , drumurile raman la fel, se aglomereaza.

Tot ceea ce am scris mai sus se bazeaza pe 9 ani de condus in Romania si Dacia 1310, si Renault Clio, si alte "cazaturi" si 325 si nu pot sa uit senzatia aia "urata" cand vrei sa depasesti un camion ai a-3-a la 100km/h, motorul la 5000 ture si iti vine sa te dai jos sa o impingi sa fuga mai repede cand vezi ca se apropie X5-u din fata, sau stai in spate la cineva pe care vrei sa-l depasesti cu motorul turat gata sa te bagi si te gandesti- " oare am timp sa ma bag ?", " mai bine stau naibi inca un kilometru in spatele astuia si ma bag dupa aia !". Sau cand apreciezi ca ai loc te bagi in depasire la 100-120 si descoperi ca tirul are remorca sau ca mai e unul in fata lui, si vine din fata, si tu esti cu pedala blana si nimic, si cand in final reusesti sa te bagi intre tiruri iti zici in gand "Sa fie al dracu cine si-o mai cumpara automobil cu motor de masina de spalat".

Cam asta e cu motoarele mici, si n-are treaba nici cu liniutele, nici cu mandria de posesor de BMW, nici cu Loganul sau Solenza care te fac la demaraj. Are treaba cu siguranta ta, cu placerea de a conduce, cu cat de obosit te dai jos din masina dupa 200 km de condus si nu-ti mai simti piciorul stang de la atatea schimbari de viteza, cu emotiile si frustrarea pe care o simti cand vine din fata intr-o depasire si masina nu poate mai mult.

 

Si in final tot ceva ce tine de motoare mici : un motor mic e un motor care trebuie turat ca sa aiba viata. Uzura motorului e direct proportionala cu regimul de turatie la care a fost exploatat. Cand masina este noua nu este problema, dar cand vorbim de achizitionarea unui SH cu 150.000 km e clar ca uzura unui motor de 316 este mai mare ca a unuia de pe 320, 325 - in conditii statistice evident. Deci in consecinta costuri de exploatare mai mari, compresie proasta, din 105 cai nu mai sunt decat 90, etc, etc.

 

 

saracul om nu o sa-si mai ia masina in veci....

 

exagerezi mult. parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

In replica

In oras :traficul prea aglomerat,in majoritatea oraselor datorita cresterii excesive a nr.lui de autovehicule,in general se merge bara la bara ,multe semafoare,deci un motor de 1,6 va consuma mai putin cu 2-3litri decat un 320-unde sa schimbi benzile,ce sa depasesti????

De ce sa mergi turata?Schimbi la 2500-3000 ,daca e nevoie de ceva rapid schimbi la 3500-4000 dar asta e cateva secunde,dupa care la normal.

.La orice masina pentru o depasire rapida trebuie sa retrogradezi daca esti la ralanti intr-o treapta superioara

Infara:o viteza maxima de 195km/h perfecta pentru drumuri europene,depasiri la limita evitarii pericolului,in schimb cu un motor puternic si lipsa de experienta se pot produce lucuri mai grave-derapari,accidente,etc. Ce conteaza 3-4minute castig la un traseu raportat la viata ta.Si depasirea o faci intr-o treapta de viteza nu schimbi in timpul depasirii...Deci ce 3 schimbari de viteza pt depasire??Esti in a 4 a ,vrei sa depasesti rapid bagi a 3 a ,pedala la fund ,ai trecut si gata..

Uzura motorului,depinde:daca motorul e intretinut,si a fost folosit in plaja de turatii normale-nu cred ca "racerii" au cumparat 316-e la fel ca un 320-mai multe sanse sunt ca acesta sa fi fost forjat de vreun "tinerel pilot"-si cu pierderea cailor la fel cel de 320i poate sa mai aiba doar vreo 140 din 150.

Totul depinde cum privesti lucrurile.Cine are nevoie de cai putere,consum mai mare,nevoie de depasiri rapide ,condus f.sportiv isi ia motor mare.Cine circula prin oras,in aglomeratie ,la munca,in vacante,rar inafara orasului,etc ii prieste 316.

 

Nu te contrazic si eu am condus si 316 si 320 ,imi place mai mult 320 e sportiva ,etc. dar sa zici ca motoarele mai mici nu au nici un avantaj,nici consum,nici fiabilitate,nici etc.etc atunci de ce nu renunta toti producatorii sa mai faca motoare sub 2000cm3 ???Sau prezinta-le si lor argumentele..Bafta.

Edited by em_28
Link to comment
Share on other sites

In replica

In oras :traficul prea aglomerat,in majoritatea oraselor datorita cresterii excesive a nr.lui de autovehicule,in general se merge bara la bara ,multe semafoare,deci un motor de 1,6 va consuma mai putin cu 2-3litri decat un 320-unde sa schimbi benzile,ce sa depasesti????

De ce sa mergi turata?Schimbi la 2500-3000 ,daca e nevoie de ceva rapid schimbi la 3500-4000 dar asta e cateva secunde,dupa care la normal.

.La orice masina pentru o depasire rapida trebuie sa retrogradezi daca esti la ralanti intr-o treapta superioara

Infara:o viteza maxima de 195km/h perfecta pentru drumuri europene,depasiri la limita evitarii pericolului,in schimb cu un motor puternic si lipsa de experienta se pot produce lucuri mai grave-derapari,accidente,etc. Ce conteaza 3-4minute castig la un traseu raportat la viata ta.Si depasirea o faci intr-o treapta de viteza nu schimbi in timpul depasirii...Deci ce 3 schimbari de viteza pt depasire??Esti in a 4 a ,vrei sa depasesti rapid bagi a 3 a ,pedala la fund ,ai trecut si gata..

Uzura motorului,depinde:daca motorul e intretinut,si a fost folosit in plaja de turatii normale-nu cred ca "racerii" au cumparat 316-e la fel ca un 320-mai multe sanse sunt ca acesta sa fi fost forjat de vreun "tinerel pilot"-si cu pierderea cailor la fel cel de 320i poate sa mai aiba doar vreo 140 din 150.

Totul depinde cum privesti lucrurile.Cine are nevoie de cai putere,consum mai mare,nevoie de depasiri rapide ,condus f.sportiv isi ia motor mare.Cine circula prin oras,in aglomeratie ,la munca,in vacante,rar inafara orasului,etc ii prieste 316.

 

Nu te contrazic si eu am condus si 316 si 320 ,imi place mai mult 320 e sportiva ,etc. dar sa zici ca motoarele mai mici nu au nici un avantaj,nici consum,nici fiabilitate,nici etc.etc atunci de ce nu renunta toti producatorii sa mai faca motoare sub 2000cm3 ???Sau prezinta-le si lor argumentele..Bafta.

 

Subscriu la ce a zis em_28, corect, ce producatorii de auto fac masini cu motoare "mici" de prosti ce sunt ?

in weekend am facut un drum de vreo 300 km sibiu deva si chiar nu m-a incomodat motorul "mic" de 1600cmc in depasiri, de iti e lene sa schimbi viteza iti iei una automata cu pilot automat si at unde mai e placerea ?

Link to comment
Share on other sites

iti vorbesc c aunul care conduce de 20 de ani. am avut si masini straine, ford si mercedes ( nu vechituri) , mai conduc si o masina de serviciu vw cu semnale optico-acustice ( si conduc in forta cea mai mare parte a timpului) si pot spune ca nu iti trebuie 130 cp ca sa te joci pe drumurile patriei.

daca esti sofer cu adevarat poti merge in siguranta si cu 75 cp ( solenza, symbol ) etc

Link to comment
Share on other sites

iti vorbesc c aunul care conduce de 20 de ani. am avut si masini straine, ford si mercedes ( nu vechituri) , mai conduc si o masina de serviciu vw cu semnale optico-acustice ( si conduc in forta cea mai mare parte a timpului) si pot spune ca nu iti trebuie 130 cp ca sa te joci pe drumurile patriei.

daca esti sofer cu adevarat poti merge in siguranta si cu 75 cp ( solenza, symbol ) etc

 

 

ai incurcat oalele. .. eu sunt ala care este de acord cu tine ...

cu DSF trebuie sa te certi.

Link to comment
Share on other sites

pai cu el ma certam

 

 

sincer nu ma certam , imi expuneam parerile

uneori (mereu adica) varstele diferite creaza comportamente diferite. inclusiv la volan

tinerii vor viteza, maturii vor confort si siguranta.

tinerii au un foc mic in talpa, maturii sunt sictiriti de cati km au stat la volan.

gresesc?

de aceea unii vor 325 altii 316.

 

sincer nu ma certam , imi expuneam parerile

uneori (mereu adica) varstele diferite creaza comportamente diferite. inclusiv la volan

tinerii vor viteza, maturii vor confort si siguranta.

tinerii au un foc mic in talpa, maturii sunt sictiriti de cati km au stat la volan.

gresesc?

de aceea unii vor 325 altii 316.

Link to comment
Share on other sites

Sunt tanar si pot spune ca motorul de 1,9 de pe 316i E46 chiar ma satisface...Simt si placerea de aconduce un BMW,ma multumeste si plecarea de pe loc si viteza de croaziera si confortul si siguranta pe care le simt,etc... :) Ptr strazile din Romania un 316 i este ideal,chiar si la consum si intertinere.Al meu consuma aprox.cat un Logan de 1,6,verificat.Am mers la munte eu cu a mea si un prieten cu Logan-ul,am parcurs exact acelasi kilometraj si cand am ajuns acasa am constatat amandoi ca alimentasem amandoi cam de aceasi suma,eu cu o suta de mii mai mult.Insa pe parcursul a tot drumu'el nu a putut sa stea in fata.Mai ales pe serpentine deja credea ca o ia prin rape daca pastreaza viteza constanta cu a mea.DSF exagereaza prea mult.Nu-i chiar cum spune el....
Link to comment
Share on other sites

... si chiar nu m-a incomodat motorul "mic" de 1600cmc in depasiri, de iti e lene sa schimbi viteza iti iei una automata cu pilot automat si at unde mai e placerea ?

de acord cu tine... chiar ma descurc foarte bine in depasiri, cu toate ca e motor de 1600...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.