Jump to content

E36 316i 164E2 12/95 - Euro 1 ?!?!?


Orvo

Recommended Posts

La motoarele Euro1 si Euro2 se tine cont DOAR te tabele . Nu se fac noxe . Eu asa stiu.....

 

nu stiu daca e tocmai asa...la mine aparea ca fiind in tabel E1 si ei mi-o bagau la non-euro dupa ce au "facut fumul"... inca o faza care mi se pare iarasi incorecta este ca, daca masina apare in acte ca fiind E2 sa zicem si ei gasesc noxe de E1, platesti ca fiind E1, dar daca in acte apare ca E2, iar ei gasesc noxe de E3, platesti ca fiind E2 :) .

Link to comment
Share on other sites

Daca in acte e E2 si ies noxe de E3, masina ti-o va baga ca si E3 doar daca ai catalizator de E3 cu factura pe el, garantie si cartea catalizatorului.. acestea vin anexate la o cerere ce o face RAR-ul si o trimite la Minister, doar aia de acolo stabilesc incadrarea.
Link to comment
Share on other sites

... mi-o bagau la non-euro dupa ce au facut fumul ...

 

Sa inteleg ca tu crezi ca "ti-o baga" pe loc la non-euro inginerul direct ? NU ! Se baga documentul cu numar in calculator si raspunsul venea dupa cateva zile de la Bucuresti (RAR-CTPC).

Asta e ... ceata mare :)

Poate ca si RAR-ul e de vina pentru lipsa de transparenta cu care lucreaza ... de acolo se si nasc atatea mituri si legende urbane ...

Edited by Orvo
Link to comment
Share on other sites

... mi-o bagau la non-euro dupa ce au facut fumul ...

 

Sa inteleg ca tu crezi ca "ti-o baga" pe loc la non-euro inginerul direct ? NU ! Se baga documentul cu numar in calculator si raspunsul venea dupa cateva zile de la Bucuresti (RAR-CTPC).

Asta e ... ceata mare :)

Poate ca si RAR-ul e de vina pentru lipsa de transparenta cu care lucreaza ... de acolo se si nasc atatea mituri si legende urbane ...

 

 

si de la bucuresti ce raspuns ar fi putut veni? in acte E1 si fumul de non-euro...

Link to comment
Share on other sites

... mi-o bagau la non-euro dupa ce au facut fumul ...

 

Sa inteleg ca tu crezi ca "ti-o baga" pe loc la non-euro inginerul direct ? NU ! Se baga documentul cu numar in calculator si raspunsul venea dupa cateva zile de la Bucuresti (RAR-CTPC).

Asta e ... ceata mare :)

Poate ca si RAR-ul e de vina pentru lipsa de transparenta cu care lucreaza ... de acolo se si nasc atatea mituri si legende urbane ...

 

 

si de la bucuresti ce raspuns ar fi putut veni? in acte E1 si fumul de non-euro...

 

Daca conform bazei de date RAR masina este incadrata la E1 iar noxele ieseau de Non-Euro te trimiteau la plimbare sa-ti rezolvi noxele si sa revii cand sunt in regula. In nici un caz nu-ti bagau masina la non-euro.

Link to comment
Share on other sites

... mi-o bagau la non-euro dupa ce au facut fumul ...

 

Sa inteleg ca tu crezi ca "ti-o baga" pe loc la non-euro inginerul direct ? NU ! Se baga documentul cu numar in calculator si raspunsul venea dupa cateva zile de la Bucuresti (RAR-CTPC).

Asta e ... ceata mare :)

Poate ca si RAR-ul e de vina pentru lipsa de transparenta cu care lucreaza ... de acolo se si nasc atatea mituri si legende urbane ...

 

 

si de la bucuresti ce raspuns ar fi putut veni? in acte E1 si fumul de non-euro...

 

Daca conform bazei de date RAR masina este incadrata la E1 iar noxele ieseau de Non-Euro te trimiteau la plimbare sa-ti rezolvi noxele si sa revii cand sunt in regula. In nici un caz nu-ti bagau masina la non-euro.

 

nu am stiut asta...mersi de info..intr-adevar cum spuneai si tu...ceata mare :)...si intr-adevar, lipsa de transparenta din partea RAR duce la confuzii de genul . :)

Link to comment
Share on other sites

nu este posibil sa ti-o bage la euro1 daca nu-ti iese fumul.

a zis cineva prostia, si acuma toata lumea o crede.

te intoarce, te duci frumos si iti schimbi ce ai de schimbat, ori iti faci motorul, etc.

Link to comment
Share on other sites

Masina=BMW 316i, motor M43, an fabr '93, cod motor: 164E2

Din experienta va spun ca acordarea normei euro nu are nici o treaba cu noxele. Cand am fost cu masina la RAR pentru omologare mi s-a intocmit raportul si mi s-a dat norma de poluare (euro 2) inainte ca masina sa fie supusa testului de noxe.

Edited by Cristi SM
Link to comment
Share on other sites

Masina=BMW 316i, motor M43, an fabr '93, cod motor: 164E2

Din experienta va spun ca acordarea normei euro nu are nici o treaba cu noxele. Cand am fost cu masina la RAR pentru omologare mi s-a intocmit raportul si mi s-a dat norma de poluare (euro 2) inainte ca masina sa fie supusa testului de noxe.

exact.

eu am mers cu actele masinii, si in pe fisa a trecut Euro 2 tot atunci.

nici un raspuns de la bucuresti, nimic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.